**Oviksen metsästystä HUHTIKUUSSA**

orion, onnea matkaan aukiolo tutkimukseen, muakin jännitti kamalasti se, siis siinä mielessä, että hoitosuunnitelmat olisi mennyt uusiksi jos siellä olisi ollut jotakin häikkää,
onneksi aina on vaihtoehtoja hoitojen suhteen,mutta mulla meni kaikki kyllä hyvin..tsemppiä =)

Nyt tulee vain omaa napaa: käytiin eilen ekalla käynnillä klinikalla. Fiilikset oli tosi toiveikkaat, kun sinne asteltiin, mutta käynnin aikana toivo muuttui epätoivoksi. Saatiin siis vähän huonoja uutisia. Lääkäri ultrasi, ja sen mukaan mun munasarjat ovat täysin passiiviset. Lääkäri jopa epäili, että mulla olisi alkanut ennenaikaiset vaihdevuodet! Siinä vaiheessa kyllä väänsin itkua.. FSH-arvoni on kuitenkin sen verran hyvä, että lääkäri sitten perui puheitaan vaihdevuosista ja sanoi, että todennäköisempää on, että mun munasarjat on vaan jostain syystä syvässä horrostilassa. Tilanne on kuulemma kuitenkin "erittäin haastava". Nyt aloitellaan pistoshoidoilla, eli mun hormonitoimintaa yritetään herätellä Puregonilla. Pistelyn aloittelen ensi viikon lopulla. Ultrassa sitten nähdään, auttaako tuo hormoni yhtään, ja jatkoja katsotaan sen mukaan. Mua pelottaa ihan hirveästi, että jos mun hormonitoiminta ei herääkään ja mulla todellakin on 30-vuotiaana vaihdevuodet jo alkaneet... No, ei auta kuin odottaa ja jännittää epätietoisuudessa.
Aukiolotutkimuskin tehtiin, ja siinä kaikki oli ookoo. Myös miehen simpat olivat kunnossa. Olo on kyllä vähän surkea tuon käynnin jäljiltä. Täytyy vaan yrittää pysyä positiivisena!
Tsempitykset kaikille!

Tiistai 15.4.

Tärpittäjät

Tiinuli..................4.Clomit................................kp 8/28-32
Orion..................Clomit (tauko) (+terot)...........kp 10/28-30
Jasminette..........Clomit...................................kp 10/30-32
Pupuvaimo..........Menopur,Pregnyl,Luget...........kp 12/29-32
mm-72...............Clomit, metut, pregnyl............kp 13/n.30
Kirma.................3.Clomit................................kp 17/28-30
soja................... 2.Menopur, Pregnyl...............kp 19/28-30
Pimazu................tauko...................................kp 24/28-30
Jonski.................1.Puregon.............................kp ? / ?
Pikkuvadelma.....Clomit, Luget.........................kp 4/
Tähtisäde...........terot, ensi kierrosta clomit......kp17/
Jennuli...........................................................kp
Heksamiina.........Puregon...........................................kp
Taru82...............1.Clomit................................kp17/27-29

Onnekkaat

caffee81

Uuteen yritykseen siirtyneet

Iitukka ICSI

mä olen ollu esikoista yrittäessä insseissä ja ivf hoidossa, klomejaki olen ehtiny syömään.. nyt toista yritetty about reilun vuoden ja taas tuntuu että täytynee alkaa taas miettii lekureita..pelottaa niin..jospa täältä löytyis tukijoita??=D :heart:

Tiistai 15.4.

Tärpittäjät

Jennuli.................Femar..................................kp 2/28
Pikkuvadelma......2.Clomit, luget.....................kp 4/29-30
Tiinuli..................4.Clomit................................kp 8/28-32
JJ-t......................1.Clomit................................kp 9/28-32
Orion..................Clomit (tauko) (+terot)..........kp 10/28-30
Jasminette..........Clomit...................................kp 10/30-32
Pupuvaimo..........Menopur,Pregnyl,Luget........kp 12/29-32
mm-72...............Clomit, metut, pregnyl...........kp 14/n.30
Taru82................1.Clomit................................kp 17/27-29
Kirma.................3.Clomit.................................kp 17/28-30
soja................... 2.Menopur, Pregnyl..............kp 19/28-30
Pimazu................tauko...................................kp 24/28-30
Tähtisäde...........terot, ensi kierrosta clomit.....kp17/

Onnekkaat

caffee81

Iitukka ICSI [/quote]

Moikka uudet JJ-t ja millamiina :wave:
Sen siitä saa kun päivän on täältä pois niin on heti pihalla tapahtumista. Ja nyt kaikki jutut on tuolla toisella sivulla eikä niitä voi samalla lukea kun kirjottelee. Eli anteeksi kun nyt ei varmasti muista kommentoida kaikille! Ja ilmoittakaahan jos listassa jotakin häikkää, muokkailin sitä vahän.

mm-72 :hug: Toivon niin kovasti, että ivf:stä löytyy apu teille. Ehkä mies sopeutuu ajan kanssa tilanteeseen, onhan teillä kuitenkin jonotusaikaa ennen kuin tositoimiin pääsette. Kovasti jaksamista teille ja uskoa ja toivon säilymistä tulevaan :heart: !

pikkuvadelmalle onnittelut piinailun päättymisestä tällä erää. Onneksi kierto ei pahemmin sotkeentunut. Meillä myös muuten juhlitaan esikon kaks vee -sunttäritä ensi kuussa, eipä ole vauvaa enää talossa vaan tuulella käyvä uhmaikäinen!

JJ-t kyselit clomien sivuoireista. Minulla oli eka kierrossa listan kaikki oireet, pahenivat vaan loppukiertoa kohti. Että pidä pakkausseloste visusti tallessa, sieltä saa mielenrauhaa kun epäilee satavarmojen raskausoireiden yllättäneen hyvissä ajoin!! Nyt sitten näissä kahdessa seuraavassa kierrossa oireet ovat helpottaneet, kuumat aallot enää on riesana.

orion, tulehan kertomaan kuulumiset kunhan kotiudut :wave:

heksamiina, olen lukenut tuosta, että vaihdevuodet alkaisivat jo kolmekymppisenä :hug: , uskon vahvistusta sinullekin! Sulattele asioita miehesi kanssa pari päivää, etsi tietoa aiheesta ja ennen kaikkea onneksi pääsette aloittamaan hoidot jo näinkin nopealla aikataululla, olisi varmasti hirveää odotella vielä useampi kuukausi epätietoisuudessa ennen kuin hommat pyörähtää käyntiin! Jaksamista sinulle!

miinaliina, minkä ikäinen teidän muru on?
Täältä löytyy tukea ja kavereita ajatusten vaihtoon ihan varmasti!

).( Aamulämmöt 37', eli ovis onnellisesti ohitettu. Nyt ei voikaan sitten muuta kuin odotella. Eletään taas aikoja, kun mieluusti vaan ottaisin nuijanukutuksen ja heräisin parin viikon päästä pissimään tikkuun. Tämä odottelu on niin turhauttavaa. Kun saisi tämän odotteluajatuksen edes pois mielestä, osaisi vaan olla :headwall:

Kiitos kannustuksesta, kirma! Kärsivällisyyttä ja tsemppiä sulle piinaavaan odotteluun :hug:

Tervetuloa millamiina! JJ-t kyseli clomien sivuoireista. Itselleni ei aikoinaan tullut muuta kuin kuumia aaltoja. Toivotaan, että sä pääset sivuoireiden kanssa yhtä vähällä!

heksamiinalle :hug: tuntuu varmaan tosi kurjalta, mutta hyvä puoli on se että tiedetään missä vika on, niin sitä pääsee sitten korjaamaan..paljon tsemppiä teille ja jaksamisia!! :saint:

kiitos kun kerroitte sivuoireista! mä oon miettinytkin että varmaan loppukierto tulee olemaan aikamoista tunnemyllerrystä..mä oon aivan mestari kehittelemään raskausoiteita :headwall:

minkäs ikäisiä ihmisiä täälä on ja kauanko olette yrittäneet? onko kyse esikoisen haaveilusta vaiko kakkosen tai kolmosen? ootteko menneet yksityiselle apua hakemaan vai jonottaneet kunnallisessa?

voisin kertoa vähän taustaa itsestäni, tilanne mulla ei ole vielä niin "paha"... pillerit lopetin 07/07 ja eka luomukierto oli 42 päivää, seuraava kierto olikin jo heti plussakierto, plussaus kp 54. tämä meni kesken rv. 10+5 (6+3). jonka jälkeen "menkat" viiden viikon päästä. seuraava kierto olikin 65 päivää ja seuraava (terojen avulla) 25 päivää :eek: nyt elellään sitten kp 9 ja vikan clomin otan tänään illalla :D

lääkäri määräsi clomit, koska kierto on selvästikkin pitkä ja epäsäännöllinen, eikä ovulaatiota ole tapahtunut keskenmenon jälkeen. siitä on kohta puoli vuotta :eek: muuten sain oikein hyviä uutisia alakerran kunnosta :D kaikki edllytykset raskaudelle olisi hyvät, jos saataisiin se ovulaatio tapahtumaan, sen takia olen pistänyt ehkä liikakiin toivoa tähän kiertoon :ashamed:

Heksamiina: :hug: Toivottavasti toimiva apu löytyy!

(.) Aukkarissa on käyty ja hyvin meni, putket on auki! :) Puolessa välissä rupes vihlomaan mut muuten ei sattunu. Sen jälkeen sit rupes oikeassa hartiassa pistään varsinki jos liikkui. Vasemmassaki kävi hetken, mut tuossa oikeassa oli useamman tunnin. :/ Mut enää ei oo sitäkään. :) Johtofollikkelia ei munasarjoista löytyny kun senki ultrasivat. Että vois täsä piakkoin ottaa terolutit että pääsis sitte taas oikeesti yrittään. Jos vaan niitä clomeja sitte apoteekista sais... :|

Tähtisäde
Terppa! Muutaman päivän vietin tuossa välissä poissa koneen äärestä. Oli ihan tervettä, mutta täällähän on tässä välissä tapahtunut vaikka mitä.

Tervetuloa uusille!! Ja onnea Orionille, että torvet ovat auki! Siitä on hyvä lähteä eteenpäin taas. Heksamiinalle voimia. Mun yhdellä tutulla on juurikin toi vaihdevuosijuttu. Se on kyllä mun käsittääkseni tosi harvinainen, joten toivotaan ettei sulla ole siitä kiinni vaan olisi raskautuminen mahdollista.

JJ-t: Me koitetaan ekaa lasta. Ikää on pian 30 v. ja lääkitys on vasta hiljattain aloitettu. Ensin kokeillaan Teroilla ja Clomeilla ja toivotaan, että muuta ei tarvitakaan. Taustalla PCO ja ovuloimattomuus. Muita tutkimuksia ei ole vielä ehditty tehdä.

Oma ).( Ei tullut ovista ei... ärsyttävää, mutta lekuri oli oikeassa eli en kai sitten ovuloi ollenkaan. Nyt on sitten toinen teropäivä menossa. Joten hissun kissun mennään ja ihmetellään.

orionille isot onnittelut aukinaisista tuubista!! Eikun vauhdilla eteen päin ja käsittääkseni clomeja saa jo apteekeista.

tähtisäde uutta kiertoa kohti clomien voimaan uskoen!

JJ-t, olen kolmekymppinen, toista kuumeiltu puolitoista vuotta, pikkuenkeli on kerennyt myös minulle matkan aikana tulla :'( . Me käytiin yksityisellä tutkimuksissa ku:n jälkeen, sieltä kirjoittivat clomit vaikkei minulla omassa kierrossa mitään vikaa olekaan. Ja tottakai käytän hyväkseni tämän mahdollisuuden! Jatkosta tosin ei ole tietoa, että jos näillä ei tärppääkään. Mutta usko säilyy, tämä on meidän onnenkierto :heart: ! (*tässä vaiheessa vielä positiivisena, kysyppä mielialaa viikonpäästä.. :kieh: :headwall: :'( ) Myöskin kunnallisen puolelle on lähete vetämässä, aikaa on odoteltu jo kolmatta kuukautta :eek: !

jennuli vautsi vau!! Olet rohkea ja ennakkoluuloton, sinun täytyy olla luonteeltasi tosi vahva persoona! Hienoa, että uskallat hypätä tähän ruljanssiin noin nuorena :hug:
Paitsi mielipiteitä et kysynyt valitsemastasi ratkaisusta, mutta lörppänä tuputan niitä joka tilanteeseen :ashamed: Toivottavasti ei haittaa :)

Keskiviikkoi 16.4.

Tärpittäjät

Jennuli.................Femar..................................kp 3/28
Pikkuvadelma......2.Clomit, luget.....................kp 5/29-30
Tiinuli..................4.Clomit................................kp 9/28-32
JJ-t......................1.Clomit................................kp 10/28-32
Orion..................Clomit (tauko) (+terot)..........kp 11/28-30
Jasminette..........Clomit...................................kp 11/30-32
Pupuvaimo..........Menopur,Pregnyl,Luget........kp 13/29-32
mm-72...............Clomit, metut, pregnyl...........kp 15/n.30
Taru82................1.Clomit................................kp 18/27-29
Kirma.................3.Clomit.................................kp 18/28-30
soja................... 2.Menopur, Pregnyl..............kp 20/28-30
Pimazu................tauko...................................kp 25/28-30
Tähtisäde...........terot, ensi kierrosta clomit.....kp18/

Onnekkaat

caffee81

Iitukka ICSI [/quote]

Päivitin uuden listan valmiiksi huomiselle, kun nyt vielä koneelle istuin. Hyviä unia!!

kirma juu eipä mitään, saahan sen mielipiteensä aina sanoa, ja tässä kohdin täytyy todeta, että moni muukin on sanonut (onneksi positiivissa mielessä suurin osa =) )
mulla takana monien vuosien pituinen suhde ja nyt viitisen vuotta katsellut maailmaa ja tähän tullut... tuolla toisessa ketjussa kirjoitinkin, että ehdin vielä varmasti myös rakastua, mutta nyt on vauvan vuoro, elämässä kaikki muut palikat hyvin kohdallaan, työ, koti ja laaja tukiverkko joten vauva on enemmän kuin tervetullut, ja niin tällaisen päätöksen kun tekee, niin nehän passittaa psykologille sieltä klinikalta ja mun tuomio oli häneltä, että tunnut olevan valmis vanhemmuuteen joten onnea matkaan...en väitä että siitä helppoa tulisi, mutta lapsettomaksi en haluaisi jäädä, sen oikean kumppanin puuttumisen takia...
:ashamed: mutta nyt töihin, toivottavasti tulisi taas kivan keväinen päivä..

eilen oli muuten femarista tosi huono-olo, tänään heräsin ottamaan sen jo kolmelta että sain nukkua pari tuntia siihen päälle, olo tuntuu paremmalta, mietin vaan että onko tää päänsärky tuosta hormonista johtuvaa,no kaipa sekin hellittää....
:wave:

Kiitos kaikille haleista ja tsemppauksesta! Ootte ihania! :hug:

Orion: tosi hieno juttu, että munatorvet olivat auki! On ainakin yksi huoli vähemmän. Nyt vaan tsempillä eteenpäin =)

jennuli: en voi kyllä muuta kuin ihailla sun rohkeutta, hatunnosto sulle!

JJ-t: mä olen 30v. ja mies on 29v. ja ensimmäistä yritetään. Yritystä meillä on takana vasta vuosi, mutta hakeuduttiin tutkimuksiin jo aikaisessa vaiheessa (ensin siis tavalliselle gynelle), kun mulla on jo useamman vuoden ollut kaikenlaista ongelmaa hormonitoiminnan kanssa (kuukautiset on olleet poissa pitkään jne.). Tän viikon maanantaina siis käytiin ekaa kertaa Väestöliiton klinikalla Tampereella ja siellä aloitellaan hoitoja.

Fiilikset on tänään eilistä paremmat. Mun mies on niin ihanan kannustava ja optimistinen, että se on saanut tartutettua muhunkin toivoa ja positiivisuutta. Täytyy pitää häntä pystyssä ja elää vaan päivä kerrallaan. =)

:flower: Tervetuloa uudet mukaan palstailemaan :flower:

jennuli Olet mielestäni todella rohkea kun käyt hoidoidda yksin ja olet hankkimassa lasta yksin. Nostan kyllä hattua =)

Orion Hyvä että tuubat olivat auki =) Itsellä kyseinen toimenpide tehtiin laparoskopiassa joten ei ollut mitään tuntemuksia B)

JJ-t Tärppi onnea sulle tähän kiertoon =) =) Mä oon 27 ja mies samanikäinen. Mulla PCOS joten en ovuloi. Lääkkeinä ollut clomit ja Puregon. Muutama kuukausi sitten tehtiin munasarjojen polttopistoshoito.

kirma Jaksuja piinailuun =)

jonski Mulla clomeista tulevat näköhäiriöt ilmentyivät vain iltasin pimeässä. Esim. pimeästä huoneesta menin veskiin ja laitoin valot niin valo "välkkyi" silmissä, niin kuin lamppu olisi menossa rikki. Raitakuviot ottivat silmiin....mut tosiaan päivänvalossa ei ollut mitään ongelmia

-Tiinuli-

Lopetin sit clomit...piti ottaa 2tab kp5-9 ja otin 2tab kp5-7. Lääkärille soitin näköhäiriöistä ja sanoi että viisaampi lopettaa clomit. Ens kierrossa sit Puregonpistoksiin siirrytään. Tosin perjantaina on seuranta ultra, saas nähdä onko yhtään follia lähtenyt kasvuun =)

kiitos kaikille kannustavista sanoista... :hug: toivon teille myös onnea matkaan... =)
nyt olisin vailla esitelmää aiheesta pregnyl, ko lääkäri mainitsi että sellainen mahd. pistetään sen mukaan mitä ultra kp10 näyttää..miten toimii? mihin pistetään? mitään sivuoireita tms.?

heissan vaan kaikille ja tervetuloa uudet! Heksamiina, tilanteesi kuullostaa tutulle, toivottavasti hormonit heräis sulla! mulla ainakin on vähän saatu liikkeelle... Olen ollut nyt koneelta poissa, luin kyllä kaikkien kuulumiset, mutta samoin kuten kirma, en osaa kaikkiin kommentoida. ajatuksissa jokaisen kohdalla lähetän :hug:

itselleni nyt sellasta, että viime viikolla kävin ultrassa, ei mitään eloa, jatkettiin pistoksia ja maanantaina oli 4kpl 8mm follikkelia, limis 4mm, eli eipä hurraamista. ja jatkettiin edelleen pistoksia, huomenna taas ultra. mitään erikoisia tuntemuksia ei oo ollu (toisaalta onneksi, kun monilla näyttää olevan hyvinkin hankalia kipuja ja oireita hoidoista) joten en suurempia huomiselta odota. ovista en oo ees yrittäny bongata.
meillä siis tausta minä 28v mies 26v. julkisella ollaan, mun pitkällisen menkkojen uupumisen taustan takia päästiin heti hoitoihin kun haluttiin, meillä ei ees kannattanu yrittää luomuna.

nyt on pistos aika, pitää mennä

tsemppiä ovisbongaukseen kaikille! kovasti olen hengessä mukana!

huomenta :wave: kiva kun kerroitte itsestänne, aikas samanlaisia ihmisiahän me ollaan :D mulla on huomenna seurantaultra niin nähdään onko clomit vaikuttanut..eilen ainakin jomotti kovasti oikeeta munasarjaa, että kaippa siellä jotain tapahtuu :D

kokemuksia: minä päivänä ollut ovis clomien jälkeen?? itse söin kp 5-9 ja odottelen ovista kp 14-18..tuntuu vaan että se olis jo nyt tulossa (kp12). kysyn koska mies lähtee laivalle huomenna ja on viikonlopun poissa, että meneekö parhaat päivät hukkaan..? :/

oikein mukavaa päivää kaikille, aurinko paistaa kovasti ainakin täälä mansessa, ihanaa!! B)

JJ-t: Mulla oli ovis kp 16, 18 ja 20. Tolleen kummasti joka kierrossa veny pari päivää pitemmälle...
Niin ja minä oon ens kuussa 21, mies on 26. Mulla PCO, en juurikaan itekseni ovuloi. Yritystä on syyskuusta -06 lähtien. Julkisella ollaan hoidossa.

Just niin mun tuuria! :kieh: Mulla on tainnu olla varhainen ovis (oireitten perusteella) ehkä n. paria päivää ennen sitä aukiolotutkimusta! Siis mulla ei ikinä aikasemmin oo varhaista ovista ollu, ni tietysti nyt sitte jollon ei tarvis olla. Eipä siitä solusta nyt mitään apua ole kun on huuhdottu pois. :(

orion kurja juttu jos niin kävi... :/
mä jouduin lopettaa tänään ton femarin kun mulle tuli niin huono-olo siitä...no nyt pittee toivoa et oma hormonitoiminta on ok. ainakin kierto ollut aina säännöllinen ja aukiolotutkimuksessa näkyi munarakkuloita (vai mitä ne oli... :ashamed: )
lääkäri oli ainakin ihan luottavaisin mielin, joten kai sitten minäkin.. luomulla mennään...

:wave: Moro!

Tiinuli, onko näköasiat kunnossa? Onko sun follit kasvaneet paremmin tuon polttohoidon jälkeen? Mulla ei ekassa lapan jälkeisessä clomikierrossa tapahtunut mitään, nytten näissä kahdessa viimeisessä on ollut hyvä folli. En tiedä kumpi auttanut paremmin iso annos (3) clomia päivässä vai tuo reikien teko munasarjan pintaan...

Jennuli, laitetaanko se pregnyl sulle klinikalla vai joudutko itse pistämään? Kyllä ne opastaa jos joudut ite laittamaan. Eli siinähän joutuu sekoittamaan nesteen ja kuiva-aineen(jotka ovat kahdesa eri ampullissa, niitten katkaisu saattaa olla kokemattomalle hankalaa) pidemmällä neulalla ja vetämään sen ruiskuun, sitten neulan vaihto lyhyempään ja se pistetään alamahalle ihonalaiskudokseen. HITAASTI ja niin ettei neula seilaa edetakaisin...Ja piston jälkeen pitää hetken (n.10s) neulan paikallaan enenkuin vetää sen HITAASTI pois. Näin ei tule pistoskohta kipeäksi eikä mustelmaa, tai itselläni ei ole koskaan tullut.

Soja, mones kp sulla nyt on?Tuon listan mukaan 20...Vieläkö niitä pistoksia annetaan vaikka kierto on noinkin pitkällä :eek:

JJ-t, mulla kipuilee monta päivää ennen ovista. Kasvukipuja. En usko että sulla on ovista ennen viikonloppua, varsinkaan kun syöt nuo clomit "myöhemmin". Tai mistä sitä varmasti tietää... Joten nyt illalla kun hommailette, niin simpat on käyttökelpoisia 3 päivää eteenpäin(ainakin) Ja sit kun ukko tulee risteilyltä kellistät se heti B)

(.) Viimeisen clomikierron viimeinen seurantaultra takana. Nyt kp16 ja oikealla, sillä ei tukkeutuneella, puolella oli johtofolli 20mm. Illalla pregnyliä 10t yksikköä ja hempeilyä ukon kanssa (=siemenet sisään nopsasti ja jalat kohti kattoa) :LOL: Jos ei onnista TAASKAAN niin on vitsit vähissä...

Torstai 17.4.

Tärpittäjät

Jennuli.................Femar..................................kp 4/28
Pikkuvadelma......2.Clomit, luget.....................kp 6/29-30
Tiinuli..................4.Clomit................................kp 10/28-32
JJ-t......................1.Clomit................................kp 11/28-32
Orion..................Clomit (tauko) (+terot)..........kp 12/28-30
Jasminette..........Clomit...................................kp 12/30-32
Pupuvaimo..........Menopur,Pregnyl,Luget........kp 14/29-32
mm-72...............Clomit, metut, pregnyl...........kp 16/n.30
Taru82................1.Clomit................................kp 19/27-29
Kirma.................3.Clomit.................................kp 19/28-30
soja................... 2.Menopur, Pregnyl..............kp 21/28-30
Pimazu................tauko...................................kp 26/28-30
Tähtisäde...........terot, ensi kierrosta clomit.....kp19/

Onnekkaat

caffee81

Iitukka ICSI

Aurinkoista torstaita B) !!

Tiinulilla kyllä harmittava tilanne noitten clomien kanssa, toivottavasti siellä on kuitenkin jotakin kasvanut ettei tule ihan hukkakierto! Tulehan huomenna kertomaan kuulumiset!

JJ-t, olen mm-72 kanssa samoilla linjoilla, ei pitäisi olla huolta, hyvin ennätätte! Minulla maha on ollut tosi hellänä jo monta pv:ää ennen ovista, mutta SENpäivän tunnistaa kyllä sitten kun ei tahdo liikkumaan päästä! Tai näin minulla on ollut. Ja ovisplussa on tullut n. vko viimeisestä pilleristä. Ja enkä ehditte harrastaa lemmen leiskuntaa aamulla ennen miehen lähtöä ;) !?
Hei muuten, puuttuuko sinulta sitten yksi pv listalta?

Voi orion, kyllä on teitäkin nuoria ihmisiä elämä koetellut, jo pian kaksi vuotta pienen kaipuuta! Onneksi olette lähteneet liikkeelle noin hyvissä ajoin, itseäni alkaa hirvittää tuo oma ikä. Uusi kymmenys minulla pyörähti justiin käyntiin, periaatteessa vauvoista voisi haaveilla vielä kymmenen vuotta, mutta sinun kahden kymmenen vuoden rinnalla se kuulostaa kyllä aika mitättömältä.

mm-72 hyviä uutisiahan sinä sieltä ultrasta sait! Nyt vain kaikki mahdolliset ristiin ja toiveet simppa-armeijan ja munasolun yhteistyöhalukkuudesta!!

Itsellä ei mitään uutta, tuskastuttavaa odottelua vaan. Olen ollut toivottoman väsy ja pinnaa ei juuri yhtään ja nämä kaksi yhdessä uhmaikäisen kanssa on loistava yhdistelmä
:kieh: !

Kaipaisin kuulumisia taru82:lta!! Meillä samat kiertopäivät ja sinulla ekat clomit syötynä, miltä tuntuu?

Myöskin caffee81 jos olet linjoilla :wave: Tule kertomaan kuulumiset, oletko käynyt alku-ultrassa? Ja kiinnostaa kovasti onko tämä toinen raskaus sujunut tähän mennessä samallalailla kuin ensimmäinen?

miinaliina, haluatko, että lisään sinut kirjanpitoon mukaan?

Heippa hei kirma ja kaikki muut! Tosiaan kp 19 menossa, oviksen luulen/toivon olleen siinä kp 14-15 paikkeilla, ihka ensimmäistä kertaa vuoteen tuli kunnon ovislimat ainakin =) Nyt on sitten enemmän ja vähemmän ollut mahassa nippailua molemmin puolin, mahdollisesti johtuu clomeista mitä olen muualta lukenut... ainahan sitä toivoo että se johtuis jostain aivan muusta.. oireita ei noin muuten sen enempiä tullut kuin lievää menkkamaista särkyä kun ne munikset siellä kasvoivat... Mitenkäs sinulla kirma, minkälaiset on olotilat, kerro kaikki mahdollinen :)

mm-72 ymmärsin että siellä annettais irrotuspiikkinä?? niin mie olen pohjakoulutukselta lähihoitaja, joten jonkun ampullin joskus katkaissut, kiitos kuitenkin seikkaperäisestä neuvosta, mua aina helpottaa kun tiedän mistä on kyse, eikä joka asiasta viitsi klinikalle soittaa... mutta nyt hiukan hahmotan jo mistä kyse..kiizi-- :hug:

kirma kun päivittelet niin nappaa multa toi femar pois, kun en sitä nyt sitten pystynyt syömään... :ashamed:

tässä ketjussa oleville sattuu ja tapahtuu, miekin tipun aina välillä kärryiltä kun yritän hahmottaa missä kohdin kukakin menee kaikkien tekstit aina kuitenkin luen ja oon hengessä mukana vaikka en aina kommentoikaan... sie kirma oot kyllä erityisen hyvin tästä ketjusta ajantasalla... mie yritän pysyä kelkassa mukana... :D

Yhteistyössä