Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä keskustelen mielelläni shippaamisesta muiden shippaajien kanssa ja olen myös avannut asiaa muutamalle läheiselle, joiden tiesin olevan avarakatseisia ja ymmärtävän asian. Sen sijaan monelle muulle en asiasta puhu, koska onhan se jo näillä palstoillakin käynyt ilmi, että on paljon ihmisiä, jotka eivät ymmärrä fandomkulttuuria ja shippaamista.
Minulla on ystävä jonka kanssa keskustelen shippauksesta ja ficeistä, sillä molemmat shippaavat, tosin eri fandomeissa. Mutta koska me ei olla kiinnostuneita samasta fandomista, me ei puhuta meidän shipeistä. Siksi esimerkiksi nämä palstat on sellainen paikka, jossa voi jakaa fiiliksiään. Ei mulla ole mitään tarvetta puhua tästä kenenkään kanssa, joka ei ole asiasta kiinnostunut tai jolla ei ole mitään käsitystä fandomeista. Mä haluan puhua sellaisten kanssa, jotka jakavat saman mielenkiinnon, kuten kaikissa harrastuksissa. Jos mä harrastaisin perhokalastusta, en mä höpöttäisi perhojen ominaisuuksista kaikille, vaan niille joiden kanssa käyn kalastamassa. Toisaalta jos joku itse ottaisi asian esiin ja kysyisi multa, että olenko jossakin fandomissa mukana, se osoittaisi että hänkin tietäisi asiasta jotakin, ja voisin siinä tapauksessa kertoa.
 
vierailija
Kiitos kivasta kysymyksestä 🥰 Muutamia halauksia:

Minulle ykkönen taitaa olla tuo lohdun hetki, josta on mustavalkoinen kuva. Tunteet vaikuttavat niin raaoilta ja avoimilta siinä. Myös Ruisrock-halaus ajankohtaisuuden vuoksi ja koska tuntui samaan aikaan sekä spontaanilta että määrätietoiselta.
Ja vielä muutama hali lisää 🥰

 
vierailija
En millään lailla häpeä shippaamista, enkä juuri mitään muutakaan elämässäni, mutta en yleensä puhu ihmisille asioista, jotka koen että todella helposti väärinymmärretään. Minulla on elämässäni joitain muita tärkeitä asioita, jotka ovat täysin eri aihepiirissä (eivät liity mitenkään esim. fanitukseen, romantiikkaan tai seksuaalisuuteen) ja niistäkin puhun vain hyvin harvalle ja valitulle samasta syystä.

Useat ystävistäni ja perheenjäsenistäni kyllä tietävät esim. siitä, että kirjoittelen jossain Vauva-palstan ketjussa ja heitä se hieman huvittaa, mutta ei se minua haittaa mitenkään.
 
vierailija
Kiitos kivasta kysymyksestä Muutamia halauksia:

Minulle ykkönen taitaa olla tuo lohdun hetki, josta on mustavalkoinen kuva. Tunteet vaikuttavat niin raaoilta ja avoimilta siinä. Myös Ruisrock-halaus ajankohtaisuuden vuoksi ja koska tuntui samaan aikaan sekä spontaanilta että määrätietoiselta.
Koalababy ja pepulle läpsy kans ihana❤
 
vierailija
Mulle tämä shippi on antanut ihan uuden elämän! Fandomin kautta löysin ystäviä ja osa heistä myös shippaa, osa ei. Ilman tätä shippiä en ikinä olisi uskaltanut lähteä keikoille ja tavannut heitä.
 
vierailija
Tuleekohan vielä monta osaa, sen verran paljon Boitsu Kärtsää vilkuili Tuli tosta Demoni-huudosta mieleen et oli pakko vilkasta silloin millanen reaktio tulee Kärtsältä ja erittäin iloisena se katteli B:n huutoa <3
Mä jotenkin toivon, että myös Kärtsän musavelhot olisi kuulleet sen huudon. Että he raskaamman musan ystävinä huomaisivat Bojanista löytyvän sellaisenkin puolen.
Bojan voisi esimerkiksi tulla fiittaamaan johonkin tulevaan biisiin sillä tavalla linkinparkmaisesti, että Kärtsä hoitaisi rapin, Boitsu karjuisi kertsissä. Ihan vaan haaveilen 🤭
 
vierailija
Mä jotenkin toivon, että myös Kärtsän musavelhot olisi kuulleet sen huudon. Että he raskaamman musan ystävinä huomaisivat Bojanista löytyvän sellaisenkin puolen.
Bojan voisi esimerkiksi tulla fiittaamaan johonkin tulevaan biisiin sillä tavalla linkinparkmaisesti, että Kärtsä hoitaisi rapin, Boitsu karjuisi kertsissä. Ihan vaan haaveilen
Manifestoidaan tätä❣
 
vierailija
Mä jotenkin toivon, että myös Kärtsän musavelhot olisi kuulleet sen huudon. Että he raskaamman musan ystävinä huomaisivat Bojanista löytyvän sellaisenkin puolen.
Bojan voisi esimerkiksi tulla fiittaamaan johonkin tulevaan biisiin sillä tavalla linkinparkmaisesti, että Kärtsä hoitaisi rapin, Boitsu karjuisi kertsissä. Ihan vaan haaveilen
Harmi ku siinä hetkessä ei osunu silmiin Allua tai Jukkaa, heidänkin reaktionsa olis kyllä kiinnostanut.
 

Yhteistyössä