***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

kiitti kaikille vielä tervetulotoivotuksista! =)

mymmikselle paljon jaksamisia! :hug:

Piti tulla kertomaan, että tänään meille tulee hoitoon siskon poika - ja samalla meijän kummipoika, 8kk! Ensimmäistä kertaa saan sen hymypojan meille yökylään :heart:
..se kummitätin ja -sedän silmäterä varmaan karkottaa tän jo muutenkin iiiison kuumeilun tiehensä :saint: :D

muoks. taaperon ikä =)
 
heips, taas netti pelittää =)

mymmikselle haleja hirmusesti ja jaksamista :hug:
ja bellaa, tervetuloa. itse myös uusi ja nettikatkoksen takia en ole vielä kerennyt täällä paljoa roikkumaan :D

täällä tasasen tappavaa, paaaaljoon paaaljoon töitä, että on jäännyt tuo pupuilu vähä vähemmälle... :/ eilenkin 13h töitä.... :eek:

ainiin, ja 2vkon päästä meille tulee vaavi, tosin koiravaavi...en malttas oottaa...sitten niitä onkin jo kaksi =)

kp:tä en ole seurannut yhtään, on muutenkin hiukkasen ajatukset enempi tuossa koiratulokkaassa.....

 
Voi itku!
Unohdin mieheni syntymäpäivät, jotka oli eilen! Just hoksasin, voi v! Eikä toinen tietystikkään puhu mitään!
Ikinä en ole unohtanut ennen, ja vuosia on yhdessä vietetty toistakymmentä vuotta! Ei hyvältä vaikuta! Voi rähmä. Nolottaa. Täytyy lähteä kaupungille hankkimaan jotain...

jennuli; 40 koon housut vois olla passelit? Nyt 38 ja liian pieni. Olisko sulla myydä edullisesti? Jos, niin millaisia?
 
mymmyryy Olen ihan sanaton! Jaksamista :hug:

bellaa Toivotaan, että heti tärppäis ja alkuvuonna 2010 teillä olis jo oma pieni :heart: Samaa aikataulua toivon itsellenikin.. Täällä on vaan totuus tullut vastaan, että ei niitä lapsia noin vaan hankita :/ Toiveet silti erityisen korkealla! Koskaan ei ole liian myöhäistä toivoa ja uskoa hyvään! Tosiaan toivotaan parasta, että heti tärppäis! Mua pelottaa ihan muuten vaan, että kun toivotaan lasta niin hartaasti, niin mitä jos ei sitä meille suodakaan :ashamed: Mutta ei kai näistä koskaan tiedä! Tulta päin vaan ja otetaan vastaan mitä tulee ;)
 

PERJANTAI 16.1.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


bellaa................kp 7/25-29...................1. haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 12/30-33........yk9.......2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 19/25-31......yk3.......1.haaveissa.....Asikkala
krokohopss.......kp 21/36................yk2...1.haavaissa....Lahti
Jemppi...............kp 27/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 30/29.............yk6......1.haaveissa.......



MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]


jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 6.8.2009



 
Heippa, kotiuduttiin justiinsa hetki sitten.
Kaikessa lyhykäisyydessään, nopeaa oli toiminta. 3h ensimmäisistä cytoteceistä meidän Nöppönen syntyi klo 11.10. Istukkaa odoteltiin tunti ja onneksi sekin tuli, ettei kaavintaan tarvinut mennä. Pitivät tarkkailussa vähän kauemmin, oksentelun ja huippauksen vuoksi.

Kokemus oli kaikenkaikkiaan hyvä. Kohtelu oli hyvää, parasta tähän saakka. Todella mukavat hoitajat ja he kuuntelivat potilasta ja ottivat aikaisemmat kokemukset hyvin huomioon. Ainoa miinus oli se, että oksensin koko ajan. Ja huono olo on edelleen. Supistelee vielä ja lähden nyt lämpöiseen suihkuun ja sitten nukkumaan :wave: .
 
EM: Tänään kävin pikaisesti niin ei ollut melkein mitään jäljellä. Joten ei varmaan noitten takia kannata sinne mennä. Kappahallissa vois olla kivoja. Siellä oli enemmän sellasia että tarttee tietää onko tyttö vai poika, ja tehän tiesitte.

Mä ostin tänään ekat äippähousut. oikein nätit samettihousut. Alkaa farkut aikalailla puristamaan. Hirveesti väsyttää :( Maanantaina on eka ultra :)

Nyt ruokaa tekemään, meillä on tänään tortilloja.

Halauksia Mymmyksille.


Näkemisestä mulle kävis se sunnuntai paremmin pääsen 16 ni sit sopis tosin vaan ilta.
 
Täältäkin nyt muistaessani toivottelen uudet tervetulleeksi :wave: Olin eilen reipas, kävin mammajumpassa, oli kyllä kivaa!!Täytyy mennä ensiviikolla uudestaan, mistähän sitä sais vaan samalla lailla inspiksen siivota ja pestä pyykkiä???Täällä maha sen kun kasvaa ja vaunut saadaan jo ensiviikolla. 27.1 olisi 4D ultra. Jos sitten saataisiin tytöstä kunnon kuva :D
Mymmikselle Haleja!

Humu & rinsessa 21+3
 
Pakko tulla kertomaan tuntemuksista, tänään alkoi viiltävä/pistävä kipu alavatsassa, vasemmalla puolella. Tältä on tuntunut nyt säännöllisesti useamman tunnin ajan, tuntuu vain "kiihtyvän" tuo nippailu. Myös alaselässä tuntuu kipuilua. Nyt olisi juuri suunnilleen viikko ovulaatiosta, noinkohan... hmm....

En halua innostua mutta kieltämättä kivalta tuntuu ajatus että EHKÄ voisi olla jotain tapahtumassa. Tosiaan tää kierto on ollu tosi aktiivista yritystä B)
 
jeppis mulla oli JUST samanlaisia kovia vihlasevia kipuja plussakierrossa!! :D Pidän kovasti sulle peukkuja...

HUI!!! tuli Dejavú tästä viestistä.... :eek: =)

Onks kukaan menossa wellamo-opiston mammajumppaan joka alkaa ens kuussa? :D mä oon.

Mansikkatee ok hyvä tietää... eipä siinä on noita vaatteita jo ihan kiitettävästi... :snotty: ;) :D

Tänään sain ÄITIYSPAKKAUKSEN! Hihii... :D Se tekee tästä jotenkin vielä todellisempaa... :)

EM ja Dodoliina 23+3 :heart:
 
pikaisesti taas..

mirka ei kyl oo sen kokoisia myynnissä, ajattelinkin et oot mua pikkuisen pienempi.. =) mun käytössä olevat äippikset kokoa 42 ja sit noi yhdet farkut joita en käytä on aika reiluamallia vaikka niiden kokoa en muista, mut sä varmaan hukut niihin..

mymmis hyvä jotta kohtelu hyvää ja kaikki meni niin hyvin kun tuossakohdin mennä voi.. :hug:

jeppis kuulostaa tutulta täälläkin.. plussaaaaaaaa :whistle:

em ihanaa äitiyspakkaus tullut.. =) miten sie muuten voit??

(.) yövalvomiset jatkuu.. haukotus sentään, eilen iski eka kertaa paniikki et mitä tästä tulee, muistanko valmistella kaiken jne. olenko hyvä äiti..jne, ehkä se et paukahti päivät rikki niin et nyt täytyy sanoa et alle kk laskettuunaikaan, vauva voi tulla koska vaan tänään tai sit viimeistään kuuden viikon päästä.. pieni paniikki kai kuuluu asiaan, mutte mielummin olen tyyni, rauhallinen ja hyvillämielin, tarttee vaan tehdä valmisteluja niin paljon kuin jaksaa taas viikonlopun aikana, niin eiköhän se siitä, ihanaa aikaa, mutta niin tunnepitoista ja paljon uutta... kaikki kuitenkin on hyvin, se pittee aina vaan muistaa..

 

LAUANTAI 17.1.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


bellaa................kp 8/25-29...................1. haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 13/30-33........yk9.......2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 20/25-31......yk3.......1.haaveissa.....Asikkala
krokohopss.......kp 22/36................yk2...1.haavaissa....Lahti
Jemppi...............kp 28/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 31/29.............yk6......1.haaveissa.......



MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]


jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 6.8.2009

 
jennuli tuo paniikki varmaan kuuluu asiaan. :) Mä voin hyvin! Selkä on tosi kipeä aina välillä, mutta keskiviikkona olis aika fysioterapeutille niin eiköhän se osaa neuvoa et mitä sille kannattais tehä... :/

oli muuten vähän pettymys tuo äitiyspakkaus... ne vaatteet ei ollu mitenkään nättejä (paitsi ne oranssit ja vihreet oli jees).. onhan ne ihan laadukkaan oloisia kyllä. Mut ei tutteja tai tuttipulloja... haalari oli beige (mun mielestä kyl harmaa)... mut ilmaseks kun saa niin ei pidä vissiin valittaa. :whistle:

EM ja Dodoliina 23+4
 
jennuli; eipä mitään, ostin mammacolleget, oikein mukavat päällä, mut ei näillä kyl kovin viitsi kaupungille lähteä! Ei sillä, että siellä kovinkaan juoksisin, ei jaksa eikä selkä kestä!
Juu ja pieni paniikki varmaan kuuluu asiaan, ainakin ekan kohdalla! Meillä kun jo neljäs tulossa, niin tietää mitä tuleman pitää, niin ei juurikaan ole mietityttänyt ;)

Em; aika moni on ollut tyytymätön äitiyspakkaukseen, jätin sen ottamatta, kuten myös aikaisemmillakin kerroilla. Mut onhan siel jotain kivaakin, ainakin makuupussi ;)

jemppi; voin yhtyä muiden kertomaan, silloin kun plussasin, niin juuri tuo nippailu sai odotukset korkealle! Itse asias olin jo "varma" et oli tärpännyt, ennen kuin testasin =)
Milloin aiot testailla?

Itse; tänään on supistellut ahkeraan, muutamia kipeitäkin on tullut, niin et on hengittäminen ollut vaikeata. Toivottavasti vaavis pysyy vielä masussa, viikkoja on turhan vähän!
Ostin miehelle myöhästyneenä synttärilahjana viskipullon! Alkon myyjä tuumasi mahaa katsoen, että tämä ei varmaankaan tule teille itselle!!! Apua! Jos olisin sanonut, että "itselle tietenkin hölmö", niin oliskohan kieltäytynyt myymästä?! =)

Pizzaa rupes tekemään kauheesti mieli, laitoin siipan kauppaan ostaan tarvikkeet!
 
tänään syödään siis mirkan luona... eikö tuo ollut melkein kutsu tulla.. :D

em juu mie ajattelin ne pakkausvaatteet sellaisiksi kotivaatteiksi, tai lisävaatteiksi, kyllä siinä paljon hyvääkin musta oli kuitenkin... mut väritys oli mitä oli.. :p

omasta paniikista ohi meni.. hyvä niin ja paljon oon saanut aikaiseksi tänään, ihanaa.. :D
 
Mä kiinnostuin tosta mammajumpasta, en vaan löytänyt sitä wellamon sivuilta. Eli EM, koska se alkaa? Mä oon jo nyt niin valas, et jotain pitäis kyllä tehdä. Supistaa vaan herkästi, ni ei oo viittiny kauheesti lenkillä käydä. Syöny oon sit senkin edestä..prkl, on aika urakka edessä pudottaa nää kilot.

Mies on taas pelaamassa ja mä möllötän kotona. Piti mennä aamulla sen kanssa kaupungille, mut sit vedin aika olemattomasta herneet nenään ja päätin etten lähdekään. Varmaan nuo hormoonit..

Oon jääny koukkuun huuto.nettiin. Ostin sieltä vaunut, joita lähdetään huomenna hakemaan Forssasta. Ne on kolmipyöräiset limenvihreät x-landerit, kivat ainakin kuvissa. Sit oon ostanu kestovaippoja ja rintapumpun. Kestovaippailu tuottaa nyt kyllä harmaita hiuksia, kun niitä vaihtoehtoja on niin paljon, enkä oikein niistä ymmärrä. Sitten varmaan käytännössä asia aukeaa enemmän.

Silloin kun itse plussasin, tunsin yhden sellaisen kovan nipistyksen ja ajattelin silloin vähän vitsillä, että sielläköhän se kiinnittyi. Sit jonkin ajan päästä alko maistumaan suussa oudolta ajoittain ja yks aamu töissä mittasin lämmöt. Lämpö oli 37,2, mikä tekee mulle normaalisti jo kipeän olon, mut silloin oli ihan normaali olo. Silloinkin ajattelin, et näinköhän sitä olisi tärpännyt.

Huomenna aamuvuoroon, ei yhtään kiinnostaisi, mut sunnuntaituplat ajaa töihin. Töissä on niin hullun kiirettä, ei ehdi oikein syömään tai edes juomaan. Sit onkin kehno olo. Tulipas juttua, huomaa et oon juttuseuraa vailla, kun mies huitelee menoissaan.

Kerttu ja nakki 23+6
 
Kerttu kyl mä sen sielt listalta löysin... tuossa on se kurssin numero ja tiedot:

01830183 Mammajooga D

AKK, liikuntatila 115
pe 10.00-11.00
FK, opettaja Katariina Oksanen
20.2.2009-17.4.2009, 9 oppituntia
Kurssimaksu 16,00 ?
Teemme raskaana oleville sopivia liikkeitä ja hengitysharjoituksia, jotka ehkäisevät jännitystiloja, lisäävät kehon hallintaa ja liikkuvuuskykyä sekä yleistä keskittymiskykyä. Näin pyrimme helpottamaan tulevaa synnytystä. Lopuksi rentoutus. Ilmoittautuminen alkaa: 1.12.2008 10:00:00

Mut se on tosiaan päivällä klo 10-11 et siks ei kaikille varmaan käy...

nyt ei muuta, väsyttää niin paljon...

:attn: MENNÄÄNKÖ ENS SUNNUNTAINA SYÖMÄÄN?! vai valitaanko toinen päivä?

ElinaMaria ja neitikkä 23+4 :heart:
 

SUNNUNTAI 18.1.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


bellaa................kp 9/25-29...................1. haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 14/30-33........yk9.......2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 21/25-31......yk3.......1.haaveissa.....Asikkala
krokohopss.......kp 23/36................yk2...1.haavaissa....Lahti
Jemppi...............kp 29/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 32/29.............yk6......1.haaveissa.......



MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]


jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 6.8.2009

 
ravintolaan menosta mie en uskalla luvata mitteen, koska tosiaan nyt menen niin päivä kerrallaan, tarttee kuunnella itseään, kun yöt on mitä on ja levätäkin pitää, joten teen sellaisen mukavan tempun että jos saatte jotain sovittua, tulen jos vaan jaksan =)

huomenta vaan kaikille :D
 
syömisestä; en uskalla luvata mitään, koska en halua lupauksiani pettää...
sunnuntai on jokatapauksessa varattu, tällä kertaa nuorimman tyttären synttärit. Ja olo on ollut kehno, selkä ja supistukset riesana, joten (niinku aikaisemmin olen maininnutkin) en juurikaan missän käy, kun en jaksa/pysty. Elikkä päivä kerrallaan kuten jennulikin.

nyt täytyisi vaihtaa pyjama ulkovaatteisiin ja viedä lapsia vähän pihalle tai eihän mua siellä "pellolla" tarvita, isoja kun ovat jo, mut hyväähän tuo tekee käydä pienellä happihypyllä!

ja viikkoja on....ei taas, unohdus...29...vai 30... nyt pitää tarkistaa! Mut POKS kuitenkin.
 
Mä voin lähteä syömään, jos luppaatte, ettei mitään puhetta minun voinnista, mielialasta, säälittelyä, tms kommentteja.
Oisko joku muu paikka, kun olkihattu? Missä olis hyvät ruoat ja tilat? Tietääkö joku? Mä en tiedä oikeestaan kun rosson, raxin, subin ja mamma marian Lahdesta :headwall: :headwall: .
Ja näköjään täällä palstalla roikun vaikkei pitänyt :saint: :headwall: :saint:
 
mymmyryy jos olen paikalla niin ei säälittelyjä, voidaan aina puhua muustakin..
Santa fessä on hyvät ruuat, mutta että vähän tulisempaa kaliiperia... sinne jos menee kannattaa kyl varaa pöytä.
toivottavasti jaksaisin tulla..

-----------------------------------------------

(.) hoitopöytä ja pinnasänky paikallaan.. eli h-hetkeä odottaessa...
 

Yhteistyössä