T
turusta
Vieras
olenko ainoa kuka ei ole saanut vielä lapsilisä vaikka lapsi syntyi jo tammikuussa??? hakemuksen lähetin jo lokakuussa samalla kun äitiysavustuksenkin. ä-pakkauksen sain lokakuussa mutta päätöstä lapsilisästä ei ole vieläkän tehty vaikka olen 2x käynyt kelassa kysymässä että mikä tökki. sieltä saa vaan vastauksen että kun on ruuhka...??? no miten voi päätöksen teko kestä puoli vuotta????