kamala uni..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
unessa oli isot bileet jossain kesämökillä tms ja mun mies oli sammunu laiturille ja etsin sitä ja kun löysin,niin yks tuttu naishenkilö pani sitä siel ja mies edellee sammuneena.. aloin läpsii miestä naamaan et mitä helvettii sä teet ja kenen kanssa ja kun se tajus tilanteen se yritti rimpuilla pois siit mut nainen ei irrottanu,nauro vaan :whistle: lähdin sit itkien siitä pois ja heräsin itkuuni :ashamed:

en ymmärrä mistä toi tuli,ihan kamalan todentuntunen ja sit onki ollu kauhee olo koko aamun,ihanku mies olis oikeesti pettäny,sellanen henkinen tuska ja pala kurkussa :o

*pimee :ashamed: *

mä näin aivan hirvitäävää unta. mun lapsi putos kaivoon. ja sitten huusin ja itkin niin vietävästi ja sitte muka juttelin sinne kaivoon niin lapsi sano ettei siellä oo vettä ku ihan vähäsen, ja loppujen lopuksi saatiin sitten taapero pois sieltä.
näin oikeassa elämässä miehen siskon takapihalla poikani kanssa kaivon jossa luukku hieman auki ja varaan siitä sitten jäi uniin

Mä näin unta siskon äijästä..Veti siskoa turpaan ja kaivoi pienen juuresveitsen esiin.Mä juoksin minkä jaloistani pääsin ja yritin samalla soittaa hätänumeroon.Mies sai mut kiinni ja vilautteli veistä:-mulla on takin taskus ysimillinen.Pyysin päästä pois ja vakuuttelin etten (muka)soittaisi mihinkään jos saan mennä.Mietin kokoajan et onkohan sisko enää hengissä,tekikö hän sille jotain?Sit heräsin.Loppu jäi epäselväksi. :o Kamalinta on et se ois ihan hyvin voinu tapahtua oikeesti.. :(

Yhteistyössä