päätös lapsilisästä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "titi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"titi"

Vieras
olen hakenut lapsilisää samalla hakemuksella äitiysrahan ja etuuden kanssa. minulle ei ole tullut päätöstä. lapsi syntyi 3.7 eli tässä kuussa vasta ensimmäinen lapsilisä pitäisi tulla, mutta pitäisikö päätöksen koska tulla?
 
Meidän tyttö syntyi maaliskuussa, ja vieläkään ei päätöstä näy. Ei ole tulllut kirjallisena ja verkkopalvelussa näkyy vain teksti "käsiteltävänä", maksettu on kyllä ihan ajallaan.
 

Yhteistyössä