***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

Heissan :)

Tämmöinen nopea kun olen ollut nettipimennossa että en pääsekkään huomenna kun lapsen vahdille tuli esteitä... :/ Ehkä taas seuraavalla kerralla...

Täällä ei ole minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan eikä toiseen...
 
nähdään huomenna! mä voisin kanssa laittaa vaikka mymmikselle numeron ja miksei em:kin niin jos en löydä teitä voi pirautella sitten, mut te kyllä tunnistatte tällä hetkellä helposti :LOL:
tänään oltiin poikien kanssa mäkkärillä ja voi hitsi kun ihmiset katto, teki mieli sanoo että ei, en ole perheväkivallan uhri :kieh:
saikkua sain nyt 29. päivä asti ja sitten hean loppuajaksi, lääkäri sanoi ettei töihin tartte enää emnnä mutta kelan takia ne haluaa että käy välissä hakemass lisää, eivät kai saa kirjottaa niin pitkää aikaa kerralla..
 
umayya :wave: :wave: vastattu!

Mä joudun varmaan pysymään linjastolla helposti syötävät ruoat. Oon valvonut puoli yötä ton hampaan kanssa panacodista huolimatta |O :headwall: .
Mutta yritän olla positiivinen.

Niin ja kuukautiset alkaa nyt. Tuhruttaa jo siihen malliin, että tällänen päivä täällä... :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: ja jokapaikkaan särkee ja juilii ja silleen :kieh: :kieh:
 
LAUANTAI 7.3.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


jeppis................kp 4/31-34......yk5.......1.haaveissa.....Asikkala
Jemppi...............kp 5/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 16/32.............yk7......1.haaveissa.......
bellaa................kp 23/25-35...................1. haaveissa.......
krokohopss.......kp 28/36................yk3...1.haavaissa....Lahti
Hilipatuinen.......kp 31/30-33........yk10.......2.haaveissa... Mlä
wannabemama.kp 38/32.............yk4......1.haaveissa......Lahti



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]



kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009




SYNTYNEET


jennuli, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3,2kg, 49,5cm
mirka1, tyttö, 26.2.09 klo 3.45
[color]
 
Mä mietin pari päivää sitten, et mihinköhän Mirka on kadonnut. Sit kattelin tota plussanneiden listaa ja kun ei ollut sielläkään, ihmettelin et mitähän multa on nyt menny ohi. Onneksi olkoon kovasti tytöstä!

Ja minä olen nyt listan seuraava, näin tilastollisesti, hui. Moneen yöhön ei oo taas tullu nukuttua, mut nyt oon äitiyslomalla, niin kai sitä ehtii nukkua. Ois ollu kiva tulla syömään, mut rahat on aivan finaalissa.

Mymmiksellä on kyllä paljon huonoa onnea, soon se kaikki rollojen syönti, hampaat kostaa:)

Kerttu ja nakki 30+6
 
Kerttu mehän saatetaan olla samoihin aikoihin synnärillä!! ;) Mä kovasti toivoisin et vauva syntyis ennen äitienpäivää... saas nähdä. Tai sit mä oon humun kanssa samaan aikaan... :D Hassua, mä nyt vasta tajusin et meijän LA:t on noin lähekkäin! :D

mymmis pöh. toivotaan että helpottais hammaskipu. :hug:

(.) Mullakin on vähän sellainen blööt-olo. Tympii. Ehkä johtuu tuosta kelistä? No onneks pääsee syömään hyvää ruokaa hyvässä seurassa.... hyvä ruoka - parempi mieli. :D :D

EM ja dodoliina 30+4 :heart:

Hei... Kerttu. Miten sulla voi olla nyt rv 30+6 jos sun LA on 3.5.? Jos mulla on rv 30+4 ja mun LA on vasta 12.5.? Vai heittääks mun päässä jotenkin? :LOL:
 
:attn:

Jos joku vielä lukee niin voisko joku syömään lähtijöistä laittaa mulle yksärillä puhelinnumeronsa kun mun lähtö on yhä edelleen hiukan epävarma, kyydistä ei ole vielä tietoakaan et millä/milloin on lähtö! Niin voisin sitten ilmottaa viestillä jos en pääsekkään niin ei tarvi turhaan odotella!

:attn:
 
Kiitokset ruokailuseurasta :wave: . Oli kivaa ja hyvä ruoka. Sain kyllä kommentteja valkosipulinhajusta :x .

Just tulin kotiin singstar turnajaisista! oli kivaa :saint: :saint: .
Nyt tyhjentämään loput kassit.
Hyvää yötä :wave:

Jaa niin, seuraavaa ruokailua ajateltiin tonne toukokuun ihan alkuun. Miltäs kuulostais? :attn: :attn:
 
SUNNUNTAI 8.3.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Hilipatuinen.......kp 1/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 5/31-34......yk5.......1.haaveissa.....Asikkala
Jemppi...............kp 6/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 17/32.............yk7......1.haaveissa.......
bellaa................kp 24/25-35...................1. haaveissa.......
krokohopss.......kp 29/36................yk3...1.haavaissa....Lahti
wannabemama.kp 39/32.............yk4......1.haaveissa......Lahti



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]



kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009




SYNTYNEET


jennuli, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3,2kg, 49,5cm
mirka1, tyttö, 26.2.09 klo 3.45
[color]
 
mulle ainakin käy se toukokuun alku sitten, mieheltä tivasin luvankin jo valmiiksi :whistle:
meikäläiseen iski sitten flunssa TAAS yön aikana, tää ei ole enää todellista, kuuri loppui tänä aamuna, mut nyt olen sentään onneksi jo valmiiksi saikulla joten saa parannella suhteellisen rauhassa kun ei tartte töihin mennä..

mua alkaa turhauttaa kun ei tahdo meidän koiralle löytyä kotia, tolle nuoremmalle siis, alkaa ahdistaa kun koko aika täytyy pitää koirat erossa toisistaan on hankalaa kun sitten täytyy vielä lapsetkin huomioida siinä samalla, eihän tässä kyllä ole kuin viikko mennyt mutta kuitenkin, ei tääkään ole enää koiran elämää, soisin paljon paremmt olot sille.. ja tuo meidän vanhus on ihan kypsä kun toinen kyylää koko ajan koska pääsee nappaamaan..
anteeksi nyt pomanapaisuus :ashamed:

umayya + siiri 25+6
 
...meillä alkaa näillänäkymin yritys toukokuussa, joten silloin voisin hyvinkin yrittää mukaan ;) Tosin mulla on tulossa tyttöjen kanssa himoksen reissu niihin aikohin, joten tarkkaan en pysty vielä lupaamaan. Jos ei tähän, niin sitä seuraavaan varmasti :LOL:
 
umayya mulla kanssa kurkku kipeenä, korviin särkee (ja toki hampaaseenkin), nenä tukossa, päässä hakkaa tuhat vasaraa ja ripuli tuli yöllä takasin.
Että näin hyvin täällä kanssa. Kivaa :hug: :hug:

Päivää ei päätetty, mutta olisko 25-26.4 tai 9-10.5 (tossa voi olla kyllä muutama jakaantumassa). Ku tossa ekana viikonloppuna toukokuussa on vappu. Toki vois miettiä 3.5 sunnuntaita?
Onko kellään ajatusta?
 
se vappu ei käy mulle kun esikoisen synttärit on siinä, juhlitaan varmaan just sillon 2. tai 3. päivä.
muutoin ei näillä näkymin mitään siellä.

mymmis :hug: sinne kanssa, toivon niin että kevät toisi tautivapautuksen tullessaan :whistle:
 
Hyvää naistenpäivää kaikille!

Vieläkin täällä menkkoja kauhulla odottelen, mutta eipä vaan ole kuulunut. Yhden nega testin tein viime keskiviikkona ja ehkä huomenna uskaltaudun tekemään seuraavan... tai sitten en...
 

Yhteistyössä