kuinka nopeesti? (ä-pakkaus)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja malttis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

malttis

Vieras
vein kelaan paprut tasan 3viikkoa sitten, kauan mahtaa kestää päätöksen teko?
Viimeks ei menny läheskään näin kauan vaikka työpaikankin kautta joutu paperit menemään.
Nyt oon hoitovapaalla ja kelassa valmiiks tiedot kaikista tuloisa yms..
Just katoin kelan netistä et ei oo tehty päätöstä vaik paprut vastaanotettu jo 14.10.
Siitähän menee viel 2viikkoa ku saa hakee pakkauksen :(

joo oon malttamaton, tiedän :D
 
no kiva, mitäköhän ne sielä vitkuttelee.. muistelen kans et viimeks meni yhteensä joku 3viikkoa, mut siis nyt eivät oo alkaneet ees käsittelemään asiaa..
luulis et olis niilleki tälläkertaa simppelimpi homma ku kaikki tiedot jo sielä :(
 

Yhteistyössä