***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

Mä kannatan santa fe'tä. :attn:
Oon melko varmasti tulossa mut ihan varmaksi en uskalla luvata kun on ne läksiäiset samana iltana ja niiden paikka on vielä vähän auki, jos paikaksi tulee kaverin mökki hämeenkoskella ni
sit joudun hyppään kimppakyytiin enkä pääse syömään... Jos voisin vaikka yksärillä saada jonkun numeron ni voisin sit ilmotella jos tuleekin viime hetken peruminen niin ette sitten odottele ja ihmettele.. Mutta tähdätään siihen et mä tuun :)
 
Santa Fé sopii. :D Otetaan se niin kaikille sitten löytyy jotain hyvää... :p Ainakin se viimeks mitä söin oli tooosi hyvää. ja klo 16 on musta hyvä aika.

mymmis :hug: :hug: :hug:

Tänään kävin ultrassa ja kuulumisia:

*************
rv 29+6
RR 120/77
Lapsiveden määrä: Normaali
Painoarvio: 1539g !!!
Tarjonta: Perätila
Liikkeet: ++
Kohdunsuu: kiinteä/pehmeä (välimaastossa)
Kohdunsuun pituus: 2,5 cm

****************

Eli meidän mussukka on jo iso tyttö! :) 1530g! Sukupuolta ei katsottu uudelleen, joten luotamme rakenneultran tietoihin. Tyttömäisiä vaatteita ei ihan hirveesti olla ostettu, mutta kaikennäköisiä mekkoja ollaan saatu sukulaisilta...
eli voi olla että ne joutaakin varastoon jos synnytyssalissa tuleekin ylläri ja murunen onkin poika. heh. :D Kyllä mä uskon että se on tyttö. Mut ihan varma ei koskaan voi olla...

Perätilassa murunen siellä edelleen istuskeli, lääkäri sanoi että sillä on hyvin aikaa vielä kääntyä. Mä päätin että lakkaan ressaamasta tuota asiaa, kääntyy jos kääntyy.
Sitten jos ei käänny niin mennään sen tilanteen mukaan. Pääasia että vauva tulee ehjänä ulos ja turvallisesti.

EM ja Dodoliina tänään vasta 29+6 eikä eilen... :ashamed: :LOL: :saint:
 
Kuinka moni on käynyt noissa sikiöseulonnoissa? Itsellä olisi verikoe tässä viikon sisään ja ultra sitten sen perään.
Millaisia tuloksia olette saaneet? Onko niskapoimuturvotus ollut useampia millejä ja lapsi silti terve jne.?
Tämä tietysti koskee niitä, joilla jo on lapsia tai niitä, jotka ovat käyneet myös punktiossa.

Eilen jotenkin havahduin ajattelemaan asiaa, kun surffasin netissä ja hain lisätietoa aiheesta. :headwall: Tieto lisää tunnetusti tuskaa, mutta haluan ymmärtää mahdollisimman paljon, kun asia on ajankohtainen.
 
TIISTAI 3.3.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Julietta..............kp 12/32.............yk7......1.haaveissa.......
bellaa................kp 19/25-35...................1. haaveissa.......
Jemppi...............kp 23/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
krokohopss.......kp 24/36................yk3...1.haavaissa....Lahti
Hilipatuinen.......kp 27/30-33........yk10.......2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 32/25-31......yk4.......1.haaveissa.....Asikkala
wannabemama.kp 34/32.............yk4......1.haaveissa......Lahti



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]



mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009




SYNTYNEET


jennuli, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3,2kg, 49,5cm
[color]
 
mymmis :hug: mikäs on vointi tänään? ja onneksi tosiaan ei tarvinnut leiriä pystyttää.
johis meillä esikoisella oli niskaturvotusta, en muista kuinka paljon, ei kamalasti kuitenkaan, kävimme punktiossa ja terve poika hän on, odotuspuolella ainakin on linkki jossa paljon odottajia joille puntkio tehty, tarinat päättyvät erilailla, en nyt just muista mikä sen ketjun nimi oli.. tsemppiä sinnekin!

( . ) meidän nuorempi koira lähti eilen kasvattajalle sijotukseen sikis knnes löydetään uusi koti, ovat tuon vanhemman koiran kanssa enemmän ja vähemmän ottaneet tässä kk:n sisään yhteen ja eilen aamulla sitten oikein kunnolla, molemmilla haavoja ja vanhempi koira nilkuttaa vieläkin, pisti miettimään että jos ottavat yhteen niin että lapset ovat välissä miten siinä voi käydä, 2 narttua ei siis meillä tullut toimeen vaikka ikäerokin oli ihan huomattava mutta lapset menevät etusijalle.. raskas päätös ja kamala yö takana, nyt särkee päätä mutta onneksi tiedän että tää ajan kanssa helpottaa..

umayya + siiri 25+1
 
KETKÄ MUKANA :attn: :attn: :attn:

klo 16-> Santa fessä oli ihan jees ruoka:p

Mymmis on mesessä
Jeppiskin löytää paikalle, ehkä
umayyaumayyaumayya
Patukin matkaa Lahteen
ElinaMariakin on mukana nettipimennon jälkeen





Nostelen tätä last time!! :attn:
Eli neljä varmaa ja yksi epävarma? ONKO MUITA VIELÄ TULOSSA?????
 
EM :flower: :heart: ihanista ultrakuulumisista.
johis mä oon käynyt vaan ultrassa, verikokeeseen en oo mennyt. Turvotus on ollu aina pientä, eli normia.
umayya vointi hyvä. Enää ei oo kipuja nimeksikään. Paitsi, kun käytin koiraa kakalla tien toisella puolella, niin huomasin, että maratoonille ei voi lähteä :LOL: :LOL: . Huomenna suuntaan töihin, katotaan kuin käy :saint: .
Noi lemmikkijutut on kurjia :hug: :hug: . Vaikka mä olin tota meitin herraa vastaan, niin täytyyhän mun myöntää, että se on aika ihq :heart: . Enkä voi kuvitella, miten olemme tulleet toimeen ilman sitä :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: .
Meitin herrasmies on kyllä rauhallinen tapaus. Nyt jo ulkonakin juoksee, eikä vaan flekusti istu paikoillaan ja odota, että mennään jo sisälle...
Mutta meillä haisee koira :x :x . Ja mullakun on niin hyvä hajuaisti :headwall: :headwall:
 
Jekkuli09
Heipat kaikille!

Tänne ei kuulu mitään ihmeellistä. Supparit jatkuu vähän turhan ärhäköinä edelleen, joten makoilen kotosalla kirjojen parissa. Toivottavasti pääsisin vielä takaisin töihinkin jossain viaheessa, tulee muuten pitkä odotus heinäkuulle...

Huomasin tänään jaetustä Kärkkäisen mainoksesta, että siellä on mama liciousin mammavaatteita! Täytyypi käydä tutustumassa, kun ei äitiysvaatteita oo täällä Lahdessa juuri tarjolla...

Syömisen joudun jättämään väliin kun sukulaiset änkeää kylään...

Jekkuli 20+6
 
Jekkuli aijaa... mä kävin pikaisesti kärkkäisellä viime viikolla mut en älynnyt mammavaatteita kattoa. :) Iso lastentarvikeosasto siellä kyllä on!

Me ollaan niin höynäytettäviä... mentiin sinne kärkkäiselle muka ostamaan sitä tarjous-sitteriä, olikos se nyt 22 euroa ja sit paikan päällä katottiin että se toinen olikin paljon kivempi... ja ostettiin 49 euroa maksava! :LOL: :LOL:

Johis mä kävin ultrassa, en veriseuloissa. Ne on musta vähän turhia... siis kun ne antaa vaan viitearvoja. Veriseula saattaa hälyyttää vaikka mitään ei olis vialla. Niihin vaikuttaa äidin ikä yms. Mut ultraa suosittelen kyllä. Saa mielenrauhan... ja suurimmalla todennäköisyydellä kaikki on kunnossa. :) Mut oma päätös se on aina.

Jekkuli toivottavasti supparit rauhottuis. :hug: Vaihdoin kukkiin mullat ja heti alkoi mullakin supistelemaan. Pöh. Vähän ku jotain touhuaa niin heti menee massu kovaks. Mulla ne ei ollu tehny mitään tuonne alas että sinänsä ei haittaa... :)

Tänään muuten poksutaan!! :p En olis sitä positiivista testiä katsoessani uskonut että näinkin pitkällä vielä ollaan!!

EM ja Dodoliina 30+0 POKSSS!!! :heart:
 
Hohhoijaa.

Taitaa se täti olla taas tuloillaan, monta päivää on ollut sellanen "märkä" olo et tuntuu ku vuotais mut mitään ei ole tullu.. Tänään jäi sit paperiin punasta tuhrua, vaikkei nyt vieläkään oo kunnolla vuotanu, paperiin vaan tuli... Kummastelen kyllä sitä et normaalit kivut puuttuu, yleensä täti kyllä ilmottaa tulostaan mojovilla vatsakivuilla. Nyt vaan nipistelee
 
jeppis jos se onkin jotain muuta.. :heart: :heart:

johis mä kävin kanssa vain ultrassa, ei muita kokeita, turvotusta oli, mut ei liikaa, en muista nyt et paljon.

(.) meillä taas arjen pientä onnea, ulkoilua, hellimistä, suukkoja, hymyjä ja äidille paljon suklaata että jaksaa.. :D oltais nukuttu alkuyö hyvin, tyttö nukkuikin, mutta naapurissa oli kolmas maaiimansota taas... :ashamed: miksi ihmiset elää tollaisessa parisuhteessa.. |O no joo sitten sängyn pohjalle, älkää kysykö mitä teen koneella tähän aikaa.. :)
 
KESKIVIIKKO 4.3.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


jeppis................kp 1/25-31......yk5.......1.haaveissa.....Asikkala
Jemppi...............kp 2/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 13/32.............yk7......1.haaveissa.......
bellaa................kp 20/25-35...................1. haaveissa.......
krokohopss.......kp 25/36................yk3...1.haavaissa....Lahti
Hilipatuinen.......kp 28/30-33........yk10.......2.haaveissa... Mlä
wannabemama.kp 35/32.............yk4......1.haaveissa......Lahti



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]



mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009




SYNTYNEET


jennuli, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3,2kg, 49,5cm
[color]
 
pikaseen käväsemässä, vois sitten varailla sen santa fe:n eiköstä vaan?
kaksi koulutuspäivää ja perjantaina lääkäriin, pakko on hakea sairasllomaa loppuajaksi varmaan, pienikin rasitus saa supparit aikaseks ja jos enemmän tekee ne alkaa olla kipeitä.. ei musta enää taida olla töihin menijäks, mielellään siellä olisin viel hetken viihtynyt..

em:lle onnittelut isoista poksuista :heart:
jennuli kai sä pääsit takasin nukkumaan vielä? ei ole kivaa kuunnella naapurin sotia, meidän entinen naapuri oli kanssa aika äänekästä sakkia suuttuessaan silloin kun asutiin lahdessa..
 
HYVÄÄ HUOMENTA ja terveisiä Thaimaasta tuoreelta Rouvalta :wave:

Olipas upeat häät ja aivan mieletön matka :heart: Täytyy sanoa, että kumpikaan tapahtuma ei ois voinut täydellisemmin mennä. Vielä varmaan mennään pienessä häähumassa, kun ollaan niin rakastuneita :LOL: Kotiin tullessa koin heti mieluisan yllätyksen eli tänään kp2 :headwall: Yritän päästä taas pikkuhiljaa mukaan messiin :attn:

Jennuli Tuhannesti onnea vielä pienestä tytöstä :hug: Toivottavasti kaikki on mennyt hyvin!

T. Rouva-Jemppi ;)
 
jemppi onnea rouvalle... :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
harmi et tänne ei saa kuvia =)

umayya no meillä on sellainen rytmi et tyttö syö aamuyöstä aamuun ja nukkuu iltapäivällä ja alkuillasta enempi, mutta joo riitelevät naapurit on vihoviimeinen riesa.. |O
missäs koulutuksessa olit??? ja hae ihmeessä s.lomaa... mä jäin saikulle 28 päivää ennen äippistä samasta syystä, supisti ja supisti..
 
Jemppi kivaa kuulla että matka ja häät meni hyvin. :D

Mymmis kiitti. :) Se on iso ja pyöreä. :heart:

Jeppis b:)d pidän peukkuja että oliskin jotain ihan muuta!!! ;)

Umayya kiitos kiitos. :D Mahtava olla näin pitkällä!!

(.) tänään ensimmäinen perhevalmennus.... saas nähä mitä siellä tapahtuu.

EM ja Dodoliina 30+1 :heart:
 
Heippa!

Tänne ei kuulu mitään ihmeitä aattelin vaan ilmottaa et oon hengissä. Maha kasvaa, mutta ei ole sellanen vauvamaaha vielä vaan lähinnä näyttää siltä et oon lihonut. Väsymys on tiessään, tai no kyllä sitten illalla jo tekee mieli nukkumaan, mutta ei enää kolmen tunnin hereilläolon jälkeen. Liikkeitä tunnen, mutta en ihan joka päivä. Ens viikon lopussa on rakenneultra.

Jeppis Pahoittelut tädistä :hug:

Syömisestä Mä kerkesin sillon jo varata sen sunnuntain aamuvuoroksi kun ensin oli siitä puhetta. Elikkä oon lauantaina illassa.

Kärkkäisestä Se on ihan mieletön se vauvantarvike osasto, miettikää kaks riviä tutteja luulis jokainen löytävän omansa. Mä ostin sieltä Mama Liciousin sellasen topin joka ehkä vähän tukeekin masua.

Meillä ei oo vielä tarvikkeita, mutta aattelin sit rakenneultran jälkeen alkaa ostamaan enemmän. Vaatteita meillä on vaikka muille jakaa. :)

Mansikkatee ja Hippuli 18 + 2
 

Yhteistyössä