Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no ku niitä jeesustelijoita oon kuunnellu niin oon päättäny että sinne helvettiin minä ainakin haluun. :kieh: :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukaan ei pääse;29556821:Ei pääse, koska ei ole taivasta. On vaan elämän päättyminen, johon kaikki aistiminen ja ajatukset lakkaa. Olen miettinyt että tuo jälkimmäinen on itseasiassa parempi. On helpompaa olla olematta maailmassa kuin olla taivaassa.
Eiköhän tuo pelottelu ole kirjoitettu läheisten suojelemiseksi. Itsemurha herättää aina voimakkaita tunteita läheisissä, heitä kohtaan itsemurha on henkinen väkivallan teko.
Siinä tapauksessahan liikenteessä hurjastellut ja kolarissa henkensä menettänytkään ei pääsisi taivaaseen, koska omaa syytä.Minun mielestäni ei, koska uskon siihen, että Jumala ottaa meidät täältä elämästä pois enemmän tai vähemmän luonnollisilla tavoilla. Mutta en usko, että itsemurhaa Jumala valitsee kenenkään kuolintavaksi, jolloin se on ihmisen oma ratkaisu, ei Jumalan.
Ja Raamatun mukaan oman käden oikeudella kuollut ihminen ei nää taivasten valtakuntaa.
Sanokaas nyt vielä, missä Raamatussa sanotaan, ettei itsemurhan tehnyt pääse taivaaseen. Muutamaan kertaan olen Raamattuni lukenut, mutten tällaista muista.