Mun mies on kamala.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
mut eikö sillä etes ihan pikkasen vihlassu se että sun Exä lähti käyttään sua ultrassa :whistle: (jos nyt ymmärsin oikein )..

Ei se sitä tiedä kun ei puhuttu koko päivänä muuta kun hän ilmoitti lähtevänsä ja mä sanoin aijjaa.Ei se kysyny ultrasta tai mistään muustakaan mitään.Mutta toivottavasti kirpasee vaikkapa nivusista helvetin kovaa kun saa tietää että kuka mua on ystävällisesti kuskannu.

sun täytyy muotoilla asia oikeen "ihanasti", sit kun tulee puhetta siittä ultrasta.. ;) :hug:

Joo mä ajattelin jotain tyyliin ´mun herrasmies exä kuskas mua kattomaan sun ja mun yhteistä lasta.Tuli kyllä tänään mieleen että miks ihmeessä se on exä?´

Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
mä luulin et näin sut eilen mutta jos te olitte mökillä...hmm sulla on sit kaksoisolento :whistle: joka on myös raskaana :o

Missä? Mä olin Espoon keskuksen S-marketissa viiden jälkeen metsän elävän näkösenä.

jep, olin siinä viiden jälkeen menossa asemalle muksujen kaa, oltiin ylittämässä tietä ja sä tulit vastaan, teki mieli kysyä jos olet plussalainen :laugh:

siis missä??? Emmä ole ollu ku siel parkkihallissa keltanen tunika päällä.Ja miten sä tiedät miltä mä näytän? :o :$

sit se oli sun kaksoisolento :whistle: onneksi en sanonut mitään, olisi ollut vähän noloa :ashamed:
siis irc-galleriassa oon katsonut sun kuvia ku oot linkittänyt tänne....

no emmie tiiä onks hää nyt niin kamala, ilmeisesti hän halus eilen mennä jo silloin kun sanoi että menee pelaa fudista, sit sitä rupes vituttaa ku eukko kieltää ja läks ryyppää ja sit jalikset jäi pelaamatta joten seuraavana päivänä pelas sit jalista

Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
no emmie tiiä onks hää nyt niin kamala, ilmeisesti hän halus eilen mennä jo silloin kun sanoi että menee pelaa fudista, sit sitä rupes vituttaa ku eukko kieltää ja läks ryyppää ja sit jalikset jäi pelaamatta joten seuraavana päivänä pelas sit jalista

Kyl se musta aika vittumaista on ku rupes mulle vauhkoo ku hän ei päässy ultraan mukaan ja tänään ei ole tietookaan anteeksipyynnöstä vaikka tiesikin kuinka pahoilla mielin olin.Sen sijaan otti ja lähti taas rilluttelee.

mä luulin et näin sut eilen mutta jos te olitte mökillä...hmm sulla on sit kaksoisolento :whistle: joka on myös raskaana :o

Missä? Mä olin Espoon keskuksen S-marketissa viiden jälkeen metsän elävän näkösenä.

jep, olin siinä viiden jälkeen menossa asemalle muksujen kaa, oltiin ylittämässä tietä ja sä tulit vastaan, teki mieli kysyä jos olet plussalainen :laugh:

siis missä??? Emmä ole ollu ku siel parkkihallissa keltanen tunika päällä.Ja miten sä tiedät miltä mä näytän? :o :$

sit se oli sun kaksoisolento :whistle: onneksi en sanonut mitään, olisi ollut vähän noloa :ashamed:
siis irc-galleriassa oon katsonut sun kuvia ku oot linkittänyt tänne....
Jooo tosiaan punavalkoraidallinen mekko ja pitkät vaaleet hiukset ponnarilla ja kroksit jalassa :D

niin ja tähän sun ongelmaan voin kertoa et mun mies oli samalainen mutta sit ku esikoinen syntyi hän rauhoittui, 3v. aikana on tapahtunut ehkä 3 kertaa et se on lähtenyt ryyppäämään tolla tavalla. Toivottavasti sunki mies rauhoittuu :hug:
Ja muistan et raskausaikana mietin koko ajan mitäköhän tästäkin tulee mutta hyvin on mennyt :)

niin ja tähän sun ongelmaan voin kertoa et mun mies oli samalainen mutta sit ku esikoinen syntyi hän rauhoittui, 3v. aikana on tapahtunut ehkä 3 kertaa et se on lähtenyt ryyppäämään tolla tavalla. Toivottavasti sunki mies rauhoittuu :hug:
Ja muistan et raskausaikana mietin koko ajan mitäköhän tästäkin tulee mutta hyvin on mennyt :)

Kiitoksia :flower:

Mä kyllä marmatan pienimmästäkin,myönnetään,mutta tää on musta kyllä jo aika törkeetä.Ihan kun mies ei olis tehny mitään väärää ja sit viel kehtaa lähtee pakoon.Mä oon jo kyselly että onko sillä saatana joku toinen akka mutta mies kieltää ja hermostuu ku ei kuulemma jaksa kuunnella moista moskaa :o Mut eipä se tee mitään asian korjaamiseks ku tollai ekstempporee lähtee ties minne.Vittu kyllä ottaa päähän.

sitä tuppaa hermostumaan jos kommentti osuu kipeään paikkaa..epäilisin sitä toista naista..

Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:

Kyl se musta aika vittumaista on ku rupes mulle vauhkoo ku hän ei päässy ultraan mukaan ja tänään ei ole tietookaan anteeksipyynnöstä vaikka tiesikin kuinka pahoilla mielin olin.Sen sijaan otti ja lähti taas rilluttelee.

niin... miehet.....

en rakentaisi tuollaisen kanssa mitään tulevaisuuden kuvia. Itse asiassa alkaisin varmaan etsimään pikapikaa kämppää.. Onneksi sinulla on hyvä ex johon voit tukeutua, toivottavasti muutakin tukiverkkoa.

Ihme mäkätystä ap:lta. Mies yrittää pitää kunnostaan huolta futaamalla ja muija nalkuttaa niin et mies ei näe muuta vaihtoehtoa kuin olla tappiin asti kuppilassa. Sitä saa mitä tilaa.

Siis mitä sitte jos ukko on mennyt ryyppäämään? Oliko aamulla ajokunnossa vai vielä humalassa? Tuli vaan mieleen jos et kerran ollut häntä herättänyt. Mielestäni enemmän törkeetä on mennä ultraan exän kyydissä. Hyi sinua!

Yhteistyössä