Oysissa hoidoissa olevat!

kävin maanantai pakastealkioin siirrossa OYSissa ja tänään jo alkoi ruskea vuoto :( kahdella edellisellä kerralla sai jopa viikon miettiä että jos sittenkin.. Tämä kerta tehtiin luonnollisella kierrolla eli oli paljon helpompaa fyysisesti.. No, tulos on mitä on.. Toisaalta eipä tarvitse piinailla, kun tuloksen tietää jo.. On se jännä, kun kuitenkin päässä on ajatus että jos sittenkin.. Pakasteeseen ei jäänyt enää mitään eli meidän hoidot loppuu tähän; ikä ja hoitojen tuoma fyysinen ja psyykkinen rasitus.. Toivotaan, että joku onnistuisi ja saisi elämäänsä pienen vipeltäjän :) Pakkohan jonkun hoidon onnistua..
 
Xaara ja Katjuska Iso :hug:

ON: Tissit on ihan JÄRKYTTÄVÄN kipeät. Ei voi maata mahallaan ollenkaan ku niihin sattuu niin kovin. Sit on alkanu myös vähän kuvottamaan. Ne kuvotus oireet tulee sellaisina aaltomaisina. Hetken kuvottaa ja sit se menee ohi. Väsymys on ihan sairaalloinen. Mä niin toivon plussaavani ens viikolla.
 
Mullaki on kaikkia mahollisia oireita,mutta ei ne saa sitä toista viivaa siihen testiin tulemaan :LOL: ei vaikka kuinka yrittäis!! Mulla on aina ollu niin täsmälliset menkat ja nyt ovat sitten kadonneet kuin tuhka tuleen :kieh:

Xaaralle :hug:
AaVee : toivottavasti sinun oireet olisivat niitä "kahden viivan"-oireita :heart:
 
AaVee Lupaavia oireita, toivottavasti kaksi viivaa napsahtaa vahvana testiin :heart:
Katjuska Toivotaan, että menkat pysyvät poissa ja testiin ilmestyy se toinenkin viiva bd
Xaara :hug: Mutta jospa se olikin kiinnittymisvuotoa? Onko vuoto lisääntynyt?

ON: ei mitään oireita, ei sitten vähäsimpiäkään.. tänään jo luulin että niinpähän ne menkat alkoivat, kun yks kaks lorahti housuun melkoisesti jotain.. kiiresti wc:hen ja vapisevin sormin housun nappia avaamaan.. Vielä ainakin oli väärä hälyytys ja ilmeisesti jotain muuta (joko progesteron mössöä tai valkkaria) tuli pikkuhousun suojaan.. Katsellaan mitä tuleman pitää... :/
 
Helou tyttäret!

Sellaista kysyisin et miten olette ottaneet Suprecur sumutteen?
Ohjeistus ainakin mulla on 4kertaa päivässä 1sumu molempiin sieraimiin. 6h olis tasainen väli, mut en kyl vittis herätä kesken unien ottaan jotain sumua...
Ja oletteko ostaneet pistoshormonin sille 0-ultra käynnille?
Millaisella annostuksella on Gonalia käyttäneillä lähdetty pisteleen?

Kyselee milli

AaVeelle, Nipsulle ja Katjuskalle tsemppiä piiniksiin ja toivotaan kuiten sitä parhainta tulosta :heart:
 
Kiitos myötätunnosta =) Mutta on vuoto lisääntynyt eli tuskin se kiinnittymisvuotoa on, vaan normaalia välivuotoa mitä mulla aina on ennen kuukautisia on.. Ihmettelen vain mikä siinä oli, että näin aikaisin tällä kertaa; takana 2 tuoresiirtoa ja vuoto alkoi vasta pp 9 aikoihin.. Taisi olla ajoitus pahasti pielessä.. Tämä ihmisen mieli on niin jännä.. Kuinka se vaihtelee epätoivosta toivoon.. Odotan vain milloin alkaa kuukautiset kunnolla, jonka jälkeen yritän pyyhkiä nämä parin vuoden piinailut mielestä ja keskittyä muihin asioihin..

Millille otin ne aamulla, keskipäivällä, alkuillasta ja illalla.. Onnea matkaan!

Mutta toivotaan että teillä tärppää!
 
Milli81 Minulla oli kans 4x1 sumute molempiin sieraimiin päivässä ja laitoin ne klo 07, 12, 16.30 ja 21. Tietysti jos olisin valvonut illalla yhdeksää pidempään, niin silloin olisin laittanut klo 17 ja 22..
Ei niitä pistoslääkkeitä tarvitse ottaa sinne 0-ultraan mukaan. Siellä on harjoituskynä, jolla harjoitellaan pistämistä (olisko keittosuolaliuosta). Ja muutenkin, koska se pistos pitää laittaa samoihin aikoihin, on helpompaa laittaa ne illalla, ettei tartte päivällä olla pistosvälineet töissä mukana. Tsemppiä tulevaan hoitoon :)

xaara Voi harmi, että vuoto on lisääntynyt :hug:

ON: on kyllä niiin menkkamainen olo, jotta.... saa nähdä miten käy.. :(
 
Mä otin sumut kellontarkasti 8.15 13.15 18.15 ja 23.15 :LOL: Monesti olin nukkumassa sumujen aikaan, mutta äkkiä siihen oppi, että kun kännyn muistutus soi, niin istuulteen, sumut sieraimeen ja takasin nukkumaan.. Joskus aamulla kyllä mietitti, et olenko herännyt ollenkaan ottamaan lääkkeitä!! Ratkaisin pulman jättämällä korkin pois pullosta ja kun otin sumun aamulla laitoin korkin takaisin. korkista siis tiesin, et olen lääkkeeni ottanut! :whistle:

Täällä yksi jolla oli niin menkkaoireet kun olla vaan voi!! Alkoi ehkä siinä pp13 ja palailee vieläkin aika-ajoin. Pahimmillaan oli ehkä tuossa pp16-17 paikkeilla. Ja joo.. viikkoja on nyt 5+4 =)

Ja tuosta piikitysaineesta.. mulla oli se mukana, muttei sillä mitään virkaa ollut. Siellä antoivat piikitysvehkeet ja opastivat pistämään ilmaan.. En minä itseäni silloin pistänyt :eek: oli vähän paniikki illalla kun rupesi piikin kanssa ähräämään, mutta kun varaa vaan tarpeeksi aikaa, niin hyvin menee!
 
Täällä on samat tuntemukset, menkat tuli hetkenä minä hyvänsä.. Mutta se ei tällä kertaa uskoakseni ole kovinkaan kova kolaus, koska siirron jälkeen en ole uskaltanut edes hetkeä epäillä, että alkiot olisi lähelläkään paikkaa, jossa niiden kuuluisi olla. :|
 
Kiitokset kaikille tsemppauksesta :heart:

Oletteko te muut mitanneet lämpöjä? Tiedän toki, ettei niitä kannata mittailla. Mutta siitä huolimatta olen sortunut moiseen :ashamed:
Yhtenä kahtena päivänä mulla oli 37,3 (normaali on 36,5) mutta tänään on sitten lämmöt olleet enää 36.7 - 36.8 :( Enteileeköhän tämä sitten kuitenkin täti vuotoa :'(
Tekisi mieli ostaa tilata raskaustestejä netistä ja testata, mutta järki sanoo ettei vielä kannata.... |O
 
Ja taas omaa napaa: kp31,pp17 ja ei mitään vielläkään :kieh: Inssi tehtiin kp14 ja folli oli ihan just irtoamaisillaan silloin...kaiken järjen ja laskuopin mukaan pitäis jo tapahtua jotain! Voivatko nuo luget jotenkin vaikuttaa asiaan? Niitten laitto loppu perjantaina. Väsymys on ollut nämä kaksiviikkoa ihan mieletön,tuntuu kun töistä pääsee kotia,niin vois vaan kömpiä sänkyyn nukkumaan |O

Toivottavasti nyt edes joku meistä plussais,onhan meitä piinailijoita täällä useampi :heart: :heart:
 
Nipsu Vastailin sulle jo tuolla kympin hoidot pinossakin mut laitanpa tänneki. Mulla kans lipsunu tuohon lämpöjen mittaukseen vaikkei lugejen takia kandeis mitata... Mulla lämmöt normisti 35,8 ja nyt ne on ollu järkiään 36,5-37,0. Mikä sulla Nipsu nyt on olo? Vieläkö tuntuu, et menkat alkaa. Mä niin toivon, et se on sun raskausoire. Se nimittäin tuntuu olevan aika yleinen raskausoire.

Katjuska Ootko ajatellu testata uudelleen? Mitä jos kiinnittyminen on tapahtunu myöhemmin ja sen takia pp15 testissä ei näkyny mitään?! Mulle nimittäin lääkäri sano, et menkat kyl alkaa lugejen läpi jos on alkaakseen. Toisaalta, joilleki luget siirtää menkkoja... Joten ota tuosta nyt sit selvää. Mut sinuna testaisin uudelleen. :heart:

Mä sit tänään tilasin ittelleni testit mammaksilta. Kolme testiä tilasin yhen CB digi testin ja kaksi mammaksin herkkää. Nyt sit ku vaan uskaltais testata... Mä en millään haluais pettyä.. Mulla on ihan mahoton hyper maha. Näytän siltä niinku olisin jo pitemmälläki.... :LOL:
 
AaVee Kiitos kysymästä :) Eipä oikeastaan ole ihmeempiä muutoksia oloon.. Menkkatuntemukset tulee ja menee.. Yleensä iltaisin tuntuu enempi särkyä. Tänään on särkenyt päätä.. hartiat on kyllä jumissa, voi myös johtua menkoistakin.. On tää kamalaa |O
No jos oikein ajattelemalla ajattelee ja itseään tutkii, niin ehkä on niin että mulla on nälkä useammin.. ja välillä on jotain nippasuja tuolla alamasussa.. en uskalla kuitenkaan vielä toivoa, katsotaan mitä tuleman pitää.
Minäkin olen katsellut netistä noita testejä ja ajattelin tilata keskiviikkona. Tota digitaalista olen miettinyt kans, mutta taidan tilata liuskatestejä kuiteskin. Testaamisen jätän lauantaihin, koska olen töissä, enkä varmasti jaksaisi olla pirteänä, jos tuleekin nega...
 
Sorruin sitten jo tänään tekemään testin ja negaahan se näytti, kuten osasin odottaakkin jo sen siirron perusteella. Mut tällä kertaa toi nega ei tuntunut missään. Menkat ei ole vielä alkaneet, mut eiköhän ne tässä parin päivän sisään tule.
Tsemppiä teille muille! :heart:
 
Ei tule testiin plussaa,ei sitten millään :kieh: Limojen väri on muuttunut,joten eiköhän ne menkat sieltä tule. Luget ovat pistäneet sitten menkat ihan sekasin p.. :x ..ele. En ota enää ikinä nuita nappeja....

Tämä oli meidän toinen ja viimeinen inssi,nyt jäädään vaan ootteleen milloin päästään IVF-hoitoihin :ashamed: Pitää alkaa huomenna soitteleen OYS:iin.

Olipas taas vaan omaa napaa,mutta ei oikein mieli ole mitä parhain... :ashamed:

Puhaltelen teille muille kovasti plussa tuulia :whistle: :heart: :whistle:
 
Ei ole mitään varsinaista syytä löydetty. Endohan minulta on leikattu v2000 ja se välillä kasvaa takasin. Viime ultrassa oli sellainen jonka halkaisija oli n.1cm. Kuitenkin tuolloin 2000 sen mitat oli 8cm x 5cm ja kuitenkin silloin raskauduin....tämä raskaus vaan jouduttiin keskeyttään,kun söin todella vahvan lääkekuurin tietämättäni,että olin raskaana :ashamed: että näin meillä.

En kuitenkaan heitä kirvestä kaivoon,kun on mahdollisuudet luomunakin,joten pitää vaan alkaa tikuttaan B)
 
Katjuska: :hug: Toivottavasti IVF-hoito tuo teille sen pikkuisen. :)

AaVee: Toivottavasti saat plussan testiin, kun oireet ovat noin vahvoja. =)

ON: Mie olen käynyt välillä lukemassa teidän kuulumisia, vaikka itse täällä taustailen. Viime viikolla alkoi uusi kierto ja helpotti, kun ei noi hoidot enää vaikuttanut. Jännitin vähän aikaisemmin meneekö kierrot sekaisin noiden lääkkeiden takia, mutta onneksi ei. :)

Plussatuulia. :)
 
Katjuska :hug: harmittaa jo sinunkin puolesta... Onnea IVF:n...

) . ( pp14 ja testi näytti negaa... tosin, sunnuntaina vasta tunsin jotai minkä voisi luokitella kiinnittymiskivuiksi, joten odotellaan, tätiä tai plussaa... teen kyllä huomenna aamullakin vielä testin ihan kiusalla... täälläkin on lämpöjä mittailtu, on ollut ehkä hiukkasen korkeamalla kuin normaalisti, tiedä sitten...
 

Yhteistyössä