S
soopeli
Vieras
Hei,
milloin olette saaneet päätöksen äitiysrahasta, jos haette viim. 6 kk:n tulojen mukaan ja työnantaja maksaa palkan ekoilta 3 kk:lta? Itse olen jo äitiyslomalla (palkallisella osalla), mitään päätöstä ei ole vielä tullut. Tuleeko muka vasta äitiysloman palkallisen osan jälkeen? Asun Helsingissä, vaikuttaakohan paikkaunta asina käsittelyn nopeuteen...?
milloin olette saaneet päätöksen äitiysrahasta, jos haette viim. 6 kk:n tulojen mukaan ja työnantaja maksaa palkan ekoilta 3 kk:lta? Itse olen jo äitiyslomalla (palkallisella osalla), mitään päätöstä ei ole vielä tullut. Tuleeko muka vasta äitiysloman palkallisen osan jälkeen? Asun Helsingissä, vaikuttaakohan paikkaunta asina käsittelyn nopeuteen...?