M
malttis
Vieras
vein kelaan paprut tasan 3viikkoa sitten, kauan mahtaa kestää päätöksen teko?
Viimeks ei menny läheskään näin kauan vaikka työpaikankin kautta joutu paperit menemään.
Nyt oon hoitovapaalla ja kelassa valmiiks tiedot kaikista tuloisa yms..
Just katoin kelan netistä et ei oo tehty päätöstä vaik paprut vastaanotettu jo 14.10.
Siitähän menee viel 2viikkoa ku saa hakee pakkauksen
joo oon malttamaton, tiedän
Viimeks ei menny läheskään näin kauan vaikka työpaikankin kautta joutu paperit menemään.
Nyt oon hoitovapaalla ja kelassa valmiiks tiedot kaikista tuloisa yms..
Just katoin kelan netistä et ei oo tehty päätöstä vaik paprut vastaanotettu jo 14.10.
Siitähän menee viel 2viikkoa ku saa hakee pakkauksen
joo oon malttamaton, tiedän