Päijät-Hämeen kuumeilijat!

Kp 11 ovistesti näytti vahvaa viivaa, nyt kp 14, eikä tikus enää mitään, joten ovis oli kai sitten kp 11 (tai siis 1-2vrk testin teosta, niin noissa Halpatesti.fi tikkujen ohjeis sanotaan). Yritystä on kyllä ollut, joten nyt täytyy vain odotella ja katsoa mitä tuleman pitää.
Tikutteleeko muu Päijät-Hämeen väki vai luotatteko ihan "omiin tuntemuksiinne"? Mulla kun on niitä "tuntemuksia" koko ajan, kaikki muuttuu todeksi kun tarpeeks ajattelee ja kuulostelee...
Siis vauvakuume tekee hulluks!
 
Voi ku ihanaa että saatiin plussa tähän pinoon :D Muidenkin puolesta jännitän kovasti. Vähän oon kateellinen kun ite meinasin testata vasta kesäkuun alussa jos menkkoja ei aikaisemmin kuulu jos tuo kierto meni sekaisin...

Mies osaa kyllä olla ärsyttävä myös täällä. Metrin pitkä tatti kasvaa otassa eilisen ja tämän päivän johdosta mutta kaipa se tasoittuu taas...

Nyt nukkumaan myös :)
 
mymmyryy juu tiedän, oon niin malttamaton ja kun tää on eka kerta ikinä, niin koittakaa ymmärtää... :D mutta nyt saa testit kaapissa pysyä ja piste.. =)

mie käytän ovistestiä syystä että käyn hedelmöityshoidoissa ja se tehdään ultran ja tikkujen yhteistyöllä..

täälläkin kaikenlaisia tuntemuksia, väsymys samanlaista kuin yleensä syksyllä,ja selkä ollut viikon kipiä, mikä mua ei yleensä vaivaa, mutta nuo voi johtua muustakin.. jeps ja taas töihin... :wave:
 
Voi kiitos että muillakin ukot joskus niiiiin ärsyttäviä :hug: Mutta sitten ku on hyvä päivä niin kakat unohtuu :whistle: Ei mutta on se pakko välillä miettiä,mitähän elämä on tulevaisuudessa,haluaako tätä vai mitä. Omat elämän varrella koetut asiat ei ole haaveissa oman perheen kanssa, ja mun sekä miehen vanhemmat eri teillä kaikki. Ja vielä koska mieheni on melkein kun isänsä :(
Joo,mutta saman miehen kanssa haluan lapsia :heart: Ja uuden kodin.

Mä en ole niin kovassa vauvakuumeessa,että stressaisin tärppäämisestä...en ainakaan heti luulisin. Tyttö tärppäs 4.kierrolla ja menkat on aina ollu säännölliset niin osashan sitä jo silloin odottaa kun niitä ei kuulunutkaan. Ja nyt ei vielä ole pillereitä jätetty niin hiljaa mennää. Edelleen mietin ostanko enää kesäkuulle...
Eli tikut ja muut epätodennäköstä meidän kohdalla.
jennuli Joo 25v vasta täytin,mutta monesti muutettii lapsena niin aina löytyy joku tutuntuttu jostain :) Olen miettiny että haluan kans Lahteen takasin,siellä kuitenkin on keskustassa kaikki, lyhyemmät matkat paikkoihin ja miehen vanhemmat lähellä. Hollola(Salpakangas) olis hyvä lapsille ja kävellen pääsee mihin vaa,mutta ollaa siltikin kotona sisällä kaikki illat ja vknloput :ashamed: Ei huvita. Jopa harvemmin nähään mun vanhempia ja ystäviä jotka asuu vieressä.

Sellasta...laihdutusprojekti sai uutta potkua ku vaaka oli aamulla kiltti! Ja eilen ostettiin sitte kaason mekko joka vaatii multa vielä pienentymistä :whistle: Riskillä mennään,pakko.
 
mymmyryy :hug:

).(
:'( Puhtaanvalkoisen negan testasin...tätiä ei näy eikä kuulu.. Ensimmäistä kertaa pitkiin aikoihin kierto venyy johonkin ihme lukemiin...vaikka vasta siis kolmatta/neljättä päivää myöhässä.. Toivottavasti ei nyt mihinkään mammuttilukemiin veny...on olo muutenki vähän sekanen...


Plussatuulia muille jännääjille :wave:
 
Ja täällä hulahti kyllä semmonen niagara, että kp SELVÄ 1 :'( Eli täti teki tuloaan vaan muutamaa päivää liian kauan... Oltas me näillä "yrityksillä" vähän liian hedelmällisiä oltukin. Silti se vaan tuntuu pahalta :ashamed:
 
Torstai 8.5.2008[color]



KUUMEILIJAT
Jemppi................kp 2/32..........tjot.........1.haaveissa........Lahti
umayya..............kp 4/38.........yk3...........3. haaveissa.......Kärkölä
humu82..............kp 8/27-28...........yk2.......1.haaveissa......Mlä
Tuulia79.............kp 13/35.................yk4......2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 15/28-40..........yk5.......4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp17/29-30........... .....2.haaveissa.....Hollola
dask...................kp 19/??..............yk1.......1.haaveissa.......Lahti
Hilipatuinen........kp 21/29..............yk1......2.haaveissa........Mlä
Julietta................kp 21/37..............yk1.......1.haaveissa.......
jennuli..................kp 25/26-28.....yk1.......1.haaveissa.......Lahti
mymmyryy..........kp 32/?...............tjot.......3.haaveissa........Mlä
[color]



PLUSSANNEET[color]

[/quote]

 
jemppi :hug: .
jennuli kyllä mä tiedän ton malttamattomuuden tunteen. Been there, done that :LOL: .
(.) Heräsin justiinsa PÄIKKÄREILTÄ |O , en muista, koska oisin nukkunut päikkäreitä viimeiksi. Yskä on hurja ja kaikki yskäisyt tuntuu repäisynä mahassa. Wc:ssä pitää juosta tarkkailemassa tuleeko verta vai ei :ashamed: . Paleltaa ja kohta jo hikoiluttaa. Ehkäpä tää on nyt sitä :saint: :LOL: :kieh: . Toivottavasti matkustaja vaan pysyy matkassa... :heart:
 
Hyvää päivää! Onpas jotenkin erityisen hyvä olo...aina siihen asti kun kotia menen.

Elämä se nyt tahtoo sekottaa mun pään täydellisesti. Eilen sain puhelun päiväkodista,jossa olisi töitä elokuusta kevääseen =) oon jo innoissani vaikken ole tullu vielä valituksikaan,mutta eivät haastattele muita ennen mua,soittaja on tavannu mut vuosi sitten ja tykästyi. Ongelma tulee siitä,kun tämä nykynen työ loppuu kesäkuussa ja mahdollinen jatko selviää vasta kesä-heinäkuussa! Enhän voi jäädä odottamaan sitä,ja kun tämä työ ei pidemmän päälle poikisi mulle mahiksia mihinkään. Olen siis henk.koht.avustaja, mutta ammatiltani lähihoitaja.

Eli vauvahommailut taitaa siirtyä ainakin muutamalla kuukaudella,ellen riskiä ota ja pillereitä jätä silti jo...jos tärppäisikin heti, jäisi uus työ kesken ja tuntisin itseni huijariksi.
Olenko vaikea? :D Niin,ja työpaikka olisi kodista melki seuraavassa talossa...josta olemme aikonut muuttaa pois,mies haluaa näin :kieh: Onko mieskin vaikea? :headwall:
 
mä kopion tän nyt tänne kun tuolla toisessa pinossa ei kommentoida ollenkaan tähän...
mä olen nyt vähän ymmälläni, vuoto alkoi siis maanantaina tänään ei tuu enää oikeestaan mitään, koko ajan vuoto on ollut kirkkaanpunaista ja limansekaista, ei ollenkaan mun normaalia vuotoa joka on siis tummempaa ja paljon runsaampaa, ikinä ei oo limaa tullut mukana.....
kivut ei ole olleet oikein menkkakipuja, vaan enemmän sellasta polttelua ja särkyä, nyt pistelee ja viiltelee tuonne kohdun ja munisten seutuville, mulla on edelleen vilunväreitä, mut lämmöt ei kyllä ole kohonneet, huono olo on myös vielä, jotenkin on nyt sellanen olo että joko tää oli joku varhainen keskenmeno tai kemiallinen raskaus kun kerran se testi näytti mitä näytti, ei siis ollut viivanpaikka kuitenkaan, kait, en mä tiedä enää :/


jennan äiti sun täytyy tehdä niinkuin susta itestä parhaalta tuntuu, mä en ole ikinä miettinyt työkuvioita kun on alettu lasta yrittämään, mä olen vahvasti sitä mieltä että lähihoitajalle riittää aina töitä kun niitä haluaa tehdä, jos siis ei ole liian ronkeli sen suhteen mitä ottaa vastaan..
mä olen valmistunut -01 toukokuussa ja erinäisisiä pätkätöitä olen tehnyt, muutama vakipaikkakin on ollut ja mun työttömänä olo päivät mahtuu kahteen viikkoon tuon valmistumisen jälkeen, aina oon töihin mennyt kun on pyydetty... mutta kuten sanoin jokainen tietää omat ratkaisunsa mikä itselle tuntuu hyvälle. :)
 
umayya sun kannattais olla yhteydessä vaikka neuvolaan ja kysyä mitä siellä meinaavat tosta tilanteesta. Ei tästä vastauksesta sulle varmaan apua ollu :ashamed: .
jennan äiti en mäkään oo koskaan miettinyt työasoita, kun on ruvettu pikkuista pohtimaan. Hoitsuille riittää töitä. Vaikka nyt ottaisitkin tarjotun työn vastaan, niin voi pikkuista silti ruveta yrittämään. Ei välttis edes tärppää heti. Mutta teette niinkuin parhaaksi katsotte.
:hug: :hug: . Ette te ole vaikeita, tottakai asiat mietityttää.
 
mymmyryy käytiin tänään kuopuksen kanssa lääkärineuvolassa mut en mä kehdannut kysyy :ashamed: :ashamed: :ashamed: mietin tuossa että jos näyttää että tää vuoto ei ala loppumaan niin täytyy varmaan ottaa yhteyttä sinne neuvolaan ja kait tehdä uusi testi(?) sanoin eilen miehelle että vois tehdä sen testin niin jos se näyttää plussaa(?) mut se oli sitä mieltä että ei kannata, ja toisaalta en mä haluis kyllä tuhlata rahaa siihen testaamiseen...
ja edelleen vuoto on ihan kirkkaanpunasta ja limaa seassa, joten mulla on vahva epäilys että nää ei oo normimenkat... kakkosen odotuksen alussa mulla oli vuotoa mutta se oli ruskeeta ja paljon niukempaa.. ja sillon oli kanssa noita menkkasärkyjä ja polttelua mut kaikki oli sitten kunnossa kun lääkärissä kävin...
no täytyy kattoa muutama päivä eteenpäin että miltä alkaa näyttää...
 
Mymmyryy Joko saa onnitella?

Jennan äiti Mä olin aloittanut asuntolassa työt ja mulla oli vielä koeaika kesken ku ilmoitin että nyt tarvis siirtyä toiseen paikkaan kun oli sen verran hurjaa menoa välillä töissä että en uskaltanut olla. Nyt olen ollut toisessa paikkaa helmikuun alusta ja suunnittelen perheen lisäystä, eli en ainakaan toivottavasti ehdi olla edes vuotta töissä kun jään äitiyslomalle.

Vähän tuntuu pahalta ajatella ite oman vauvan hankintaa kun työkaveri makaa sairaalassa jotain rv 20 noin ja sillä tihkuu lapsivettä... Noilla viikoilla kun ei voida tehdä mitään vauvan pelastamiseksi... :(

Ite luulen että mulla olisi ovis kohta jossei jo mennyt tässä parin päivän sisällä kun on ollut vähän sellaista limaa, mutta ei kuitenkaan niin selkeästi kuin joskus aiemmin. Voihan se olla että enteilee menkkoja joiden pitäisi alkuperäisen kierron mukaan alkaa muistaakseni noin viikon päästä...

Mutta tälläistä tälle suunnalle

Hilipatuinen
 
Perjantai 9.5.2008[color]



KUUMEILIJAT
Jemppi................kp 3/32..........tjot.........1.haaveissa........Lahti
umayya..............kp 5/38.........yk3...........3. haaveissa.......Kärkölä
humu82..............kp 9/27-28...........yk2.......1.haaveissa......Mlä
Tuulia79.............kp 14/35.................yk4......2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 16/28-40..........yk5.......4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp18/29-30........... .....2.haaveissa.....Hollola
dask...................kp 20/??..............yk1.......1.haaveissa.......Lahti
Hilipatuinen........kp 22/29..............yk1......2.haaveissa........Mlä
Julietta................kp 22/37..............yk1.......1.haaveissa.......
jennuli..................kp 26/26-28.....yk1.......1.haaveissa.......Lahti
mymmyryy..........kp 33/?...............tjot.......3.haaveissa........Mlä
[color]



PLUSSANNEET[color]



[color]
 
huomenta.. :wave:
negan se pukkasi tänäkin aamuna, mutta jotenkin nyt on olo kahteen viikkoon hyvä, jotenkin ollut tosi stressaava pari viikkoa kun ollut niin kiire tanssi ja työrintamalla, mutta nyt helpottaa...
ajattelin tehdä suursiivon ja nukkua kunnon yöunet, täti saisi saapua jos on niin päättänyt tehdä, sitten vain tekemään helmikuun heppua, ja nyt ainakin tuntuu että mieli on tasaisempi kai tuo eka yritys kaikkineen sitten on se pahin, ainakin toivottavasti... :D
mukavaa alkavaa päivää ja viikonloppua kaikille... kiitos kanssaelämisestä, olette ihania... :hug:
 
Kiitos kun kerroitte omia kokemuksia ja ajatuksia työ+vauvajutusta. Mä tiedänkin että työttömänä ei tartte hoitajana olla...anoppi haluis heti mut vanhusten palvelutaloon töihin! Vaan sepä se onkin kun suuntauduin lapsiin ja nuoriin joiden parissa haluan työskennellä. Niin nyt kun tällainen tilaisuus tarjotaan en kieltäydy. Ehdinhän kuitenkin olla todennäköisesti sopimuksen loppuun vaikka raskaaksi tulisin. Että ei me jäihin vauvasuunnitelmia pistetä ;) En todellakaan ole työnarkomaani,että valitsisin työn tai lapsen,teen pätkätöitä lasten välillä vaikka.

Voimia ja plussaonnea kaikille!
 
ei plussaa, mutta ei menkkojakaan vielä, mulla on testi jossa lukee testaa samana päivänä kun kuukautisten tulisi alkaa, edellinen kierto oli 29 normi on toi 26-28... no yöunet meni kun mietin et jos täti tulee liian myöhään niin ovis olisi vkl, jolloin ei hoitoja tehdä, mutta päivä kerrallaan, sanoi joku viisas joka ei taatusti tota sanoessaan käynyt hedelmöityshoidoissa... :ashamed:
oon urakoinut täällä ja kohta lähtee pakettiautollinen tavaraa kierrätykseen ja kaatikselle, ihanaa kun koti on kunnossa siis kunnolla kunnossa.. :D

muksaa lauantaita kaikille... mitä teille kuuluu kun ei kuulu??? onko elinamaria maisemissa lainkaan... ???? :wave:

 
Lauantai 10.5.2008[color]



KUUMEILIJAT
Jemppi................kp 4/32..........tjot.........1.haaveissa........Lahti
umayya..............kp 6/38.........yk3...........3. haaveissa.......Kärkölä
humu82..............kp 10/27-28...........yk2.......1.haaveissa......Mlä
Tuulia79.............kp 15/35.................yk4......2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 17/28-40..........yk5.......4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp19/29-30........... .....2.haaveissa.....Hollola
dask...................kp 21/??..............yk1.......1.haaveissa.......Lahti
Hilipatuinen........kp 23/29..............yk1......2.haaveissa........Mlä
Julietta................kp 23/37..............yk1.......1.haaveissa.......
jennuli..................kp 27/26-28.....yk1.......1.haaveissa.......Lahti
mymmyryy..........kp 34/?...............tjot.......3.haaveissa........Mlä
[color]



PLUSSANNEET[color]



[color]
 
Tänne ei kuulu oikeastaan mitään... just sain siivottua ja ulos pitäisi mennä tekemään hommia. Kunnon ovistakaan en ole bongannut tässä kierrossa eikä menkkojenkaan pitäisi vielä alkaa, että tälläinen tylsä odottelu vaihe menossa.... :)
 

Yhteistyössä