Oysissa hoidoissa olevat!

AaVee Minäkin odottelen kovasti ultraa, saa tietää onko mitään tapahtunut..
Tänä aamuna mietin, että eipä ole lääkkeet tehonnut, kun ei tunnu missään. Mut nytten on alkanut tuntumaan pieniä nippasuja ja juilimista. Välillä tuntuu istuessa paineentunnetta munasarjoissa.
Huomenna ollaan viisaampia ultran jälkeen :)
 
Ultra takana...vaan yksi 14mm ja yksi 10mm,mutta limis olikin 8 (viimeksi oli 6) :/ Torstaina olisi sitten inssi =) Lääkäri pisti nyt paperit eteenpäin,sillä tämä on meidän viiminen inssi ja sitten on seuraavana IVF
 
Moi!
Meijän "jonotettiin" 5kk muutama vuos sitten. Inssissä mennään vasta ja perjantaina selviää että siirrytäänkö johonkin toiseen hoito muotoon vai onko inssin lääkkeiten annostus sopiva(tähän mennessä on ollut liian paljon folleja.. tosin lääkärin mielestä, ei minun :D )
 
Tänään oli ultra ja saalis oli mun mielestä ihan kiva. Oikeella puolella muniksia oli kasvanu seuraavasti: 1 15mm-16mm, 4 6mm-10mm ja 4 11mm-14mm. Vasemmalla puolella 6 6mm-10mm ja 2 11mm-14mm munikset. Piikittely jatkuu samalla 150 annostuksella ja sumutteet 4 suihketta/pvä. Jouduin hakemaan lisää Suprecuria ja Fostimonia. Samalla hain myös Pregnylin. Ootellaan taas pari päivää ja katotaan sit minä päivänä on punktio. :)
 
Ja tänään lähdetään kohti Oulua Ja huomenna inssi =)
Nyt oli LKS:ssä eri lääkäri kun viimeksi,tämä sentään kertoi meille mitä siellä näky ja puhuttiin IVF-hoidoista. Edellisellä kerralla lääkäri teki tutkimuksen,mutisi tietokoneella ja soitti ajan OYS:iin ja sillä selvä! Mitään ei kertonu ja mitään en tajunnu kysyä,kun oli ensimmäinen kerta.
Mulla nyt hieman mietityttää nuo minun follien koot,kun olivat jääneet nuin pieniksi. Toivottavasti olisivat ottaneet loppukirin ja olisivat huomenna oikein isot =)
 
onlyer Meillä on ensi viikolla määrä olla punktio ja siirto, eli ainakin tuoresiirrot hoidetaan.. Sellaista olen jostain lukenut että PASeja ei tehtäisi hiihtolomalla... Mutta että onko ivf -hoitajat paikalla puhelimen päässä.. sitä en osaa sanoa... Kannattaa varmaan soitella jo tällä viikolla, jos on jotain kysyttävää heiltä... ;)
 
Onlyer Toivottavasti pääset ens viikolla inssiin. Mä oon kans menossa punktioon ja tuoresiirtoon (jos sinne asti päästään) OYSiin ens viikolla. Joku kyllä tuolla kympin hoidoissa muistaakseni oli sitä mieltä, et PASit on "lomalla" ens viikolla. Tiedä sitten. No etköhän sä saa vastauksen tänään ku meet ultraan. Tsemppiä ultraan ja tulevaan inssiin. :heart:

Järkyttävää! Nyt se sitten on täällä. Viikon 9 loppu. Muutaman päivän päästä on viikko 10! Siis ihan uskomatonta! Vuoden alussa tuntui, että viikkoon 10 on ikuisuus mutta niin se vain hiipi sieltä. Tää voi olla viimeinen ei-raskaana oleva viikko pitkään aikaan. Siis minä. Hedelmöittyneet munasolut sisälläni. Minä. Raskaana. Uskomatonta... :heart:
Nipsu Tsemppiä tälle päivälle ja ensi viikolle! :heart:
Katjuskan kuulumisia odottelen kovasti. :heart:
 
Aivan nyt yksin puheluksi menee tänään mulla :LOL:

Mut joo ultra takana. Massiiviset munasarjat kuulemma.. Hyperin vaara... ja onko ihme. Oikeella puolella 14 munasolua. 8 11mm-14mm, 1 15mm-16mm ja 5 > 17mm (muistaakseni 3 yli 20mm). Vasemmalla kans 14 munasolua 1 8mm, 6 11mm-14mm, 4 15mm-16mm ja 3 > 17mm. Maanantaina punktio! Nyt vaan soitteleen apteekkiin jos ne ottais takas ne turhaan ostetut Fostimonit. Tuskin ottavat...
 
Mulle sanottiin alunperin Oysissa, että hiihtolomalla ei siirrellä huuruneniä, mutta viime viikolla, kun soittelin sinne, niin hoitaja kyllä sano, että mikäli ovulaatio sattuu nyt vklopulle tai ens viikolle, niin kyllä he tekevät siirron hiihtolomalla.
Tässä nyt sit toivotaan, että ens viikolla päästäs sit siirtoon. :heart:
 
No niin....nyt on inssi takana ja ei sattunut niin kipeää ku viimeksi (kohtu kun meinaa olla vinksallaan). Miehen siittiöt oli parantuneet huomattavasti ja oli jo A 90% =) Nyt sain myös luget lisäksi. Onhan se P.... :x .... jos ei nyt tärppää!!!!
 
En odottanut mitään kummoisia tuloksia tämän päivän UÄ:n suhteen, ajattelin vain että taas on liian iso annos.. Nyt pitää pistää vielä yks annos puregonia ja tiistaina IUI!! :) nyt on hyvä mieli:)
 
Eli toinen inssi takana...Edellisellä kerralla munasarjat oli tosi kipeät kuukautisiin saakka ja nyt ei tunnu missään mitään!!!!!????!!!! Olisiko tämä nyt parempi...? PP3 vasta menossa |O
AaVee:llä se on jännät paikat huomenna =) Toivottavasti kaikki menee hyvin
 
AaVee: sulla alkaa olemaan jännät hetket edessä.. Tsemppiä huomiselle, tuuhan kertomaan sitten miten meni :heart:
Tsemppiä myös Onlyerille tulevaan inssiin!
Ja paljon paljon tarrasukkia Katjuskalle!
Peukkuttelen UnelmaSirpaLeena, että ovis löytyy ja pääsette siirtoon :)
*Muoks: huomasin toisesta ketjusta, että sulla oli alkanut vuoto ennen oviksen löytymistä.. Harmillista :( Toivottavasti vuoto on jotain muuta, eikä sitä itseään..

ON: Tänään laitan viimisen Puregonin ja viimeiset sumut. Huomenna illalla klo 23 Pregnyl ja keskiviikkona aamulla punktioon.. Me yritettiin tehdä tää hoito salassa, mutta nyt kävi niin että meidän pitää lähteä ajelemaan Oysiin jo seitsemältä aamulla, joten piti paljastaa pikku salaisuutemme mummille, että pojan hoitoon vienti onnistuu (menee kahdeksaksi hoitoon)...
Tsemppiä meille kaikille ja plussa puhureita - puuh puuh!
 
Kuulostaapa AaVee hyvältä :heart: :flower: :heart: Oliko paha kokemus tuo punktio? Itse yritän asennoitua jo niihin hoitoihin,vaikka matkaa sinne viellä on ja nythän on muutenki vasta pp5...eli toivoa viellä tässäkin on :)
 
AaVee hyvä, ja onnea huomiseen siirtoon =) :heart:

täällä alko piinapäivät. ja yksi ainut folli on ja kokoa löyty 18mm. tällä kertaa on onneks ollut lääkkeet sopivat eikä niinkuin viimeks että munasarjat muistutti lähinnä viinirypäleterttuja. erittäin vahva tunne että seuraavat kaks viikkoa kuluu hyyyyviiin hitaasti..
 

Yhteistyössä