opiskelemaan aikuisena..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huihai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huihai

Vieras
Jep, pääsin sitten kouluun, amk:hon. Toki olen iloinen, mutta nyt se sitten selvittely alkaa.. Miten selvitä taloudellisesti jne jne... Onko kellään kokemusta opiskelusta kun on asuntolainaa ja perhettä, onko se mahdotonta? Töissä meinasin kyllä yrittää samalla käydä.

Oon tällä hetkellä äitiyslomalla vielä. Voiko opiskelun aloittaa ä-lomalla? Voinko saada kuitenkin äitiysrahaa? Pitänee varmaan marssia Kelaan kyselemään että mitä vaihtoehtoja mulla on..
 

Yhteistyössä