***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1


KESKIVIIKKO 4.2.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


jeppis................kp 5/25-31......yk4.......1.haaveissa.....Asikkala
Jemppi...............kp 6/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
krokohopss.......kp 7/36................yk3...1.haavaissa....Lahti
Julietta..............kp 16/32.............yk6......1.haaveissa.......
bellaa................kp 27/25-29...................1. haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 31/30-33........yk9.......2.haaveissa... Mlä



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]


jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009




 
mymmis; teretulemast takaisin! :D
jennuli; hyvä et saat nykyisin nukuttua, samahan se mihin aikaan sitä nukkuu, kunhan nukkuu! Mä nukahtelen sohvalle tuon tuosta ja öisin nukun 10h...silti väsy vaivaa. Kai se uni ei ole niin hyvää, katkeilee wc:ssä käynteihin ja asennon etsimiseen.
em; kiva masu!

Itse olin tänään lounaalla Rossossa ja söin hyvin ja voin paksusti :D Valkosipuliröyhtejä tulee edelleen....
Huomen aamulla olis neuvola. Mun on pitänyt nyt joka aamu tikuttaa pissa, et onko prot tai sokeria, tänään oli prot+. Onko muilla odottajilla ollut? Terkka sano, et ei vielä syytä huoleen, mut paineiden kans ei hyvä juttu. Huoh.
 
mymmyryy kohta pittee sun otsikkoon lisätä noi sun rollot myös, eikö sun hampaat kipeenny, siis eikö rollot ole niitä toffeita, mitä sai joskus vain laivalta?? :D

mirka mulla vielä ainakin pissi puhdas, huomenna myöskin neuvolaan.. mulla ei enää mahdu siihen kortin takakanteen mun käynnit.. no pääasia että niitä aikoja saa ja taas saa olla kiitollinen maksamistaa veromarkoista, nuo kaikki käynnit yksityisellä olisi ajaneet mut vararikkoon, jeps..


odotan kahta asiaa ja toivon et toinen toteutuisi tänä yönä: nukkuminen tai synnytys..
mutta täytynee sanoa että kumpikin taitaa olla haave vain.. |O
 
jennuli täydet pojot sulle! Rollot on toffeita, joita sai mun lapsuudessa laivalta (en tiiä saako enää ). Hampaat eo muuten oo kommentoinut, mutta se juurihoidossa oleva hammas, ei tykkää. Syön siis toisella puolella purukalustoa...
Kyllä se synnytys lähenee ja kohta pääset jakautumaan.
Meille tulee huomenna karvavauva :D
 

TORSTAI 5.2.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


jeppis................kp 6/25-31......yk4.......1.haaveissa.....Asikkala
Jemppi...............kp 7/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
krokohopss.......kp 8/36................yk3...1.haavaissa....Lahti
Julietta..............kp 17/32.............yk6......1.haaveissa.......
bellaa................kp 28/25-29...................1. haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 32/30-33........yk9.......2.haaveissa... Mlä



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]


jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009

 
mymmyryy niitä myytiin punaisessa ja sinisessä pussissa, toiset taisi olla tavis toffeeta ja oliko toiset salmiakki toffeeta, vai sittenkin sekalaisia, eri makuisia???? meillä äiti tykkäs niistä :D ui koiravauvat on ihania, siis vai kissa kumpi??? no hulinaa tiedossa kuitenkin.

(.) kampaajalle kynityttämään otsis.. sit kaupungille, vähillä unilla taas, mutta mulla oli kyllä illalla murheita jotka nyt on pois, joten ensi yönä sitten oikein kunnolla.. unta siis..

hyvää torttupäivää kaikille.. :D
 
mymmis: Onnea karvavauvasta!! :flower: Kirjottelinkin sulle äsken tuonne kerhoon meidän karvavauvasta....

jennuli: Ousnous! Onks tänään torttupäivä!!? Kiitos kun infosit. Enpä sitten taida mennä kauppaan ollenkaan.... :saint: siis tää mun mässäily on kyllä niin riistäytyny käsistä.. En ees kehtaa kertoo mitä oon viimeaikoina mässäilly... Ihminen on kyllä tyhmä: ensin laihduttaa hikihatussa ja sitte lihottaa ittensä takasin... :headwall:


No, mutta mulla on taas ovis löytynyt, joten eiköhän noi clomit ainakin vähän toimi. Tiedossa peittojen heilutusta. Soitin äsken miehellekkin että tänään ei sitten ylitöihin jäädä että pomolle terveisiä.


mukavaa päivää kaikille! Täshän tää menee pyykkiä pestessä ja töihin lähtöä ootellessa.. lenkille nyt ei voi vahingossakaan lähtä.. saattaa vaikka kunto kohota. :p
 
MirkaTaisi kysyä siitä 4D:sta. Femedassa käytiin ja Bruno Cacciatore oli lääkäri. Kuvat ja DVD saatiin.
Elinalla kanssa jo kiva masu. Koskahan itse saisi noita kuvia otettua:)
Neuvolassa käyty eilen, kaikki ok, nyt vaan sitten rautakuurille, oli hemppa laskenut 111.

[/b]mymmikselleonnea karvavauvasta! Meillä koiravanhukset otti eilen aamulla yhteen, ei tullut eläinlääkärireissua, mutta pyykkiä sitäkin enemmän, toinen oli käynyt pyyhkimässä vertavuotavan korvan sänkyyn ja sohvaan...Sängystä meni lakanat,peitot ja petari pesuun, samoin osa sohvatyynyistä ja sohvan päällinen.
:kieh:
MymmisMuistatko, kun kerroin puoliskon olevan harvinaisen tapaturma altista sorttia? No sillä on eilisen koiratappelun jäljiltä itellään niskatuki :D Oli hypännyt koirien sekaan niitä erottamaan...Istuttiin eilinen päivä Hyvinkäällä päivystyksessä :headwall: Saikkua sai 11.2 saakka. Hammasta ei koirilta saanut, mutta teloi ite ittensä siinä rytäkässä


En sitten osaa enää käyttää tota tummennusta.....
 
Neuvolassa taas käyty. Paineet korkeat, alapaine 93 mutta ei tarvitse aloittaa vielä lääkkeitä, lääkäri oli kirjoittanut että jos alapaine vielä nousee yli 100(!!) niin sitten. En tiedä onko hyvä vai huono juttu, että ei aloitettu, pelottaa et sitä aloittamista venytetään liiankin pitkään.
Paino oli tippunut(!) ja vatsa ei ollut kasvanut. Pissa nyt puhdas. Tikuttelut jatkuu kotona ja neuvolas juostaan nyt 2krt/vk.
 
mirka mulla vetivät ehdottomaksi rajaksi sen 90.. kunhan ei venytä joo liikaa sitä aloitusta, mutta kai heillä on ammattitaito arvioida asia. siihen luottaen siellä =)

humu teillä on sitten painittu oikein kunnolla... hui..

(.) neuvolassa kaikki hyvin, pää on ihan alhaalla ja supistukset ovat sellaisia kestosuppareita eli maha kova jatkuvasti.. eli ei muutosta suuntaan tai toiseen..

julietta siellä sitten herkkubuumi päällä, mulle käy kanssa aina noin, pysyviä muutoksia ruokavalioon pitäisi saada aikaiseksi eikä niin että ensin mnee puol vuotta hyvin ja sitten maistuu taas herkut..
onnea oviksen johdosta.. =)
 
humu muistan kun puhuttiin asiasta. Mä voin sieluni silmin kuvitella tilanteen :LOL: :saint: . Teillä oli sitten kiva ilta Hyvinkäällä :headwall: :D .
Jennuli mä tykkään niistä punasista tavallisista rolloista :p . Tänään niitä ei saa syödä, kun tulin just hammaslääkäristä.
Nyt vien junnun jumppaan, palaillaan :wave: :wave: .

Karvavauva on siis koira. Joka kuseksii joka paikkaan, pitää hamstrata kaikki sanomalehdet naapureiltakin, että paperia riittää... :D
patun kuulumisia odotan :attn: :attn:
 
Huomenta!

Tää ketju taitaa aiheuttaa mulle vainoharjoja! Tänään mennään kp29 eikä tädistä tietoakaan, vaikka kuvittelin et se kierto nyt tasaantuis (edelliset kp:t 26 ja 28). Tiistaina, jolloin oli kp26 odottelin tätiä kylään, koska mahaa vihloi ihan hirveästi, mut mitään ei kuitenkaan vieläkään oo kuulunu.
Toissa iltana mies sit sano sängyssä, et mitä jos olisitkin raskaana.. ja mulla on ollu ihan sama ajatus mielessä! Ehkäisyn kanssa siis edelleen mennään, mutta jotenkin on vaan niin outo tunne..! :D viime yönä näin sitten unta että tein testiä, heräsin kuitenkin ennenkö sain tuloksen..

Miehellä olis ens viikolla kontrollikäynnit syövästä. Onneks kohta tulee 2vuotta siitä kun syöpä todettiin, koska uusiutumisriski on suurin just pari vuotta. Kyllä sen aina jotenkin tietää että kaikki on varmasti kunnossa, mutta silti nää kontrollia lähenevät päivät aina vähän jännittää!

humu minkälaisia koiria teillä on? noi tappelut on aina ikäviä tilanteita! :(
mymmis minkäslainen koiravauva teille nyt tuli? :heart:

jaksuja jennulille ja mirkalle =)
ja em ihana vauvamasu sulla :heart:
 
Heissan,
Tuppaudun tänne naapureiden joukkoon. Uusi vuosi toi tullessaan yllätyksen ja sen vuoksi mulla on Kotitestin liuskaovistestejä läjä käyttämättä. Samana päivänä tuli paketti postista kun plussasin...
Uusia ja vanhoja taitaa olla yhteensä 13, kymmenen hinnalla myisin pois. Toimitus postilla tai suoraan käteen.
Raskaustestejä on myös 2.

Mukavaa odotusta (ainakin kevään odotusta) kaikille ja tsemppiä kuumeilijoille!
 
bellaa varmasti jännittää! Tsemppiä kontrollipäivään :heart:

Johis Tervetuloa! Haluatko mukaan listalle?? ;)


).( Pahoittelen, että oon ollu vähän muissa maisemissa eikä musta oo kuulunu!! Häähommat on tosiaan vieny mielen ja kielen :LOL: 8 päivää enää rouviintumiseen ;)
 

PERJANTAI 6.2.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


jeppis................kp 7/25-31......yk4.......1.haaveissa.....Asikkala
Jemppi...............kp 8/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
krokohopss.......kp 9/36................yk3...1.haavaissa....Lahti
Julietta..............kp 18/32.............yk6......1.haaveissa.......
bellaa................kp 29/25-29...................1. haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 33/30-33........yk9.......2.haaveissa... Mlä



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]


jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009

 
bellaa meillä on nyt tossa olkkarissa syömässä luuta tollanen bullmastiffi (vauva tosiaan, painaa jo yli 20kg ja on iso). Mutta söpö kuitenkin. Meillä haisee nyt siis koira :x .
Tsemppiä teille kontrolliin, aina noi jännittää, vaikka kaikki on kunnossa :hug: :heart: .

jempillä rupee olemaan aamut vähissä... :D :heart:
patun kuulumisia edelleen odotan :attn:
 
mymmis; ihanaa! Bulli! Meillä on tällä hetkellä kaksi bullmastiffi urosta! Nuorempi 2.v, joka on meidän neljäs bullmastiffi. Rotu on kerrassaan loistava! Toiv olette tekin tyytyväisiä rotuvalintaan! Mistä kennelistä?
 
Yö sujui vauvan kanssa hyvin. Kävi iltalenkin jälkeen nukkumaan ja heräsi vasta 5.50. Söi ainoaa lattialla olevaa kukkaa. Ja, kun kävin vessassa unohdin vessanoven auki, niin eiköhän tullut sinne istumaan ja kattomaan :LOL: .
Sitten se nukahti uudestaan ja heräsi vähän ennen 9 lenkille. Onneksi on jo suhteellisen sisäsiisti. Tietää, että ulkona tehdään tarpeet. Tai, jos sisällä yllättää hätä, niin käy paperin päällä.
Nyt taas kuorsaa omalla paikallaan...
Tää viesti on näköjään pelkkää koiraa nyt :D :saint: .

Johis :wave: tervetuloa pinoon.
Missäs kaikki on? :attn:

Mulla juilii mahaa, toivottavasti ongelmapäivät alkaisi ennen hiihtolomaa, koska reisussa on ilkeää olla, jos hanat aukee sitten oikeen kunnolla (tammikuu 2008 mielessä :headwall: ).
 
Johis tervetuloa! :wave:

****************************

Neuvola-lääkärin kuulumisia:

Paino 64.6 (+525g/vko)
Paineet 118/74
hemppa 121
sf-mitta 24
sydänäänet +140
liikkeet ++
kohdunsuu pehmeämpi kuin ennen mutta kiinni ja 3 cm.

*******************************

Eli kaikki oli hienosti ja paikatkin vielä kiinni. :) Painoa on tullut yhteensä nyt sellanen 8 kiloa... :whistle:

emmämuista mitä muuta mun piti sanoa. :D

EM ja Dodoliina 26+4
 

Yhteistyössä