***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

Aloin kattomaan et mulla on kp:t väärin, oon varmaan ite ilmottanu alunperin väärin.
Eli nyt on menossa 30/25-31 eikä 29 niinkuin pinossa lukee. Mitään ei ole tapahtunu ei suuntaan eikä toiseen.

Umayya Hui, aika kuluu nopeasti! Kohta teillä kaikilla jo on pienet nyytit kainalossa! :D
 
jeppis ; mulla näytti kans testi ensin negaa. Olin vaan ihan varma, että kyl nyt tärppi on käynyt ja testasin uudestaan parin pv päästä, silloin haamujen haamu ja siitä se sit vahvistu...testejä tein niin paljon, etten kehtaa edes sanoa... :LOL:

jennuli; kun sä olet käynyt tiuhaan äitipolilla, niin minkä antoivat painoarvioksi rv 30 tuntumissa, entä sf-mitta? Olen ylihuomenna menos sit ultraan ja painoarviokin tehdään.
Oletko saanut nyt nukuttua? Juttelitko asiasta polilla?
 
jeppis korjattu on, on saattanut tulla päivityksessäkin vierheirä jossain vaiheessa, ihan kiva kun itse seuraatte :)
ja juu, aika menee ihan tajuttoman nopeeta, johan tässä alkaa vauvakuumetta pukkaamaan kun on kohta raskaus ohi :LOL: :saint: :D :ashamed: :snotty: no joo, toivottavasti kerkeis nauttia tästä raskaudesta jos vaikka sattuu olemaan viimeinen.
 
Umayya onnea puolivälistä!!! :heart:

Jeppis edelleen peukuttelen sulle b:)d

Mitäs Jennulille kuuluu?

(.) tää neiti istuu selvästi tasapersiillään tuolla masussa. On meinaan pari päivää jo potkinut virtsarakkoa siihen malliin että... meinaa vähän ärsyttää. :/ Vois jo alkaa viihtymään enemmän toisin päin! Vaikka ehtiihän se vielä kierähdellä... mut musta vaan tuntuu että tää tykkää olla enemmän istumisasennossa.

EM ja Istuva Härkä 24+6 :heart:

PS
Hei! Mennäänkö syömään sunnuntaina maaliskuun 8. päivä?
Olis meinaan naistenpäivä! :saint:
 
umayya puoliväli poks on ihana tunne.. :D mä katselin just kuvia rv20 ja musta mulla oli silloin jo niin selvä vauvamaha ja ihmettelen ettei kaikki sitä muka huomanneet, mutta joo ei se nyt ihan hirmu iso sit ollutkaan, kun pyöreyttä on muutenkin.. nautihan nyt kovasti odottelusta tosiaan jos meinaat että kiintiö alkaa täyttymään, vaikka vannomatta paras.. =)

em vielähän se ehtii moneen kertaan kääntymään, mutta mulla oli tossa kohdin tää jo pää alaspäin,aina kun sitä tunnusteltiin ja omien tuntemustenikin mukaan.. vinhaa varmaan saada ne potkut sinne alas...

mirka mulla oli rv30 ultrassa vauvan paino 1500 g, sf mittaa ei silloin otettu mut sit rv32 se oli 28. en ole missään kohti saanut ns. lopullista painoarviota, nyt sanoi ultrassa että hienosti mennään keskikäyrillä. mullahan seurataan vauvan kasvua, kun söin vuoden kortsikkaa joten saa olla onnellinen että pikkuinen kasvaa..

(.) tänään on ollut ihan hyvä päivä, sain yöllä kaikenkaikkiaan unta 6 tuntia ja äsken nukuin 2 tuntia, ihan luksusta.. turvotusta on, mutta paine ollut todella hyvä, eikä päänsärkyjä tms. ole ilmaantunut, aamulla sitten neuvolaan. odottamista ja lepoahan tämä on... vauva onneksi on virkeän oloinen masussa, ettei tartte siinäkään mielessä huolestua, siltikin epävarmuus on pahinta ja iltaa kohden jalat on entistä hurjemmat, joten..
mutta mieli on nyt ainakin aavistuksen levollisempi.. =) tosin hieman iski himotus päälle kun kuuli tuosta santa fen suklaakakusta, se on ihan älyttömän hyvää :D

plussatuulia jeppis sinulle :whistle:

 
Kiitos juu ruokaseurasta ja humulle kyydistä :) (ens kerralla mennään sitten mun autolla kun en ees älynnyt mitään bensarahaa tarjota... :ashamed:

Mymmis Mitens työpäivä meni?
Jennuli Onneksi äitipolille pääsee tai ainakin voi ainakin soittaa aina ku siltä tuntuu :)

Ite oon nukkunu viime yönä sitten kanssa ihan järkyttävän huonosti. Poika ei meinannut ruveta nukkuu olleskaan (nukuttamiseen meni siis 1,5 h :eek: ) sylki vettä ja keksi ihan siis kaikenmaailman temput ja juttelut.... sen jälkeen saunaan ja nukkuu ja neljältä ylös kun poika heräsi, tunti meni ennen kuin vaihdoin miehen kanssa vuoroa ja nukuin puoleen kuuteen ja eikun töihin....

ai niin jeppistä piti vielä jännäillä =)

Iten en oo ees kp:eitä seurannu. Nyt on sellainen kuivakausi joten ovis on varmaan jo ohi. Mieskin on työmatkalla alkuviikon joten eipä se ovis mitään nyt hyödyttäisikään.

Patu :)
 
Tsemppiä kaikille jännääjille!
Patu kiitos, kysymästä. Eka päivä meni hyvin. Pää pyörällä, enkä varmaan tehnyt puoliakaan mitä piti, mutta hyvä fiilis kaikenkaikkiaan :D :saint: :whistle: . Treffataan jossain, niin maksan velkani :ashamed: , jäi häiritsemään :xmas: .
umayya :heart: poksuista!
jennulille jaksuja loppurutistukseen. Sitten, kun vauva syntyy, niin silloinkaan ei välttis kauhiasti saa nukuttua :saint: .
EM se on tosi kivaa, kun pamauttaa virtsarakkoon (silloin kun se on täysi)...
Mulle pitäis sopia naistenpäivä ruokailuun!
 
Mullekkin kyllä naistenpäivä onnistuu järjestää vapaaksi, jos vaan uskallan tulla, olen vähän ujo vieraiden ihmisten kanssa vaikka kaikki niin mukavia olettekin :ashamed:

Lueskelin täältä netistä että ruumiinlämpö saattaa alkuraskaudessa nousta ja aloin ihan huvikseni mittailemaan ja ohhoh, lämmöt olikin 37,2 :eek:
Toivottavasti on joko sitä tai sitten muuten vaan harmitonta, ettei ole siitä keuhkokuumeesta kehittymässä mitään ikävää jälkitautia... :/
 
jeppis mukaan vaan syömään, ei me olla niin pahoja miltä kuulostetaan :saint: :LOL: :LOL: . Kyllä voi olla aluksi hiljempaa ja kuunnella muiden juttuja, niin kielenkannat rupeaa löystymään ja juttua piisaa niin, ettei loppua tuu :D . No joo vakavasti ottaen, kaikki halukkaat saa tulla, mutta ketään ei pakoteta (paitsi jennuli ja vauva :wave: :attn: ).
 

TIISTAI 27.1.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Julietta..............kp 8/32.............yk6......1.haaveissa.......
bellaa................kp 19/25-29...................1. haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 23/30-33........yk9.......2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 31/25-31......yk3.......1.haaveissa.....Asikkala
krokohopss.......kp 32/36................yk2...1.haavaissa....Lahti
Jemppi...............kp 38/28-32..................1.haaveissa.....Lahti



MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]


jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009

 
naistenpäivä sopii näillä näkymin mullekin, piti päästä tänään kattomaan töihin josko olis uutta listaa niin olisin kerennyt viel toivoa, mutta kuopus aloitti oksentamisen yöllä ja nyt on viel ripulilla joten kaks päivää saikkua ja sit viel vapaa, että menee perjantaille ennenkuin pääsen listan ääreen.

jeppis nyt kaikki peukut ja varpaat pystyssä että lämmöt ei enää laske ja plussa pärähtää plakkariin! :hug: :heart: ja tietty tulet syömään, mä olen jo yrittänyt kaks kertaa niin eiköhän tuo kolmas kerta toden sano.. :p

nyt pyykkaamaan mitä yöltä jäi vielä.. :kieh:

hyvin väsy umayya + virkeältä tuntuva siiri 20+1
 
Tänne ei kummempaa, selkä reistaa pahasti, supistelee paljon ja kamala paineen/painon tunne alhaalla, oiskohan vaavi laskeutunut? Saa kävellä, heh, jalat haarallaan :D
jennuli; onko sulla ollut tälläista? Kai tää asiaan kuuluu. En muista edellisiltä odotusajoiltakaan.
jeppis; jos nyt tärppäis!!! Millon testailet?

mirkku rv 30+3
 
Heippa kaikille!

Oon pitänyt hiljaiseloa syystä, että häät on vieneet aikaani ja mulla on ollut aika kovasti vuotojakin. Tänään kuitenkin np-ultrassa oli pieni sintti joka liikkui kovasti ja sydänkin löi kovasti. LA on 13.8.
 
mymmyryy joo no tullaan toki syömään jos elämä sillä hetkellä siltä näyttää että liikkeelle päästään, vielä on monta arvoitusta edessä, ennenkuin ollaan niin pitkällä =)

mirka
kyllä mullakin oli tuollaista ja sitten jäinkin töistä pois, lepo helpotti vielä noilla viikoilla..

minttuli hienoa että ultrassa kaikki mallillaan :)

(.) neuvolassa kaikki hyvin, sai se terkka hyvin rauhoiteltua mua, pissi oli puhdas, painoa tullut kohtuudella, paineet ok. eli turvotus ainut "riesa" jos unettomuutta ei lasketa. vauva oli taas virkeenä, pää oli laskeutunut luiden väliin ja viime yönä supistelikin jonkin verran, täällä on sairaalakassi pakattu ja asiat sillä mallilla, jotta vauva saa tulla kun on tullakseen, menee siihen sitten päivä tai kuukausi.. =)
 
HIH! Mä löysin tuolta tämmösen:

Siihen pitää syöttää oma nimi, syntymäaika ja laskettu aika ja sit miehen tiedot ja jos on muita lapsia.. Sitten tää systeemi kertoo tulevalle lapselle nimen!
Mun oli pakko kokeilla.. vaikken oo raskaana, mut jos nyt tulisin...

Tulokset:
Tytölle Alina Amanda
Pojalle Olavi Albert :D

En oo kyllä tommosia nimiä ennen ajatellutkaan... =)
Käykääpäs tekin kokeilemassa ja tulkaa kertomaan tulokset! Hauska systeemi!


http://kaksplus.fi/odotus-ja-synnytys/nimigeneraattori-fennia/nimigeneraattori
 
oli pakko kans käydä tekemässä toi nimigeneraatori..

tyttö: Ellen Amanda
poika: Terho Olavi

Oman pappani nimi on Olavi, joten se nyt ei niin kaukaa olis haettu, mut muuten sit meniki aika metsään omien ajatusten kanssa =)
 

KESKIVIIKKO 28.1.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Julietta..............kp 9/32.............yk6......1.haaveissa.......
bellaa................kp 20/25-29...................1. haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 24/30-33........yk9.......2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 32/25-31......yk3.......1.haaveissa.....Asikkala
krokohopss.......kp 33/36................yk2...1.haavaissa....Lahti
Jemppi...............kp 39/28-32..................1.haaveissa.....Lahti



MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]


jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009

 
hmm, hyvin mielenkiintoiset nimet:
poika: Aaron Taito
tyttö: Raita Linda
en kyllä valitsis oikeiksi nimiksi :D

noh, jeppis koskas testaat?????? täällä ei suvaita mitään porukan piinaamista ;) :D
jennuli taas toivottelen paljon jaksuja, onneks ei ole enää pitkä aika :hug:
mirka toivottavasti sullakin olo helpottaa :hug:
minttuli onnittelut ultrakuulumisista :heart: toivottavasti vuodotkin helpottaa, koetahan nauttia raskaudestasi kaikesta huolimatta :hug:

täällä näillä näkymin vatsatauti helpottaa, oliskin ihanaa jos näin helpolla meni, mut kai se on viel turha tuulettaa, katsellaan..
minä vietän tänään synttäreitä, ja mietin että onkohan se mies mitenkään muistanut mua.. sen näkee kai kunhan tuo töistä kotiutuu..
 
umayya Hyvää synttäriä :wave:

En oo ihan perillä siitä, mitä kaikkea täällä on ollu! Oon ollu kovassa flunssassa ja polttareita viettäny, joten ajatukset on pyöriny ihan muissa sfääreissä. Tosiaan nää häähommat meinaa viedä kaiken aivokapasiteettitilan - töissäkin :LOL: 16 päivää rouviintumiseen! Ihanaa :heart:

Piti testata nimigeneraattori, vaikkei LA vielä olekaan....
Tyttö: Alina Amanda
Poika: Tuomo Elmer
Ei ehkä ihan mun makuun...paitti tuo Amanda :kieh:
 
Heippa!

Tuosta syömisestä, musta se 8.3 kuulostaa hyvälle. Vielä ehtisin toivoa sen vapaaksikin.

Oisko jollain konkarilla neuvoja kun mulla on tosi kuiva iho ihan atooppinen, niin nyt on sitten ihan ihottumalla ja herkkänä tuo mahan iho. Ei varmaan tykkää raskauden venymisestä ja talven pakkasista nyt yhtäaikaa. Nyt oon laittanut siihen Erisania, Sibicorttia ja Bebanthenia aina sen mukaan miten pahana on ollu. Osaako joku suositella siihen jotain rasvaa (ei sais olla hajusteita).

Tänään ei ole väsyttänyt niin paljoa, mutta tänään onkin vapaapäivä :) Vauva sai tänään kirppikseltä harsoja, muovitetun froteen ja sellaset käsi tumput niin ja peppi pitkätossu pehmon. Vielä paljon hankintoja uupuu, mutta onneks on aikaakin. Anoppi lupas ostaa meille ne vaunut :heart:

ElinaMaria: Lanttilan kirppiksellä oli niitä kietaisupaitoja 3kpl 1.5 euroa. valkosia ja tyttövärejä.
:attn:
 
Heipsan!

Joo, testasin tänään taas negan :| Mutta tätiä ei näy ei kuulu.
Toki on paljon mahdollista et kun on vasta kolmas luomukierto meneillään et se venyy muuten vaan, ku eka oli 31 ja toinen 25 eli aika lailla epäsäännöllistä. En jaksa siihen plussaan enää uskoa. Mutta silti takaraivossa on pieni toivon kipinä et niin kauan on toivoa kun tätiä ei näy, ja tiedossa on sekin että joillain se hormoni nousee niin hitaasti et näkyy testissä vasta ku on viikkoja myöhässä. Mut taitaa olla toiveajattelua. :'(

Häiritsee kyllä se kun alavatsassa on säännöllisen epäsäännöllisesti tuntunut pientä vihlontaa/pistelyä koko ajan samassa paikassa, et jos ei oo raskaana ni onko siellä jotain muuta vikaa? Suunnittelin jo et odottelen tätiä vielä pari viikkoa ja sit jos pistelyt jatkuu ja täti hukassa niin soitan lääkäriin ettei vaan olis mikään kysta tms.

Mut sit taas ehkä raskauden puolesta viittais se et tänään alkoi ihmeellinen ilmiö et ihan yllättäen (ja muutaman tunnin välein) tulee kamala pissahätä ja sinne on päästävä heti ku tuntuu et räjähtää..

Tosi inhottavaa tää epätietoisuus, tätikin ois ihan tervetullut, pelkään niin sitä et kierto alkaa venyyn tosi pitkäksi ja ovikset katoaa ja voi voi, ahdistaa.... :ashamed:
 
Ultrassa tänään; vauva oli pirteä ja kaikki vaikutti olevan hyvin, mutta painoa ei ole tullut niin paljon kuin näillä viikoilla pitäisi olla, vauvan painoarvio oli 1350g (pitäisi olla 1500g), pituus vastasi viikkoja. Nyt vauvan kasvua seurataan polilla niin kauan kuin on tarve ja istukan toimintaa erityisesti. Mutta ei kuulemma syytä huoleen.... (ikuinen murehtija...)

Ja, hauskaa, nyt lääkäri oli sitä mieltä että prisessa se on, eikä prinssi =)
Eli varmuuden saanemme parin kk päästä!
 

Yhteistyössä