* OYS 2011 hoidot *

EIKÄ!! pahoittelut:'( nuo hemmetin pc:n testit sais vetää pois markkinoilta, ku tolleen TURHAAN toiveita nostaa :( mulle tuli paha mieli oikee :'( Onnex teil on niitä pakkasnekkuja paljon siellä odottelemas, et jotain lohduttavaa kuitenkin:hug:

polttelee testit ja keskiviikkona tai JO huomenna koitan mitä näyttää..hullu ku olen, enkä jaksa vain odottaa ja odottaa.. kovasti vain Laura siltä tuntuu, et perässä täältä tullaan..sen verran on noita menkka kipuja..
 
Niin no onko sit ottanut siitä virtsasta jotai "epäpuhtauksia" mut kaikki haamut tuli ihan kyl testiajalla. Enää ei sureta niinkään, harmittaa tietty meitä molempia mut tää on kai sit niin raakaa peliä että kun tähän lähtee niin riskin ottaa :( repäsin tuossa niin kovat treenit että suoni repee kohta ohtasta mut helpottipas aika makiasti :) joo kuusi valiota sinne pakkaseen jäi oottaan parempia päiviä.

Hih sallittakoot himotestaaminen :) mulla taas on hyvä tunne siitä että plussaat, ei näistä oireista voi päätellä yhtään mitään, ja punktiostakaan kun ei sinulla ole vielä viikkoakaan niin varmasti tuntuu sekin. Eläkä pliis tuu perässä jooko :)
 
Joo..on tämä melkosta arpojen raaputtelua.. päävoitot on harvassa :( hyvä, et siellä vointi kuitenki hyvä, eikä totaali romahdusta tullu ja tosiaan nyt vain katse tulevaan ja pakkasnokkiin, sitten kun aika on niitä lähteä siirtämään, jospa niistä joku teille vauvaksi alkaisi :)

Joo..miepäs postailen sitte, mitä testit alkaa näyttämään..huomenna uitan ensimmäisen, ku silloinhan olis punktiosta laskettuna dpo7..eli vois jotain EHKÄ näkyäkkin ja eix ne alkiot kiinnity siin 5-7 päivän ikäisenä.
 
Sais ollaki melko aikanen kiinnittyminen jos nyt jo näkyisi :) hyvin kerkii viel plussat paukkua. Täällä ei edelleenkään menkkatuntemuksia, alkais nyt niin sais taas kierrot käyntiin. Tyhjennysvuoto ja seuraavien kk:sten aikoihin voi alkaa soitella ja varailla aikaa pas hässäkkään
 
Höh, kaiken härdellin lisäx antaa nyt sitte vuotokin odottaa itseään :(
Joo ne onki siel oysissa muutaanu sitä käytäntöä, ettei tarvi enää tyhjennystä ja kahtia menkkoja odotella vaan tyhjis ja yhdet menkat :) iha hyvä vain :) mäki jo tääl ajatellu pas siirtoa, et teen kans sen heti kun voi, jos tästä tuleepi nega.
Hahha ..onhan tämä testailu aiiivan liian aikaista, ei kai mikään super alkiokaa kiinnittys niin, et nyt jo näkys, mut jotenki se mieltä rauhoittaa, ku saa sen testin tehdyx ja ku tosiaan puoli ilmasia nuo e bayn testit, ni ei tuu rahallista häviötäkää juuri mitää..
 
Joo mun piti ihan miettiä puhelun loputtua että ymmärsinkö oikein että vähän nopeempaa pääsee kun viimeksi, mut kyl se niin tais olla :) hyvä niin, mä en ala enään ootteleen . että kaikki putkeen vain mikäli mahdollista. Olisipa nyt edes yks alkioistamme kaiken tän vaivannäön arvoinen :)

Joo joku blasto nyt voiski varmaa näkyä mut ne kakspäiväiset taitaa ottaa vähän enemmän aikaa :) mä täällä jännään mukana. Taidan iteki tilata netistä megaboxin niitä testejä ja sit se digiovistestikin pitää taas hommata..argh..neki nii pirun kalliita
 
Tuli mieleen, et ebaysta saa muistaakseni halvemmalla CB:n digi ovistestejä, käys tsiikaa..mullaki on 100kpl ovistestäjätuol jemmas :) mut aion kans sen digin hankkia, jos tarvetta on.
Tämän aamun testis viivanpaikka, joka tummui haaleax roskixhaamux eli nega :D voi hulluus näitä mun testailuja, no sitte sain idean upottaa ovistestin kippoon , joka kans nega, joskushan ovistesti reagoi hcg hormooniin herkemmin :D joo seuraillaan, mitä tapahtuu...

Joko vuoto on tullu.? Voihan ne lugetkin joillain siirtää vuotoa, mut mulla on aina puskenu vuoto lutinusten läpi, et yksilöllistähän sekin..ja kiitos, ku jaksat tääl hengailla mun seurana <3
 
Eipä täältä malta pysyä poijes kun kuitenki kohta on jo pas rumbaki edessä, ja mukava seurata miten hommat etenee, toivoen tietty että plussa teille sieltä tulisi :) kyl se taitaapi olla et pp8 alkaa olla hiinä ja hiinä et vois jotai näkyäkin et vielä hetki sinullakin siihen:)

menkkoja eikä kipuja ole edelleenkään, aina on kyl tuhruttelut puskenu läpi ja sit kunnon vuoto parin pvän päästä mutta nytpä sit tietenki antaa odotuttaa itseään.. mä vkl oottelen jos ei ala näkyy niin saavat ultrata tai jotain et mikä on tilanne.

Joo mä jotai netin cb digitestejä oon metästänykki mut aina ollu loppuunmyytyjä kaikki ne tarjouserät.
 
Hahaa aatteleppa jos olisivat kattoneet sen hcg tuloksen tk: ssa siitä viimekerran kohdalta ja se ei oliskaa ollu nega tää näyte minkä annoin, ettei olis kerinny viel vaan tulla sille päivälle ne tulokset.. ei olis eka kerta nimittäin ku tuloksissa sössivät :D toiveajattelua
 
Silloin aikanaan kun eka hoidon tuloksia kyselin seuraavana päivänä verikokeesta, niin sanoi ettei löydy tuloksia.pitkään niitä etsi ja sit löysi. Sit toinen oli kun jotai bakteerikoetta olin otattamassa niin se oli sit ok hoitajan mielestä, mut lääkäripä soitteli sit perään parin päivän päästä ja laittoi lääkekuurin et oliki ollu lukemat melkoisen koholla. Ja tää hcg lukema minkä nyt soitin niin se nainen etsi ja etsi sitten sanoi että no on täällä joku lukema, onkohan se tuo alle 1. Hih.. no eiköhän ne sieltä tirskahda just sitten jos testin hakis.. mut aika jännää että ei niin mitää tuntemuksia et alkais. Luuliskai että ei se limakalvokaan ikuisuutta siel kestä.. ja vähintäänki alkais tuhruuttamaan edes
 
Voi apua Laura :D jospa sittenkin olis jotakin ..nimittäin luulisin kans, et on limis jo niin paksu, et väkisinki tulis jo jotain ulos, eix sulla sunnuntaina pitäny jo menkat normisti alkaa? Ja ultras ei varmaan viel mitään näkyis, muutakuin just se paksuuntunu limis, vaik raskaana olisitkin, et tuos rv 5+3 tai 6 vois jotain raskausjuttuja näkyä ultras :)
 
No tuskin mulla nyt niin hyvä tsägä olis käynyt, tää ny on vissisti jotai lugesta johtuvaa, mut voit uskoo että jurppii kun olis niin hyvä päästä pian aloittaan pas ja nyt tuo pirun vuoto ootattaa ihteensä. Sunnuntaina olis ollu normi kierron mukaa menkkoje aloituspvä ja eilen sit punktiosta katsottuna,et miten toi sit menee näis hoidoissa :) ma meni vikat luget...arrgh!!

Asiasta toiseen, oliko ne 10 herkkyydeltään olevia testejä mitä sulla oli, kuulostaa se viivanpaikka/roskishaamu näillä päivillä aika hyvälle :D vaikka eihän niihin saisi luottaa ku aika menny umpeen mut monastihan se tekee tuon et varhaisessa vaiheessa testattuna voi antaa plussan mut justkin vasta testiajan jälkeen :) mie niin peukutan teille sitä oikeeta ja pysvää plussaa ?
 
Niin no voi höh, on tuo kyllä niin ressaavaa ja tympeää, ku ei vuoto ala :( ja eihän se ihme, jos elimistö tosiaan on aivan sekasi tällasen myllyksen jälkeen! Toivotaan, et pian alkas ja pääsisit suunnittelemaan sitä pas siirtoa.

Nuo testit on 15iu, ja toiset 25iu ja tohon 25 sain siis sen viivanpaikan/roskishaamun ja näkyy edelleen, ku tiirailin sitä...mul on muutama clearbluen testikin kaapissa, et ajattelin koittaa niillä jossain vaihees..en jotenki henno niitä tuhlata ainakaa vielä..mut palaan huomenna kertomaa, miltä aamulla näyttää, kumeihä noihin roskis plussiin mitää luottoja ole.
 
Nega..jotain viivanpaikkaa saattoi näkyä, mut ei roskis plussaksi muuttunu..kauheat menkka jomotukset alkoi ja laitoin jo siteen pöksyihin, tunne, et ihan just lorisee kyl jotain, särkylääkkeenkin otin jo...eipä nyt kyl kovin korkeella taas toiveet ole onnistumisen suhteen...huoh..
Mites siel, joko vuotelee?
 
Sepä se tahtoo olla kun aikaisin ratkeaa testaamaan että aina se pettymyksen ja vitutuksen aalto pyyhkäisee ylitte jos ei plussaa tai haamulaista tule. Itsekin siihen oon niin monta kertaa sortunut. Mut hyvin viel kerkii tulla plussa :D sitä kuuluisaa malttia sinulle nyt sinne :)

Edelleenkään ei tuhrua eikä vuotoa :( rasittavaa kyl, mut kai se keltarauhastuki on edelleen niin voimakas ettei se six ala vuotaa tai emmätiiä... lasken päiviä et pääsis taas tositoimiin :D
 
No niimpä :D onhan tämä melekosta himotestaamista ja arvaas oliko sittenki testi muuttunu roskis plussax...olihan se,! Selvä haamulainen näky ja mieskin sen näki, joten harhoja en nähny...joten huomiseen taas testien kans, mutta negaahan se siis tarkottaa ja sanoin miehellekki, et se on nega, ku ei tullu testiajalla ja joo ihan rauhallisin mielin täällä olen kuitenki, ettei mitää super vitutusta ole viel tullu..
Joo se voi tosiaan olla, et niin paljo keltarauhas hormoonia kehossa ja siksi viivästyy vuoto...uskon, et lasket jo päiviä siel, eiköhän se vuoto sielt kohta holahda :)
 
Selvä haamu piirtyi aamulla testiin. Samoin ovistesti näytti plussaa, ku senki uitin samalla...mutta, eipä tuosta nyt hirveesti vielä viitti innostua, ku påivät niin pienet vielä, mut jotain on nyt tapahtunut :)
Oksettanu on jo muutamana päivänä ja nuo menkka kivut, muuten on ollu aika oireetonta.
Mikäs lauran tilanne?

Nita+hippu pp8
 
Kyl se jo pp8/dpo10 on ihan selkeä plusaa vaikka olisikin haalea :) varovaiset onnittelut, on se upee tunne saada ne kaksi viivaa testiin :D voi kun itsekin onnistuis vielä näillä hoidoilla. Pikkuista tuhrua jo havaittu eilisillasta lähtien että kyl se vuoto onnex kohta alkaa:)
 
Joo, tein toisenkin testin ja siihenkin plussa pamahti, ihan selvä ei tarvinu tihrustaa yhtään. Tuntuu vain niin uskomattomalta , että onko tää unta, en voi uskoa todex. Kiitos onniteluista..kai se on vaan uskottava, et raskaana ollaan. Teen huomenna viel testin ja katon onko vahvistunu.

Kyllä se teidänkin vuoro vielä tulee onnistua, usko pois vaan :) ja hyvä, et siel vuoto ilmoittelee tulostaan, ni pääset suunnitteleen passia :)
 
Positiivista näyttää clearbluen testi tänään :) nyt lopetan testailut ja toivon, että pikkuinen pysyy kyydissä :) olen enemmän kuin kiitollinen...itku tulee..toivottavasti en enää palaa tänne palstalle näissä hoitojen merkeissä. Tulen kertomaan tänne vielä ultra kuulumiset, jos sinne asti pääsen..mitä vain voi vielä sattua...

Ja Laura..iso Kiitos kaikesta tuesta ja myötä elämisestä täällä <3 mä toivon, et saatte tekin jonain päivänä sen pysyvän plussan vielä..tule kertoileen tänne sitten, miten pas meni ja muutenkin kuulumisia :)

Nita ja hippu rv 3+4
 
No varmasti aivan uskomaton tunne :) paljon onnea matkaan, perästä koetetaan tulla. tänään kp1 :D

Käyhän sit vinkkaan ultrakuulumiset :)

Jos hipsis tohon toiseen ketjuun keskusteleen kun säki lähdit pois nii ei mee ihan yksinpuhelemiseksi :) :)
 
Toivottavasti nyt teillä Laura onnistuis, pidän peukkuja :) vähän kesti vastata, ku kauhee kiire ollut...tuu kertomaan tilanteita mulle tänne välillä :)
Me kuultiin ekan kerran sydänäänet miehen kans..uskomaton fiilis, mutta varuillaan oon edelleenkin..kyllä tuo lapsettomuus arpensa jättää ja kokoajan huolehtii, et onko vauvalla kaikki hyvin..
Nita+Hippu rv 9+0
 

Yhteistyössä