***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

oonko mie ainoa raukka joka ei paljasta vauvan sukupuolta vieläkään muille.. :ashamed: :ashamed: no se selvinnee tässä parin kk sisään, ehkä jo kuukauden.. :D ihana pakkaspäivä pakko lähteä ulkoilemaan, illalla kahvittelua kavereiden kanssa...

tuosta valkkarista niin välillä sitä tulee niin runsaasti että... taitaa kuulua toimenkuvaan..

patu kylläpä sua nyt pidetään jännityksessä.. plussaa toivon kyl kovasti sinnekin.. edelleen :whistle:

mutta joops.. heikunkeikun palataan
 
Kirjoittaako tavallinen lääkäri päivystyksessä hammassärkyyn (siis tulehdukseen) antibioottikuuria?
Meillä täällä tuppukylässä ei hammaslääkäripäivystys viikonloppuna oikein toimi ja maanantaihin on pitkä aika hammassäryn kanssa...
Joo tiedän, että kun soittais päivystykseen niin sais tietää, mutta kun sieltä ei aina saa asiallista asiakaspalvelua.
Laitanpa tän kyssän tännekin jos joku osais avittaa?!
 
patu ei pääse yksityiselle, soitin pariin paikkaan mitkä löysin keltsisivuilta.
Soitin tonne päivystykseen ja meen sinne illansuussa jonottamaan. Helsingissä on joku oral? jonne pitää sitte mennä, jos ei apua saa tavalliselta lääkäriltä. Kannattaa saada hammassärky vkonloppuna :headwall:
 
Nöppösen :heart: jumputti niin kauheasti, ettei oo tosikaan. Kaivoin dopplerin kaapin kätköistä ja sieltähän se syke löytyi 5min etsimisen jälkeen. 135 kertaa minuutissa(jos perässä oikein pysyin) :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Heipsan kaikille ja hyvää alkanutta vuotta!!

Mun vuosi vaihtui sairaalan pedissä, valittelin jo aiemmin kun korkea kuume oli viikon verran, menin lääkäriin niin nehän otti mut suoraan osastolle ja siellä makoilin 5päivää keuhkokuumessa. Eilen pääsin kotiin, ihanaa :heart:

Kovasti hämmästyttää nyt tapahtumat, mulla siis alko vuoto kp25, mikä tuntui kovin aikaiselta. Epäsäännöllistä vuotoa kesti 3päivää ja siihen loppui.
Eli nyt en tiedä onko meneillään yk2 31/31 vaiko kenties 7/25-31 ja yk 3..
Hämmästyttää kummastuttaa... Mut kai sen voi merkata pinoon sitten että yk3 ja 7/25-31
 
jeppis, nyt on monella tota keuhkokuumetta. Onneksi pääsit nyt kotiin ja oot paranemaan päin.

Kävin sitten päivystyksessä istumassa tunnin ja sain antibiootit ja vahvan särkylääkkeen mukaan. Että kyllä se tavan lääkärikin kirjoittaa reseptejä hampaan takia. No apu on aloitettu.
 

SUNNUNTAI 4.1.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


jeppis................kp 7/25-31..............yk3.......1.haaveissa.....Asikkala
krokohopss.......kp 9/36................yk2...1.haavaissa....Lahti
Jemppi...............kp 15/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 18/29.............yk6......1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 38/30-33........yk8.......2.haaveissa... Mlä



MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]


jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 6.8.2009

 
jeppis pikaista paranemista, on kurja ja hurja tauti, muista levätä ihan tosissaan kunnolla ettei vaan pääse uusimaan! juuri toisen kuurin lopettaneena keuhkokuumeeseen voin kai kehottaa :)

mymmis aivan mahtavaa! ihanaa :heart: :hug:

hilipatuinen voi höh, mikäs siellä nyt on tilanne? psljon tsempityksiä ja plussatuulia +++++++++++ :whistle:

jennuli me ei edes haluta tietää etukäteen sukupuolta, minusta on paljon ihanampi sitten synnytyksen raskaan urakana jälkeen nähdä kumpi ja minkä näköinen pikkuinen siellä masussa on asustellut :heart:

omaan oloon ei nyt juuri mitään ihmeellistä.. aivan puhki olen pakkaamisesta ja puunaamisesta, mut iltapäivällä ovat kantaneet jo tavarat uuteen kämppää ja me mennään poikien kanssa vaan ihmettelemään.. eipä ollut mun mitään järkeä lähteä sinne pyörimään kun en voi mitään kantaa :ashamed:

umayya + siiri 16+6
 
Jihaa! Uuden Vuoden kunniaksi tuli ovisplussa digitaaliseen!! Pistettiinkin viimeisen lomapäivän kunniaksi peitot heilumaan heti aamusta.. jopa mies on plussasta ihan tohkeissaan.. :D Sanoi että tänään on taottava vielä pari kertaa... :xmas:

Palailen myöhemmin lukemaan kuulumisia, nyt on mentävä..
 
jeppis Hui! Nyt ei muutakun paranemista sinne :hug:

mymmyryy Ihana kuulla, että dobbleri löysi sykkeen :heart: Toivottavasti hammaskin on jo lääkkeen avulla vähän rauhoittunut :hug:

hilipatuinen No johan sua nyt piinataan. Mulla edelleen peukut pystyssä b =) d


).( Oltiin eilen kaupungilla ostelemassa vikoja juttuja sekä matkalle että häihin. Siinä taas puhe suuntautui yllättäen vauvoihin ja voi elämä. Mies sanoi, että hän on tässä miettinyt ja olishan se ihana jos ens jouluna vois ostaa lahjoja omalle vauvalle :eek: Siis ajatushan on ollut alottaa yritys tässä keväällä häiden jälkeen, mutta jotenkin toi vaan kuulosti niin ihanalta :heart: Mulla on ollu sellanen olo, että onko mahatauti vai mikä...niin tottakai minä oon sitten päätynyt siihen, että mulla on raskausoireet, vaikkei sen kumin ohi ole tainnut kukaan livahtaa :ashamed: :LOL:
 
hilipatuinen :hug: :hug: :'( harmitus...

umayya niin mäkin siel ultrassa ensin sanoin etten tahdo tietää kysyin sit kuitenkin.. tuntuu että jännitystä ilmassa valtavasti muutenkin.. elähän rehki liikaa!!!

jemppi koskas ne häät olikaan???? :heart: ihan mies sulla kyllä, edelleen.. =)

julietta sitten vain peittojen alle.. ;)

täällä ei ihmeitä tällä kertaa..
 
Heippa pitkästä aikaa!

Oon pitänyt vähän hiljaiseloa kun tossa joulun tienoilla oli pientä vuotoa. Tänään pääsin neuvolan kautta ultraan ja siellä pienen sydän sykki kovasi ja vastasi viikkoja n. 8. Laskettuaika olis siis 15.8. :heart: On niin helpottunut ja onnellinen olo!
 
Minttuli ONNEA KOVASTI!!! :heart: :flower: Ihanaa!!!

Julietta toivotaan nyt että kaverit osasivat uida oikeaan suuntaan... ;) Pidetään peukkuja!!

Hilipatuinen :hug: voi ei... :(

(.) mä oon ommellu! hihii.. :D imetystyynyn ja lintuja sellaiseen mobileen vauvalle.. :D:D
Mitähän sit tekis... :whistle:

EM ja Dodoliina 21+6
 
Patu :hug:
minttuli ihanaa, :heart:
juliettan oo on löytynyt, kiitos palauttajalle :)
jennuli ja umayya mä ajattelin kysäistä, jos sinne asti päästään, että mitkä vehkeet siellä haaruksissa on :) Mä oon nähnyt yhden "palli"unen...
(.) Neuvolasta kotiuduttu. Hemppa laskenut kovin, että rauta täytyy aloittaa heti, kun yrtsi pakkaa tavarat ja lähtee litomaan meidän osoitteesta!
Paino on tippunut, no ei mikään ihme, kun oksentaa vähän väliä.
Pissa ok. RR korkeella, no arvatkaa jännitinkö puolet viime yöstä tätä lääkärissä käyntiä :headwall: .
Mutta muuten kaikki ok ja sykekin oli hurjan voimakas ja vahva 160x/min. Ja se kuulu samantien, kun doppleri kosketti mahaa. :heart: oon onnellinen.
Nyt käyn viikon välein neuvolassa, terkka haluaa treffata noiden km:jen takia. Ihan hyvä mun pään kannalta!
Kävin ostamassa kuopukselle uuden toppapuvun ja parit housut, kun olin niin iloinen. Rahaa meni, mutta menkööt. Shopping-terapiaa tähänkin vaivaan...
Ihanaa päivää kaikille!!! :wave:
 
mymmyryy hieno juttu et asiat mallillaan :hug: samoin siellä minttuli

jemppi no katsotaan syntyykö miun vaavi ennen teidän häitä, tosin sun toteamus et reilu viisi viikkoa enää sai pikku paniikin tunteen päälle... huhheijaa... no jännitetään sitten kilpaa täällä :D

(.) tosiaan rv35 käynnistyi, keskiviikkona alkaa synnytysvalmennus, tämän päivä olin nauru ja haliterapiassa kun hoidin siskon kolmea tytsikkää koko päivän, varmaan tulee unikin paremmin kun oli pulkkamäessä kahteen otteeseen.. mulla on maailman ihanimmat siskontytöt :heart: täällä kaikki mallillaan, masu kasvaa, mutta kun flunssat voitettu ja lääkitys paineisiin ei voi valittaa, onhan tässä tietysti kaikkea mukavaa lisäoiretta kuten kovat liitoskivut, mutta nautitaan nyt sitten koko rahalla kun vielä toinen on tuolla masukassa.. =)
 
Patu, voi ei :ashamed:
Minttuli, ihana juttu :heart:

Tänne ei mitään ihmeempää, olo on raskas ja selkää särkee.
Nimiä ollaan mietitty siipan kanssa, mutta ei oikein päästä yhteisymmärrykseen...
Lapsilla on kans kovasti erinäköisiä ehdotuksia tarjolla....heh

Takaisin sohvalle!
 
Julietta onnea oviksen hyödyntämiseen näin jälkikäteen
Minttuli Onnea hyvistä uutisista ja hyvinvoivasta pikkuisesta
Jennuli Mulla esikoinen syntyi jo vähän yli viikon päästä sun viikoista nyt :)

ON: Menkat tosiaan tuli sunnuntaina ja eilen sitä vuotoa vasta tulikin :eek: Ei meinannut side riittää muutamaa tuntia kauempaa aamupäivän aikana. Nyt ei ollut sitten yön aikana tullut kuin muutama tippa.

Mä aattelin että teen sellaisen jutun että merkkaan kalenteriin nyt muutaman kuukauden ajan ihan kaikki mitä mussa tapahtuu niin kalenteriin ylös niin voi sitten vähän oikeasti seurata mitä tapahtuu....

Patu
 

TIISTAI 6.1.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


jeppis................kp 9/25-31..............yk3.......1.haaveissa.....Asikkala
krokohopss.......kp 11/36................yk2...1.haavaissa....Lahti
Jemppi...............kp 17/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 20/29.............yk6......1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 3/30-33........yk9.......2.haaveissa... Mlä



MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]


jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 6.8.2009



 
jennuli hehe, todellakin jännitetään yhessä :LOL: Tai siis mä jännitän vielä vaan sua. En tajuu miten en osaa jännätä noita häitä yhtään.... ;) Mut mä sit oon ku tulisilla hiilillä n. 5 viikon päästä :kieh:

Mirka Heh, ihana varmaan kuunnella lasten nimiehdotuksia :) Löydätte lopulta varmasti kaikkia innostavan nimen ;)

Hilppis :hug: Toivottavasti vuoto on jo helpottanut! Kannattaa tosiaan merkata kalenteriin mitä kehossa tapahtuu..Ihan varmuuden vuoksi :hug:
 

Yhteistyössä