***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

MULLA ALKOI OIKEA ÄITIYSLOMA :heart: :heart: :heart: :heart:
ja tosiaan rv36.. unet katosi tossa kahden aikaa taas, aloin miettiä tuota tulevaa ikkunaremppaa et jos ne aloittaakin tästä talosta jne. no ehkä soitan sille urakoitsijalle kunhan nyt aamu koittaa.. ei siinä muuten mittee, mutta kun on noi kissat ja jos itse synnärillä ja täällä ikkunaremppa niin jonkun pitäisi hoitaa kissoja jne. mutta asioilla on taipumus järjestyä, silti ne näköjään vie unet..

syömisestä niin koska mennään??? vaikka tässä voi tosiaan mennä et synnytän, mutta ei vetkutella liian pitkälle muuten saatte tulla sairaalan kanttiiniin lihapiirakoille :D

humu se on hyvä et puolisko tajuaa edes nyt, pienenä vinkkinä et viikot menee tosi nopiaan.. sit kun menette valmennukseen niin kyl se siellä sit lopullisesti tajuaa et missä mennään..ihania oli ne isukit siel valmennuksessa viime viikolla, kauhean urhoollisesti istuivat vaikka näki et jokainen mietti "viimeistä pakokeinoa.. " =)

kerttu ihanan päättäväistä nimen valintaan... pitäisköhän munkin pitää arpajaiset vaikka yksin olenkin päätöstä tekemässä, etunimi on aika varma mutta vielä pitäisi jatkoa kehitellä sille.. =)

joops---pitäisköhän sitä kokeilla nukkumista vielä... |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja jennuli:
ja niin umayya sinut on tunnistettu... ;) mulla oli jo alkujaan susta fiilis että sussa on jotain tuttua... meillä on yksi yhteinen tuttava jolta tenttasin sen "vanhojen kavereiden" kuulumisia ja laskin päässäni yhteen että sun on pakko olla yksi heistä... me ollaan joskus tavattu lahden tasokkaimmassa yökerhossa mustassa kissassa, mutta siitä on jo moonnnnttaaa vuotta.. siis luulen ainakin tietäväni sut.. :D
oho :) pistähän tarkempaa tietoo yv:llä, nyt alko ihan mietityttää, olen meinaan aikoinaan viihtynyt hyvinkin paljon mustassa kissassa :D
 
julietta kiitos näin jälkikäteen :) kotiuduin vasta puol kaks, tänään vp, huomenna taas iltaan. ja tsempityksiä sinne hirmusti!!
mymmis mulla piti joo olla alunperin mutta sitten mulla muuttui hieman työnkuva joten nyt kuuluu viikonloputkin sitten työvuoroihin, toisaalta se ei haittaa kun olen niin tottunut niihin, toisaalta kyllä viikonloppuaamuisin on aina sellainen olo että ei taas tähän aikaan ylös :whistle:
ja univaikeuksia on täälläkin ollut, juuri tuo ettei meinaa saada enää unta uudestaan, se on sitten raivostuttavaaaaaaa
|O

hui, kohta rakenneultraan, kotiudun vasta sitten iltapäivällä että tulen jossain vaiheessa kertomaan kuulumiset kunhan kerkiin koneelle..
ja tää haluu kanssa syömään :p mulla olis ens viikolla loma, niinkuin miehelläkin joten ei tarttis huolehtii lapsenvahdista ;) ;)

umayya + siiri 18+0 )POKS( (oli ihan pakko :) )
 

MAANANTAI 12.1.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Hilipatuinen.......kp 8/30-33........yk9.......2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 15/25-31......yk3.......1.haaveissa.....Asikkala
krokohopss.......kp 17/36................yk2...1.haavaissa....Lahti
Jemppi...............kp 23/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 26/29.............yk6......1.haaveissa.......



MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]


jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la 22.07.2009
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 6.8.2009

 
Heippa!

Täällä on myös unetomuutta havaittavissa. Eilen illalla en saanut unta ja sit taas neljältä heräsin ja en meinannu saada uudelleen unta. Sellasen oon just havainnut, että kun herää niin on tosi vaikea saada uudelleen unta.

Meillä on tänään töissä palaveri ja meinasin kertoa ainakin siitä koulusta. Katsotaan nyt josko pikkuhiljaa myös vauvasta.

Meillä meni synttärit hyvin lauantaina oli 17 vierasta ja eilen 5. Jackalopessa oltiin, ja jotenkin tuntui että alkaa valvomiset/bailaamiset mun osalta tässä. Sen verran huono-olo oli seuraavana päivänä valvomisen takia.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

Mansikkatee ja viikot tasan 11. Nopskaan se aika menee.
 
terveiset rakenneultrasta: kaikki oli vallan mainiosti :heart: ja kysytiin sitten kuitenkin kumpi siellä on kun lääkäri sanoi että niin hyvin näkyy että jos haluutte tietää niin hän kyllä kertoo.. ja enhän mä osaa suutani pitää kiinni tääläkään, tyttö on meille vihdoin tulossa, olin kyllä ite niin varma asiasta että ei ollut sinänsä yllätys :heart: mies oli ihan onneissaan ja kylä mäkin hymyilin typerästi koko matkan takasin tänne..
nyt pitää mennä, palaillaan!
nii joo, jennulille oikein rattoisaa äippistä!

umayya + siiri
 
Kamalasti tullut tekstiä! Kaikille unettomille; nukkukaa aina kun on tilaisuus, älkää stressatko (hyvä sanoa!) ja ajatelkaa että se on vain ohi menevää (yleensä)...Ai kun oli rohkaisevaa!
Itsekin vähän huonosti viime yönä nukkunut...
Tyttären synttärit hu ja olen tässä leiponut kaiken näköistä, nyt kakkupohja uunissa. Ihana kun pääsee herkutteleen!
jennuli; onnea äippälomalaiselle!
umayya; onnea tytön tylleröstä! Onko meille todellakin povattu ketjun ainutta poikaa?! Vai olenko missannut jotain?
Joku kyseli suppareista, et onko 3-4/pv norm.? On. On kuulemma jopa 10-15/pv (minkä verran mulla on tullut jo pitkään). Kivuttomia supistuksia saa tulla, mut ei kipeitä.

Olikohan vielä jotain? Kenet unohdin?

Ainakin kakun uuniin!!!!!
 
Voi miten on tullut tekstiä, työ häiritsee mun palstailua... :headwall: :headwall:

umayya :flower: :flower: ihanista kuulumisista :heart: . Ja että yksi tyttö lisää palstalle :heart: .
jennulille hyvää äippälomaa :flower: .
humullakin viikot poksuu koko ajan. Te kaikki ootte jo niin kamalan pitkällä...
(.) Viime yö nukuttu suht hyvin. Ihana oli herätä, kun ei ollut ihan niin väsynyt.
 
umayya ONNEA ihanista tyttöuutisista!!! :heart: Taitaa täällä PÄijät-Hämeessä syntyä vaan tyttöjä... :LOL:

Jennuli JEEEEEEEEEEEEEEE! Onnea äippäloman alkamisesta!!! :heart: :heart:
Mansikkatee onnea viikkojen poksumisesta. :)
Mirkalle hauskoja synttäreitä... :D JA herkutteluja. Toivottavasti ei kakku palanut... Ja mä kyselin noista suppareista ja sain muualtakin jo vastauksia... kiitos! Ilmeisesti on ihan normaaleja.

No niin... minä ehdotan että mennään syömään vaikkapas LA 24.1 tai SU 25.1. :D

EM ja Dodoliina 22+6 :heart:
 
Terve kaikille!

Paljon kivoja uutisia taas, niitä on kiva lukea :flower:

Täällä ei uutta, kovasti odotellaan loppukuuta että kenties pääsisi testailemaan.
Paras kaveri ilmotti eilen olevansa raskaana niin taas syttyi se polte entistä kovempana
että kuinka paljon sitä pientä toivookaan. Ja kuinka ihanaa ois odottaa parhaan kaverin kaa samaan aikaan. Sitten näinkin yöllä heti vauvaunia, yllättäen kun se oli ainoa asia mitä mietin ennen nukahtamista :LOL:

Toivotaan plussia meille kuumeileville!! :hug: :hug:

Mitä Minttulille kuuluu? Ja Krokolle?
 
nonih, alotetaas tärkeimmästä, eli syömisestä :D mulle sopii kumpi päivä vaan, olen lomalla vielä tuolloin :p

ja kiitos kaikille :hug: tyttöä on tähän meidän pirttiin niin kovin toivotta (vaikkei ehkä sais) niin tuntuu ihan mahdottoman hyvälle :heart: vaikka olisin ollut kyllä ihan yhtä onnellinen pojasta, onhan mulla sentään vaatteet, lelut ja taidot pojalle, tytöistä mä en tiiä mittää :eek:

em pahasti näyttää tyttövoittoiselle ;) ja olin ihan yllättynyt kun yleensä eivät ole täällä kertoneet sukupuolta..

jennulille taasen vastailtu, nyt vasta kerkisin kotikoneelle :)
 
Meillä on varmaan pippeli tuolla jalkojen välissä, sellanen on tunne. Tai siis ei mulla, mutta tietänette mitä tarkoitan :whistle: .
Syömisestä, mulle käynee 25.1 paremmin. Minnekä mennään? Olkihattuunko? Se lohi oli kyllä hyvää :p :p

*muoks* Onko siellä vaihtunut lista, kun ei sitä lohta oo enää tarjolla :( . Mitä mä ny sitten otan? Pohdin sitä tässä nakkikeittoa syödessä.
 
Mulle käy kumpana vaan päivänä tuo syöminen. Täällä taisin ensin valittaa, ettei mulla ole kun poikien vaatteita, no nyt mulla on ihan karannu lapasesta tuo tyttöjen vaatteiden osto.....Oleko mä ainoa täällä, jolla tuo vauvan vaatteiden hommaaminen on karannu lapasesta? =)
 
Jopas ootte ollu ahkeria kirjoittelijoita :D

Mä olin viikonloppuna juhlimassa omia synttäreitäni yksien 50v. synttärien lomassa ja en oo ikinä ollut NIIIIN hauskoissa juhlissa :LOL: Posket olivat kipeät jo alku illasta kaikesta siitä nauramisesta =) Tosin eipä oo ikinä ollut niiiiiin kamalaa krapulaa, seitsemän aikaa illallakin vielä tuntui että tulee oksennus... :x

Mä voin kans lähteee syömään :D

En muista mitä piti kommentoida kenellekkin mutta kaikilla tuntuu hyvin menevän =) :heart:

Humu vauvan vaatteet on aivan vastustamattomia :p
 
Heippa kaikille!

Olen kyllä päivittäin käynyt lukemassa, mut en ole kommentoinut.
Meillä kun pukkaa noita hääkiireitä nyt kun häät siirtyi elokuulta maaliskuun loppuun.
Muuten ei kummempia, päivä kerrallaan edetään ja toivoisin että viikot menis nopeasti, pelkään niin kovasti tuota keskenmenoa vaikka kaikki olikin viikko sitten ultrassa hyvin.....
 
Huomenta! Olipas kiva herätä piiiiitkästä aikaa... Aamuvaakailu näytti -1kg! Jee! Nyt on yhteensä 12kg tippunu! Parasta on kun ei tule enää sovituskopissa tunnetta et nyt äkkiä ulos täältä..... :D

Minttuli: teillähän on enää 2kk alttarille. Tsemppiä vaan viimeisiin suunnitteluihin! Tuo häiden valmistelu on ihanaa puuhaa, tosin myös hieman stressaavaa. Onko sulla millainen puku? Kävitkö Josefiinasta hakemassa? :D

umayaa: Onneksi olkoon tytöstä!! :flower:


Mukavaa sadepäivää! Täällä vihertää jo nurmikko... ihana tää suomen talvi!



 

TIISTAI 13.1.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Hilipatuinen.......kp 9/30-33........yk9.......2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 16/25-31......yk3.......1.haaveissa.....Asikkala
krokohopss.......kp 18/36................yk2...1.haavaissa....Lahti
Jemppi...............kp 24/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 27/29.............yk6......1.haaveissa.......



MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]


jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la 22.07.2009
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 6.8.2009

 
Huomenta!
vaatteita tekisi nyt varsinkin mieli mennä ostelemaan mutta maltan vielä mieleni, keväämmällä sitten.. täytyy ensin kysellä lahjtoituksia ettei tarttis ihan kaikkea ostaa kun niihin menee niin tuhottomasti rahaa..

täälä on sitten molemmat pojat kipeenä ja mies, toivottavasti paranevat ensi viikoksi kun meillä oli loma, soittelin tossa hoitoonkin etteivät tule nyt tällä viikolla ollenkaan ja kuulema siellä kiertää oikein kunnon tauti kun on kato käynyt lapsien joukossa :(

mutta nyt kauppaan ja sitten jo pikkuhiljaa iltavuoroon käypi matka.

umayya + siiri 18+1
 
minttuli teillä alkaa häät olla lähellä, voitte jempin kanssa tehdä tästä myös hääketjun, kun ollaan jo muutenkin niin sekalaista sakkia.. :D josefiinassa on ihania pukuja ja älyttömän hyvä palvelu, ihan kaason roolissa siellä olleena.. =)

julietta hei onnea karisseista kiloista, hieno saavutus.. onko tavoitteena vielä minkä verran, vai joko on hyvä? voi kun saisi itse jättää synnärillä vaik 10 kg ja loputkin saisi tippua sitten kärrytellessä ja toivottavatsi imettäessä, vaan aika näyttää.. =)

vaatteista
mulla on jonkin verran tuota vaatetta, mutta kyllä saisi enempikin olla, tiedän vaan et sitä periytyy tänne sitten kun vauva syntyy koska tämän sukupuolen edustajia on ystävien vauvoissa, niinpä olen kohtuutta yrittänyt ylläpitää, ostelu karkasi käsistä lähinnä silloin kesällä.. ehkä käyn jotakin vielä hakemassa-- :D
 
Julietta onnea pudonneista kiloista! Aivan loistavasti olet saanut pudotettua. Mun piti myös ennen häitä pudottaa painoa, mutta häiden piti ensin olla 15. elokuuta. Puvun ostin Josefiinasta jo lokakuussa, mutta onneks oli hyvä valinta, kun pieni vatsa ei haittaa ollenkaan :) Tosiaan tässä yritetään mahdollisimman vähällä strsessillä hoitaa häät, onneksi meidän äiti on hyvänä apuna ja hoitaa paljon asioita.

[/b]jennuli Josefiinassa on älyttömän hyvä palvelu, just soitin sinne tästä päivämäärä muutoksesta, mutta äitini oli ehtinyt ensin ilmoittaa, hän kun tuntee omistajan. Meillä taitaa äiti olla enemmän innoissaan kuin minä :LOL: Mä vaan toivon, että masuasukki pysyy matkassa mukana.....
 

Yhteistyössä