* OYS 2011 hoidot *

Okei, joo toivotaan, et sen plussan teille antas ja sais viinakset jäädä kaupan hyllylle :)
Kyl ajattelin itekki, et jos negaa taas tulee, ni se on sitte muutama siideri vitutukseen...ja oikeestaan on jo nyt sellanen tunne, et paskat tuonne mikään kiinnity tai sitte justii se, et se on jo kuukahtanu koko pallo....eli nyt alkaa täällä päässä se epätoivo hipsiä kynnykselle ja aivan luovuttaja olo...
Päänsärkyä heti aamusta ja huonoa oloa...Luget teettää mulle sitte tuota

Mutta nyt alkaa käydä jännittäväx sun tilanne :D onkos tänään mitkä fiilikset siellä päässä ja oireita.? Mä niin olen tääl kans hengessä mukana :)
 
Jännä miten se alun optimismisuus vaihtuu sit lähempänä h-hetkeä pelkäks vitutukseks, just nuo samat ajatukset että turhaa tässä mitää piinaa, pirun kalliit menkat vaan tulossa ei muuta..tosin nyt ei oo oireita ei niin minkäänlaisia, poskien kuumotusta lukuunottamatta.pakki on ihan pelottavanki normaalin tuntuinen. En mäkää nyt mitää persjurreja sentäs ota vaan ihan just lasi pari punaviiniä tai pari siideriä :)

Tuo päänsärky on kyl vittumaista, helpottaako kun juo nesteitä? Samaa se tekee mullakin

mut koitetaan pitää mieli positiivisena, itsellä on se paha tapa et stressaan just vatsalla, eli pakki oireilee heti kun jotai ongelmia tms tulee, eli sillä stressillä kyl ei helpota mitään. Huisin paljon tsemppiä piinapäiville. Onneks on vkl, on aikaa tehä vähän jotai oikeesti mielekästä. Nyt kyl kieltämättä jännittää kun jos tekaisen sen testin huomenna, jaiks :D
 
Jos huomen päätät testata niin Hurjan paljon Tsemppiä ja plussatuulia huomiseen testiin+++++:whistle: Täällä peukalot pystyssä d:)b , mutta näkyskö se välttis viel huomenna , vaik olis ihan oikee meininkikin päällä, mut toivotaan nyt et piinikset päättyy positiivisiin tunnelmiin huomenna:hug:
tule sitte ku kerkeet kertomaan miten kävi :)

Mä otin jo särkylääkkeen, ku en jaksanu sitä jysäriä...juominen edelleen takkuaa...yök..en tykkää oikee mitään nestettä imeä litra tolkulla, mut muuten toipunu tosi hyvin punktiosta...ei kipuja pahemmin ole ollu..onnex :)
Joo koitetaan nyt jaksaa , vaikka tämä nyt tämmöstä vitutusta onki...huomasin et ei muute täälläkään aiheuta nuo luget suppareita, et se on ainut positiivinen ajatus tällä hetkellä..
 
Viimeksi muokattu:
Niin voipihan se olla ettei näkyis vielä huomenna. Että testais sit viel sunnuntaina ja maanantaina ja ja ja :D menkkojen oletettu alkamispv olis sunnuntai normaalin kierron maukaan. Onnex ei mitää vuotoon viittaavaa ole näkyny, huh.. :D

Niin eipä se mikään neste oikein litra tolkulla litkittynä maistu, jospa se helpottais kun särkylääkkeen otit. Mut jotai positiivista tosiaa ettei lugeista oo niitä epämukavia kohtutuntemuksia. Liekö sitä lutinusta tutkittu miten tehokkaasti, mie oon aina vähä skeptinen uusien lääkkeiden suhteen ku monasti pakolla koettavat tuputtaa että saadaan kokeiluja ja tietoa kasaan..
 
Hyvä, ettei ole mitään menkkoihin liittyvää.. pysyköönki se täti punaturpa pois teidän osotteesta :)
Tottakai, jos huomen tulee nega, ni siihen ei viel masennuta..vaan toivoa , niin kauan, ku ei vuoda ku seula..ja uusia testejä sitte vaan,!
Minä oon päättäny testata keskiviikkona jo...eix se irrotus sen 10pv näkyny testis, et siinä ja siinä näkyykö viel keskiviikkona, mun hermot ei vain kestä tätä odottamista :(
 
Olisko ollut niin että enää pp5 ei näkynyt pregnyl minulla silloin ekassa ja tokassa hoidossa kun testasin. Mut seki on tosi yksilöllistä, toisilla se haihtuu nopsaan ja toisilla sit näkyy sen varoajan max. Aika. Sinniä sinullekin näille pirun piinapäiville

Heh, repesin tolle sun täti punaturpa- nimitykselle. joo kyl se olis jo ihan suotavvaa saada niitä plussia, ei jaksas taas kitua montaa kk:tta et olis seuraava ja sit seuraava rumba..heh.. alkaa oleheen ironinen sävy näis kirjoituksissa
 
Joo, mäkin muistelen, et mul ei näkyny viimex enää pp6 mitää ovitrellesta testis...
Mutta nyt vittu alko menkka kivut :O siis mitä helevettiä...ei kai se nyt samantien tule pihalle sieltä..voi huh huh..mahdankohan päästä ees testipäiville asti...se samperin punakuono täti tyrkkää mun alkion pihalle kohta,! On tämä kanssa..
Teille plussa olisi enämmän ku suotavaa..ettei tarvis rääkkiä enää käydä läpi ja saisitte sen pienen ihmeen <3
 
Huijui, haamulainen bongattu pp9 aamulirusta. Ne on just noita ääsmarketin halppis pc-liuskoja. Taidan hakea huomiseksi apteekin oman testin tai jonkun luotto sellaisen :) no ainakin jotain pientä kai siellä on tapahtunut, tiiä sit onko hipaissut tms mut jotai kuitenkin..hih

Nitaliini, ne krampit on noilla alun piinapäivillä ihan normaalia punktiosta johtuvaa kipuilua, tulee pienellä viiveellä. Kun onhan se kroppa ollu sellaisella koetuksella että varmasti tuntuu. Mut heti jos kivut yltyy niin otat yhteyttä sairaalaan ettei oo mitää hyperin oireita tms?
 
JEEEH! Aivan mahtavaa Laura :) varovaiset onnittelut sinne <3 Te ootte niin plussan ansainneet!
Olen tavattoman onnellinen teidän puolesta, näin ne hoidot kuuluukin mennä, jesh ! :)

Eihän se vielä noilla päivillä voi kauhean vahvasti näkyä testissä, joillain ei näy tuossa vaiheessa vielä mitään, et uskon kuule vahvasti, et siel on pikkuinen tiukasti kiinni sinussa :)

Joo..en mä kipee ole, mut justii sellasia menkka juilintoja tullu..eiköhän tämä tästä..vähä huonoa oloa, mä oon just sellanen, et en mielellää lähe lekuriin, ku pää kainolos ja se saattaa sitte joskus kostautua...niiku se KU...olin vain kotona, kunnes olin niin kipeä, et jalka tippui alta, silloin mies sanoi, et nyt muute lähdetään lekuriin..

Ai niin listaas nyt oireita, ni saan täällä kuumeisena kyttäillä sit itteeni löytyykö samoja jossain vaihees :D voi että tuo on niin hieno juttu,!
 
Sepä se onkin kun ei viitsis "ravata" lekurilla ja toivoo että kyl se kipu ohi menee. Mut nuo menkkakrampit on ihan siitä ronklaamisesta johtuvaa, uskoisin ainakin niin.

Hih joo no varovainen kiitos täältä, en vielä luota mihkään ennenkuin sit otatan hcg-seulan ensviikolla että näkyy onko mitään tapahtunut. Nuo viivat kun on niin tulkinnanvaraisia..että en hypi vielä riemusta sentään

Noita oireita , jotai pientä keltarauhas tuikkimista tms, päänsärky ja se poskien helotus. Tissitki on ihan tavallisen oloiset, väliin tosin jotai nipistely/vihlomista noissa rauhasissa..ei ole turvonneet. Pitkin viikkoa ollut öisin sit nukkuessa sellasta kramppikipua mahassa.
 
Teilläkö on veritesti.? Siis mä en ole koskaan saanu siiroissa veritestiä, mut hyvä et niin, ni selviää tarkkaan tilanne, eikä tarvi testien kans venkslata ja arpoa, et vahvistuuko viivat vai ei :) mieskin lähettää teille onnitteluja sinne :) mulle tuli niin hyvä mieli tuosta teidän tilanteesta ja antaa meillekkin toivoa täällä :)

Mulla on alkanu alapää turpoamaan..siis ihan älytön turvotus, ettei meinaa saada lugeja sinne, ku on niin ahdasta...kuuluux tämäki lugen oireisiin...? Muuten ollu ihan tavallista..ei kai nyt viel voi mitää raskaus oireita oikeesti ollakkaa, mut kuopuksesta muistelen, et jo muutama päivä oviksen jälkee alko nännipihat muuttua aivan ruskeaksi ja myös tuo loosterin turvotus....hauskaa leikkiä ajatuksella, et mitäpä jos sittenkin olis jotakin :D
 
Ei meillä varsinaisesti oysin kautta ole veritestiä mutta käyn tuossa omassa tk:ssa otattamassa. Eivät ole koskaan kieltäytyneet kun oon sanonut että hoitoavusteinen raskaus mahdollinen :) tosi ystävällisiä ovat sen suhteen

Jos teillä viel on ivf alkio niin se on mun mielestä parempi kuin icsi alkio kun siinä siittiö on itse onnistunut pääseen munasoluun, eli ns. Luonnollisemmin tapahtunut :) mun maalaisjärki aattelee näin..heh. hyviltä kuulostaa oireet sullaki, tuo turvotus on ollu mullaki, tosin voihan nuo lääkkeet vaikuttaa mut kuitenki , saman huomasin itsekin :) kyllähän tää piinailu on huomattavasti mieluisampaa kun on vertais tukea, vaikkakin virtuaalisesti niin silti. Ihana olla hengessä mukana puolin ja toisin. Etteköhän te miehenne kans onnistu, mulla on vahva usko siihen
 
Ivf oli joo..se on kyl ihanaa, et toinen jaksaa uskoa, ku oma usko ei enää jaksa kantaa ja vaik näin virtuaalisesti tosiaan, mut tuki on ainakin mulle ollut todella ihanaa, ei näitä yksin tarvis kenenkään kestää, mä en ole eees bestixelle kertonu hoidoista..jotenki tuntuu, ettei se voi ymmärtää yms.

Mä jo odottelen sun huomista testiä täällä, mut en enää niin jännittyneenä, ku tulos on jo selvillä ja minä uskon et oikea plussa on kyseessä :)
 
Mie hajin kaks apteekin testiä huomisex, nyt olis niinkö 3+4 punktiosta laskettuna eli eikai sitä tarviiskaan vielä näkyä kummoisia :) kyl mua vaan jännittää että oliko kyseessä sellainen susi testi taas, toisaalta olo on muuten rauhalinen kun ei se tulos muuks muutu vaik mitä tekis joten kattellaan kattellaan :)

Lähimmät ystävät ei tiedä enään tästä hoitorumbasta, en jaksa sitä kaakatusta ja aina pitäs olla raportoimassa jotai. Äiti ja täti ovat ainoot ja heilleki tein selväks ettei tarvii kysellä, kerron sit jos on jotai kerrottavaa.. helpompi näin. Oma asiahan tää on :) aikasemmis hoidois tuli miehen broidin kermaperse muijalta niin jäätävää mielipidettä et mulle riitti..

mulla tuli kans sillo plussa ivf hoidon tuoresiirrosta ja en todellakaan Ollut panostanu mihkää vitamiineihin tai elämänlaatuun. No tupakoinu en mut muuten oli kyl vauhdikasta menoa hoidon aloitukseen saakka. Että piä sinä mieli virkkuna siellä, ootta panostanu niin hyvin että lähtökohdat on mitä parhaimmat onnistumiselle :)
 
Juu, sulla on menos nyt rv3+4:) nii joo tosiaan, ku se yks susi anto sen väärän hälyytyksen sulle..:/
Mut nyt toivotaan, et ihan oikeesta on kyse kuitenkin ja ne apoteekin testit ainakin on luotettavia :) niiku jo tos aikasemmin kirjotin, et ite en ole koskaan saanu väärää plussaa pc:n testiin..mut toi sun kokemus laski kyl luottoja.
Nyt siis mä täältä lähetän plussa säteitä huomiseen testiin sulle , eiköhän ne 2 viivaa sielt paukahda ;)

Joo..en minä jaksa kellekkää kertoa, ku tuntuu kaikille olevan raskaus itsestään selvyys,,, ni jotenki hankala :( paljo paremmin jaksaa henkisestikkin, ku ei ole muut just kyselemäs ja ihmettelemäs, et mix ei luomusti onnistu..
Tämä päivä onki tääl menny iloisissa tunnelmissa..ei sellasta kauheeta epätoivoo :) käy miten käy..eihän siihen itte pysty vaikuttamaan, et kiinnittyykö vai eikö.
Mä poltin molempien raskauksien aikana ja tästä en ole ylpeä...hävettää ees tunnustaa, mut isot ja terveet lapsoset syntyi :)
++++++tuulia lauralle ja iloista mieltä nyt sinnekkin paaaaaljon <3
 
Plääh. Viivanpaikkaa/haamua se apteekin omakin vaan näyttää...itse erotan mut mies ei kuulemma näe. Pitää seurailla tilannetta onko sit ollut pelkkä hipaisu vai mikä. Menkkoja ei näy alkavaksi ainakaan, tekaisen viel huomenna taas uutta testiä. On tää vaan yhtä oottelua :) olo ei nyt onneksi ole murheen murtama, onhan näitä koettu. Viime hoidos en kyl saanut testeihin mitään, ihan blanco valkoisia oli testit nyt kuitenki jotai onnetonta näkyy..heh. edistystä tämäkin
 
Äläpäs vielä hättäile tosiaan, saattapi olla, ettei testi jaksa viel reagoida kunnolla hormooniin ja siihen apteekin omaan ite en ole saanu mitää, edes viivanpaikkojakaan, vaik olen valoissa käännellyt ja katsellut :D
Toivotaampi, et alkaapi vahvistumaan siittä pikkuhiljaa kuitenkin :)

Ja minä idiootti uitin jo testin kipossa, ihan vain varmistaakseni, ettei sitte keskiviikkona ainakaan ovitrelle näy ja ihan vitivalkosta negaa näytti..eli lienee irrotus nyt poistunut jo..

Joo kyllä tämä todellista odottelua onkin ja varsin jännäx käy tuo sinun tilanne ja hienoa, ettei vuotoa näy, sehän on merkki, et jotain olis tapahtumassa kuitenkin , tsemiä nyt oikein paljon !
 
Oikeastaan olo on ihan hyvä ja ei edes sureta yhtään, kävi nyt miten kävi :) mie käyn aamulla tk:ssa otattaan sen hcg- mittauksen et saa varmennuksen. Kotitestit on nyt joo vähän tulkinnanvaraisia, joko mua vaanii nuo susitestit tai sit jotai pientä on voinu tapahtua. Ei minkäänlaisia oireita, viimeks oli kaameet menkkajomot monta pvää ennen testiä ja tuhtut sun muut mutta nyt, nada :D

Dodii, eli nyt aletaan pikkuhiljaa jännään sun testiruloksia :D eikös sinulla ole nyt pp3, kohtapuoliin alkas oleen kiinnittymispvät käsillä. Sullahan oli tziljoonan testin paketti odottamassa :)
 
Hyvä, et meet heti huomenna testiin, eix tulos tule jo iltapäivästä sitte? Mitäpä sitä tosiaan arpomaan noiden viivojen kanssa ja siinä veritestissähän näkyy just ne hipaisutkin..eli onko mitään ollut tapahtumassa ja nt sitte jännitellään huomiseen saakka sun tulosta :)
Hyvä, et oot siellä ihan hyvällä mielellä ja pelihän ei tosiaankaan ole vielä menetetty :)

JOO, kohta kuuluu täältä päästä, et mitä tikut näyttää, jotenki niin nega fiilis, mut mitä väliä..ei sitä jaksa enää murehtia, niiku silloin ekassa hoidoissa...oon niin tottunu saamaan negan näistä hoidoista, et en millään jaksa uskoa plussaan..mut katsellaan miten käy :D
 
Joo veritestin tulos tulee onnex samana päivänä :) voi meitä mitä kaikkee sitä joudutaan kokemaan ja kestämään..jännäämistä jännäämisen perään. Mie tsemppaan sua täältä parhaani mukaan :D samaa tunteiden vuoristorataa se on mullakin, jännä ettei siis yhtään enään ahdista tms.TÄLLÄHETKELLÄ, Mitä se oli silloin vähä punktion jälkeen, siis niin hyvä olo kun vain voipi olla :) johtuu varmaan siitäkin kun ei oo mitään kipuja.

Just kolattiin laina myrskyn tuomat 25cm kinokset pihalta eikä tuntunu missään :) sai vähä kroppa runtua. Meil on vielä nii turkasen iso tuo pihakin
 
Äläpä muuta sano..kyllä mielialat täällä vaihtelee..voi morjens :D Eikä yhtää tätä piiniksen tuskaa helpottanu, ku mieheni tokaisi et noi nännipihat on levinny ja onhan ne, ku peilistä tsiikailin, johtusko lugeista tai ovitrellesta, mut aivan järkyt lautaset niist on nyt tullu..menkkakipu jäytää päällä ja saa mut todella äkäseksi välillä..

Hyvä, et siel on kivutonta ja rauhallisin mielin odottelet huomista :) Olikos sulla sillee, et niis nega kierros oli ne kivut ja plussa kierrois ei? Toihan vaikuttas hyvältä kaikin puolin, itellä ainakin ollu tosi seesteinen olo raskauksien aikana, mut eihän näitä hoito juttuja voi Mitenkään päin verrata normaaliin...on tässä niin paljo kaikkee..huh

Joo, eipä tullu paljo nukuttua täällä viime yönä, ku myrskys nii, et tuntu katto lähtevän torpasta lentoon ja lunta piha niin täynnä, et kolalle riitti töitä..
 
Näyte käyty antaan. Iltapäivällä kolmen jälkee voi tiedustella josko olis hyvällä tuurilla tullut. Kovasti nyt näyttää ainaki apteekin oman testin mukaan siltä että olisi nega. Pc anto taas eilen illalla jonku vittupaska viivanpaikan/haamun. Mut menkkaoireita ei onneks oo. Viime tuoresiirrossa oli muistaakseni jo pp9 tuhrua sekä kovat menkkakivut ja siitä ne hanat sit aukes ku verikokeeseen pääsin. Että ootetaa ny mitä verikoe kertoo onko edes hipaissut :)

Kipsutan sit kertoon tuloksen kun sen saan :)
 
Kiitos tsempityksistä, mutta hcg oli vain 1 , eli ei kiinnittymisyritystäkään :( mikähän noita meidän alkioita oikein riivaa kun top laatuisenakaan ei tapahdu mitään.. no kropalle lepoa ja parin kk:n päästä uuteen koitokseen ja pakkasen kimppuun :)

Mites nita joko polttelee testailla :) mie hifistelen täällä teidän tilannettanne.
 

Yhteistyössä