***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

no mun ehdotukset on nyt sitten 24.1. , 7.2. tai 8.2. ne on mulla vapaata

( . ) :'( roudasin äsken kuopuksen pinniksen esikoisen huoneeseen, nyt ei ole mulla muutamaan kuukauteen vauvaa :'( oon kyllä jo siirtänyt tätä pari viikkoa mut nyt ajattelin että jos nyt ei niin sitten koskaan, enkä mä halua kahta pinnistä meidän makkariin..
silti on surkee olo :'(
 
Moikka!

Syömisestä mä oon nyt koulussa ni en muista vuoroja, mutta mä olin tässä listassa joka viikonloppu töissä ja ens viikonloppuna muistaakseni olin lauantaina illassa ja sunnuntaina pääsin 16. Santa fe kuulostaa hyvältä.

Ultrasta:
Kaikki oli hyvin. Niskaturvotus oli 0.7mm. Pääperä mitta oli 53mm. Vastasi viikkoja, vaikka varhaisultrassa olis muka hedelmöittynyt 6 päivää myöhemmin. Pikku hiljaa pitäs alkaa uskomaan että meille tulee vauva. Musta vaan ei tunnu yhtään että mä oon raskaana. Ainoat oireet on vessassa juokseminen ja väsymys. No pitää odottaan vähän aikaa et vatsa alkaa kasvamaan :heart:

Mutta nyt takaisin opiskelun pariin.

Mansikkatee 12+3
 
mulle käy kans sunnuntaina klo 14!! :wave:

Otetaan sit taas uusiks jossain vaiheessa. :D Kun eihän kaikkien aikatauluun mitenkään voi osua... Meijän pitää sopia joku päivä ja aika ens kertaa varten jo nyt niin kaikki merkkaa sit kalenteriinsa et ei mihinkään muuhun ryhdy silloin. :)

Ostettiin tänään vaunut. :D Emma Bestar -yhdistelmät... oli edulliset ja mä tykkään. :D

Mansikkatee ONNEA ultrauutisista!!! :heart: :heart:
 

TORSTAI 22.1.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Julietta..............kp 3/32.............yk6......1.haaveissa.......
bellaa................kp 14/25-29...................1. haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 18/30-33........yk9.......2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 25/25-31......yk3.......1.haaveissa.....Asikkala
krokohopss.......kp 27/36................yk2...1.haavaissa....Lahti
Jemppi...............kp 33/28-32..................1.haaveissa.....Lahti



MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]


jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 6.8.2009


 
Mä sitten repäsin tänään, hyvä mä :D , elikkä tilanne seuraavanlainen:

Aamulla päätin, että nyt on lähdettävä vähän liikkeelle.
Kävin suihkussa, pesin itseni D&G:n suihkusaipppualla. Pesin tukkani, kuivasin ja vähän kähertelin.
Laitoin hometta silmiin, finnit piiloon ja puuteria päälle. Huulikiiltoa huuliin.
Puin päälle lempi-farkut (joihin en pariin kuukauteen mahtunut), puskuri-upit ja vähän paremman paidan.
Mieskin oli, että mihin sä oikeen tälläydyt?
Ja mä lähdin ruokakauppaan ( :LOL: siis voitteko kuvitella). Menin kylläkin suureen cityyn citymarkettiin. Löysin vaikka mitä...
Oli kiva mennnä vähän ihmisten ilmoille ekaa kertaa viikkoon. Selkää kyllä juili, mutta oli kivaa käydä kaupassa!
Ja tunnustan hieman flirtanneeni erään myyjämiehen kanssa (ja nyt toivon, ettei ukkokulta käy lukemassa tätä...). Ja mieli kyllä piristyi :) ;)
 
Onkos jennuli poksahtanut jo kun ei ole pariin päivään kuulunut mitään??!!

Luin kirjan "Se on poika" ja nyt pelkään kuollakseni masuvaavilla olevan kaikkia mahdollisia rakenteellisia vikoja ja kehitysvammakin (juu, np-ultrassa kätilö on voinut mitata väärin ja rakenneultrassa ei olla vain huomattu). Mä olen niin hysteerisellä mielellä nyt, että täytyy varmaan varata yksityiselle aika utraan, että saa taas hetkeks mielenrauhan....tai sitten saa tietää että jotain on kuin onkin pielessä...
 
Mulla alko tänään talviloma ja huomenna lähetään heti aamusta sinne kylpylään, eli pariin päivään en pääse kirjottelemaan. Jännät päivät alkaa olla käsillä, viimeks täti tuli kp 25 ja nyt on kp 26 ja ainakaan vielä ei ole tädistä kuulunut mitään, odotellaan muutama päivä ja joko kylpylässä tai alkuviikosta testailen jos ei tätiä näy ennen sitä.

Mirka Kaikki on varmastikkin hyvin, älä mieti ikäviä asioita. :hug:
Mymmis Tekee tosi hyvää välillä laittautua kunnolla, mäkin olin kuukauden päivät kotona kun sairastin sen keuhkokuumeen äskettäin niin oli mahtavaa kun pääsi ihmisten ilmoille autoa katsastamaan ja sai meikata. Tai eihän sitä mikään estä meikkaamasta mutta ei se kipeenä kotona jaksa kiinnostaa. =)
 
:wave: ei kyllä mie olen ihan yksi iso jennuli vielä.. =) jotenkin vaan kirjoittelua vähempi..
eilen tutustuttiin sinne synnärille ja kunhan tämä yö aamuksi muuttuu niin sitten ultraan kurkkaa pikkuista :heart: :heart:

mymmis no tuollainen tekee hyvää, siis laittautuminen ja ehkä se pieni flirttikin ;)

muille hei myöskin :wave:
 

PERJANTAI 23.1.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Julietta..............kp 4/32.............yk6......1.haaveissa.......
bellaa................kp 15/25-29...................1. haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 19/30-33........yk9.......2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 26/25-31......yk3.......1.haaveissa.....Asikkala
krokohopss.......kp 28/36................yk2...1.haavaissa....Lahti
Jemppi...............kp 34/28-32..................1.haaveissa.....Lahti



MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]


jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 6.8.2009

 
huomenia!
minä en voi tulla sunnuntaina, kun ei viitsi lähteä kahdella autolla täältä kylältä lahteen, joten mun on taas jätettävä väliin :( ens kerraksi kyllä sitten sovitaan sellanen päivä että kaikki pääsee, täytyy sopia paljon jo etukäteen, jooko?

mirka :hug: älä huolehdi siellä, kaikki on varmasti hyvin!

mymmis tollanen on ihan kivaa välillä, mä harvoin esim. laittaudun, mut sit kun joskus laittautuu niin on kyllä jo siitä jännä tunne ;) :whistle:

jennulin ultrakuulumisia täällä sitten odotellaan :)

(.) eilen tuhlattiin rahaa vähän hesassa, käytiin hakemassa kuivuri ja kotiteatterisarja hobbvarista, sitten päästiin ikeaan tuhlaamaan, ostettiin pinnis, uus sohvapöytä, lastariin pojille kaikkea kivaa tilpehööriä, uus syöttis ja sitten kuopuksen kasvamista odottamaan sellanen kiva lasten ruokailutuoli mikä esikollakin jo on.. köyhdyttiin mutta olipa ihanaa, ja kaiken parasta, lapset oli hoidossa vaarilla koko päivän :saint:
 
Voi voi kun tämä paniikki ei nyt tunnu hellittävän :eek:
Onko kukaan käynyt Hemossa ultrassa odotusaikana?

Ketä lääkäriä voitte suositella? Hinta?
Tai sitten menen Koskiselle yksityiseen äitiysneuvolaan jo hmm... kolmannen kerran.
 
MirkaTulee mun vastaus vähän myöhään, mutta olen käyny Hemossa kerran Tiina Posalla, tosin silloin totesi minulle keskenmenon, mutta oli kyllä tosi mukava. Taisi maksaa 140 tai 160 ?, en enää muista, oli viime kesänä

SyömisestäMennääkö me sunnuntaina Santa Fe:hen ja monelta? Monta tulossa jos varaan pöydän?
 
mirka mehiläinen lahdessa vähän halvempi, paras gyne ehdottomasti on nikki-juhola.
ihana naisgyne. mulla alkuraskauden ultra maksoi 100 euroa.

(.) no niin, siellä se virkeä vauva liikkui, sydänkäyrä oli oikein hyvä, painoa pikkuisella 2,8 kg, pää alaspäin kölli, pää ei vielä kiinnittynyt, paikat pehmenneet kuitenkin ja hieman auki... kaulaa jäljellä vielä 2 cm.
no mä oon tässä ihan hetkessä turvonnut aika hurjasti, nilkat ja kasvot ja erityisesti, tänään ei mennyt kengät jalkaan, paineissa pientä nousua, mutta pissi vielä puhdas, nyt käyn neuvolassa sit useamman kerran viikossa, jotta mahdollinen myrkytys huomataan heti ja jos mitään lisäoireita tulee niin phks suoraan, lääkäri oli loistava taas kerran, sanoi että pöhötys on aikamoinen, toivoi että pysyisin viikon kasassa, mutta että.. jos tilanne muuttuu niin tämähän pitää käynnistää.. viimeistään 16.2 eli kun mulla on la. meen aamusta phks ja sit tehdään ratkaisuja, tavallaan kaikki ihan hyvin mutta lepoa lepoa ja voinnin tarkkaa seurantaa... hirmuinen huoli on siitä mihin tää menee, en haluaisi joutua sairaalaan, en sektiota tai muita, vaan et asiat menisi painollaan, tosiasia on nyt vaan et näin muodottamat jalat kertoo siitä ettei keho toimi ollenkaan normaalisti.. että semmoisia.. huoli myös vauvasta vaikka sillä oli tänäänkin kaikki oikein hyvin..
mutta hetki kerrallaan..
 

Yhteistyössä