***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1


SUNNUNTAI 1.2.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


jeppis................kp 2/25-31......yk4.......1.haaveissa.....Asikkala
Jemppi...............kp 3/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
krokohopss.......kp 4/36................yk3...1.haavaissa....Lahti
Julietta..............kp 13/32.............yk6......1.haaveissa.......
bellaa................kp 24/25-29...................1. haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 28/30-33........yk9.......2.haaveissa... Mlä



MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]


jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009

 
nyt se on jennulin kuukausi, ihanaa :heart:

ja kiitos kaikille onnittelijoille vielä :)

ja mä myös herään joka yö vessaan klo 3-4 ja aina pitää jotain syödä :p

jeppikselle ja krokolle tsempit uuteen kiertoon! :hug:
 
umayyallako on ollut synttärit? Onnee kovasti :flower:

Mitäs tänne muuta kuuluu?
Muoks*
Huomasin just, että jennuli oli kysellyt kuulumisia. Eipä tänne kummempaa. Monta rautaa tulessa. Ensi viikolla soitellaan adoptio-ja sijaisvanhemmuusasioita. Käydään kattomassa karvaista perheenlisäystä ja koitan parantua lenssusta.
Maha on **** kipee, oiskohan jotain kudosta jäänyt tyhjennyksestä kohtuun. Kun ei ihan vielä kuukautistenkaan pitäis alkaa.
patulle ja bellaalle++++++++++++++++ :whistle:
 

MAANANTAI 2.2.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


jeppis................kp 3/25-31......yk4.......1.haaveissa.....Asikkala
Jemppi...............kp 4/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
krokohopss.......kp 5/36................yk3...1.haavaissa....Lahti
Julietta..............kp 14/32.............yk6......1.haaveissa.......
bellaa................kp 25/25-29...................1. haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 29/30-33........yk9.......2.haaveissa... Mlä



MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]


jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009

 
:wave:

Jennulin kuukausi!! :heart: =) Hihii! :D

:attn: VARATAAN ALUSTAVASTI KALENTEREIHIN SE 8.3.!!! :attn:
Silloin mennään syömään. :D

Patu ja Bellaa mä pidän peukkuja!!!! b=)d

(.) kaamee närästys iski lauantaina. En muuten enää syö lohta tämän raskauden aikana. Sellainen tuska ja kipu ettei tosikaan!!! :headwall: Onneksi ei eilen enää ollut. se oli kamalaa en pystynyt ees nukkumaan kun vaan sattui.... :(

Muuten kuuluu hyvää... :D

EM ja Dodoliina 25+6 :heart:
 
em sielläkin taas huomen viikot paukkuu, täällä alkoi tänään rv39..
neuvolassa kaikki hyvin, nyt oli paino tippunut päälle kilon, eli hyvin huomaa et on nesteistä kyse. viime yönä näin unta, et multa meni vedet ja heräsin siihen kun etsin puhelinta et voin soittaa siskolle et nyt mennään, no onneksi ei ehtinyt puhelu lähteä, pieni pettymys oli kyl herätä :D närästys on kurja vaiva, mulla teki toi verenpainelääke samanlaista tunnetta aluksi, mutta ei enää ja onneksi olen välttynyt edes siltä.. yritähän pärjätä. paprika on sit kanssa aika paha ja sipuli, ne närästää helposti..
 
Jekkuli09
Moi!

Saisinkos minäkin liittyä tänne Päijät-Hämäläisten joukkoon, vaikka meille on jo vauva tulossa? Lahdessa asustellaan ja 15.7. olisi sitten esikoisen laskettu aika. Vauvautuneita ystäviä ei juuri ole, joten mielelläni vaihtaisin kuulumisia muiden hämäläisten kanssa:)


Jekkuli09 16+5
 
Neuvolalääkärissä; verenpaineet HURJAT! Kontrolli vielä loppuviikosta ja jos eivät laskeneet niin lääkitys aloitetaan, sain/jouduin ottamaan jo reseptinkin. Vauvalle tehdään uusi painoarvio kahden viikon päästä, sf mitta oli nyt vähän kasvanut ja mulle oli kyl painoa tullut, mutta eihän se mitään vielä tarkoita, välttämättä. Sydänäänet kuitenkin hyvät ja liikkuu paljon ja pissa puhdas, joten ehkä ei syytä huoleen...
jekkuli; teretulemast!

Nyt unten maille, silmiä jo painaa...
 
mirka paljon sulla oli paineet ja minkä nimistä lääkettä sait? mulla menee albetol ja epäilen et se vaikuttaa tähän unettomuuteen.. :ashamed: tosin nyt kyllä vauvakin on kaksi yötä kääntänyt ja vääntänyt vatsassa ihan hirmusti..

jekkuli tervetuloa mukaan, me ollaan aavistuksen sekava seurakunta mutta jääty jumiin toisiimme tänne kuumeilijoiden puolelle, eikä täältä varmaan ennen siirrytä ennekuin saadaan kaikki plussanneiksi tai muuten vauvahaaveisiin kiinnitettyä.. =)
 
jekkuli tervetuloa mukaan joukkoon =)
jennulilla rupeaa olemaan viimeiset hetket käsillä, kun vielä oot yhdessa osassa. Ehkä toi sun uni kuitenkin ennakoi, että pian koittaa h-hetki =)

Kummipoika oli taas viikonloppuna hetken hoidossa, ja se söpöläinen jos mikä nostattaa kuumeen korkeelle :heart: ei sitten millään enään malttais odottaa.
Ja tosiaan plussatuulia mulle puhaltaneille; meillä yritys alkaa vasta huhti-toukokuussa, joten tätiä tässä odotellaan vielä ihan hyvillä mielin :)

Kuitenkin patulle paljon plussatuulia ++++ !!
ja krokolle ja jeppikselle tsemppaukset uuteen kiertoon, josko nyt tärppäis :hug:
 
Ilmottelen mikäkin tääll itestäni, en ole paljoa koneelle ehtinyt, mutta mulle käy kanssa tuo 8.3 syömään meno.
Mymmisjoko soittelitte niistä adoptio ym jutuista?
jennuliatässä jännätään!!
[/b]PatuJoko olet testannut?

jekkulilletervetuloa!

Täällä viimeviikolla käyty 4D:ssä ja hienoja kuvia tytöstä saatiin!!! Tänään sitten neuvola. Tyttö onnistui potkasemaan isäänsä oikee napakasti takaraivoon viime viikolla :LOL: Ja koiraa oon onnistunut kanssa päähän monottamaan :) Mutta nyt takasin töitä tekemään, pitää lähteä täältä Vantaalta Mäntsälään ajamaan jo 13 jälkeen, että ehdin neuvolaan. Jää työpäivä aikas lyhyeksi.


Näköjään kiireessä mustasin koko tekstin....
 

TIISTAI 3.2.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


jeppis................kp 4/25-31......yk4.......1.haaveissa.....Asikkala
Jemppi...............kp 5/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
krokohopss.......kp 6/36................yk3...1.haavaissa....Lahti
Julietta..............kp 15/32.............yk6......1.haaveissa.......
bellaa................kp 26/25-29...................1. haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 30/30-33........yk9.......2.haaveissa... Mlä



MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]


jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009

 
mymmis kiitos :) soititteko? miten meni, tai paremminkin miten etenette nyt sitten eteenpäin?
em närästys on kamalaa :x en tiedä mitä olet kokeillut mutta mulla auttaa siihen piimä ja rennie..
mitäs jennulille tänään kuuluu?
jekkuli tervetuloa, lisäsin sinut listalle, ja täällä ei tosiaan niin välistä missä vaiheessa menee kuten huomaat, meitä on moneen junaan :)
mirkalle tsemppiä niiden paineiden kanssa :hug:

( . ) eilen kävin kontrollissa sisäpolilla ja edelleen meillä on suurentunut riski saada vauva jolle joudutaan laittamaan tahdistin heti syntymän jälkeen, mutta ei kummallakaan pojalla ole tätä vaivaa ollut joten koetan ajatella positiivisesti ettei se nytkään osu kohdalle. lääkäri myös sanoi että saan henkisesti valmistautua siihen että synnytys tullaan jälleen käynnistämään 38+ viikolla mutta olen päättänyt että sinnittelen niin pitkälle kuin mahdollista, haluisin niin kokea "normaalin" synnytykseen lähtemisen..
valkuaista mulla on edelleen pissassa aika lailla ja on ollutkin alsuta asti, oikeestaan se ei ole laskenut ollenkaan ekan raskauden jälkeen mut nyt sitä vain on enemmän.. ja kaliumit on matalat, vaikka syön durekalia 3g päivässä se ei nouse, joudun varmaan lopun elämääni popsimaan tota kaliumilisää :/ ja rytmihäiriöt on kyllä sen mukaiset että huomaa että on matalalla..
tulipas valittavan kuulonen viesti, oikeesti mun mieli on hyvä ja mulle kuuluu hyvää, uutiset vaan oli tuota luokkaa eilen :)

umayya + siiri 21+1
 
jennuli; samat verenpainelääkkeet määräsivät mullekin, albetol 100mg 1tabl 3krt/vrk (aika hurjalta määrältä tuntuu...). Onko sulla sama annostus? Mitä haittavaikutuksia on tullut, närästys, unettomuus....??Muuta? En millään haluais aloittaa, mut pakkokai se on, kun paineet oli eilen 111/175....IIK!

humu; missä kävitte 4D:ssä?Kuka teki? Saitteko dvd:n mukaan?

umayya; eipä niitä piruja kannata seinille maalailla, täytyy vain toivoa et kaikki menee hyvin, itse kullakin! Positiivista mieltä on pidettävä yllä, joskus vaikka ihan väkisin :D
 
mirka oho tuota painetta.. mulla ei ole alapaine yli sataseen mennyt kertaakaan, kotona pysynyt kokoaika ella 90 reilusti siellä 80 kieppeillä, nyt noussut vähän, yläpaine korkeimmillaan ollut 150 mutta vain kahdessa mittauksessa, muuten 120-135.. sitä albetolia saa syödä max. 800 mg päivässä, eli ihan kohtuu annos on tuo 300 mg/päivä. mä söin eiliseen asti 200mg eli 2tbl päivässä, nyt lisäys kolmeen tabuun, juo runsaasti vettä kun otat sen lääkkeen, alkuun se nimittäin poltti ruokatorvea, eikä kannata ottaa sitä pitkälleen mentäessä. sehän otetaan ruuan yhteydessä, noin tunti lääkkeen otosta oon ollut hieman uninen, se laskee sykkeen, siltikin unettomuus alkoi yhtäaikaa lääkkeen kanssa.. tiedä sitten. eli se voi myös väsyttää, mutta mä oon tosi herkkä lääkkeille, ei kaikki saa mitään tosta, mulla kävi se aluksi myös masuun, mutta se vaiva meni kyllä ohitse.... aloitin lääkkeen siis 18.12. tsemppiä kovasti, hetkihän siinä menee ennenkuin paineisiin alkaa vaikuttaa, siksi oon onnellinen et se aloitettiin ns. ajoissa koska nyt on sit paineet pysyneet hallinnassa.

umayya
toivotaan jotta kolmaskin pärjää, kuten veljensä.. isoja juttuja ne silti on, kaikki omaan tai vauvan terveyteen liittyvät asiat.

(.) pikkuisen on sellaista pinnakireällä ilmapiiriä = unettomuus ja malttamattomuus.. siinä sen syy. kissojen "riehunta" ärsyttää, naapurien äänet ärsyttäääää... mutta hyvää mieltä tuli kun petasin pikkuiselle äsken pedin valmiiksi :heart: tervetuloa vauva :heart:
nyt pieni kävelylenkki = kauppaan ostamaan suklaata :D
 
Jennulilla jännät päivät lähestyy! Voi kun itsekin olisin jo noin pitkällä.
Kovasti odottelen että masu alkaa kasvaa, vaikka se jo aika pömppis onkin :)

Kauhea kiire on ollut viimeiset pari-kolme viikkoa, tänään saatiin kutsut postiin ja viikonloppuna pitäisi alkaa rakentaa sitä mökkiä, joten touhua tässä kyllä riittää yllin kyllin. Nyt vaan toivon että masuasukin kanssa menis kaikki hyvin.....
 
umayya ja humu soiteltiin ja seuraava askel on täytellä papereita, kun saapuvat postissa ja sitten on infoon meno. Katsotaan sen infon jälkeen.

humu ja patu arvatkaas kuka löysi omalta kylältä rolloja, ja arvatkaas kuka syö niitä kohta...

Meidän perhe kasvaa viikonloppuna yhdellä jäsenellä, katotaan kuin käy :D

Pyydän anteeksi kaikilta etten oo pahemmin kommentoinnut. Luen kuulumiset paremmalla ajalla ja kommentoin sitten.

jekkuli :flower: :flower: tervetuloa sekalaiseen sakkiin.

umayya :hug: hyvin kaikki menee. Mut vois laittaa listalle omaan lokeroon Adoptio/sijaisvanhemmuus?
EM onko se naistenpäivä sovittu alustavasti ruokailun ajankohdaksi? Minnekä mentäis syömään? Kuolaa jo nyt :p
 
mirka :hug: toivottavasti saat paineet kuriin!!

Jekkuli tervetuloa!! tänne mahtuu vauvaa yrittävät, haaveilevat, odottavat, vauvaantuneet ja nyt myös adoptio/sijaisvanhemmat.. värikäs sakki etten sanois!!! mut ihan mahtavaa!! :heart:

Umayya toivotaan että kaikki on kunnossa. =) Niinhän se pitää vaan ajatella... ja katsoa tilanne kerrallaan. Eli murehtia sitten vasta jos jotain aihetta on.

Minttuli kyllä se pian kasvaa... :D Mä voin laittaa sulle esimakua mitä on ehkä luvassa...

"The Ball" B)



EM ja Dodoliina 26+0 POKSIS TAAS. :)
 
em hieno masukka, paljonkos sulla on sf mitta nyt?

mymmis hieno projekti teillä edessä, mielellään mäkin kuulen siitä lisää =) :heart: oletko yhtään ajatellut niin pitkälle, että mistä maasta haluaisit adoptoida jne. ???


minttuli samaa mieltä ko em. kohta olet tässä vaiheessa..aika menee nopeasti, multa nyt mennyt jotain ohi, mitä mökkiä??? jotain häihin liittyvää, vai kesämökkiä vai ihan uutta taloa vai :D

mitens patun olotilat???

mä vetelin äsken lähes neljä tuntia unta, siis yksi vessareissu ja yksi kova suppari, ihana tunne nukkua, nyt yöpalaa ja sit toivon et vetäisen toisen samanlaisen pätkän.

:D
 
mymmyryy ok. välillä tuntuu niin tyhmältä, kun tietää jotta tarjolla olisi ihan maailman parhaita koteja lapsille, joilla ei sitä ole ja sitten rajoite voi olla se että siellä perheessä on jo lapsia.. mutta onneksi se ei sentään rajaa koko adoptio mahdollisuutta.. tosi hienoon haasteeseen olette lähteneet, tai voiko sitä sanoa haasteeksi.. mutta tiedät mitä tarkoitan ja toivon että teidän toive toteutuu.. =)
 

KESKIVIIKKO 4.2.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


jeppis................kp 5/25-31......yk4.......1.haaveissa.....Asikkala
Jemppi...............kp 6/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
krokohopss.......kp 7/36................yk3...1.haavaissa....Lahti
Julietta..............kp 16/32.............yk6......1.haaveissa.......
bellaa................kp 27/25-29...................1. haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 31/30-33........yk9.......2.haaveissa... Mlä



MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]


jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009



 
EM ihana masukuva :heart:


Tulin kommentoimaan, vaikka mitä, mutta into meni, kun työpäivä on ollu maailman kamalin :'( Jokaikinen asiakas on vaan huutanut ja valittanut. Tuntuu, että viimiset puol tuntia töissä on ihan mahdottomat. Ehkä tän vielä sinnittelee :headwall:

Jaksamista masukkaille ja tsemppiä jännääjille :wave:
 

Yhteistyössä