uujeah! Liityn tähän mies on ärsyttävä klubiin jos tällä ihanalla nimityksellä siihen pääsee...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Olin kauppaan lähdössä ja mies makas sohvalla. Laps kinusi mukaan ja ilmoitin että nyt menen yksin ja se jankkas ja jankkas kunnes meni "murjottamaan" talon toiseen päähän... Mies rääkäs sohvalta vihasena että "hei hei" ja mä siihen et "mitä sä mulle huudat" ja pistin oven kiinni. No sieltä oven takaa kuulu et "vedä käteen lumppu" :o :o :kieh:
En siihen sit sanonu enää mitään ja lapset ei voinu kuulla ku just ja just mä kuulin sen mut et mä olin hetken aikaa et täh!? mistä toi ees tuli ku ei riitaakaa musta ollu... No, nyt on ja en puhu sil mitää :kieh: :kieh:

Antakaa tulla vaan kiviä tai koiran kakkaa ei mua haittaa :D

jos se olis halunu jäädä yksin siihen sohvalle nauttimaan ja sä oisit ottanu muksun kauppaan mukaan... En puhi minäkään... Itseasiassa lähetin ukon yksinään juhannusta juhlimaan(tuli kanssa sanomisisa) ja nautin kotona olosta ihan yksikseen...shhh, kuunnelkaa...ei kuulu mitään, aivan! On niin ihanan hiljaista ja trauhallista :)

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
jos se olis halunu jäädä yksin siihen sohvalle nauttimaan ja sä oisit ottanu muksun kauppaan mukaan... En puhi minäkään... Itseasiassa lähetin ukon yksinään juhannusta juhlimaan(tuli kanssa sanomisisa) ja nautin kotona olosta ihan yksikseen...shhh, kuunnelkaa...ei kuulu mitään, aivan! On niin ihanan hiljaista ja trauhallista :)

voi ku vois itekki.....

Meillä on kolme viikkoinen vauveli ja ukko halus lähteä kavereiden kanssa saareen ryyppäämään kahdeksi päiväksi. Siinä sitä sit olen yksin koko juhannuksen.

Yhteistyössä