M
Mehis65
Vieras
...ole riippa, enkä maanvaiva. Saati hyökkääjä. Ei tämä hänen suuntaansa ole näin aktiivista kuin mitä oman pääni sisässä ja tässä nyt tätä asiaa tilittäessäni. Koitan vaan saada päätäni järjestykseen ja tämä näin monelta kantilta asian vatuloiminen saattaa sitä tehdäkin. Mutta se, että hän kavereittensa kanssa minulle naureskelisi, ei ole hänen luonteensa omaista. Hän on mukava ja iloinen. Ja kyllä, flirttikin. Koskaan ei ole minulle pahaa sanaa sanonut/kirjoittanut. Mutta pitää tietyn etäisyyden nyt kun asiaa tuumaan. Paitsi humalassa, jolloin haluaa olla seurassani.
Vaimonsa petti häntä tänä keväänä ja siksi erosivatkin vähäksi aikaa. Nyt yrittävät taas uudelleen, mutta viime viikonloppuna viihteellä jutteli hän pitkään kanssani eikä ollut vaimonsa kanssa, joka oli samalla terassilla omien kavereittensa kanssa. Vielä on heilläkin käsittelemättömiä asioita.
Tämä ei ole niin mustavalkoista kuin miltä näyttää. Lisäksi hän ehdotti läheistä yhteistyötä erään projektin kanssa. Ehdottaisiko hän tämmöistä, jos pitäisi minua riippana? Kyllä tässä menee taas ihan kummalliseksi tämä touhu.
Vaimonsa petti häntä tänä keväänä ja siksi erosivatkin vähäksi aikaa. Nyt yrittävät taas uudelleen, mutta viime viikonloppuna viihteellä jutteli hän pitkään kanssani eikä ollut vaimonsa kanssa, joka oli samalla terassilla omien kavereittensa kanssa. Vielä on heilläkin käsittelemättömiä asioita.
Tämä ei ole niin mustavalkoista kuin miltä näyttää. Lisäksi hän ehdotti läheistä yhteistyötä erään projektin kanssa. Ehdottaisiko hän tämmöistä, jos pitäisi minua riippana? Kyllä tässä menee taas ihan kummalliseksi tämä touhu.