outoja tuntemuksia-gallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
musta tuntuu välillä et hampaat heiluu :o :o :o
siis oikeesti,jotenki kielellä törkkäsen ja yhtäkkiä tulee huono olo ku tuntuu et hammas heilahtaa :ashamed:
mul on ollu tää tosi kauan eikä hajuakaan mistä johtuu :ashamed:
taas tuli sellanen tunne,siit tuli tällanen gallup mieleen.. :whistle:

Et oo ainoa pimee,minäkin tunnustaudun joukkoon ja vielä samalla vaivalla.
Jos mulla särkee päätä(kärsin kolmoishermosärystä),niin jos silloin kosken hampaaseen kielellä niin tuntuu että hammas heilahtaa ja pelästyn aina että apua,nyt mun hammaskin vielä irtoaa :D :ashamed:

Sama vika. :D :laugh:

Ja sitten yksi on se, kun käyn nukkumaan ja tuntuu yhtäkkiä että jalat nytkähtää. Se on tosi outoa ja käy erittäin usein. Enkä tiedä nytkähtääkö oikeasti, koska olen unen ja valveilla olemisen rajamailla silloin.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:

Ja sitten yksi on se, kun käyn nukkumaan ja tuntuu yhtäkkiä että jalat nytkähtää. Se on tosi outoa ja käy erittäin usein. Enkä tiedä nytkähtääkö oikeasti, koska olen unen ja valveilla olemisen rajamailla silloin.

Joo, mulla tulee sätkyjä aika usein, toisinaan oon jo unessa ja näen unta että tipun, siihen aina herää kun nytkähtää. :/

Niin ja omituista on sekin, että välillä kun alkaa kutittaa jotain paikkaa, kutina tuntuu leviävän. Mutta ihan kuin se kutina "karkaisi" kun raavin ja lopulta en sitten tiedäkään mitä paikkaa oikeasti kutittaa. Pösilöä.

Mäkin nytkyn jaloistani, välillä niin kovasti et säpsähdän hereille. Se kuulemma on vaan lihasten rentoutumista :o

Niin ja omituista on sekin, että välillä kun alkaa kutittaa jotain paikkaa, kutina tuntuu leviävän. Mutta ihan kuin se kutina "karkaisi" kun raavin ja lopulta en sitten tiedäkään mitä paikkaa oikeasti kutittaa. Pösilöä.

Tuo on muuten harvinaisen raivostuttavaa =) Ja näyttää varmaan torspolta kun raapii ihan hulluna itteensä joka puolelta :laugh:

ja yks mun outo tuntemus -tai lähinnä joku neuroosi- on se,et jos oon vaik jossai isossa kaupassa,niin tulee yhtäkkii mieleen et mitä jos nyt alkais oksettaa?? mihin oksentaisin? ja sit tulee muka huono olo :xmas: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja LaPooh:

Mäkin nytkyn jaloistani, välillä niin kovasti et säpsähdän hereille. Se kuulemma on vaan lihasten rentoutumista :o

Jaa jaa juu... Joku tuosta tais joskus mainitakin.

Tosi inhottava tunne, en nytku ikinä niin, että huomaisin ite sen selvästi, vaan just havahdun aina siihen. Tuntuu tosi hurjalta se nytkähtäminen kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
ja yks mun outo tuntemus -tai lähinnä joku neuroosi- on se,et jos oon vaik jossai isossa kaupassa,niin tulee yhtäkkii mieleen et mitä jos nyt alkais oksettaa?? mihin oksentaisin? ja sit tulee muka huono olo :xmas: :laugh:

:D Mie taas vähän samalla tavalla onnistun manaamaan itelleni pissahädän ulkona. Monta kertaa käyny niin, että alan pohtia että kävinkö pissalla ennen lähtöä. Ja olin tai en, se tulee melkein väistämättä, tunne että pitäs päästä pissalle. Ei kuitenkaan sellaista, että jos en äkkiä pääse, lasken alleni, vaan sellainen inhottava valehätä kuitenkin. :D

Niin ja nää kans:

- Jos kynnet on vähänkään liian pitkät (lue: valkoista osaa näkyvillä), en voi tiskata. Tulee inhottava tunne sekä käsiin että jalkoihin.

- En voi pitää jalkoja villapeiton tai vastaavan pörröisen päällä tai alla, tuntuu ällöttävältä.

- Kun hipaisee kielellä kitalakea, se kutina ei meinaa helpottaa millään.

toi kielellä kitalakeen on muuten kamalaa :o

ja se kun yhtäkkiä vaik naamaa pestessä tulee tunne et joku tuijottaa *puistatus* tai se et sängyn alla on joku ja joutuu loikkaan sängylle niin kaukaa ku pystyy :xmas: tai kun tulee tunne et joku seuraa,siis ihan kotona :xmas:

Silloin kun mulla on flunssaa tai kurkkukipua niin musta tuntuu että hampaat heiluu, sit niitä on pakko koko ajan tökkiä. No sit kerran menin oikein peilin eteen kattomaan et heiluuko hampaat ja sit tietenkin yks hampaista rupes heilumaan tai niin ainakin kuumehuuruissa näin.. ja kops.. pyörryin lattialle. Elämän karmeimpia kokemuksia.

mä säpsin kans ennen kunnon unta ja multa karkaa joskus ääniäkin suusta kun oon oikein väsynyt ja nukahtamassa.. :ashamed: sit kutina alkaa käsistä jos nään pikkuötököitä ja leviää joka puolelle, villasukkia en voi pitää paljaalla jalalla kun tunnen kaikki silmukatkin ja ne alkaa pistelemään.

no mulla on noita tuntemuksia vähän enemmänki :D
- tosiaan tämä hampaiden heiluminen
-pelkään ajaessa katsoa peruutuspeiliin jos takapenkillä olisi tunkeilija :headwall:
-tarkistan ulko-oven useasti, sillä olen joka kerta varma että se on auki
-jos en laita huulirasvaa ennen nukkumista niin luulen että huulet ovat räjähtäneet aamuun mennessä :snotty:
Lista voisi jatkua loputtomiin!!

Mulla tuntuu taas tuo yläetuhammas, että se ei ole kunnolla kiinni ja tuntuu että se tippuu siitä hetkenä minä hyvänsä. Tuo tunne johtuu kyllä varmaan siitä, että se tipahti festareilla irti.... :ashamed: ja nyt se ei ole vaan jotenkin juurtunut oikein, ja siks tuollanen tunne jäi. (Kyllä se kuulemma on juurtunu takas )

Toinen tunne on se, että jos kuvittelee, että "mua väsyttää ja haukotuttaa" eikä oikeesti edes väsyttäs ja haukotuttas niin mua alkaa silti aina haukotuttaan...

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
toi kielellä kitalakeen on muuten kamalaa :o

ja se kun yhtäkkiä vaik naamaa pestessä tulee tunne et joku tuijottaa *puistatus* tai se et sängyn alla on joku ja joutuu loikkaan sängylle niin kaukaa ku pystyy :xmas: tai kun tulee tunne et joku seuraa,siis ihan kotona :xmas:

Kiitos... |O Arvaapa istunko yksin täällä koneella olkkarissa... Argh! Mie en uskalla liikkua tästä. :kieh:

Mä taas tunnen tietyssä väsymystilassa ollessani olevani n.50 cm pitkä :ashamed: . Siis kun on oikein rankka päivä takana tai olen oikein rankalla liikunnalla rääkännyt kroppaani ja tuntuu että melkein pyörtyy. Niin silloin tuntuu että maa on ihan silmien alla, ihan kuin kädellä vois koskettaa maata (siis seistessä). Ja joskus tuntuu myös että tuo maa (etenkin asfaltti) menee koska tahansa ihan ryppyyn, ihan kuin se lainehtisi :ashamed: .

Mä en uskalla katsoa pimeässä peiliin koska sieltä kuulemma voi katsoa takaisin ihmisen pimeäpuoli ja siepata mennessään. Yöllä on kauhea ajaa autoa kun takapenkillle on voinut tulla murhaaja. Metsätietä on kans inhottava ajaa pimeällä erään alibi jutun jälkeen.. saati sitten ajaa autolla Kyllikki Saaren suohaudan ohi :snotty: vainoharhainenko :laugh:

Yhteistyössä