***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

Jennulille sylillinen vaaleanpunaisia ruusuja!!

Jokohan hän on päässyt nyytin kanssa kotiin? Odotellaan kuulumisia!

Itse; to neuvolas paineet pitkästä aikaa ihan ok! Ja kaikki muutenkin ok. Eilen ja tänään on supistellut paljon normaalia enemmän, suppareiden aikana on sattunut selkään. Yritän levätä, ettei vielä tule lähtöä. Huoh. Ja vaavi rundaa masussa ihan koko ajan! Välillä suorastaan v... kun ei saa kunnolla nukuttua ja päivät menee vessassa juosten.
 


Täälläkin supistelee, ei kyllä kovin kipeitä ole. :) Sellaisia "tiukkoja"... :p Taitaa olla ihan normaalia kuitenkin. Ja lähinnä vaan silloin jos touhuan kovasti jotain tai kävelen liian nopeesti. :)

EM ja Dodoliina 27+4 :heart:
 
SUNNUNTAI 15.2.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


bellaa................kp 3/25-35...................1. haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 11/30-33........yk10.......2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 16/25-31......yk4.......1.haaveissa.....Asikkala
Jemppi...............kp 17/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
krokohopss.......kp 18/36................yk3...1.haavaissa....Lahti
Julietta..............kp 27/32.............yk6......1.haaveissa.......



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]


jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009




SYNTYNEET

[COLOR][/quote]

 
Voi kun on ollut ihana ilma koko päivän! Sääli kun ei pysty lähtemään lenkille tai mitään :ashamed:
Kateellisena katsoin kun tytöt lähtivät maastolenkille ratsain, kovasti on tehnyt itselläkin mieli hevosen selkään...jos sitten huhtikuun lopussa/toukokuun alussa yrittäis.

Nyt sohvalle!
 
Moikka!Ilmoittelen minäkin täällä itsestäni.Töissä ei ole sivuille ehtinyt ja tämän viikon olen ollut saikulla, ensin kipeenä ja sitten kipeiden suppareiden takia kotona. Kotona puolisko niin paljon koneella, etten ole itse tänne päässyt, paitsi nyt kun puolisko on töissä. Nyt onneksi ainakin kipeimmät supparit pysyneet poissa ja viimeviikolla lääkärineuvolassa kaikki oli hyvin, eli eivät ole saaneet mitään ainakaan aikaan. Lastenhuone saatu rempattua tällä viikolla ja hieno tuli.

Nopeasti luin teidän kuulumiset. Se syöminen käy 7 tai 8 päivä, kumpana vaan.

JENNULILLE ONNEA :flower:

Nyt nukkumaan, että jaksaa huomena töissä
 
MAANANTAI 16.2.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


bellaa................kp 4/25-35...................1. haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 12/30-33........yk10.......2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 17/25-31......yk4.......1.haaveissa.....Asikkala
Jemppi...............kp 18/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
krokohopss.......kp 19/36................yk3...1.haavaissa....Lahti
Julietta..............kp 28/32.............yk6......1.haaveissa.......



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]



mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009




SYNTYNEET


jennuli, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3,2kg, 49,5cm
[color]
 
teillä olikin jo täällä tietoa näköjään, mutta siis..

tyttö tuli :heart: :heart: :heart: :heart:
pieni onnenhippu syntyi 10.2. klo. 14.15
pituutta neidolla 49,5 cm ja ja painoa 3,2 kg (nyt tosin vain sen 2,9 kg)

kotiin tultiin ystävänpäivänä.
synnytys meni oikeastaan ihan hyvin, vauvalla kaikki mallillaan, äiti joutui vähän kovemmalle, mutta ei mitään mistä ei toipuisi, nyt yritetään saada maitobaari toimintaa käyntiin yms. joten kirjoittelen ajan kanssa lisää, ja luen teidän kuulumisia.

vauva on ihan maailman ihanin ja vaikka synnytys oli oikeasti aika kamalaa niin ei sitä halua edes enää muistella..
tää on maailman suurin onni ja ihanuus :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Jennuli; :heart: , ai miten ihanaa! Vaikket halua synnytystä muistella niin kerro nyt pääkohdat, ainakin kesto, lääkitys jne. Mulla se alkaa olla jo niin lähellä, et vähän karmaisee (vaikka "konkari" olenkin)!

Omaa napaa; eilen oli vauvan toinen painoarvio. Arvio oli (rv 33+2) n.1,8kg eli pienihän se on. Mutta hyvää se, että istukka ok, lapsivettä ok ja pirteä vauva =) Joka tapauksessa, seuranta nyt äitipolilla koko loppuajan, ihan sen takia, et kasvua tapahtuu ja istukka ei kalkkiudu tms.

Ja, verenpainelääkkeet pitää nyt sit aloittaa... huoh
Täytyy käydä apteekissa iltasella.
 
TIISTAI 17.2.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


bellaa................kp 5/25-35...................1. haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 13/30-33........yk10.......2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 18/25-31......yk4.......1.haaveissa.....Asikkala
Jemppi...............kp 19/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
krokohopss.......kp 20/36................yk3...1.haavaissa....Lahti
Julietta..............kp 29/32.............yk6......1.haaveissa.......



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]



mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009




SYNTYNEET


jennuli, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3,2kg, 49,5cm
[color]
 
Onnea Jennulille täältäkin :flower:

Vois lähteä kohta uutta Kärkkäistä katsomaan. Opiskeluaikana tuli Ylivieskan Kärkkäisellä käytyä useinkin. Torstaina on neuvola. Mieskin tulee mukaan. Oon kyllä tosi ylpeä siitä kun ehdotti ihan itse että voisi tulla. En oo sitä painostanut niihin kun ovat mun töiden takia keskellä sen työpäivää.

Mansikkatee ja Hippuli 16+1
 
Jennulille oikein paljon onnea :heart: :flower:

Palasin sunnuntaina lomalta ja mökin rakennuspuuhista, oli todella rankka viikko, mutta ihana katsoa kun mökki nousee.
Eilen oli sitten neuvola ja kaikki hyvin. Sydänäänet saatiin kuulumaan ja syke oli 160. Tuntui aika vauhdikkaalta, mutta tippalinssissä niitä kuuntelin. On se hieno fiilis!
 
Hmmm... tulin juuri ekasta ultrasta yksityisestä äitiysneuvolasta.
Siellä se sitkutti menemään. Tuntuu ihan uskomattomalta. Kaikki hyvin, mutta vasemmassa munasarjassa on valtava kysta, joka lienee aiheuttanut jo kolmisen kuukautta vaivanneet tuskat. Tai sitten se on keltarauhaskysta. Onko kenelläkään kokemusta?

Itsellä leikattu kaikki vermeet oikealta pois n. 2 vuotta sitten juuri vastaavanlaisen kystan vuoksi ja nyt sitten arvuutellaan onko tämäkin leikattavaa kamaa vai katoaako itsestään.
 
Johis: ei ole kyllä kokemusta kystasta, mutta en tieä olenko ymmärtänyt oikein, että ne joskus spontaanisti puhkeavat.

Jennulille tuhannesti onnea, perästä tullaan (toivottavasti kaikki ajallaan).

Ihanaa, kun aurinko paistaa, harmi vaan kun on niin pirun kylmä. Mä odotan tosi paljon kevättä ja et alkaa lämpiämään. Mies hankki mulle kotiin stepperin, et saan liikuttua edes siinä, lenkillä käyminen alkaa olla tosi hankalaa. Nyt on sitten pohkeet aika kipeenä. Oon alkanu seuraamaan syömisiäni netissä kalorilaskurilla, et sais loppuraskauden painonnousun jotenkin hallintaan.

Nakki muklaa mahassa reippaasti. Eilen käytiin Kärkkäisellä ihmettelemässä, siellä kun on miehen iloksi radio-ohjattavien osasto, se kun lennättää lennokkeja. Siellä oli kivoja juttuja sisustukseen ja lastenhuoneeseen. Oli kyllä iso paikka, ei jaksettu kiertää ku yläkerta. Siellä oli myös kivoja vaatteita.. Odottelen aikaa, jolloin olen normaalikokoinen..

Mies sai tietää, että häneltä tod.näk. loppuu työt huhtikuun jälkeen. Oikein sopiva sauma. No, nyt sit yritetään sumplia vaihtoehtoja, muita työpaikkoja yms. Jos ei muu auta, niin sit mun täytyy mennä töihin, kun äitiysloma loppuu ja mies jää vanhempainvapaalle.

Kerttu & nakki 28+3
 
KESKIVIIKKO 18.2.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


bellaa................kp 6/25-35...................1. haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 14/30-33........yk10.......2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 19/25-31......yk4.......1.haaveissa.....Asikkala
Jemppi...............kp 20/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
krokohopss.......kp 21/36................yk3...1.haavaissa....Lahti
Julietta..............kp 30/32.............yk6......1.haaveissa.......



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]



mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009




SYNTYNEET


jennuli, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3,2kg, 49,5cm
[color]
 
Nythän mä hokasin et mehän mennään kertun kans melkein samoilla päivillä. :) Ei mulla hidas sytytys oo... :LOL: Mäkään en lenkillä juurikaan käy kun alkaa heti mahaan sattumaan. Mun lenkit on sellasia 15 min kestäviä köpöttelyretkiä lähimaastossa. :D Voi ei... tuleepa huonoon saumaan nuo töiden loppumiset. :( toivottavasti löydätte jotain.

Johis en osaa sanoa... mulla oli kesällä tosi kivuliaat menkkakierrot ja sit alkuraskaudessa mulla tuli yhen kerran tosi pahoja kipuja vasemmalle alavatsaan, just munasarjojen kohalle ja sit vähän vuotoakin. Mähän säikähdin et mitä tapahtuu, mut kaikki oli ihan hyvin. Mä epäilen et kyseessä olis voinu olla joku keltarauhaskysta joka puhkes mut en tiiä....

Niin, Umayyako se huuteli että syömään pitäiskin mennä 7.3.? No jos sovitaan se ja katotaan et ketkä pääsee sit... en osaa omalta kohaltakaan ihan varmaks sanoa kun noi miehen vapaat viikonloput tuntuu olevan harvinaista herkkua ja silloin pitäis tietty suorittaa kaikenlaisia vauvahankintoja...

(.) Eilen tuskastutti koko majha - ärsytti kun ei taivu ja sattuu ja supistaa ja ei pysty hengittämään jne jne. Mut tänään ei onneks tunnu yhtä ahistavalta. :D Ajatteln vähän ommella...

EM ja Dodoliina 28+1 (POks eilen!!!) :heart:
 
TORSTAI 19.2.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


bellaa................kp 7/25-35...................1. haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 15/30-33........yk10.......2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 20/25-31......yk4.......1.haaveissa.....Asikkala
Jemppi...............kp 21/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
krokohopss.......kp 22/36................yk3...1.haavaissa....Lahti
Julietta..............kp 31/32.............yk6......1.haaveissa.......



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]



mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009




SYNTYNEET


jennuli, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3,2kg, 49,5cm
[color]
 
Ootteko te muut odottajat jo miettineet nimiä vauvoillenne? Meillä on nyt Mia ja Nea mieleiset nimet, mutta onko teillä ehdotuksia mikä toiseksi nimeksi? Ja sitten kun vielä osaisi päättää kummanko noista valkkaa Mian vai Nean.....


Muita kuulumisia. Sokeri oli ok, mutta nyt on sitten virtsatulehdus.. sain jo onneksi kuurin. Muuten kaikki täällä ok. Missä on mun kadonnut työmotivaatio????? :kieh:
 
Moikka!

Mullakaan ei ole työmotivaatiota. Tää ja huominen pitäs kestää ja sit päästään miehen kans kahdestaan mökille 3 päiväksi.

Neuvolassa käyty ja siellä se sydän jumputti(156) ja sattui just potkasemaankin ni sain plussan siihenkin kohtaan. Sanoi myös että oikein oon tuntenut liikkeet kun kerran potkii jo. Hemppa oli noussut aika hurjastikin, lihan syönnistä selkeesti hyötyä. Pissa puhdas ja paino oli noussu 500g. Ihottumasta sano et saa laittaa vähäsen kortisonia sillon tällön. Tällä viikolla kun oli taas maha täys ihottumaa. Appelsiinistä tais tulla tällä kertaa.

Vitsit tekee mieli laskiaispullia ja lettuja. Niitähän vois mökillä syödä ja tehdä :)
Niin syömisestä puheen ollen mulle kävis edelleenkin paremmin se sunnuntai ja 15 jälkeen.

Mansikkatee ja Hippuli 16+3
 

Yhteistyössä