V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:mut eikö sillä etes ihan pikkasen vihlassu se että sun Exä lähti käyttään sua ultrassa(jos nyt ymmärsin oikein )..
Ei se sitä tiedä kun ei puhuttu koko päivänä muuta kun hän ilmoitti lähtevänsä ja mä sanoin aijjaa.Ei se kysyny ultrasta tai mistään muustakaan mitään.Mutta toivottavasti kirpasee vaikkapa nivusista helvetin kovaa kun saa tietää että kuka mua on ystävällisesti kuskannu.
sun täytyy muotoilla asia oikeen "ihanasti", sit kun tulee puhetta siittä ultrasta..:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:mä luulin et näin sut eilen mutta jos te olitte mökillä...hmm sulla on sit kaksoisolentojoka on myös raskaana
![]()
Missä? Mä olin Espoon keskuksen S-marketissa viiden jälkeen metsän elävän näkösenä.
jep, olin siinä viiden jälkeen menossa asemalle muksujen kaa, oltiin ylittämässä tietä ja sä tulit vastaan, teki mieli kysyä jos olet plussalainen![]()
siis missä??? Emmä ole ollu ku siel parkkihallissa keltanen tunika päällä.Ja miten sä tiedät miltä mä näytän?:$
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:no emmie tiiä onks hää nyt niin kamala, ilmeisesti hän halus eilen mennä jo silloin kun sanoi että menee pelaa fudista, sit sitä rupes vituttaa ku eukko kieltää ja läks ryyppää ja sit jalikset jäi pelaamatta joten seuraavana päivänä pelas sit jalista
Jooo tosiaan punavalkoraidallinen mekko ja pitkät vaaleet hiukset ponnarilla ja kroksit jalassaAlkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:mä luulin et näin sut eilen mutta jos te olitte mökillä...hmm sulla on sit kaksoisolentojoka on myös raskaana
![]()
Missä? Mä olin Espoon keskuksen S-marketissa viiden jälkeen metsän elävän näkösenä.
jep, olin siinä viiden jälkeen menossa asemalle muksujen kaa, oltiin ylittämässä tietä ja sä tulit vastaan, teki mieli kysyä jos olet plussalainen![]()
siis missä??? Emmä ole ollu ku siel parkkihallissa keltanen tunika päällä.Ja miten sä tiedät miltä mä näytän?:$
sit se oli sun kaksoisolentoonneksi en sanonut mitään, olisi ollut vähän noloa :ashamed:
siis irc-galleriassa oon katsonut sun kuvia ku oot linkittänyt tänne....
Alkuperäinen kirjoittaja just joo:No voi hyvvää päivää,EKSÄ kulettaa ultraan.
Jo on aikoihiojn eletty.
Ja tulevan lapsen isä kohomelossa nukkuu kotona.
Mua surettaa....
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:niin ja tähän sun ongelmaan voin kertoa et mun mies oli samalainen mutta sit ku esikoinen syntyi hän rauhoittui, 3v. aikana on tapahtunut ehkä 3 kertaa et se on lähtenyt ryyppäämään tolla tavalla. Toivottavasti sunki mies rauhoittuu :hug:
Ja muistan et raskausaikana mietin koko ajan mitäköhän tästäkin tulee mutta hyvin on mennyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Mä kyllä marmatan pienimmästäkin,myönnetään,mutta tää on musta kyllä jo aika törkeetä.Ihan kun mies ei olis tehny mitään väärää ja sit viel kehtaa lähtee pakoon.Mä oon jo kyselly että onko sillä saatana joku toinen akka mutta mies kieltää ja hermostuu ku ei kuulemma jaksa kuunnella moista moskaaMut eipä se tee mitään asian korjaamiseks ku tollai ekstempporee lähtee ties minne.Vittu kyllä ottaa päähän.
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:no emmie tiiä onks hää nyt niin kamala, ilmeisesti hän halus eilen mennä jo silloin kun sanoi että menee pelaa fudista, sit sitä rupes vituttaa ku eukko kieltää ja läks ryyppää ja sit jalikset jäi pelaamatta joten seuraavana päivänä pelas sit jalista
Kyl se musta aika vittumaista on ku rupes mulle vauhkoo ku hän ei päässy ultraan mukaan ja tänään ei ole tietookaan anteeksipyynnöstä vaikka tiesikin kuinka pahoilla mielin olin.Sen sijaan otti ja lähti taas rilluttelee.
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Oot oikeessa, sun miehes on kamala. :$
:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:mä oisin antanut kyllä pitkin korvia. paskan tempun äijäs teki.