***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

mirka yv:t tökkii, joten kirjuuttelen vastausta huomenna.

Meitin herra on kyllä ainakin toistaiseksi aikas rauhallinen tapaus. Mä käytin sitä lenkilläkin (vaikkei mun pitänyt ottaa ulkoilutus-vastuuta), mutta enhän mä voinut vastustaa, kun ulkoilun aika koitti :D . Mä oon siis ihan myyty :D :D
 
em hyvällä mallilla sulla raskaus.. jei jei.. =)

mymmis niin ne koiranpennut hurmaa, ei mahda mitään :heart:

hilipatuinen uutisia odotellaan edelleen.. =)

(.) kasassa ollaan, lonkat, reidet ja selkä edelleen kovempien polttojen kohteena kuin maha, mutta täytyy toivoa että nekin supparittekevät työtä tuolla alhaalla.. oon nauttinut perheen ja ystävien seurasta, saunonut ja herkutellu ja öisin unta riittää sellainen 4-5 tuntia... jalkojen turvotus oli jo vähentynyt huomattavasti, mutta iski sitten eilen oikein kunnolla takaisin, lepoa siis liian vähän.. mutta ei siis oikeastaan tänne sen ihmeeempää, pään tuntee et se on tuolla niin alhaalla mutta odotellaan.. tänään täyttyi sitten rv39, huomenna päästään juhlistamaan rv40 alkamista.. tai sitten ei.. sekin sopii jotta vauva tulisi tänään :D jotenkin mulla on vaan sellainen fiilis ollut kokoaika et synnytys alkaa yöllä ja kun se ei sitä näytä tekevän tänä yönä niin thats it.. =)
 

SUNNUNTAI 8.2.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


jeppis................kp 9/25-31......yk4.......1.haaveissa.....Asikkala
Jemppi...............kp 10/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
krokohopss.......kp 11/36................yk3...1.haavaissa....Lahti
Julietta..............kp 20/32.............yk6......1.haaveissa.......
bellaa................kp 31/25-29...................1. haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 35/30-33........yk9.......2.haaveissa... Mlä



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]


jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009



 
mirka toivottavasti yv tuli perille. Kun olin saanut tekstin valmiiksi ja painoin lähetä, niin koko ruutu pimeni :headwall: :headwall: . Laitan uudestaan, jos ei tullut perille.

Missäs kaikki on? :attn:

jennuli kohta jakutuminen tapahtuu :heart: . Onko sinulla tukihenkilöä synnytykseen?
 
mymmis; tuli perille ja pistin postia takaisin!

jennuli; jokos vaikka ensi yönä??? Kuulemma mattojen pesu käynnistää synnytyksen! Nyt otat mäntysoopaa (vai mitä se nyt olikaan????heh) ja juuriharjan ja alat hangata mattoja!
 
huomenia!
vitsi kun ei kerkii mitään :kieh:
jennulilla menee aina vaan jännemmäksi, joka aamu tuun heti edes sen kattoon että joko lähtö on tullut, joten muistakin tulla ilmottamaan :D
mymmis koiravauvat on vaan niin :heart: :heart: joten onnea hänestä :)
hmm..mitäs muuta, niin, johikselle teretulemast :)

( . ) mulle tuli sitten yllättäen aika tiistaille äitipolille ultraan sen sydänhomman takia, nyt jännitän sitä vaikka toisaalta tiedän ettei siellä pitäis mitään näkyä, mutta kuitenkin..
ja perjantaina menin sitten kaatumaan töissä, onneks kuitenkin lonkalle joten ei pitäs mahassa olla mitään hätää, käsi ja lonkka on täräyksestä aika kipeenä, liikkeeitä tuntuu ja eilen pikkasen supisteli mutta en silti oikeen tiedä että missä vaiheessa pitäs olla huolissaan..
nyt täytyy mennä päivittään toista pinoa hieman kun en ole moneen päivään sinnekään kerinnyt..

umayya + siiri 21+6
 
Mäkin jännitän täällä jennulin puolesta!!

Tänne ei mitään uutta, ovista odotellessa. Viime kuussa oli niin kova jännitys ja odotus ja lopulta pettymys että nyt ei jaksa innostua eikä miettiä koko asiaa, parempi niin, nyt otetaan ihan rennosti. =) Toki yritetään koko ajan mut ihan omaksi huviksi :p

Pitäisi tästä lähteä mummolaan syömään, mummo tekee parasta kanaa ja riisiä mitä tiedän, nam!!

Tervetuloa Johikselle!! :heart: Ja tietoa Patusta odottelen minäkin
 
umayya mua kyllä suppaili tossa vaiheessa muutenkin jo, alkoi just noilla viikoilla, etenkin kun oli töissä, yritä ottaa rennosti se tiistai, helppo täällä neuvoa.. viikot menee niin nopeasti, et kohta pääset säkin jännäilee kun la. lähestyy.. miten sun edelliset ovat tulleet, ajoissa vai yliaikaisina?

mymmis sisko on mun tukihenkilö, ja aivan ihana sellainen onkin :heart: oli mukana valmennuksessa ja synnärille tutustumassa. jaksaa kuunnella mun puheluita sata kertaa päivässä, vaikka joka kertaa saa sydärin kun soitan koska ajattelee et tulee se puhelu.. :D
nyt ei ole millaisiakaan tuntemuksia et toi olisi tulossa, jotenkin alkoi hiipimään mieleen, et ehdin varmaan sinne äippiksen kontrolliinkin joka on la. aamuna, ellei ne passita mua neuvolasta sit aiemmin, paineiden tai muun takia.. mutta päivä kerrallaan..

jeppis
rento asenne on tosi hyvä. taitaa vain nää vauvajutut olla just niitä elämän isoimpia juttuja josta rentous niin helposti häviää, kun ensin toivoo niin kovasti, sit saa jännittää jne.

jeps, lähden sit hakee verenpainelääkkeet, ne loppui nyt ja niin toivoin ettei tarttis tosiaan sitä pakettia enää ostaa.. mut koska en lähde synnärille niin ei muuta ko apteekkiin.. :ashamed:
 
Umayya huh, onneksi ei käynyt kuinkaan.

JENNULI ai kuinka jännää!!! :D :D :heart: Voi mahtavaa.... tuntuu että vastahan sä plussasit!!! :)

(.) täällä on tullut harkkasupistuksia koko yö ja tämä päivä... huh. taitaa johtua siitä kun en saanut yöllä nukuttua taaskaan. uni on levotonta, heräilen koko ajan ja näen ihan kummallisia unia... :ashamed: kai ne harkkasupistukset on ihan normaaleja, siis vaikka niitä tuleekin tällei paljon... viime pe kuitenkin kaikki oli kiinni et ei ne aiemmat harkkasupistukset mitään ollu ainakaan saanu aikaan. :) Ehkä mä oon vaan rasittanu itteäni liikaa.

EM ja Dodoliina 26+5 :heart:
 
Jänniä päiviä, ties vaikka Jennuli ois jo synnärillä. Tosin kohta tulee varmaan manaamaan, et oiski :) On ne viimeset päivät ja viikot varmaan aika pitkiä.

Bellaa:lle piti kommentoida, että varmasti aina jännittää tollaset kontrollit. Jos mun mies sairastuisi vakavasti, (tai joku muukin läheinen) mä varmaan hajoisin ite ihan täysin. Onneksi noissa nuorten syövissä on hyvät selvitymisprosentit, mutta kun on ite alalla töissä, näkee niitä joilla prosentit ei osu kohdalle. Syövät on kyllä sellaisia vuosien henkisiä pirulaisia, vaikka puhtaat paperit on saanutkin.

ElinaMarialle: kaikki painonnousu varmasti ärsyttää, mut pari päivää sitten neuvolassa kun vaaka näytti 83 kiloa, ni ei kyllä tiedä, että itkeäkö vai nauraa. Painoa on siis tullu tähän mennessä 15 kiloa, eli voi prkl. No kesällä ei ainakaan oo tekemisestä puutetta, kun näitä laardeja yrittää hävittää. Mulla myös supistelee ajoittain, eilen vein äidin kanssa koiria metsään ja joka ylämäessä supisti. Vauva välillä hetkuu vatsassa niin, että tuntuu kuin sillä olisi jokin kouristuskohtaus.. Lienee normaalia.

Kuukausi pitäis vielä tehdä töitä ja sit alkaa todella tappamaan aikaa. Mut onneks tulee kevät. Mulla on yleensä keväisin ollut kauhea ahdistus ja oon aina tehny silloin jotain radikaalia, kuten esim. lähtenyt kuuden vuoden parisuhteesta.. Nyt onneksi tämän kevään radikaali kasvaa mahassa ja olo on levollinen, kun on jotain mitä odottaa.

Päätettin miehen kanssa, et mennään kuitenkin naimisiin tässä keväällä ja sitten itse varasin ajan maistraatista. Kerroin sille sitten kun tuli töistä, että 19.3 mennään sitten naimisiin, et varaileppa vapaapäivää. Se on Minna Canthin ja tasa-arvon päivä ja siksi sen valitsin. Ei olla kerrottu asiasta kenellekään, te olette nyt harvat ja valitut. En haluis ees kertoa sen jälkeenkään, vaan pitää sen meidän omana asiana, mutta mies haluaisi ehkä kertoa. Jossain vaiheessa se uusi sukunimi lipsahtaa kuitenkin...

Kerttu ja nakki 27+1
 

MAANANTAI 9.2.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


jeppis................kp 10/25-31......yk4.......1.haaveissa.....Asikkala
Jemppi...............kp 11/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
krokohopss.......kp 12/36................yk3...1.haavaissa....Lahti
Julietta..............kp 21/32.............yk6......1.haaveissa.......
bellaa................kp 32/25-29...................1. haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 36/30-33........yk9.......2.haaveissa... Mlä



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]


jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009


 
kerttu MANAUS :D

valvonut lähes vuorokauden, vauva masussa virkeä, äiti kaikkea muuta, tukala olo, vaivoja ko vanhainkodin väellä yhteensä.. jipi jipi.. mutta tällä mennään, kirjoitan virkeämpänä enempi..
mukavaa iltaa kaikille teille :wave:
 
Johis; olen käynyt sekä yksityises äitiysneuvolas Hämeenkadulla sekä Hemossa tän odotuksen aikana. Yksityinen on edullisempi näistä kahdesta mut sinne saa huonommin aikoja. Niin ja paremmat laitteet löytyy myös sieltä, esim. 4D. Kätilöistä en osaa sanoa, olen käynyt vain lääkärillä, Koskinen ok.
jennuli; koita levätä vaikket saisikaan nukutuksi, on sekin varmaan parempi vaihtoehto. Ehkä se ensi yönä... Oletko muuten itse syntynyt etuajas, ajallaan vaiko yliaikaisena? Voi olla kuulemma merkitystä omankin synnytyksen kannalta, et samalla linjalla oltais. Tiedä sit.
kerttu; jipii, taas häät!!! Onnea! :heart:
em; supparit kuuluu asiaan, kunhan eivät ole kipeitä eikä paineen tunnetta. Kohtu vain harjoittelee. Mulla supisteli jo...hmm...rv 16 alkaen

Itse; neuvolas tänään paineet hurjat, mut kotona hyvät joten lääkitystä ei aloitettu vieläkään. Sf-mitta oli venähtänyt kummasti, nyt 30 (rv.32+2), ihan hyvä, jospa se vauva nyt olisi ottanut kasvupyrähdyksen. Seuraava painoarvio viikon päästä. Kaikki muuten jees. Ja to taas sitten sinne.
 
johis sirkku nikki-juhola on loistava, se ottaa vastaan sekä hemos et mehiläises..

mirkka mä tulin 3 viikkoa etuajassa la. nähden mut et olin ihan täysiaikaisen oloinen, eli varmaan joku vipa siinä.. mulla tänään paineet himpes 124-77.. mut neuvolas sit selvästi korkeammat.. mut joo nyt tavoittelee nukkukeijoa.. |O
 
tätä ei pitäisi sanoa ääneen.. varmaan loppuu supparit kuin seinään jos siitä mainitsee, ja oon sit aamulla kiukuttelee täällä, nyt supistellut vajaan 8 min, välein 2,5 tuntia, sitä ennen koko ilta ja oikeastaan pari edellistä päivää selkä ja reisikipuja kovia sellaisia.. saas nähdä.. kotona olen kyl niin pitkää ko mahd. ja toivon et seuraavan kerran kuittaan vauvan kanssaa.. liekö haaveajattelua, mutta mutta.. :)

pitäkää peukkuja et tää olis nyt menoa ja kaikki menis hyvin =)
 

TIISTAI 10.2.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


jeppis................kp 11/25-31......yk4.......1.haaveissa.....Asikkala
Jemppi...............kp 12/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
krokohopss.......kp 13/36................yk3...1.haavaissa....Lahti
Julietta..............kp 22/32.............yk6......1.haaveissa.......
bellaa................kp 33/25-29...................1. haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 37/30-33........yk9.......2.haaveissa... Mlä



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]


jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009


 
hui, jennuli jännää :) peukut pystyssä ettei supparit lopu!

itse täällä jännäilen sitä ultraan menoa, se olis hieman jälkeen kymmenen.. tänään ollaankin koko päivä mun porukoilla mut koetan jossain vaiheessa tulla rustan enemmän..

kertulle
viel piti sanoa että ihanaa kun lisää häitä! :)
 
jennulin puolesta täälläkin jännitetään, et joko se lähtö tuli :heart:

mikähän nyt on kun kp33 jo mennään eikä tätiä kuulu :/ pakko ihan varmuudeks ennen lauantaita testailla, ellei mitään ennemmin kuulu, kun olis tyttöporukalla tarkoitus lähtee ystävänpäivää viettämään =)
 

Yhteistyössä