J
joopjoop
Vieras
Olen tässä ihmetellyt, että missä viipyy päätös äitiysrahasta? Tuleeko se vasta sitten lähempänä ä-lomaa? Äitiyspakkauksen olen saanut ja sillä samalla hakemuksella hakenut äitiysrahaa. Ä-loma alkaa 4.2.2008.