V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
VL = vanhoillislestaUutisankkuri vai kuka on vl?
Ei mullakaan ole mutta löydät sen Ylen areenasta.Kertoisitko lisää? Ei ole telkkaa.
Ööö... Eihän tuo mitään todistaSe Ilkka haastatteli vl pomoa ja hän toivoi lopuksi että Ilkka tosiaan liittyisi joukkoon viikonloppuna. Eli ankkuri oli selvästi ilmaissut kiinnostuksensa tulemaan etukäteisbriefingissä.
No eihän kukaan normaali sanoisi osallistuvansa moisiin hihhulijuhliin, pakko olla heikäläisiäÖöö... Eihän tuo mitään todista
Sanoiko hän osallistuvansa?No eihän kukaan normaali sanoisi osallistuvansa moisiin hihhulijuhliin, pakko olla heikäläisiä
Ei välttämättä ole ilmaissut kiinnostustaan.Ei mullakaan ole mutta löydät sen Ylen areenasta.
Se Ilkka haastatteli vl pomoa ja hän toivoi lopuksi että Ilkka tosiaan liittyisi joukkoon viikonloppuna. Eli ankkuri oli selvästi ilmaissut kiinnostuksensa tulemaan etukäteisbriefingissä.
Kyllä säälitti hänen reaktionsa kun se kommentti tuli täysin puun takaa selvästi![]()