Aurinkoista torstaita B) !!
Tiinulilla kyllä harmittava tilanne noitten clomien kanssa, toivottavasti siellä on kuitenkin jotakin kasvanut ettei tule ihan hukkakierto! Tulehan huomenna kertomaan kuulumiset!
JJ-t, olen mm-72 kanssa samoilla linjoilla, ei pitäisi olla huolta, hyvin ennätätte! Minulla maha on ollut tosi hellänä jo monta pv:ää ennen ovista, mutta SENpäivän tunnistaa kyllä sitten kun ei tahdo liikkumaan päästä! Tai näin minulla on ollut. Ja ovisplussa on tullut n. vko viimeisestä pilleristä. Ja enkä ehditte harrastaa lemmen leiskuntaa aamulla ennen miehen lähtöä
!?
Hei muuten, puuttuuko sinulta sitten yksi pv listalta?
Voi
orion, kyllä on teitäkin nuoria ihmisiä elämä koetellut, jo pian kaksi vuotta pienen kaipuuta! Onneksi olette lähteneet liikkeelle noin hyvissä ajoin, itseäni alkaa hirvittää tuo oma ikä. Uusi kymmenys minulla pyörähti justiin käyntiin, periaatteessa vauvoista voisi haaveilla vielä kymmenen vuotta, mutta sinun kahden kymmenen vuoden rinnalla se kuulostaa kyllä aika mitättömältä.
mm-72 hyviä uutisiahan sinä sieltä ultrasta sait! Nyt vain kaikki mahdolliset ristiin ja toiveet simppa-armeijan ja munasolun yhteistyöhalukkuudesta!!
Itsellä ei mitään uutta, tuskastuttavaa odottelua vaan. Olen ollut toivottoman väsy ja pinnaa ei juuri yhtään ja nämä kaksi yhdessä uhmaikäisen kanssa on loistava yhdistelmä
:kieh: !
Kaipaisin kuulumisia
taru82:lta!! Meillä samat kiertopäivät ja sinulla ekat clomit syötynä, miltä tuntuu?
Myöskin
caffee81 jos olet linjoilla :wave: Tule kertomaan kuulumiset, oletko käynyt alku-ultrassa? Ja kiinnostaa kovasti onko tämä toinen raskaus sujunut tähän mennessä samallalailla kuin ensimmäinen?
miinaliina, haluatko, että lisään sinut kirjanpitoon mukaan?