***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

voin tulla sunnuntaina syömäänMulla ei kanssa tule juuri muita mieleen mymmiksen mainitsemien lisäksi, kun El Toro ja Torrero. Mymmis vaan mukaan kanssa!!
jennuliKoitahan jaksaa vielä hetki :)
Mymmis & HilppaMeidän kannattaa varmaan taas tulla samalla kyydillä jos sunnuntaihin päädytään??
 
Täälläpä on hiljaista!Missä kaikki on :attn:
Syömisestä vielä, kattelin noita ruokalistoja ja voin todeta, että nälkä on jo nyt :saint: .
Mulle käy santa fe tai el toro. Torrerossa ei listan mukaan oikeen ollu sellasta ihan bueno vaihtoehtoa, mutta kyllä sellasen ihan syötävänkin saa.
 
Heipsan!
Mä en pääse syömään kun me lähetään siipan kanssa kauan odotetulle häämatkalle/kylpylälomalle perjantaina. :heart:

Mirka Meinasin testailla siellä kylpylässä viikonlopun aikana jos ei tän viikon aikana tätiä kuulu kylään. Jännittävää... =)
 
Morjens... tässä ois hyvät ja huonot uutiseni...

Hyvät ensin: Mun Oo on löytynyt, eli ovis oli myös verikokeen perusteella.

Huonot: Täti tuli kuitenkin... mulle vois laittaa kp 1/32.

Kiitos päivättäjälle!

Palaan aamulla lukemaan kuulumiset tarkemmin. :saint:
 
julietta onnea oviksesta oikeasta sellaisesta ja pahoittelut tädistä.. :hug:

(.) mie alan olla epätoivoinen tämän nukkumisen kanssa, aiemmin nukahdin sentään puol kymppi vaikka heräsin puol kaksi ja sit nukahdin uudelleen, tänään ei ole uni tullut vaik pyörin neljä tuntia sängyssä, enkä voi päivälläkään nukkua, ihan omituinen tila ihmiselle joka on oikea unikeko ja iltauninen.. valmistaahan tää joo vauvaa varten, mut ei siitäkään mitään tuu et oon valmiiksi univelkainen oikein kunnolla.. :/ :'( vaan ehkä tää tästä..
 
Neuvolasta kotiuduin. Kaikki ok! Vauva veti armotonta jumppaa vatsassa ja syke oli 156! Painoa oli tullut nyt onneks kohtuudella (painon muutos +300g/vk eikä sitä 1000g/vk...). Kohtu oli kasvanut vähän ja keskikäyrällä mennään nyt edellisen yläkäyräpyrähdyksen jälk! Verenpaine korkea, mutta ei syytä huoleen, kai...

Voi jennuli, miten sulla uni on mennyt noin huonoksi? Murehditko turhaan joka pitää sut hereillä? Oletko jutellut asiasta neuvolassa?

Mun terkka kyselee aina nukkumisesta, nukun kyllä, paljon ja hyvin, mutta kai mä olen niin kestoväsyneen näköinen, että luulee muuta, heh.
 
julietta voi harmi :hug: mut hienoa että Neiti Oo löytyi. :)

Jennuli voi voi... :hug: jännitätkö synnytystä tai jotakin joka veisi unet pois... no joskushan sitä ei vaan saa unta. Pitäiskö sun soitella neuvolaan?

Mirka hienoa, onnea hyvistä neuvolauutisista!

Noniin... listataan nyt ketkä pääsis tulemaan sunnuntaina syömään!! Mihin aikaan muuten teille passaa?

Humu
Mymmis
Jennuli (jos jaksaa ja on yhtenä osana)
Mirka (jos ehtii ja jaksaa)
Umayya
Mansikkatee
EM

Mites muut? :wave:
-olisko se Santa Fe? Sopii mulle ainakin. :)

EM ja Dodoliina 24+0
 

TIISTAI 20.1.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


bellaa................kp 11/25-29...................1. haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 16/30-33........yk9.......2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 23/25-31......yk3.......1.haaveissa.....Asikkala
krokohopss.......kp 25/36................yk2...1.haavaissa....Lahti
Jemppi...............kp 31/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 1/32.............yk6......1.haaveissa.......



MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]


jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 6.8.2009



 
"Pitkästä" aikaa :wave: Viikonloppu meni hääjuttuja hoitaessa ja levätessä. Kuumetta puskee. Miehellä oli polttarit ja su aamun kuuntelin sitä tarinaa 05-06.30 välisen ajan :LOL: Maha on turvoksissa menkkojen siirron takia, mutta eiköhän se viikon päästä pääse vuotamaan pois...
 
Santa Fe sopii mulle! Mä kävin valitsee jo annoksenkin. Pari hyvää vaihtoehtoa.
(.) Eilen illalla meinas tulla itku ja lähtö sairaalaan. Mulla juili mahaa ja selkää oikeestaan koko iltapäivän ja iltaa kohti kipu voimistui ihan järkyttäväksi. Makasin sohvalla kaksin kerroin ja yritin tuijottaa sitä subin leffaa. Uni ei menannu tulla, kun sattu niin ****. Onneksi yö meni "suht hyvin". Sain unta joskus kahden aikaan. Sitten kuopus tuli klo 4 meidän huoneeseen ja itki, kun on kipee olo. Annoin lääkkeet ja mentiin takaisin nukkumaan.
Sitten tuli esikoinen klo 5, että oli nähnyt pahaa unta ja tippunut sängystä. Eikun uudestaan ylös ja peittelemään.
Sitten ei uni oikeen enää tullutkaan. Aamulla nukuin, kun esikoinen oli lähtenyt kouluun. Kuopus katteli telkkaria.
Nytkin juilii, muttei niin pahasti. Ajattelin huomena soitella neuvolaan, jos kivut jatkuu, että pääsis lääkäriin tarkistuttamaan tilanteen. Toki osastollekin pääsis, mutta helpompi olis jos pääsisi tohon lähelle. Ettei vaan mitään kohtutulehdusta nyt tulis tähän päälle... On tää ollut tarpeeksi kivaa muutenkin :headwall: :headwall:
Istuminen ja kauhee touhuaminen aiheuttaa kipua, joten kai sitä saa luvalla makoilla sängyssä? :saint: :saint:
 
no mulla on perjantaina päksiin aika, siellä siitä voisi puhua tai/ja jos tää valvominen vielä jatkuu niin soitan kyl neuvolaankin, kovahan mie oon pohtimaan ja muuta mutta en nyt näkisi et tässä on siitä kyse, katsellaan, josko se uni ensi yönä tulisi.. =) muuten tarttee kyllä tehdä jotakin..

palaan kun taas aivotoiminta on normaalimpi..
 
Mä voin lähtee sunnuntaina syömään =)
Humu mennää vaan samalla kyydillä.
Julietta onnittelut oviksen löytämisestä ja pahoittelut tädistä
Jennuli On kurjaa olla väsynyt. Mä muistan kun olin nukkunut normaalisti tai ehkä vähän huonommin kun normaalisti vähän aikaa ja sitten viimeinen yö ennen synnytystä niin nukuin kuin tukki :)

).( Mieliala on kaikenkaikkiaan jotenkin tosi alhaalla ja olen todella väsynyt. Mieskin sanoi tosi rumasti vaikka ei tarkoittanut pahaa, että kyllä ne vauvat tietää minne kannattaa tulla, että jos ei yhden + kotitöiden kanssa jaksa niin miten sitten kahden lapsen. :/

Nyt en muista keille muille piti kommentoida mutta kiva nähdä taas ketkä oli viimeks ja niitä joita en ole vielä tavannu :D
 
Moikka

Mentäskö syömään vaikka klo 16?15 käy myös.Voisin varata pöydän Santa Festa, kun vaan päätetään monelta.

Ei ehdi enempää kommentoida, pitää jatkaa töitä

Hilppa& MymmisMä voisin nyt hoitaa ton kyydityksen. Nähdäänkö taas Majalla?
 

KESKIVIIKKO 21.1.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Julietta..............kp 2/32.............yk6......1.haaveissa.......
bellaa................kp 13/25-29...................1. haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 17/30-33........yk9.......2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 24/25-31......yk3.......1.haaveissa.....Asikkala
krokohopss.......kp 26/36................yk2...1.haavaissa....Lahti
Jemppi...............kp 32/28-32..................1.haaveissa.....Lahti



MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]


jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 6.8.2009

 
umayya lastenhoitojärjestelyjä vaatii lauantai, mutta yritän valjastaa jonkun hoitamaan kahta kiljukaulaa :D . Tai sitten otan ne mukaan...(ihan varmaan joo, saadaan kaikki nauttia hyvästä ja rauhallisesta tunnelmasta |O :p :wave: :whistle: :eek: :LOL: :saint: :headwall: :D ).
Mites muut?
Humppa nähdään vaan :wave:
 
mymmis hmmmm.... pakko sanoa suoraan, että kun omista kiljukauloista pääsee hetkeks eroon niin ei kaks uutta tilalle kuulosta kauhean houkuttelevalta :whistle: :D :ashamed: :LOL: :saint:

mut olis ihanaa jos sais lauantaille järkättyä kun en viimeks päässyt mukaan ja nyt jos tosiaan taas menee puille..
 
huh, onpa ollu kiirettä!
sellasta vaan tulin huikkaan, että oon menny laskuissa jotenki sekasin, eli tänään ois kp13, kiitos päivittäjälle jos viitsii korjata! :flower: =)

Ihanalta kuulostaa tuo teijän tapaaminen, ja vielä santtiksessa :p mä en kyl valitettavasti pääse tulemaan. ens kerralla ehkä sitten uskaltaudun!
 
(.) Mä eilen selvittelin noita adoptio-juttuja tarkemmin. Hurjat vaatimukset joillain mailla adoptio-vanhemmilta/perheeltä. Mutta kattottaan nyt ajan kanssa tätä hommaa.
Sijaisvanhemmuuskaan ei ole poissuljettu. Annetaan nyt ajan kulua ja kattotaan mihin suuntaan tää homma kaikenkaikkiaan etenee.
Mä ajattelin, että tänään vois lähteä vähän liikkeelle. Oon ollut perjantai-illasta lähtien sisällä ja maannu sängyssä, istunut koneella tai sohvalla kattonu telkkaa :headwall: . Mutta mä oon tehnyt kaiken ton luvan kanssa :saint: .
umayya siis et haluu mun ihania, sulosia, mahtavia, hiljaisia, täydellisiä ja ei-uteliaita kiljukaulojani mukaan syömään
:LOL: :LOL: :saint: :headwall: :eek: :ashamed: :xmas: :LOL: .
Siis mitä mun pitäis nyt ajatella :LOL: :saint:
bellaa seuraavalla kerralla sitten tuut mukaan.
 
mymmis joo, nolona tunnustan :ashamed: :ashamed: :ashamed: ja ihanalle kuulostaa teidän suunnitelmat, on ollut mullakin haaveena, mutta tiedän että ei olis meidän juttu kuitenkaan niin olen jättänyt vain haaveilu astelle, mutta kuten sanottu onneksi on teidän laisia ihmisiä olemassa..

ja bellaa ehdottomasti ensi kerralla mukaan, jos nyt et tule :)
 
Näin näkymin en pääse lauantaina, kun puolisko puhui että tehtäisiin kerrankin jotain yhdessä lauantaina, niin en oikeen raaskisi sillon lähteä syömään. Mutta ilmoitelkaa mihin päädytte, ja voihan se olla että joutuukin töihin, jolloin mä pääsen teidän kanssa lauantaina :D
 
mymmis sen voi ajatella joko itsekkäänä tai ei itsekkäänä, silti se kuulostaa hienolle :D nyt mun on kyllä irtaannuttava tältä koneelta tai en saa mitään tehtyä... :ashamed: loma on jo puolessa välissä, hui, mut mulla on enää 12 viikkoa töitä, alotan varhennettuna äippäloman, vitsi että tuntuu lyhyelle ajalle.. :eek: huomenna ikeaan, tuhlaamaan...
 
Olisko sitten esim. lauantai 31.1. parempi? Jos siirretään viikolla etiäpäin? :wave:
Mulle kyllä passaa myös toi 24.1 mut illemmalla... :p Ja ilman muuta kaikki mukaan jotka pääsee!! :)

Kopsailen tuolta toisesta pinosta kun laiskottaa... :p

(.) fysioterapeutilla käyty ja diagnoosia: yliliikkuvuutta nivelissä, seison polvet takalukossa ja selkä notkolla ja mun toinen jalka on pitempi kuin toinen. Ei mikään ihme että vihloo selkää!!! Sain si-nivelen tukivyön lainaan 2 viikoks ja voin soittaa sen jälkeen et onks ollu hyötyä, jos on niin saan pitää niin kauan ku tarviin. Siis ihan mahtava! Tää on sellanen joka tulee tuohon alas ihan mahan alapuolelle... helpottaa liitoskipuja ja toivottavasti selkäkipujakin. Selän asennon korjaus ja korokepohjan ostaminen auttaisi noihin muihin selkäkipuihin. Mut oli ehottomasti vaivan arvoista käydä siellä!!

Siis mulla oli koko eilispäivän häpyliitos NIIN kipee et olin ihan tippa linssissä koko päivän... :ashamed: Toivotaan et tää vyö auttais, ainakin tuntuu heti tosi hyvältä. :)

EM ja Dodoliina 24+2 :heart:
 

Yhteistyössä