Mitähän poliisit mahto eilen aatella...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Avaruuskissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Avaruuskissa

Jäsen
26.08.2007
494
0
16
Tultiin tytön kanssa illalla 20.30 mais kotiin.Meijän rappukäytävässä meidän tasanteella makasi sammunut mies pitkin pituutta,hyvä että sisään päästiin koirineen ja kasseineen.Tyttö tietenkin pelästy että miks tuo tuossa makaa ja rynni nopsaan sisään.
Mä soitin heti poliisit sen hakemaan siitä(tiedän kyllä että se on ollut tuohon seinän taakse ollut menosssa,juoppokavereilleen)
Noh,poliisit tuli reilun vartin päästä,soittivat että meen avaa rapun oven kun se oli just menny lukkoon.
Mä avaan tietty varovasti meijän oven et en kolhase sitä miestä sillä..no mä pikkasen pelästyin ku ei siinä enää ollutkaan ketään!Pälyilin koko matkan alas ympärilleen ja avasin oven,sanoin heti poliiseil et ei se oo siin enää..ne kiitti,tulivat sisäl,kyselivät vähän siit ukosta ja tarkastivat rapun ylös asti,ei se mies tosiaan ollu missää!!Viina kyllä lemus hienosti viel rapus,toivottavasti se nyt ees todistaa niil jotain et siel oikeesti oli joku ollu et en mä nyt huvikseen soittanu niit paikalle.
Rapusta ei ollu ees kuulunu mitää ääniä ku poliisii ooteltii.Et aika hiljaa se ukko onkin siit yhtäkkiä lähteny pois :o :o
Mä en tajuu..mut pieni nolous mul kyl tuli ku ne poliisit tuli "turhaan" :ashamed:

Enemmän olisi nolottanut, jos ukkeli olis kuollut rappuun siksi, että et olisi tehnyt mitään.

Poliisi tekee työtään ja joskus tilanteet muuttuvant ennakoimattomasti.

Mutsin naapurissa asui kans kerran yks tuurijuoppo.
Kerran äiti oli pahaa aavistamati lähtenyt aamulla aikaisin töihin ja ihmetellyt miksei ovi aukea.
Tunkenut sitä vähä vähältä väkisin auki ja havainnut naapurin äijän MUNASILLAAN oven takana retkottamassa...

Sai sitten ukon tolkkuihinsa sen verran, että pääsi ovesta ulos ja ukkokin virkosi sen verran, jotta laittoi kätensä kellien suojaksi... :D

Mä soitin kans joku vuosi taaksepäin poliisit kun joku mein talon juoppo makoili ulko-oven edessä kun tulin töistä.
Näillä poliiseilla meni puolitoista tuntia että pääsivät paikalle.

Tää ukko kyllä heräili ja koitti jatkaa matkaa mun yläkertaan juomaan lisää mut ei sen jalat kestänyt.

Niin ja sit tuli mieleen kun joskus aikanaan jaoin yöllä lehtiä ja tulin yhes kerrostalossa rappusia alas niin yhdessä kerroksessa oli yksi ovi rakosellaan, tekarit rappukäytävän lattialla, hattu ja verta. Soitin ensin jakeluvastaavalle että mitäs tehtäis, hän sitten soitti poliisit paikalle ja tuli itse myös paikalle.

Poliisit meni sisälle avoimesta ovesta tarkistamaan tilanteen, mut onneks kaikki oli kunnossa, humalapäissään oli telonu itteensä kun oli kotio tullu.

Mä soitin kerran palokunnan ku rapussa haisi ihan palaneelle. Sit ku ne tuli, ni ei tietty haissu enää mikään... Hävetti kyl sikana, mut aattelin sit niin, et nolompaa ois ollu vaan ihmetellä sitä hajua sillä aikaa ku talo palaa.

Joskus aikoinaan kun asuimme Bergenissä kerrostalossa, oli eräs vanha kalastajaukko vähän väliä parkkipaikalla alastomana humalapäissään örveltämässä. Sille soiteltiin poliiseja joka kerta, aina tuo ukkeli onnistui katoamaan paikalta kun poliisit tulivat paikalle. Sitten olikin vähän aikaa etteivät edes tulleet jos joku soitti. Kerran sattuivat ajamaan ohi muissa tehtävissä kun miekkonen istui matkalaukun päällä alasti rappusilla ja lauloi, viinapullo kädessä. Nappasivat kyytiin hänet siitä eikä koko miestä sen jälkeen näkynyt. Puoli vuotta siitä itse muutimme pois. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Mä soitin kerran palokunnan ku rapussa haisi ihan palaneelle. Sit ku ne tuli, ni ei tietty haissu enää mikään... Hävetti kyl sikana, mut aattelin sit niin, et nolompaa ois ollu vaan ihmetellä sitä hajua sillä aikaa ku talo palaa.

:laugh: Onnistuin nopeesti lukemalla vääntään ton krapulaksi, ja naureskelin sitä lausetta... soittaa nyt palokunnalle kunb krapulassa saiseeb palaneelle =)
Mutta tietystihän sinne palokunnalle tarvii soittaa tommosista... oli sitten krapulassa tai ei =)

Yhteistyössä