T
"titi"
Vieras
olen hakenut lapsilisää samalla hakemuksella äitiysrahan ja etuuden kanssa. minulle ei ole tullut päätöstä. lapsi syntyi 3.7 eli tässä kuussa vasta ensimmäinen lapsilisä pitäisi tulla, mutta pitäisikö päätöksen koska tulla?