Milli81 Juu tuo endo on hankala....:| Eivät kyllä mielellään leikkaa,näinhän se on. Tehtiinkö sinulle endon kuivatus ennen hoitoja? mulla pitäisi aloittaa e-pillerit. En vaan uskalla vielä ennen ku lääkäri soittaa maanantaina ja sanoo päästäänkö kesä vai elokuussa hoitoihin,en meinaa kyllä elokuuhun asti putkeen syödä pillereitä. Maha siinä hommassa halkeaa Noihin lääkkeen hintoihin ei vissiin hirveästi ole vaikutusta sillä annoksella? Mulla tulee varmasti kans maksamaan paljon ne lääkkeet?? ainakin 600e? vaikka eka kertaa tehdäänki.
Mulla nyt näköjään kiinnostaa hirmusti tehdä laskelmia paljonko nämä lääkkeet mulla tulis maksamaan Jouduit ilmeisesti ostamaan gonal_f läkkettä enemmän kun se pienimmän annoksen? paljonko niitä yleensä menee? että ei tule ostettua liikaa...
Mulla nyt näköjään kiinnostaa hirmusti tehdä laskelmia paljonko nämä lääkkeet mulla tulis maksamaan Jouduit ilmeisesti ostamaan gonal_f läkkettä enemmän kun se pienimmän annoksen? paljonko niitä yleensä menee? että ei tule ostettua liikaa...
Viimeksi muokattu: