Päijät-Hämeen kuumeilijat!

umayya jaksamista sinne :hug:

Täällä on mennyt aamu ja aamupäivä nukkuessa ja kahvikupin kanssa sängyssä!! Tällasta oon tarvinnu. Yksin kahvikupin ja vauvalehden kera :LOL: Illalla keilaamaan! Oikein rentouttavaa lauantaipäivää muillekin :wave:
 
Heippati hei kaikille tasapuolisesti :wave: .
Hiljaiseloa täällä vietelty, kiirettä pitänyt muuten kyllä.
Eilen hautajaiset ja niistä kotiudutttiin vasta myöhään. Ja suoraan koisimaan, kun aamulla piti nousta töihin. Tänään töiden jälkeen lähdettiin mummolaan viettämään äitienpäivää. Kävin ostamassa uudet verhot olkkariin, kyllä piristi kummasti. Äitin kanssa lahti-cityssä käytiin shoppailemassa muutenkin. Kotiin tultua pyykkien pesua ja verhojen viritystä. Ja niin tein uuden testin ja se näytti erittäin VAHVAA VIIVAA edelleen, joten plussapinoon mut voi kohta ehkä siirtää. Ainoa huolenaihe on ollut eilen ja tänään voimakkaat vatsakivut. Normaaleja kasvukipuja??? Toivon ainakin niin. Kuvotusta, väsymystä (lievää |O ), pissihätä koko ajan, nälkä!!,palelu ja ketutus oireita mainitakseni. Ja niin tissit; vihloo ja ne on kasvanu :whistle: . Hyvin omanapaista vuodatusta, anteeksi siitä.
Jennuli kyllä se voi vielä plussaksi muuttua.
umayya :hug:
Ei kummempia. Nyt kuorsaamaan, että jaksaa tehdä aamulla töitä. :wave: :wave: :wave:
 
mymmyryy ihanaa että plussa on ja pysyy :heart: :D onnea ihan hirmusti

(.) mulla ei mitteen lisättävää eiliseen, ei tätiä vielä... odottamista siis, tosiaan aloitin testaamisen ihan miljoonasti liian aikaiseen, mutta onpa tullut tuettu apteekkeja..
nyt ajattelin rauhassa odotella pari päivää ja jos jostain syystä niitä menkkoja ei tuu niin testaan sit taas, epätietoisuus on pahinta...

onnea kaikille äideille näin äitienpäivänä :flower: toivottavasti se olisi tässäkin osoitteessa ensi vuonna juhlapäivä..
jk. musta tuli eilen lottovoittoja 2 ruudussa oli 4 oikein, ei ihan kahta milliä tullut mut 30 euroa kuitenkin.. saa taas paketin ovis ja raskaustestejä.. :LOL:
 
kiitos kaikille, olette ihania :)
kyllä jo helpottaa vaikka onkin raskasta katsoa miten toinen ukkuu pois, mutta helpottaa kun tiedän etten jättänyt koiraa yksin vaan olin loppuun asti ja pidin hyvänä :heart:
mymmyryylle nyt jo varovaiset onnittelut :hug: :heart: ja kerrot sitten kun itse haluat siirtyä tuolta kp pinosta pois :)
jennulille toivon pikaista selvyyttä asiaan, mikään ei ole niin raastavaa kuin tietämättömyys :hug:
 
Sunnuntai 11.5.2008[color]



KUUMEILIJAT
Jemppi................kp 5/32..........tjot.........1.haaveissa........Lahti
umayya..............kp 7/38.........yk3...........3. haaveissa.......Kärkölä
humu82..............kp 11/27-28...........yk2.......1.haaveissa......Mlä
Tuulia79.............kp 16/35.................yk4......2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 18/28-40..........yk5.......4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp20/29-30........... .....2.haaveissa.....Hollola
dask...................kp 22/??..............yk1.......1.haaveissa.......Lahti
Hilipatuinen........kp 24/29..............yk1......2.haaveissa........Mlä
Julietta................kp 24/37..............yk1.......1.haaveissa.......
jennuli..................kp 28/26-28.....yk1.......1.haaveissa.......Lahti
mymmyryy..........kp 35/?...............tjot.......3.haaveissa........Mlä
[color]



PLUSSANNEET[color]



[color]
 
Sunnuntai 11.5.2008



KUUMEILIJAT
Jennuli...............kp 1/27-28....yk2.........1. haaveissa...... Lahti
Jemppi................kp 5/32..........tjot.........1.haaveissa........Lahti
umayya..............kp 7/38.........yk3...........3. haaveissa.......Kärkölä
humu82..............kp 11/27-28...........yk2.......1.haaveissa......Mlä
Tuulia79.............kp 16/35.................yk4......2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 18/28-40..........yk5.......4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp20/29-30........... .....2.haaveissa.....Hollola
dask...................kp 22/??..............yk1.......1.haaveissa.......Lahti
Hilipatuinen........kp 24/29..............yk1......2.haaveissa........Mlä
Julietta................kp 24/37..............yk1.......1.haaveissa.......
mymmyryy..........kp 35/?...............tjot.......3.haaveissa........Mlä




PLUSSANNEET
 
:'( :'( siis ihan ok. olo, tiedsin ettei tää ole niin helppoa, mutta oon ihan poikki, siis fyysisesti, voisin vaan nukkua, on tää ollut niin kuluttava kuukausi kaiken kaikkiaan, töissä edessä ärsyttävä viikko vaan pakko sielläkin on jaksaa käydä... no tammikuuntoivoa ei nyt sit tuu, mutta kunhan tässä kokoan itseni niin ehkä se helmikuunheppu sitten ottaa tuulta alleen.... :ashamed:
 
Kirjoitin pitkät pätkät, mutta se hävisi!
jennuli :hug: :hug: .

(.) Tänään ollut huono päivä. Tänään tasan 5kk Jussin kuolemasta ja synnytyksestä.
Uusi raskaus mielessä koko ajan, kun mahaa juilii ikävästi. Odotan vaan koko ajan koska vuoto alkaa ja tämäkin menetetään. EI OO KIVAA :ashamed: . Onko muilla mahaa juilinut alkuraskaudesta? Paniikki iskee :headwall: :headwall: .
 
Maanantai 12.5.2008[color]



KUUMEILIJAT
jennuli..................kp 1/27-29.....yk1.......1.haaveissa.......Lahti
Jemppi................kp 6/32..........tjot.........1.haaveissa........Lahti
umayya..............kp 8/38.........yk3...........3. haaveissa.......Kärkölä
humu82..............kp 12/27-28...........yk2.......1.haaveissa......Mlä
Tuulia79.............kp 17/35.................yk4......2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 19/28-40..........yk5.......4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp21/29-30........... .....2.haaveissa.....Hollola
dask...................kp 23/??..............yk1.......1.haaveissa.......Lahti
Hilipatuinen........kp 25/29..............yk1......2.haaveissa........Mlä
Julietta................kp 25/37..............yk1.......1.haaveissa.......
mymmyryy..........kp 36/?...............tjot.......3.haaveissa........Mlä
[color]



PLUSSANNEET[color]



[color]
 
jennuli pahoitteluni :hug:

mymmyryy mulla oli kuopuksesta todella kipeät muutamt ekat viikot, juili selkää ja mahaa todella ja vuosin ruskeaa vuotoakin jonkin aikaa, kasvukivuthan voi olla aika koviakin siellä kohdun seudulla, en voi muuta kuin lähettää paljon voimia ja jaksamista sinne :hug:
 
Jennuli Iso jaksamishalaus :hug:

mymmyryy Tsemppiä myös sinne. Varmasti vaan jotain kasvukipuja :hug:


Täällä vaan vauvakuume nostaa päätään! :heart: Tilasin eilen vauvalehden vuodeksi, kun sain niin hyvin tarjouksen :whistle: Ihan kamalaa...ja vielä pitäs tositoimiin asti odotella vuoden vaihteen jälkeen...ellei taas lipsahdeta pois raiteilta :LOL: Pitää yrittää jaksaa odotella ;)

Hilipatuinen taitaa olla seuraava jännääjä! bd Tsempit muillekin ;)
 
(.) STRESSAA...
eilen alkoi niukka vuoto, joka loppui melkein hti kokonaan ja alkoi äsken vasta uudelleen yhtä pienesti.. no ei siinä mitään, tänään sitten varmaan se oikea kp1, mutta se tarkoittaa sitä et kp13 ja kp14 on nyt tosiaan la ja su ja klinikka silloin kiinni.... viimeksi ovis yllätti kp12 ja yhtähyvin se voi olla kp15, tai yhtä hyvin se voi jäädä tulematta, mutta haluaisin olla rento, rauhallinen ja tyyni, mut kun se ei meinaa onnistua millään, nyt tää tilanne olisi ihan ok. mut harmittaa jo valmiiksi jos ovis menee hukkaa kun kesälläkin se vauvala on kiinni.. pitäisi saada nyt vaan pää tyhjäksi ja ottaa vastaan se mitä tuleman pitää, näinkään tää ei voi jatkua, minä tyyni ihminen oon ihan hukassa... :'(
 
Kiitokset kaikille tsempeistä ja haleista :flower: .
Ehkä se tästä iloksi muuttuu :heart: .
Päikkärit nukuttu hyvällä omallatunnolla |O .
jennuli hormoonit tekee tyynestäkin ihmisestä joskus "hirviön" :LOL: :kieh: . :hug: vielä. Nimim kokemusta löytyy.
 
ja sitäkin jo mietin et pitäiskö sit kuitenkin vielä testata, tätä tummaa tuhruahan voi kai tulla vaik olisikin raskaana, mulla ei ole menkkakipuja vaikka yleensä ne on mulla tosi kovia, tai sit oon niin jalat ristissä ettei edes menkat pääse tulemaan... :x
no huomenna on taas viisaampi... kait :D
 
:hug: Kaikille sitä tarvitseville :)

Minä olen kaiketi seuraava jännääjä juu, mutta nyt bongasin ihan oikeasti vkloppuna oviksen että saas nähä kuinka pitkälle venyy. Eipä tuo oviksen bongaus paljoa ilahduttanut kun eilen illalla oltiin molemmaat niin väsyneitä että ei peitot heiluneet kuin kuorsauksen voimasta... Tänää voisi viel' yrittää mutta katsotaan nyt mitä tulee...
 
Tiistai 13.5.2008[color]



KUUMEILIJAT
jennuli..................kp 2/27-29.....yk2.......1.haaveissa.......Lahti
Jemppi................kp 7/32..........tjot.........1.haaveissa........Lahti
umayya..............kp 9/38.........yk3...........3. haaveissa.......Kärkölä
humu82..............kp 13/27-28...........yk2.......1.haaveissa......Mlä
Tuulia79.............kp 18/35.................yk4......2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 20/28-40..........yk5.......4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp22/29-30........... .....2.haaveissa.....Hollola
dask...................kp 24/??..............yk1.......1.haaveissa.......Lahti
Hilipatuinen........kp 26/29..............yk1......2.haaveissa........Mlä
Julietta................kp 26/37..............yk1.......1.haaveissa.......
mymmyryy..........kp 37/?...............tjot.......3.haaveissa........Mlä
[color]



PLUSSANNEET[color]



[color]
 
huomenta kaikille, hyvät yöunet tekevät kyllä ihmeitä, nyt vaan uutta kierto ja uusia kujeita...
umayya seuraavaksi kun muokkaat niin mulle tuohon yk2.. kiitos... =)

mukavaa tiistait, mä ajattelin mennä shoppaa kun ensi viikolla mennään tallinnaan.. jee =)
 
Heippati hei :wave: .
jennulihyviä shoppailuja. Me lähdetään risteilemään tällä viikolla. Saas nähä kuin käy, kun kukaan ei todellakaan tiedä tästä odotuksesta. Toivottavasti ei oo myrskyä, jos on niin sitten lentää :x .
Tuli sitten töissä tapeltua yhden työkaverin kanssa. Oon oikeen ylpeä itsestäni :ashamed: .
Soitin myös neuvolaan ja täti ehdotti varhaisultraa heti ensi viikolle. Mun taustalla sen saa kunnallisesti. Oisin mennyt kyllä sinne muutenkin, vaikka yksityisesti. Mahan juilinta jatkuu, saas nähä kuin käy :headwall: .
Morot.
 
ensi viikolla sitten taas ultra-aika..klinikalle soitin ja keskiviikkona sit katsotaan miltä tämä kierto näyttää, inssillä siis mennään jos ovis tulee...vielä ei voimia ajatella suuntai tai toiseen, mulla on muuten eka menkat ikinä ettei ole kipuja, outoa, mutta epäilen syyksi sitä femaria mitä popsin kolme päivää... joop
mymmyryy, mikäs siellä töissä sitten niin ärsytti? noi kyl kurjia..
risteilijöitä siis muitakin, jee... no laivalla oksentaa ihan kaikki niin ei ne mitään huomaa... :D
mukavaa reissua ja pidän peukkuja et masussa kaikki hyvin... =)
 
Hyvä että mymmyryy pääset ultraan :)

Jennulille kanssa onnea ultraan :)

Omaa napaa sen verran että alkaa pikkuhiljaa jännittää että tuleeko ne menkat vai eikö ja koska ne tulee. Meinasin pelata varman päälle ja testata vasta sunnuntaina, jos ei tätiä kuulu ennen sitä. Jos on silloin nega niin odotan suosiolla sen pari viikkoa ennekuin testaan uudesti. Meillä kävi ennen joulua niin että kun olin vaihtamassa pillereitä ja olin yhden kierron ilman niin en tiennyt koska menkkojen piti alkaa ja niitä ei kuulunut ja kotitestit oli negoja, mutta labrassa sitten tuli plussa ja pari päivää sen jälkeen alkoi sitten vuoto niin tuntui silloin kyllä todella pahalta, vaikka en sitä osaa keskenmenona ajatella kun ultratteassa sitten ei näkynyt enää todellakaan mitään, eli jos olisi ollut ns. normaali tilanne ja menkat tulossa niin olisin vaan luullut niitten tulevan päivän pari myöhässä.

Nyt nukkumaan |O
 
Uskomatonta! Mulla näytti, muistaakseni kp.11 ovistesti plussaa, mutta niinpä se näytti myös kp.20! Niiden välissä negaa. Siis mitä häh, ovuloinko kahdesti kk ja siitäkään huolimatta ei vain tärppää?! Aika outoa... Vai voikohan noihin testeihin luottaa? Kerran olen tämän yrityskauden aikana ovis plussasta raskautunu mutta valitettavasti meni kesken 8+2:( Joten siitä päätellen, kyllä kai ne toimii?
 
Mirka: Mulla kans näytti noi testit mitä sattuu, tyyliin joka päivä plussalla... ja sit kun osti clearbluen digitaalisia niin sit näytti oikein! Paitsi siinä ekassa kierrossa (jolloin siis ekaa kertaa tuo käytössä) näytti oviksen kyllä kp 20, vaikken sitten ollutkaan ovuloinut gynen mukaan. Joten siis testit voivat myös näyttää hormonin nousun vaikkea varsinaista ovista olekaan.

Mä testailen myös loppuviikosta. Perjantaina mulla tuli tuhrua paperiin ja kaiken laskutavan mukaan se olisi voinut olla kiinnittymisvuotoa!!! Mulla kaiketi ovis oli toissa viikonloppuna.

Hilipatuinen: Olisipa kiva, jos voitais sitten sunnuntaina tulla kertomaan plussauutisia!!!
 

Yhteistyössä