Päästättekö lapsenne kyläilemään kerrostaloissa asuvien kavereiden luokse?

  • Viestiketjun aloittaja arveluttaa
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
hahahaha
kerrostalot:elämän varjopuoli?repesin...kerrostalo on talo siinä missä muutkin talot.
ps.en suosittele muuttamaan helsinkiin jos on kerrostalo fobia ;)
 
"haidi"
Lukittaudu sinne hienosto linnaan ja pidä mölyt mahassa...siis mietin että ootko sä tosissas ton kysymyksen kanssa? mitäs vaaraa kerrostalo ihmisissä on? kyl niit hulluja asuu ihan missä tahansa..
 
"joku vaan"
siis oikeesti!!! tää ei ole totta :D mitäs jos ap laittas vaikka räsäselle s-postii ja tekis alotteen jossa kiellettäis asumaan kerrostalossa jos on lapsia koska niistähän voi tulla vaikka mitä sekopäitä kun joutuu asuu päällekkäin toisten hmisten kanssa!!!!

ja en ole lukenu koko ketjuu kun en jaksanu mutta ei tuollasia ihmisiä oikeesti voi olla :DDDD
 
OK WTF
Ehkä ilmaisin itseäni väärin. Kai kerrostaloissa on sinänsä turvallista mutta en haluaisi että poikani näkee varjoisampaa puolta elämästä vielä näin nuorena. Olen kyllä matkustellut helsingissä, turussa ym. hotelleissa ja tuttavien luona joten tiedän mitä se on.

ANTEEKS, mut mä oon eläny kaikki mun elinvuodet kerrostalossa, siis 16 vuotta! JA MIKÄ VARJOSA PUOLI?!?!? TÄÄL ei oo MITÄÄN pelättävää helveti.
JA JOO ASUN MYÖSKIN VÄLILLÄ OMAKOTITALOSSA, et kiitos kuka tän topicin alotti, aiheutit mulle vtu paskalaakin. JA KERROSTALOSSA ASUVAT EI OLE KAIKKI KÖYHIÄ, TIETÄKÄÄ SE.
 
kerrostalon kasvatti
Sitä on sitten vissiin tullut pilattua monta elämää, kun on asunut koko ikänsä kerrostalossa. Noita kavereita, kun on kaikenlaisia ja lapsiakin olen tehnyt. Onneks ne ei tiedä, että niiden arvo mitataan sillä missä ne asuu. Ohhoh.....tulisitko ulos sieltä tynnyristä.
 
Pärinä-Jare
Osallistun keskusteluun muualta, täytyy kyllä sanoa, että olen alkoholisti ja asun kerrostalossa. Naapurissa asuu narkomaaneja ja muita sekopäitä. Jos olisi omia lapsia, niin en tänne laskisi käymään.
 
"ihme"
ANTEEKS, mut mä oon eläny kaikki mun elinvuodet kerrostalossa, siis 16 vuotta! JA MIKÄ VARJOSA PUOLI?!?!? TÄÄL ei oo MITÄÄN pelättävää helveti.
JA JOO ASUN MYÖSKIN VÄLILLÄ OMAKOTITALOSSA, et kiitos kuka tän topicin alotti, aiheutit mulle vtu paskalaakin. JA KERROSTALOSSA ASUVAT EI OLE KAIKKI KÖYHIÄ, TIETÄKÄÄ SE.
Jos on asunut kaikki elinvuodet (siis kaikki 16) kerrostalossa, nii miten voi asua myös omakotitalossa. Ei ihme jos tulee laaki.. jos ei tiedä missö asuu
 
sin3ios
Jotenkin on vaikeaa uskoa, että henkilö, jonka ulosanti on kieliopillisesti noin ala-arvoista voisi omistaa edes asunnon. :)

No voi nyt venäjä..... Alkuperäisen kannattaisi nostaa se prkl:n pää sieltä puskasta pois ja katsella maailmaa!!! Itse asun KERROSTALOSSA 390 000e on asunto maksanut ja on arvostetulla alueella, lisäksi järvi näköala löytyy!! Kyllä lapseni saapi mennä toisiinkin KERROSTALOIHIN vaikkapa vuokraasuntoon kunhan tiedän missä hän on ja tunnen vanhemmat. Ei KERROSTALOSSA asuminen meistä huononpia tee.... Ehkä sinuun verrattua paljon parempia ihmisiä! Ainakin me elämme TODELLISUUDESSA.
 
Ei voi olla totta !!
Onko tämän kirjoittaja joku joka on elänyt "suljettua" elämää ? Ja joka ei tajua OIKEASTA elämästä mitään ? Ilmeisesti joku "Miljonääri.Jussin" puoliso ?
 
"reiska"
Pentuna ollessamme me pidettiin noita kerrostalo asukkejareilut 4o v sitten rikkaina, kun niillä oli varaa asua kerrostalossa, niil oli jotenkin kamaa enemmänkin, yhelläkin perheellä oli levysoitin, ja mangetofoni, ajat muuttuu.
 
hyvä hyvä
No voi nyt venäjä..... Alkuperäisen kannattaisi nostaa se prkl:n pää sieltä puskasta pois ja katsella maailmaa!!! Itse asun KERROSTALOSSA 390 000e on asunto maksanut ja on arvostetulla alueella, lisäksi järvi näköala löytyy!! Kyllä lapseni saapi mennä toisiinkin KERROSTALOIHIN vaikkapa vuokraasuntoon kunhan tiedän missä hän on ja tunnen vanhemmat. Ei KERROSTALOSSA asuminen meistä huononpia tee.... Ehkä sinuun verrattua paljon parempia ihmisiä! Ainakin me elämme TODELLISUUDESSA.
Vai oliko se sittenkin 39 000, en muista kun en oikein osaa kirjoittaakkaa, en ole varma tuosta järvestäkään, mutta vettä on täällä jossain on, enkä nyt muista olenko sen parempi ihminenkään.
 
"makke"
Vai näkee kerrostalossa elämän nurjaa puolta? Kauheeta,mähän kasvoin sellasessa,olen siis ihan pilalla. Rupeenpa nysväämään iteltäni henkeä pois. Ei tollasia voi olla. Ihmetyttää miten ap:n kaltaset saa ees lisääntyä? Voi tsiisös sentään mikä päjö !!
 
"feministi"
[QUOTE="Pauliina";25729261]No en todellakaan! Itse asumme kerrostalossa (265 000 maksaneessa omistusasunnossa, btw). Mutta meidän lapset kyläilevät vain tossa läheisessä kartanossa.[/QUOTE]

Juuri näiden köyhien takia en päästä lasta noiden parakkiasuntojen lähelle.
 
Pakko kommetoida
En päästäisi lapsia sellaisiin mestoihin missä haisee rapussa rööki ja kusi ja hissiin on syljeksitty ja on kohonnut mahdollisuus törmätä sekaviin pelottaviin ihmisiin. Tuskin kovin moni muukaan haluaisi lastaan tuollaiseen ympäristöön. Asun kyllä itse ok-talossa ja arvostan omaa rauhaa niin paljon etten muuttaisi kuin pakon edessä kerrostaloon. Tai rivariin, tai täyteen ahdetulle ok-alueelle 600 neliön tontille. Mutta meitä on tosiaan monenlaisia, eri ihmiset arvostaa eri asioita.
 
Kasva nyt jo aikuiseks!
Siis mitä helvettiä? :D Ookko nää tosissaa? Ite oon kasvanu kerrostalossa ja ihan normaalia on ollut. En tajua sinua, helvetin autismihomo.
 
JukolanJohanna
Kyllä ei meillkään mennä lähellekään kerrostaloja ;( Siis onko päässä vikaa vai mitä häh????? PROVO??? Totta helvetissä mennään vaikka pilvempiirtäjään ja ihan sama missä kukakin asuu...............
 
ei pitäisi suuttua
Huomaatteko ketkä tästä keskutelusta eniten provosoituvat: pk-seudulla asuvat. Pystyttekö samaistumaan ihmisiin jotka asuvat pienemmillä paikkakunnilla joissa tilanne voi olla, että kaupungin kerrostaloissa asuu enemmän laitapuolen kulkijoita, ei varmasti kaikki, mutta enemmäin kuin muualla, paikkakuntiin joissa ei ole 250 000 maksavia asuntoja. Olen itse syntynyt tällaisella paikkakunnalla. Pystyttekö?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä