outoja tuntemuksia-gallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en uskalla katsoa pimeässä peiliin koska sieltä kuulemma voi katsoa takaisin ihmisen pimeäpuoli ja siepata mennessään. Yöllä on kauhea ajaa autoa kun takapenkillle on voinut tulla murhaaja. Metsätietä on kans inhottava ajaa pimeällä erään alibi jutun jälkeen.. saati sitten ajaa autolla Kyllikki Saaren suohaudan ohi :snotty: vainoharhainenko :laugh:

minkä alibijutun?? =)
*kiduttaa itseään* :D

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Sama vika. :D :laugh:

Ja sitten yksi on se, kun käyn nukkumaan ja tuntuu yhtäkkiä että jalat nytkähtää. Se on tosi outoa ja käy erittäin usein. Enkä tiedä nytkähtääkö oikeasti, koska olen unen ja valveilla olemisen rajamailla silloin.

Joo, mulla tulee sätkyjä aika usein, toisinaan oon jo unessa ja näen unta että tipun, siihen aina herää kun nytkähtää. :/

joo niin mullakin..tuo onkin aikas yleistä vissiin

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
sori :ashamed: :D *nimim.turvallisesti omassa sängyssä*

c035.gif
Meijän makkarissa ei ole verhoja vielä. Arvaapa vaan uskallanko mennä sinne kun ikkuna on ekana vastassa hyvinkin heijastavana. Voi hemmetti.

Kerran kun yksin asuin, pesin hampaita illalla ja tuli kaikki kauhujutut päähän. Juoksin sänkyä kohti, liukastuin ja kolautin pääni pari kertaa. :laugh: Silloin kyllä naurattikin. (Kunhan sänkyyn ensin pääsin.)

Ootteko koskaan nähneet sellaisia unia että unessa jalat ja kädet ei toimi ja näette vain tosi huonosti eteenpäin yleensä vain pelkän maan.. ihan kuin olis sika kännissä.. ja sit kaiken lisäksi joku ajaa teitä takaa ja ette meinaa millään saada ovia kiinni.

c035.gif
Meijän makkarissa ei ole verhoja vielä. Arvaapa vaan uskallanko mennä sinne kun ikkuna on ekana vastassa hyvinkin heijastavana. Voi hemmetti.

Kerran kun yksin asuin, pesin hampaita illalla ja tuli kaikki kauhujutut päähän. Juoksin sänkyä kohti, liukastuin ja kolautin pääni pari kertaa. :laugh: Silloin kyllä naurattikin. (Kunhan sänkyyn ensin pääsin.)

:D :D :D
mä oon monesti ollu ihan rauhassa iltapesulla (muut jo nukkumassa) kun just naamaa pestessä tullu pakokauhu saada saippuat silmistä ja tarkistaa ettei kukaan seiso selän takana ja sit se pakokauhu jää päälle ja ku valot sammuttanu,niin kauheella kahvalla makkariin ja hillitön loikka sänkyyn ja kyllähän se mies siihen herää kun 60kiloo tiukkaa lihaa läjähtää viereen niin et sängyn jouset huutaa armoa :xmas: ja ihan nolona kysyny siltä sit muina miehinä et muruuu,mikäs sut herätti? :xmas:

:laugh: :laugh: :laugh: Ihania.
Joskus tuntuu, että ei saa happee tarpeeks, kun hengittää ja sitten alkaa veteleen oikeen kunnon hengityksiä kunnes tajuaa, että onks mitään järkee. :whistle:

Jumpassa välillä tuntuu, ettei millään jaksais ja sitten oikeesti ei meinaa jaksaa (psyykkistä?) tai sitten, että pyörryttää ja sitten meinaakin jo kompastella jalkoihinsa. :ashamed:

c035.gif

mä oon monesti ollu ihan rauhassa iltapesulla (muut jo nukkumassa) kun just naamaa pestessä tullu pakokauhu saada saippuat silmistä ja tarkistaa ettei kukaan seiso selän takana ja sit se pakokauhu jää päälle ja ku valot sammuttanu,niin kauheella kahvalla makkariin ja hillitön loikka sänkyyn ja kyllähän se mies siihen herää kun 60kiloo tiukkaa lihaa läjähtää viereen niin et sängyn jouset huutaa armoa :xmas: ja ihan nolona kysyny siltä sit muina miehinä et muruuu,mikäs sut herätti? :xmas:

Ei reps ja kops. :laugh: :laugh:
Mulla on muuten nyt kun otit puheeks, toi sama, että ei vois illalla pestä naamaa vessassa tai suihkussa, kun joutuu pitää silmiä kiinni, pitää äkkiä pestä se lärvätsalo.

Ja sitten se, että joku voi ottaa kohta hartioista kiinni ja pöö!

Ai niin, on mulla toinenkin minkä voin paljastaa. Aina kun olen kovassa kuumeessa, mä näen saman painajaisen. Mä olen Napakympissä ja siinä kaikilla osallistujilla on sellaiset isot,kuoppaiset, savenväriset pallot, joita ne tyypit kannattaa päidensä päällä. Ja ne pallot on sellaiset pumpulisen pehmeät ja mä olen myös itse sellainen pumpulinen, jotenkin höttönen. Joo joo, mä tiedän että harva näkee painajaisia Napakympistä, mutta tuo on oikeesti ihan kaamea uni kun sitä katselee korkeassa kuumeessa :snotty: .

Ekan kerran näin tuon unen ihan muksuna ja sen jälkeen AINA kun olen ollut kuumeessa :headwall: .

Alkuperäinen kirjoittaja Katto Kassinen:
:wave: tääl kans.. lisäksi näen tosi monesti sellaisia unia et kaikki hampaat tippuu suusta. Se on tosi pelottava tunne herätä aamulla..

:D
Mää näin just viime yönä unta, että mulla oli vaan tyyliin jokatoinen alahammas ja aamulla olin ihan, että jes! Mulla on näin monta hammasta. :laugh: :snotty:

Mä en uskalla katsoa pimeässä peiliin koska sieltä kuulemma voi katsoa takaisin ihmisen pimeäpuoli ja siepata mennessään. Yöllä on kauhea ajaa autoa kun takapenkillle on voinut tulla murhaaja. Metsätietä on kans inhottava ajaa pimeällä erään alibi jutun jälkeen.. saati sitten ajaa autolla Kyllikki Saaren suohaudan ohi :snotty: vainoharhainenko :laugh:

minkä alibijutun?? =)

Joskus 90-luvun alussa nainen oli ajanut yksikseen metsätiellä ja näki edessään et joku oli ajanut autolla "ojaan". Tien varressa oli kolme miestä jotka viittilöi pysähtymään. Just kun nainen oli pysähtyny ja avaamassa ikkunaa niin yks miehistä otti esiin moottorisahan ja yritti sillä lyödä naista ikkunan läpi samalla ku muut miehet yritti auki auton ovia, nainen oli kuitenkin just hetkeä aiemmin pannut ovet lukkoon.. onneksi.. Nainen meni paniikkiin mut pääsi kuitenkin pakoon autonsa kanssa, miehet lähti sen perään ja sillä metsätiellä ne sitten ajoi kissa ja hiirileikkiä kunnes lopulta nainen pääs asuinalueelle ja soitti puhelinkopista poliisit. Miehiä ei koskaan saatu kiinni.

c035.gif

Höh, pistin vahingossa vastauksen kaks kertaa ja ku poistin toista, toinen hävis samalla. Eli siis tuo on ihan sama mullaki, jos naamaa pesen suihkussa, on PAKKO äkkiä, melkein paniikissa huuhdella naama ku on pelko että jotain kamalaa on edessä.

Mä olen niin paha pelkään pimeää et makkarissa on aina jonkulainen pikku valo päällä.. :ashamed: Jos käyn esim tarkistamassa et onko ulko-ovi lukossa (tarkastan noin 3 kertaa illassa) niin juoksun kans tulen sieltä pimeästä kotiin.

Kuivat kantapäät ovat kans neuroosi. Saatan keskellä yotä herätä rasvaan miehen kantapohjia kun ne rahisee peittoa vasten.. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Mun pitää suihkussa joskus availla sitä suihkuverhoa jatkuvasti kun tuntuu että ihan varmasti siellä vessassa on joku muukin :o :ashamed:

Mä en koskaan uskalla laittaa tota suihkuverhoa :ashamed: . Mies aina motkottaa kun on koko kylppäri ihan märkä mun suihkun jälkeen, mutta mä en yksinkertaisesti voi laittaa sitä verhoa paikoilleen. Enkä liioin MILLOINKAAN käy suihkussa niin etten laittaisi kylppärin ovea lukkoon :ashamed: .

Ootteko koskaan nähneet sellaisia unia että unessa jalat ja kädet ei toimi ja näette vain tosi huonosti eteenpäin yleensä vain pelkän maan.. ihan kuin olis sika kännissä.. ja sit kaiken lisäksi joku ajaa teitä takaa ja ette meinaa millään saada ovia kiinni.
Jeps, mää näin yhteen aikaan sellaista unta, etä kädet ja jalat ei toiminu ja en meinannu saada happea. Silloin olin aina varma, että nyt mä kuolen... Kauhea tunne!
Se tais johtua siitä, että meillä nukku esikoinen sillon meidän vieressä ( oisko se ollu n.5vanha ) sit se tuli jotenki mun päälle nukkuun ku nukuin vatsallani ja mun pää painu tyynyyn ja poika oli sen verta painava, että en meinannu saada sitä pois mun päältä... Oikeesti se oli mielettömän kauheeta!

Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Ai niin, on mulla toinenkin minkä voin paljastaa. Aina kun olen kovassa kuumeessa, mä näen saman painajaisen. Mä olen Napakympissä ja siinä kaikilla osallistujilla on sellaiset isot,kuoppaiset, savenväriset pallot, joita ne tyypit kannattaa päidensä päällä. Ja ne pallot on sellaiset pumpulisen pehmeät ja mä olen myös itse sellainen pumpulinen, jotenkin höttönen. Joo joo, mä tiedän että harva näkee painajaisia Napakympistä, mutta tuo on oikeesti ihan kaamea uni kun sitä katselee korkeassa kuumeessa :snotty: .

Ekan kerran näin tuon unen ihan muksuna ja sen jälkeen AINA kun olen ollut kuumeessa :headwall: .

:laugh: :laugh: tosi hauska

meillä onkin mun fobioiden takia läpinäkyvä suihkuverho :xmas:
ja meil pitää suihkuun mennessään kävellä saunan oven ohi ja mä en pysty kävelee jossei saunas oo valoo,tiedä mikä mörkö siel lauteiden alla piileskelee :xmas:

Kuivat kantapäät ovat kans neuroosi. Saatan keskellä yotä herätä rasvaan miehen kantapohjia kun ne rahisee peittoa vasten.. :kieh: [/quote]

:laugh: :laugh: Eiks sun mies sitten herää siihen että sä rasvailet sen kantapäitä :laugh: :laugh: ? Mä vielä ymmärtäisin että omat, mutta miehen :D :D :D .

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :

minkä alibijutun?? =)

Joskus 90-luvun alussa nainen oli ajanut yksikseen metsätiellä ja näki edessään et joku oli ajanut autolla "ojaan". Tien varressa oli kolme miestä jotka viittilöi pysähtymään. Just kun nainen oli pysähtyny ja avaamassa ikkunaa niin yks miehistä otti esiin moottorisahan ja yritti sillä lyödä naista ikkunan läpi samalla ku muut miehet yritti auki auton ovia, nainen oli kuitenkin just hetkeä aiemmin pannut ovet lukkoon.. onneksi.. Nainen meni paniikkiin mut pääsi kuitenkin pakoon autonsa kanssa, miehet lähti sen perään ja sillä metsätiellä ne sitten ajoi kissa ja hiirileikkiä kunnes lopulta nainen pääs asuinalueelle ja soitti puhelinkopista poliisit. Miehiä ei koskaan saatu kiinni.

|O :headwall: Pitikin lukea! Arvaa vaan kui mua pelottaa ajaa töihin ja töistä pois korpimaisemissa useampi kymmenen kilometriä, tuon jutun jälkeen... :/

Tuli tuossa mieleen et kun kerran yollä ukko tuli halaileen niin minä unisena pukkasin sen pois ja sanoin et "mulla on jo poikakaveri!!!" kun pelkäsin et alkaa hiplaan... :saint:
Monesti sattuu kans sellainen tosi hassu et jos nukun alasti niin herään ja sit yhtäkkiä jotenkin ajattelen et olen toissä et apua kaikki näkee mut alasti. sitten laitan jotain vaatetta päälle ja menen takas nukkuun. Sitten herään vaatteet päällä aamulla ja mietin et "jaa oli taas sellainen yo"..

Yhteistyössä