Päätös äitiysrahasta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja soopeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

soopeli

Vieras
Hei,

milloin olette saaneet päätöksen äitiysrahasta, jos haette viim. 6 kk:n tulojen mukaan ja työnantaja maksaa palkan ekoilta 3 kk:lta? Itse olen jo äitiyslomalla (palkallisella osalla), mitään päätöstä ei ole vielä tullut. Tuleeko muka vasta äitiysloman palkallisen osan jälkeen? Asun Helsingissä, vaikuttaakohan paikkaunta asina käsittelyn nopeuteen...?
 
Itsellä sama tilanne. Mutta päätöksen olen saanut kyllä jo kesäkuussa ja äitiyslomalle jään parin päivän päästä. Kantsii soittaa Kelaan ja työantajalle, että kaikki paperit kunnossa heidän väliltään...
 

Yhteistyössä