**Oviksen metsästystä HUHTIKUUSSA**

Perjantai 4.4.2008

Tärpittäjät =)

Pupuvaimo...........Menopur,Pregnyl,Luget.....kp 1/29-32
soja.....................clomit, Menopur, Pregnyl....kp 8/28-30
Iitukka.................
Pimazu............... tauko................................. kp 13/28-30
Orion...................Clomit (tauko) (+terot).......kp 27/28-30
mm-72................clomit,metut,pregnyl,luget...kp 35/n.30
Jonski..................1.Puregon...........................kp ? / ?
Tiinuli..................4.Clomit...............................kp -/28-32


Onnekkaat :heart:
caffee81


Uuteen yritykseen siirtyneet :hug: [/quote]



Täällä siis täti paikalla ja uusi kierto taas.. :snotty: noh, vastahan tässä on kolme vuotta yritetty :whistle: :headwall:

Mitäs teille muille kuuluu? :wave:
 
Perjantai 4.4.2008

Tärpittäjät

Pupuvaimo...........Menopur,Pregnyl,Luget.....kp 1/29-32
soja.....................Menopur, Pregnyl....kp 8/28-30
Iitukka.................
Pimazu............... tauko................................. kp 13/28-30
Orion...................Clomit (tauko) (+terot).......kp 27/28-30
mm-72................clomit,metut,pregnyl,luget...kp 35/n.30
Jonski..................1.Puregon...........................kp ? / ?
Tiinuli..................4.Clomit...............................kp -/28-32


Onnekkaat
caffee81


Uuteen yritykseen siirtyneet


Pupuvaimo: :hug: kurjaa että täti tuli, mutta onhan se aina mahdollisuus uuteen yritykseen, odottaminen on niiiiin raskasta. Vaikka kyllä sulla jo alkaa olla odottamisen odottamista jo liikaa.

Iitukka: hienoa että luomunakin ovuloit, sehän on ihan hyvä merkki että elimistössä jotain tapahtuu, vaikka tietysti on kurjaa ettei sitä pääse nyt hyödyntämään

Jennuli: tervetuloa! tervetuloa! kiva että täällä on muitakin uusia :)

minea81: Blaahh... tauot on tosi tyhmiä ja raskaita, mutta kuitenkin on hyvä että sinua nyt sitten tutkitaan tarkemmin, toivottavasti ennätätte vielä tässä ennen kesää hoitokierrokselle

Orion: voih, elämä ei oo aina reilua... voi olla raskasta seurata kun ihmiset ympärillä raskautuu... itse koitan kuitenkin ajatella, että ei se oo multa pois vaikka miten toisia tärppää

Pimazu: en osaa auttaa, mutta jos kaikki muu oli ok, tuskin syytä suurempaan huoleen ja itse kyllä luotan siihen että lääkärit tietää mitä tekevät.

mm72: miten menee? onko tätiä kuulunut? oletko uskaltanut testata

omanapa: tänään alkoi sitten menopurin pistelyt, just tossa homman hoidin ja jännitin taas niin pirusti. olen vielä matkoilla ja yksin. oon vaan kerran aiemmin pistäny yksin (sillonkin olin kotona) ilman että mies on ollu lähettyvillä. oon kuitenkin halunnu itse pistää. ja eihän se oikeesti tunnu miltään, mutta hiki siinä tulee.... no, toivottavasti tähän ei tarviis tottua vaan meitä onnistais...

minua vielä kiinnostais kuulla teistä enemmän, millasia aikoja teillä on yritystä ja millä hoidoilla? olen kyllä eri pinoja taustaillut tuolta viime kesältä asti ja muutamat on nimenä tuttuja, mut en muista tietenkään juuri mitään... Anteeks jos kyselen typeriä ja joudutte toistaa.... :ashamed:

mukavaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille!
 
pupuvaimo pahoittelut tädistä :hug:

soja meillä yritystä takana vuoden verran. Mulla pco ja
clomit olleet apuna. Ykkönen tärppäs clomeilla nyt tää
kakkonen antaa itseään odotuttaa.

ON: maanantai lähestyy.. jännittää. Jopa niin paljon että yöunet ovat
kadonneet ja sorruin tupakkaan.. tosin vetäsin vaan kahet savut
ja voin huonosti loppupäivän. Ei ole mun juttu, onneksi!
Mä oon nimittäin kymmenisen vuotta kärytellyt, lopettanut sen jokunen
vuosi sitten. Tää oli eka ja vika lipsahdus. :ashamed:

*iitukka kp15/28-30(clomit tauolla)*
 
Pupuvaimo Voimia uuteen kiertoon :hug:

Jennuli: Tervetuloa mukaan :flower: :flower:

minea81: Meillä oli tämäkierto taukoa laparoskopian vuoksi, tuntuu kuin aika vain matelisi :/

soja Mulle kans pistelyt tuottivat "tuskaa" aluksi mutta kun 30 päivää pistin yhteensoittoon niin alkoi jo mennä rutiinilla :LOL: Mulla lapsettomuutta takanä varmaan 8 vuotta(?) exän kanssa aloiteltiin hoidot aikanaan ja tuli ero. nykyisen mieheni kanssa hoidot aloitettiin viime syksynä, sitä ennen 3 vuotta ilman ehkäisyä. Mulla PCOS eli sen vuoksi en ovuloi. Kuukautiset tulivat kyllä säännöllisesti. Hoitona meillä Clomit ja Puregonpistokset.

Tänään otin viimeisen primolutin ja nyt menkkoja odotellessa, vihdoin!!!
 
Eli minäkin voisin mukaan liittyä.
Esikoinen ensi kuussa 2v ja toista yritetty 2006 joulusta.
Nyt eka clomi ja toka luge kierto takana (sitä ennen terot), eikä mitään. Tai en ainakaan usko, että mitään olisi tapahtunut, koska ovulaatiota metsästin testeillä ajalla 11-20 päivät, ja pelkkää negaa! Siinä vaiheessa kyllästyin ja turhauduin. Ultraan en päässyt, koska oli juuri kp 10 pyhänä.. Nyt tädin pitäisi sitten tulla vkon sisään (ja varmasti tuleekin, kerta en ainakaan mielestäni ovulaatiota pongannut) :headwall:
No, sitten soitellaan lekurille ja keskustellaan annostuksen nostamisesta. Sellasta.
 
Tähtisäde
Hei, Pääseekö mukaan porukkaan? Ikää 29v ja ensimmäistä yrittämässä. Toinen Terolut-kierto on nyt käynnissä ja ensi kierrosta otan mukaan Clomit. Taustalla PCO ja ovuloimattomuus. Vauvakuume iski viime vuoden lopulla mutta vielä ei olla oikein edes päästy yrittämään, kun ei ole ollut tätiä kertaakaan pillereiden lopettamisen jälkeen (ei edes Terojen avulla)... Tässä kierrossa ajattelin kokeilla josko ovis tulisi, mutta koska todennäköisesti niin ei tapahdu niin lähinnä tämä kierto on tällaista fiilistelyä.
 
Sunnuntai 6.4.2008

Tärpittäjät

Pupuvaimo...........Menopur,Pregnyl,Luget.....kp 3/29-32
soja.....................Menopur, Pregnyl....kp 10/28-30
Iitukka.................Clomit (tauko).........kp 17/28-30
Pimazu............... tauko................................. kp 15/28-30
Orion...................Clomit (tauko) (+terot).......kp 29/28-30
mm-72................clomit,metut,pregnyl,luget...kp 37/n.30
Jonski..................1.Puregon...........................kp ? / ?
Tiinuli..................4.Clomit...............................kp -/28-32
Pikkuvadelma....... Clomit, Luget ...............................kp
Tähtisäde.............Terot ...............................kp


Onnekkaat
caffee81


Uuteen yritykseen siirtyneet
 
Tervetuloa mukaan Tähtisäde ja pikkuvadelma. Liitin teidät listalle mukaan voitte ilmoittaa kp:t tarkemmin ja hoidot.

Tähtisäde Mulla myös PCO ja en ovuloi luomusti, eikä viellä ole löydetty Puregon annostusta kohdilleen että ovulaatio saataisiin aikaiseksi. Kiva kun päätit alkaa kirjoittelemaan tälle palstalle =)

pikkuvadelma Mulla kontrolliultrat on kp 11-13 jolloin katsotaan onko muniksia kasvanut...hassua että teillä lääkäri on päättänyt että vain kp10 voi ultrata? Mulla clomit eivät toimineet millään annostuksella ja menkat jäivät myös pois, pitää aina aloittaa promolutilla...! kiva kun aloit palstailemaan täällä =)

-Tiinuli-
 
Tervetuloa kaikki uudet :)

Mulla onki sitte tänään kp 1. Päivää odotettua aikaisemmin alkoi. Viikon päästä tiistaina onki sitte aukiolotutkimus. Vielä ei kauheemmin jännitä, mutta ehtiihän tässä vielä. :D
 
Maanantai 7.4

Tärpittäjät =)
Orion...................Clomit (tauko) (+terot).......kp 2/28-30
Pupuvaimo..........Menopur,Pregnyl,Luget.......kp 4/29-32
soja.....................Menopur, Pregnyl...............kp 11/28-30
Iitukka.................Clomit (tauko)....................kp 18/28-30
Pimazu................tauko..................................kp 16/28-30
mm-72................clomit,metut,pregnyl,luget...kp 38/n.30
Jonski.................1.Puregon............................kp ? / ?
Tiinuli..................4.Clomit...............................kp -/28-32
Pikkuvadelma.....Clomit, Luget.......................kp
Tähtisäde...........terot ...................................kp
Jennuli............................................................kp


Onnekkaat
:heart:



Uuteen yritykseen siirtyneet :hug:

 
Tervetuloa Pikkuvadelma ja Tähtisäde! :wave:

Ihan ensin kaipaillaan mm-72:sta, mites menee? :wave:

Sojalla, Iitukalla ja Pimazulla onkin jo vällyjen heilutteluaika :saint: , olettekos bongaillut oviksia? Me tullaan Orionin kanssa kovaa vauhtia perässä =)

Olin aamulla prolaktiinitestissä, saas nähdä miten käy. Illalla alkaa sitten taas piikittelyt, yök. |O Mutta kaikkihan meistä tekee kaikkensa sen ison plussan eteen ;) :snotty:

Mukavaa päivää kaikille!! B)
 
Tähtisäde
Tiinuli: Tässä tarkempia tietoja: kp taitaa olla 8/?. Kun ei ole noita menkkoja viime aikoina näkynyt niin ei oikein tiedä kierrostakaan mitään. Mutta laskut Terojen ja Clomien syömisen mukaan menevät näin.

Hui kamala kun tuli outo tunne, kun luin Tiinulin viestistä, että "voitte ilmoittaa kp:t tarkemmin ja hoidot" ja ajattelin, että eihän mulla mitään lapsettomuushoitoja ole, mutta sitten iski tajuntaan, että sitä kai nämä Clomit jo ovat. No, positiivisella mielellä silti mennään. Nyt odotellaan ja katsotaan rauhassa.


 
Maanantai 7.4

Tärpittäjät =)
Orion...................Clomit (tauko) (+terot).......kp 2/28-30
Pupuvaimo..........Menopur,Pregnyl,Luget.......kp 4/29-32
Kirma 3.Clomit kp 9/29-30
soja.....................Menopur, Pregnyl...............kp 11/28-30
Iitukka.................Clomit (tauko)....................kp 18/28-30
Pimazu................tauko..................................kp 16/28-30
mm-72................clomit,metut,pregnyl,luget...kp 38/n.30
Jonski.................1.Puregon............................kp ? / ?
Tiinuli..................4.Clomit...............................kp -/28-32
Pikkuvadelma.....Clomit, Luget.......................kp
Tähtisäde...........terot ...................................kp
Jennuli............................................................kp


Onnekkaat
:heart:



Uuteen yritykseen siirtyneet :hug:


 
Maanantai 7.4

Tärpittäjät =)
Orion...................Clomit (tauko) (+terot).......kp 2/28-30
Pupuvaimo..........Menopur,Pregnyl,Luget.......kp 4/29-32
Kirma..................3.Clomit...............................kp 9/29-30
soja.....................Menopur, Pregnyl...............kp 11/28-30
Iitukka.................Clomit (tauko)....................kp 18/28-30
Pimazu................tauko..................................kp 16/28-30
mm-72................clomit,metut,pregnyl,luget...kp 38/n.30
Jonski.................1.Puregon............................kp ? / ?
Tiinuli..................4.Clomit...............................kp -/28-32
Pikkuvadelma.....Clomit, Luget.......................kp
Tähtisäde...........terot ...................................kp 8/?
Jennuli............................................................kp


Onnekkaat
:heart:



Uuteen yritykseen siirtyneet :hug:

[/quote]

Voi pylly. Prolaktiini on koholla, ymmärsin ohjeista ettei lääkkeitä saa syödä ennen testejä ettei tulos vääristy; nyt sitten v#%¤ S#%&(¤ niitä oliskin pitänyt syödä, eli tähänkään kiertoon ei tehdä hoitoja!!! :headwall: :headwall: |O |O |O Ketuttaa ihan kympillä. Vedetään sitten omat hoidot jämälääkityksellä.

Tuntuu NIIN pahalta kun aikaa menee hukkaan... ensin alkuvuosi toivuttiin km:sta ja nyt tämäkin vielä :'( Täytyy vaan uskoa, että jotain hyvää tästäkin seuraa.. ehkä meidän lapsettomuuden todellinen syy tosiaan on tuo korkea prolaktiinitaso :ashamed: ..ja sen pitää tulla esiin näin.. :snotty:
 
JIHUU Caffee81!! Minulla oli koko reissuni ajan vahva fiilis sinun plussauksesta ja nyt vasta pääsin eka kerran koneelle kotiin tultuamme ja niinhän sinä onnekas teit :heart: ! Vaikka viimeksi viestitellessä sinulla niin epäuskoinen olo. Mutta onnea ihan hurjasti :hug:
Täällä puolella sitä voi rehellisesti onnitella toista ilman kateuden pistosta, töitä sen pienen viivan eteen on tehty.

Ja moikat vaan kaikki uudet ja vanhat :wave: , meitähän on jo aika remmi! Minulla reissu meni menkkojen kanssa, onneksi ei ollut aikaa murehtia taas uutta menetettyä kiertoa. Clomit olen taas tälle kierrolle popsinut ja reenit miehen kanssa alkaneet. Ovista odottelen loppuviikkoon. Tässä vaiheessa taas hyvä ja luottavainen fiilis ja mahdollinen laskettuaika-arvio jo laskettuna tammikuun alkuun :ashamed: :whistle:
 
Olen toipunut melko hyvin.
Aina menkkoja odotellessa ja niiden tullessa menetetty pieni tulee mieleen ja itken asiaa vielä joka kuukausi. Hyvin on mielessä, että la olisi vajaan parin kuukauden päässä.
Mutta suurimman ajan kuuta tapahtuma ei enää pyöri päässä. Se harmittaa, että pieni erehtyi paikasta niin mitättömän vähän, oli vain huonoa tuuria, ettei pystynyt elämään siinä mihin tarrasi. Ja tästä syystä myös torvi säilyi.
Se kummastuttaa, kun viimeisen helmikuun kontrollikäynnin lausunto tuli postissa, niin siinä sanottiin, "ettei aihetta lapsettomuushoitoihin, koska potilaalla kaksi raskautta ja näin ollen ovulaatiovika ei tule mieleen", niin nämä kaksi raskautta on ollut kahden vuoden aikana. Jos oletettaisi, että olisin ovuloinut vaan nämä kaksi kertaa/2vuotta niin eikös siinä ole aihetta tutkimuksiin?! Nyt siis yksityisen kautta clomit sain.

Joku täällä kyseli mitä tarkoittaa fd lausunnossa, se on fossa douglas, mutta ei hajuakaan mitä tarkoittaa suomeksi. Myös minulla siellä "tilkka nestettä", mutta ilmeisesti ihan normaalia, kun asiaa ei aikaisemminkaan ole tutkittu.
 
Moi, uutena tulisin mukaan, jos huolitte?

Ikää minulla on 29 v, ja taustalla on PCO ja miehellä (31v) juniorit ui osaittain vähän miten sattuu, onneksi osa ihan suoraankin ja melkein puolet mutkitellen.
Viime kuussa popsin ekan clomi-kuurin, 1 tbl kp:t 3-7, menkat tuli eilen ja nyt siis kp 2/30-32. Huomenna pitäis alotella toista clomi-kuuria ja yritellä tässä kuussa siis uudelleen.

 
b]Maanantai 7.4[/b]

Tärpittäjät =)
Orion...................Clomit (tauko) (+terot).......kp 2/28-30
Jasminette..........Clomit.................................kp 2/30-32
Pupuvaimo..........Menopur,Pregnyl,Luget......kp 4/29-32
Kirma..................3.Clomit..............................kp 9/29-30
soja.....................Menopur, Pregnyl..............kp 11/28-30
Iitukka.................Clomit (tauko)...................kp 18/28-30
Pimazu................tauko.................................kp 16/28-30
mm-72................clomit,metut,pregnyl,luget..kp 38/n.30
Jonski.................1.Puregon...........................kp ? / ?
Tiinuli..................4.Clomit..............................kp -/28-32
Pikkuvadelma.....Clomit, Luget......................kp
Tähtisäde...........terot ..................................kp 8/?
Jennuli...........................................................kp


Onnekkaat
:heart:



Uuteen yritykseen siirtyneet :hug:

Tervetuloa Jasminette! :wave:
 
Pupuvaimolle kysymys: mitä lääkettä sait prolaktiinin koholla olemiseen? Lääkityksen tarkoituksena on siis laskea prolaktiinipitoisuutta? Mulla on myös prolaktiini lievästi koholla, mikä ilmeisesti on yksi syy meidän lapsettomuuteen..

Voisinpa muutenkin liittyä tähän mukavaan porukkaan :wave:
Meillä on ensikäynti Väestöliittoon ensi maanantaina. Esikoisen yritystä meillä on takana vasta vuosi, mutta hakeuduttiin hoitoihin jo nyt, kun mulla on ollut jo pitkään ongelmia hormonitoiminnan kanssa. Tavallinen gyne sanoi, ettei hänen keinot enää riitä meidän auttamiseksi. Clomit ja terot on jo kokeiltu. Vähän jännittynein tunnelmin tässä ensikäyntiä odotellaan, että mikä hoitomuoto meidän kohdalla sitten tulee kyseeseen.. Gyne epäili pistoshoitoja, mutta ensi viikollahan sen sitten kuulee. Mies kävi sperma-analyysissa viime viikolla, ja tietysti nekin tulokset vähän jännittävät.

Liitän itseni tuohon jonon jatkoksi.

Maanantai 7.4

Tärpittäjät
Orion...................Clomit (tauko) (+terot).......kp 2/28-30
Pupuvaimo..........Menopur,Pregnyl,Luget.......kp 4/29-32
Kirma..................3.Clomit...............................kp 9/29-30
soja.....................Menopur, Pregnyl...............kp 11/28-30
Iitukka.................Clomit (tauko)....................kp 18/28-30
Pimazu................tauko..................................kp 16/28-30
mm-72................clomit,metut,pregnyl,luget...kp 38/n.30
Jonski.................1.Puregon............................kp ? / ?
Tiinuli..................4.Clomit...............................kp -/28-32
Pikkuvadelma.....Clomit, Luget.......................kp
Tähtisäde...........terot ...................................kp 8/?
Jennuli............................................................kp
Heksamiina


Onnekkaat



Uuteen yritykseen siirtyneet

 
Heippa Heksamiina! Syön Parlodel-lääkettä tuohon korkeaan prolaktiiniarvoon :p :ashamed: Toivotaan että tepsii, ja kunnolla sittenkin :saint:
Olo alkaa onneksi jo vähän tointua aamun shokista. Onneksi on vielä kotona lääkitystä jäljellä =)
 
No, se on totuus nyt sitten meidän kohdalla kuultu..
Se olis ICSI edessä kesäkuussa.
Miehellä heikkolaatunen sperma ja mulla on se pco ja
enhän mä nyt sitten mitään luomusti ovuloinut.
Nyt sitten terot varmistamaan et menkat pyörii ja päästään alottelemaan
hoitoja. Toisaalta oon helpottunut kun viat selvis mutta
toisaalta pelottaa aivan hitsisti. Mutta ei muuta kun eteenpäin, sanoi
mummo lumessa.
Mä nyt sitten jättäydyn tästä pinosta pois.
Toivotan kaikille plussantäyteistä kevättä!

*iitukka* :wave:
 

Yhteistyössä