Päijät-Hämeen kuumeilijat!

No niin! Kiertopäivä on tänään 14.,jos heittää niin päivällä :whistle: Yritystähän meillä ei vielä ole siis,ihan harjotellaan vasta. Asuinkunta Hollola. Nämä voi lisätä listaan kiitos.
Mä aion rauhassa nyt katella ja elellä päivän kerrallaan,syön kotona olevat 11pilleriä pois ja ostan lisää jos siltä tuntuu.
Ahdistavaa kun ei saa asioiden kulkua nopeutumaan,niin jaksais sitten keskittyä kunnolla vauva-ajatuksiin. Meillä tosiaan asunnon myynti edessä,uuden etsiminen, mun työt ehkä loppuu kesäkuussa,ja siitä sitten päästään tytön hoitopaikka ongelmaan. Nykyinen hoitaja pistää kanssa asunnon myyntiin,ja muuttaa toiselle paikkakunnalle. Menipä asian vierestä mutta ettepä mieti koko ajan raskautta ;)
Lahdessa paistaa aurinko,mutta ei ole kovin lämmin.
 
umayya ja elinamaria :hug: :hug: :hug: .
jennuli++++++++++++++ :whistle: puhaltelen. Malta mieli vielä hetken verran.
humu82 missä päin Mlää asustelet? Nimim. utelias oon :ashamed: .
jemppi++++++++++++ :whistle: .
(.) Töissä on oltu ja melkeenpä asuttu. Mahaa juilii kipeästi ja rintoja vihloo, joten tätiä odottelen ensi yönä saapuvaksi. Miksi ne muuten alkaa aina yöllä???
Ei kummempia. Tylsä ilma. Pitäis lähteä shoppaan hautajaisvaatetusta lapsille. Mietin, että pitäiskö ajaa Lahteen vai hurauttaa jumboon?? Ei kumpikaan kyllä huvittais. Tai jos menis vasta huomena! Älä tee tänään mitään, minkä voi jättää huomiseen ;) :whistle: :ashamed: .
 
Blaah...ei jaksais yhtään! Onneks pääsee vähän erilaiseen ilmapiiriin, kun lähetään työkavereiden kanssa syömään B) Mahaa on juilinu koko iltapäivän oikein kunnon menkkamaisina kipuina...melkein buranaa jo tarttee...taitaa se täti kurvata viimeistään huomenna :(
 
jemppi peukkuja... jännäääää =)
umayya positiivista lienee se että kierto ei ainakaan ole puoltavuotta, eikö...? vai?? :/
mymmyryy kiitos puhalluksista ja kaikki muutkin jotka puhkuu =)
mä ajaisin jumboon, täällä lahdessa ei ole oikeasti mitään.. :whistle:

jennan äiti minne olette muuttamassa? mäkin asunut hollolassa yli 20 vuotta, se on ihan paras paikka... :heart: ja sinne palaan vielä lahti citystä joskus...

ja sitten hampaan juurihoitoon, jippiiiii.... en ole vieläkään toipunut elämäni ekasta hampaan poraamisesta ja nyt ne jo taas hoitavat sitä... no sen siitä saa kun halkaisee hampaan... :p
 
kiitos kaikille :) aika matalaksi vetää mielen, mutta en sitten tiedä onko normaalimenkat vai jotain muuta, mutta kuten jennuli sanoi, on todellakin positiivista että ei ollut puolen vuoden kierto joten ei turhaan synkistellä täällä vaan uudella tarmolla tähän kiertoon, ja perkule se plussa tulee tännekin :)
 
Tiistai 6.5.2008[color]



KUUMEILIJAT
umayya..............kp 2/38.........yk3...........3. haaveissa.......Kärkölä
humu82..............kp 6/27-28...........yk2.......1.haaveissa......Mlä
Tuulia79.............kp 11/35.................yk4......2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 13/28-40..........yk5.......4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp15/29-30........... .....2.haaveissa.....Hollola
dask...................kp 17/??..............yk1.......1.haaveissa.......Lahti
Hilipatuinen........kp 19/29..............yk1......2.haaveissa........Mlä
Julietta................kp 19/37..............yk1.......1.haaveissa.......
jennuli..................kp 23/26-28.....yk1.......1.haaveissa.......Lahti
mymmyryy..........kp 30/?...............tjot.......3.haaveissa........Mlä
Jemppi................kp 34/32..........tjot.........1.haaveissa........Lahti
[color]



PLUSSANNEET[color]



[color]

 
Juuri tulin shoppailu reissulta. Mentiin kuitenkin lähimpään vaihtoehtoon eli jpäähän prismakeskukseen. Sieltä löytyi vaatteet, mä oon nyt niin tyytyväinen, että yksi asia hoidettu.
Nyt iltapalalle ja kohta koisimaan, että jaksaa töitä taas paiskia.
jennuli mä en pidä hammaslääkäreistä, se haju ja ne äänet :ashamed: . Mulla on jomottanut yhtä hammasta jo tooooosi kauan, mutten ole vielä saanut aikaiseksi mennä lääkäriin IIKKKKKSSSS :whistle: .
 
umayya on nämä vauvajutut niin isoja ja ihmeellisiä asioita... (ja sen enempää katkeralta kuulostamatta välillä myös niin epäreiluja, kun joku joka niin lasta haluaa ei sitä millään saa, ja sitten ne jotka saisivat niin päätyvät erinäisiin ratkaisuihin, ketään nyt tuomitsematta, mutta tosiaan kun kaikkeen ei vaan pysty vaikuttamaan.. )
plussat ne meillekin siis vielä tulee, ihan varmasti.. =)

mymmyryy jee vaatteet hankittu... =)
ja tosiaan mulla ei ole koskaan ollut reikiä eikä edes juurikaan hammaskiveä, mutta narskutan niin kovasti hampaita että yksi hampaan juuri vaurioitui ja nyt sitten tehdään juurihoitoa ja purentakiskot tulossa... kipu oli niin kova että oli pakko hampuriin mennä, vaikka ei se munkaan suosikki paikka ole, itkinkin tyylikkäästi siellä silloin eka kerralla kun se poraus pelotti... :ashamed: nyt hampaassa ei onneksi mitään tuntoa enää, se on kuollut mutta silti menossa mukana... :p

onko teistä kukaan muu jääkiekko fani, mie en muuten mutta noi lätkän mm.kisat on aina kiehtonut, mutta pelit tulee liian myöhään... hö... mutta joo palaillaan... :wave:
 
Täällä kanssa tykätään lätkästä, mutta eipä ole ollut aikaa kattella...tai siis aikaa on, mutta uni vie voiton :LOL:
Edelleen ei mitään tietoa tädistä. "Vuoto" on kirkasta kun mikä...Päässä pyörii vaikka mitä - varmaan sen takia edelleen myöhässä...varmaan huomenna testiä ostamaan jos ei mitään kuulu :attn:
 
jennuli Mä olen asunu lapsena n 10v Lahessa ja sitten 8v Hollolassa,josta miehen perää muutin Lahteen 7vuodeks...ja nyt siis vasta vuosi asuttu Hollolassa josta mies haluaa pois :'( Sillä on niin paha olla kun ei kuulema ole mitää ja ei kotiudu ja työpaikkakin liian lähellä!!! Että olen jo ihan asennoitunut muuttamaa takas Lahteen,älytöntä! Viihdyin siellä hyvin,ei siinä mitään,mutta en haluisi luopua Hollolan hyvästä terveydenhuollosta. Joka ei tosin enää muutaman vuoden päästä sitä ole.

Tuleeko muille koskaan päiviä että mies osaa ärsyttää jo vain olemalla,ja ajattelette että ton kanssa en tee kyllä mitään vauvaa? Mulla oli sellanen fiilis taas eilen,kun itte sain touhuta töitten jälkeen kodin ja tytön kimpussa klo 21.30 asti. Mitäs ton jälkeen enää jaksaa tehä,ei ainakaan huvita laskuja alkaa makselee :LOL:
Mä mietin liikaa,tiedän,ihme vaikka blondi olenki.

Tänää lähen juhlapukua ettimään,enkä ole innoissani. 11kiloa poissa mutta toiset on saatava vielä pois ennen niitä kaverin häitä,joo nii varmaa...
 
Joskus minustakin tuntuu siltä, että miksi olen tuon ukon kanssa ja nyt toivottavasti saavan toisen lapsen sille. Luulen, että sellainen tunne kuuluu tuohon rakkauteen. Sitten taas alkaa tuntumaan, ettei osaisi ilmankaan elää.
 
Heippa taas kaikki!

Kp 17 ja kahtena aamuna/aamupäivänä on ollu lievää pahoinvointia. (Meni kyllä ohi, kun söin). Ja pieniä menkkamaisia vihlasuja alavatsassa ollut myös. Voisko tosiaan tärpätä jo ekalla yrityksellä?:) Voi kyllä hyvin olla, että kuvittelen vaan, koska toivon niin kovasti... :/
 
umayya mua kyllä vähän nyt jännittää. Toisaalta olis mukava iloita, mutta kun ei uskalla. Jos ei iloitse ei pety jos ja kun jotain tapahtuu. Kyllä noi km:t on tehnyt musta pessimistin, tässä asiassa :ashamed: :headwall: .
 
mymmyryy osaan kuvitella miltä susta tuntuu :hug: heti sitten kun saa onnitella niin kerrothan jotta pääsee tästä piinasta :heart: toivon niin tarrasukkia ja pikaliimaa ja kaikkea mahdollista sinne matkalle mukaan :hug:
 
mymmyryytule sitten kertomaan kun saa onnitella. Täällä Valkamanpellossa ihan kirkon lähellä asutaan. Lahdesta ollaan tänne siirrytty 3 vuotta sitten. Nyt täytyy pitää oma pää kylmätä eikä saa stressata liikaa tämän yrittämisen kanssa, onneksi tässä on toukokuussa kaikkea tapahtumaa (omat häät 31.5 ja siskon la 19.5) niin luulisi ainakin ajatusten olevan suurimmaksi osaksi muualla, tää netti on vaan aikamoinen koukuttaja!
 
jennan äiti olet minnuu pikkuisen nuorempi kyllä, mutta samassa pitäjässä siis pyöritty..ja sen pohjalta voisin kuvitella että omaamme jättikasan yhteisiä tutuntuttuja... =)

mymmyryy iiikkkkkkk--i h a n a a.... onnenpotkuja matkaan... mä testasin ne pari negaa mutta vielä ei nyt mitään kuulu näkyä edes, jos ei menkkoja kuulu niin jos testaisi su ja vaikka sit ti.. mutta jotenkin olo että täti sieltä kurvaa... pläähh...

 
Keskiviikko 7.5.2008[color]



KUUMEILIJAT
Jemppi................kp 1/32..........tjot.........1.haaveissa........Lahti
umayya..............kp 3/38.........yk3...........3. haaveissa.......Kärkölä
humu82..............kp 7/27-28...........yk2.......1.haaveissa......Mlä
Tuulia79.............kp 12/35.................yk4......2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 14/28-40..........yk5.......4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp16/29-30........... .....2.haaveissa.....Hollola
dask...................kp 18/??..............yk1.......1.haaveissa.......Lahti
Hilipatuinen........kp 20/29..............yk1......2.haaveissa........Mlä
Julietta................kp 20/37..............yk1.......1.haaveissa.......
jennuli..................kp 24/26-28.....yk1.......1.haaveissa.......Lahti
mymmyryy..........kp 31/?...............tjot.......3.haaveissa........Mlä
[color]



PLUSSANNEET[color]

 
jennuli sä oot ollu liian aikasessa testailun kanssa. Peukkuja täältä sinne bd bd.
humu82 asutaan aikas lähekkäin. N. 1-1,5km välillämme matkaa on.
(.) Oireita täällä kyllä hieman on?*hmm tutkii kroppaansa* :whistle:
|O , täytyis kai mennä koisimaan.
 

Yhteistyössä