***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

Minttuli: Mä ostin myös oman pukuni Josefiinasta.. Se roikkuu vieläkin tuolla vaatehuoneessa, en raaskisi siitä millään luopua, vaikka mitähän mä sillä enää teen...? Säästä omille lapsille vai? Ehkä pitäisikin laittaa se myyntiin.

Jennuli: No sanotaanko että jos saisi 5kg vielä pois niin se olisi loistava paino, eli mun pituselle se ihanne. Mut sitä ei sitten tiiä koska mä painan sen verran... Jos tulisin nyt raskaaksi niin ois valllan loistavaa kun sais jättää painosta ressaamisen pois. Joka ei tarkota sitä että alkaisin syödä ihan mitä vaan... :saint:
 
Häät on ihania! Itken aina (siis vieraana ollessa) kaikki meikit rinnuksille! =)
Me ollaan vähän mietitty, että josko sanottais papille tahdon sitten tulevan vauvan kastajaisissa, kaksi kärpästä yhdellä iskulla! Ollaan oltu yhdessä jo hmm...yli 12v...
Mutta katsotaan nyt...
Vaatteet; ystävät on ostelleet ihan intona tulevalle vaavillemme vaatteita, samoin itse jotain ja lahjoituksia ollaan saatu roimasti, eli vaatetta on, mutta lähes tulkoon kaikki sinisävyisiä, et jos se rinsessa nyt sit tulee, niin ostoksille joutuu lähtemään!
Kilot; niitä on tullut!!! hmm...17kg tähän mennessä, eikä ne taatusti jää synnärille :LOL: Mutta kärryttely ja imetys kyl tiputtaa, ainakin on edellisten aikana käynyt. Laihduttajille nostan hattua!!

Kamalan liukasta, ainakin täällä maalla! Postilaatikolle kävelin ojanpenkkoja pitkin kun pihatie ihan peilijäällä! Tytär tuumasi, että nyt se kesä vihdoinkin tulee (kaiveli heinikkoa) :LOL:
 
Josefiina:sta ostin oman pukuni! Se on iiiiihana liike :heart:

jennuli IHANAA äippälomaa! :heart:

).( En muista mitä kaikkea piti vielä kommentoida, kun olitte höpöttäneet viikonloppuna niin paljon. Oltiin hoitamassa häähommia, niin en sitten koneellekaan kunnolla ehtinyt ;) Mullaki on univaikauksia, vaikken raskaana olekaan :LOL: Eilen kävin gynellä ja kaikki ok! Kävin hakemassa hormoneja menkkojen siirtämiseen, kun muuten alkaisin vuotaa hääpäivänä :eek: Onneks saan siirrettyä jo tän kierron B) Vauvoja mietin...olisinpa raskaana......
 
Hih! Taitaa olla useampi käynyt joskus Josefiinassa ostoksilla. Se on ihana liike ja hyvää palvelua saa.

Jemppi: Mulla on ihan samat ajatukset, tai oikeastaan toiveet. :saint:

Tässä oottelen töihin lähtöä.... Ei oo oikein muuta tekemistä ikinä viikolla.. odottelua.. plääh.. :headwall:
 

pieni tarina...

RASKAANA olevan naisen yölliset seikkailut..

Aina puhutaan siitä kuinka naisilla kestää vessaan meno, milloin sinne mennä yhdessä kaverin kanssa ja millloin mitenkin. Noin yleisesti ottaen yöaikaan naiset harvemmin kuitenkaan tekevät siitä sen suurempaa tapahtumaa, kuin että silmät ristissä kipaisevat pöntölle, ja äkkiä takaisin unten maille. Näin se täälläkin menee, mutta nyt, mä olen RASKAANA ja yhtäkkiä mikään ei ole niin yksinkertaista, voi todellakin puhua yöllisistä REISSUIsta, lähes urheilusuorituksesta..
Ensin heräät siihen tunteeseen että jaa mua pissattaa, pakko päästä vessaan, siitä käynnistyy operaatio, nimeltään "mikä puutuneista jäsenistä on vähiten puutunut" , sillä sängystä ei niin vaan nousta, kun löydät sen raajan joka suostuu liikkumaan, muista liimata koko kroppasi kiinni siihen raajaan, yleensä tämä raaja on toinen jalka, koska sängysttä ei pääse ylös muutakuin jalat yhdessä, ilman että vahinko sattuisi jo siinä kohdin.. paineiden ja sokereiden heittäessä sinun tulee kuitenkin ensin istua sängyn reunalla tovi ennenkuin voit nousta seisomaan, sikäli mikäli haaveesi on pysyä pystyssä. Siinä sängyn reunalla istuessa mietit, että miten saisit turvonneet ja koukussa olevat sormesi oikenemaan.. tähän mulla on hyvä vinkki joka on myös erittäin hyvää valmennusta tulevaan, joskin jo nykytilaan, kaikkihan tietävät että vauva kuulee ja hänelle pitäisi laulaa joten ei muuta kun hyvä asento ja "tuiki tuiki tähtönen kehiin" loistavaa sormijumppaa ja palauttaa sormien toiminnan väliaikaisesti. Vessaan päästyäsi huomaat ettei hätä niin suuri ollutkaan, tulipa kuitenkin noustua. ja kun nouset pöntöltä, hätä iskee uudelleen samantien kiitos napakan harjoitussupparin, mistä sekin keksi juuri nyt tulla??
siinä kolmatta kertaa pöntölle istuessasi mietit, että janottaa ja kun pääset keittiöön, huomaat miten mahasi kurnii, onneksi neuvola antoi luvan yösyömiseen.. Syödessäsi huomaat, että jaahas ei mua enää väsytäkkään, kulutat aikaa netissä ja ostosruudun parissa, kuuntelet rentoutuslevyä ja yrität rauhoittua untenmaille.. vaan ei ei se uni tule... Yhdeksännen pissireissun jälkeen, päätät uhmakkaasti, että nyt riittää ja painut takaisin pehkuihin. Saat juuri itsellesi hyvän asennon, tai niin hyvän kuin ikinä pallomasusi myöten antaa.. silmät alkaa painua kiinni..ihanaa untaaaaa.. ja sitten samalla: tum tum tum.. vauvasi on herännyt ja aloittaa rytmikkäät potkut suoraan kylkiluihisi, "hei äiti".. se toteaa: puhu minulle, laula minulle minä olisin nyt hereillä, eihän sinua vaan nukuta...
Yritätä vielä korjata asentoasi, mutta ei auta, masussa ollaan hereillä ja niin olet sinäkin.. se niistä unista sitten, toisaalta niinhän ne kaikki viisaammat ovat hokeneet viimeiste viisi viikkoa, että "kehosi valmentaa sinua synnytyksen jälkeiseen elämään vauvan kanssa" ..huokaus... haukotus.. niinpä, ehkä tässä ei auta muutakuin vetäistä kerran vielä "tuiki tuiki tähtönen...."

hyvää yötä...

:D jennuli rv35+2
 

KESKIVIIKKO 14.1.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Hilipatuinen.......kp 10/30-33........yk9.......2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 17/25-31......yk3.......1.haaveissa.....Asikkala
krokohopss.......kp 19/36................yk2...1.haavaissa....Lahti
Jemppi...............kp 25/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 28/29.............yk6......1.haaveissa.......
bellaa................yritys alkaa huhti-toukokuussa



MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]


jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 6.8.2009

 
saisinkos liittyä uutena mukaan joukkoon? =)

Meillä ensimmäinen haaveissa, ei tosin ihan vielä, mutta huhti-toukokuussa olis tarkoitus jättää ehkäisy pois ja pienokainen sais sit ilmoitella itsestään, toivottavasti piankin..!
 
bellaa Oikein paljon tervetuloa mukaan :wave: Mäkin olen pyörinyt jo vuoden mukana ja nyt toukokuussa olisi vihdoin tarkoitus tositoimet aloittaa ;) Kiva päästä jännäilemään yhdessä!

julietta Ihan mielettömän hauska :LOL: Tosin vielä ei ollut niin henkilökohtainen, mutta toivottavasti tulee tuokin joskus tutuksi ;)
 
Jemppi Sattuipa sopivasti että samaan aikaan päästään tositoimiin. Millään vaan kun ei jaksais odottaa, huoh, vielä 3-4kuukautta.. :whistle: :)

Mä en vielä viitsi sanoa mitään kp:ta, kun on noi hormoonit tupannu heittää nyt vähän härän pyllyä, vaikka pillereiden syömisen lopetin jo elokuussa. Nyt onneks kahet menkat tullu jo sen elokuun jälkeen. Toivottavasti pikkuhiljaa tasottuu, jotta ois vähän helpompi sumplia ja laskeskella tulevaa :)
 
bellaa Todellakin! Oon ollu pitkään ainoo kuumeilija, joka vaan kuumeilee ja mitään ei tapahdu, niin IHANAA päästä jännäämään jonkun kanssa samaan aikaan :hug: Mä lopetin pillerit 08/06 (tosin en lapsenteon vuoksi :LOL: ). Menkat on palautunu ihan säännöllisiksi, mutta nyt joudun siirtämään niitä häiden vuoksi. Tosin nämä keltarauhashormonit ei vaikuta lapsettomuuteen mitenkään, sillä gyne tietää vauvahaaveista ;) Katotaan mihin menkat asettuu siitä parin kierron aikana sitten!
 
Jemppi Onnea hääuutisista jo näin etukäteen! :heart: Joo, on se kaksin aina kivempi jännätä :) Mä lopetin tosiaan pillerit 08/08, ja ensimmäiset menkat tuli joulukuussa, nyt sit onneks tullu kahdet suht säännöllisesti, toivottavasti jatkossakin näin! Nyt sit kovaa syyniä ja kalenteriin merkkausta joka päivästä, että mikä vaihe kierrossa on menossa :D

Meillä toiveena olis alkuvuoden 2010 vauva, mutta toki tulee kun on tullakseen. Vähän pelottaa että mitä jos ei pienokaista ala kuulumaankaan, kun meillä asiaa hankaloittaa miehen syöpä, (joka oli vuonna 2007) joka saattaa vaikuttaa asiaan. Onneks kuitenkaan mitään syytä huoleen ei pitäis olla, ei voi muutakun toivoa parasta! :)
 

Yhteistyössä