***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

umayya kiitos :) joo, ihan mukava löytää täältä juttuseuraa, ja vielä näin läheltä!
Mä ajattelin että voishan ne mun kp:t laittaa, ja muutella vaikka sit jos jotain tulee. Eli tällä hetkellä mennään kp5 / 25-29, yrityksiä ei siis vielä :)
 
P**le kun juimii nyt selkää ja mahaa. Toivottavasti yötä kohti ei nyt alkais vuoto ton ekan lääkkeen vaikutuksesta. Ei lapsia voi jättää yksin yöllä. Ja en mä pysty itse siinä krampeissa yöllä ajamaan puolta tuntia sairaalalle. Perjantaiksi on hoito järjestetty.
Toisaalta olis hyvä, jos km alkais itekseen, niin olis helpompaa, mutta ei yöllä :headwall:
 

TORSTAI 15.1.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


bellaa................kp 6/25-29...................1. haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 11/30-33........yk9.......2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 18/25-31......yk3.......1.haaveissa.....Asikkala
krokohopss.......kp 20/36................yk2...1.haavaissa....Lahti
Jemppi...............kp 26/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 29/29.............yk6......1.haaveissa.......



MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]


jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 6.8.2009

 
bellaa laittelin listalle sitten "ihan virallisesti" vaikkette vielä yritäkään, mutta ilmottele miten muuttuu tilanteet ja hommat :) ja täällä ei tosiaan niin väliksi vaikka vasta myöhemmin aloittaisikin varsinaisen yrittämisen, roikkuuhan meitä täällä joka tilanteessa olevia kuten varmaan jo huomasitkin.

mymmikselle miten voit? heitin vielä viestillä.. :hug:

ON:aamu, vp, ilta, aamu, ja LOMA ihanaa :) työterveyshoitaja meinasi sitten laittaa väkisin mut saikulle kun meidän asiakkailla tuota väkivaltaisuutta on aika paljon, en kuulema voi työskennellä sellaisessa paikassa, ja oli siis ihan rutiinitarkastus :| sain puhuttua itseni töihin vielä mutta jäi kyllä tosi paha mieli, tuntuu että osaan kuitenkin itse arvioida työkykyni, ja mulla on tosi ihanat työkaverit jotka kyllä pitävät huolen että mun ei tarvitse tilanteisiin mennä.
mutta nyt töihin että pääsee taas tuhlaamaan palkkapäivän tulot ruokakauppaan ja laskuihin illalla :wave:

umayya + siiri 18+3
 
Yö meni huonosti, mahaa ja selkää juili ja oksetti koko ajan.
Unta takana on reilu tunti, mä näytän frankesteinin morsiammelta :eek: . Päätäkin särkee ihan kiitettävästi. Onnea mulle! (no ehkä töihin menosta ei olis tullutkaan mitään...)
Mä olisin halunnut mennä töihin tänään, kotona on liikaa aikaa pohtia asioita. Mutta, jos noi juilinnat ei lopu, niin ei olis pystynytkään mennä.
Toki täytyy tänään hoitaa käytännön asioita, siivota ja käydä kaupassa. (siteitä täytyy muistaa ostaa kottikärryllinen, eli kaikki täällä suunnalla olijat ja eläjät, hakekaa siteitä ennen mua, jos meinaatte niitä saada ;)) Jos ei ensi viikolla jaksa hoitaa näitä asioita. Pitää pestä pari koneellista pyykkiä. Jajajajaja vaikka mitä.
Mä oon ollut aina hyvinkin tekijä surun keskellä. Mä oon aina esim hinkannut kylppärien saumat hammasharjalla. Siis joka km:n jälkeen. Se on tänään siis edessä, kun en eilen jaksanut.
 
mymmyryy, jeppis, jennuli, Hilipatuinen, umayya kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! Tänne on kiva kirjotella, kun saa näin lämpimän vastaanoton =)
Huomasin joo tosiaan, että täällä kaikki menee eri tilanteissa/vaiheissa, ja niinhän sen kuuluu mennäkin. Itse en vaan millään jaksais odottaa että pääsee tositoimiin, onneks voi kuitenkin etukäteen jo harjotella :D
 
Oon kahlaillut tätä viestiketjua läpi ja yrittänyt saada ihmisistä jonkilaista kuvaa, että muistais ja erottais henkilöt toisistaan - aika toivottomalta kuitenkin ainakin näin alkuun näyttää :D ehkä sitä ajan kanssa oppii. Vai onks tällänen joku vanhempikin ketju olemassa, jossa ihmiset olis jotain itestään kertoneet? ..minäkö utelias, ehen :whistle: :D
 
Moikka!

Mymmyryylle: Itku pääsi täälläkin. Voi harmin paikka. Monta tuhatta halausta ja oikein paljon voimia sinne päin.

Tervetuloa Bellalle :flower: Katso vaan niitä vanhoja ketjuja ne on ollut tällä samalla nimellä aina. Aika paljon ollaan itsestämme kerrottu ja sit vähän aikaa sitten oli sellanen et veikattiin toistemme luonteita ja ulkonäköjä.

(.) Mulla on nyt ollut havaittavissa unettomuutta, viime yön onneks nukuin ihan hyvin kun olin jo niin väsynyt. Jennulin vessakertomus oli ihan huippu. Mistähän se muuten johtuu että mulla on jo näilläviikoilla tota käsien puutumista? Mulla on muuten varmaan maailman pahin raskausdementia. Oon ollut kauppa-asioilla tällä viikolla jo kahdesti ilman rahaa. Toisella kerralla olin jo kassalla (kaupungissa asti) ja äsken olin vienyt roskat kun hoksasin et ei mulla oo lähikauppaan mennessä rahapussia mukana ollenkaan. Mun pitää kohta rajoittaa vauvanvaatteiden ostamista, mutta minkä sille voi kun halvalla saa. Lindexin ihania bodeja sai 2.40e kpl. Mies totesi että meillä on vaatteita niin paljon että ei se vauva ehdi niitä koskaan käyttää.

Mansikkatee ja Hippuli 11+ jotain
 
Kyllä tuntuu siltä mymmyryy, että on kyllä teille kohtuuttoman kova tie asetettu.. Joillekin ihmisille annetaan niin paljon enemmän kestettävää kuin toisille. Ehkä ne ihmiset on sitten niitä, jotka nämä asiat paremmin kestävät. Loputtomasti isoja halauksia.
 
bellaa tervetuloa munkin puolesta. :D Tää on paras pino. :D

Mansikkatee SIIS ONKS Lindexissä alennuksia noista vauvanvaatteista?! Kääk. Mun pitää ehkä mennä käymään... voi lompakko parka kun tyhjenee tuolla... :LOL:

Mymmis tekeminen onkin ihan parasta... ei pohdi liikaa asioita. Halauksia ja laita jotku polvisuojat kun hankaat sitä vessaa ettei mene polvet ihan ruvelle. :hug:

(.) Minäpäs löysin tänään puurohiutaleista riisihärön. Eli ötökän. Ja sitten niitä löytyikin monesta avonaisesta paketista ja kaikki lensi roskiin!!! Aamun vietin kuuraten kuiva-ainekaappia... nyt ostettiin sit lasipurkkeja et saadaan jauhot yms. suojaan. perhana.... |O

EM ja Dodoliina 22+2 :heart:
 
Mymmikselle jaksamista huomiselle ja seuraaville viikoille :hug:

Bella; tervetuloa joukkoon! Meitä on täällä joka lähtöön
=)

Itse vain kasvan, huoh, ei mahdu enää olemassa olevat mammahousutkaan jalkaan....kai se on pakko lähteä ostoksille. Tympäsee vain parin kk takia ostaa viel uusia pöksyjä mut kun ilmankaan ei oikein voi kulkea.... :LOL:
 
No nyt olis sitten siivottu.
Yksi koneellinen pyykkiä vielä tulossa ja sen jälkeen istun ja katton teho-osastoa. Ja syön iltapalan.
EM ei oo polvet ruvella. Sormet vaan :LOL: .
Huomisen kun saa menemään, niin sitten alkaa taas helpottamaan.
Ensi yönä ei tule, sen tiedän. Toivoisin vaan nopeaa toimintaa huomenna, eikä kaavintaan tarvitsisi mennä, nin pääsisi ajoissa kotiin.

Näin kaupassa yhden työkaverin ja rupesi heti aukomaan, että hait sitten LOMAA. Ja tulit sitten tänne kauppaan... Totesin vaan, että niinpä. Ja jatkoin matkaa. Ei oo siis lähin työkaveri, enkä hänelle halua asiaa kertoa. Muutamat lähimmät tietää ja piste. Huomenna leuat louskuu, mutta ihan sama. EVVK.
Kauniita unia :wave:
 
Mymmis Voi ei, tosi kurjia tollaset jotka heti arvostelee vaikkei asiasta mitään tiedä! Mutta niitä on ikävä kyllä jokaisessa työpaikassa.

Mua jännittää loppukierron lähestyminen, tässä kierrossa on ollut tosissaan yritystä, melkein joka päivä B) Odotukset on korkealla, liian korkealla kun sieltä kuitenkin tipahtaa...

Oireita en ole viitsinyt edes alkaa miettimään koska tunnen niitä koko ajan jos siihen lähden, saan helposti keksittyä olemattomiakin.. Mutta ainoa omituinen ja todellinen asia on ollut se että uni on ollut kadoksissa 3päivää.. En saa illalla/yöllä unta sitten millään, pyörin sängyssä kolmeen asti yöllä, ja jos satun heräämään kesken kaiken niin sama juttu alusta, uni ei tule...
 
mymmis toivotaan et kaikki sujuu tänään nopiasta ja pääset sitten kotiin lepäämään-
hienoa itsehillintää työkaverin edessä, mä olisin jo laukonut, että pidä sinä se pääsi kiinni vai haluatko vaihtaa osia..pistää kiukuksi tuollaiset ääliöt.. grr... :ashamed: onneksi sä osasit olla viisaampi...

yökyöpeli-jennuli
 

Yhteistyössä