Soja, kolme kiertoa pitäis nyt mennä ilman seurantaa koska vaste löytyi niin hyvin ( hieman epäilyttää kuitenkin tuo seurantaultraamattomuus..) Jos ei sinä aikana tule tärppiä katsotaan uudestaan annostusta sun muuta. Olen menossa 10 päivän päästä verikokeeseen mistä katsotaan irtosiko mittään vai ei.. Ja jos ei niin sit katsotaan myös uudestaan. Kaikki on vielä niin hankalaa kun oon sairaalan naistentautienpolilla, joka kerta eri lääkäri ja yks sanoo sitä ja toinen tätä. Toissa käynnillä nimittäin toinen lääkäri sanoi että varaudu siihen että joka kuukausi seurantaan ja nyt sit toinen lääkäri meinas et ei tarvii...
Anyway, en olisi kyllä ikinä uskonut että näin hyviä tuloksia tässä tuuletellaan, olin aivan varma että rypälerykelmät molemmin puolin edelleen... Todella positiivista siis.. Toissakertainen lääkäri meinas et mulla on hormoonit sekaisin pillereistä koska kaikki vaivat alkoi sen jälkeen, olenkin miettinyt että vaikuttaako esim. clomit juuri sen takia eri ihmisiin eri tavalla " vaivasta" johtuen...
Anyway, en olisi kyllä ikinä uskonut että näin hyviä tuloksia tässä tuuletellaan, olin aivan varma että rypälerykelmät molemmin puolin edelleen... Todella positiivista siis.. Toissakertainen lääkäri meinas et mulla on hormoonit sekaisin pillereistä koska kaikki vaivat alkoi sen jälkeen, olenkin miettinyt että vaikuttaako esim. clomit juuri sen takia eri ihmisiin eri tavalla " vaivasta" johtuen...