H
huolestunut odottaja
Vieras
Mulla on nyt menossa rv 15 ja on kummallisia tuntemuksia alavatsalla. Pieniä vihlaisuja, vähän jomottelua, tuntuu että maha on vähän arka. Ollut nyt pari päivää. Liikkeitä en tunne vielä. Kävin viikolla 12 np-ultrassa jossa kaikki oli hyvin. Nyt kuitenkin huolestuttaa nämä tuntemukset.. ja ylipäätään se, onko vauva välttämättä edes hengissä? :O Muut raskausoireet on hävinneet (heikotus, huono olo) ja kun ei liikkeet tunnu.. on fiilis, että olenko enää edes raskaana.
Tää on erityisen ikävää kun maha alkaa olla sen kokonen, että ihmiset jo huomaa, mutta tuntuu etten haluaisi kertoa, jos täällä nyt ei sitten olekaan kaikki hyvin.
Seuraava neuvola on vasta joskus kesäkuun lopulla. Pitäisikö mun mennä sinne ennen sitä? Tai ylipäätään onko tässä nyt syytä erityiseen huoleen vai kehittelenkö sellaista nyt ihan aiheetta...? :/
Auttakaa kiltit tietämätöntä stressaajaa. Minkälaisia tuntemuksia teillä on ollut näillä vaiheilla?
Tää on erityisen ikävää kun maha alkaa olla sen kokonen, että ihmiset jo huomaa, mutta tuntuu etten haluaisi kertoa, jos täällä nyt ei sitten olekaan kaikki hyvin.
Seuraava neuvola on vasta joskus kesäkuun lopulla. Pitäisikö mun mennä sinne ennen sitä? Tai ylipäätään onko tässä nyt syytä erityiseen huoleen vai kehittelenkö sellaista nyt ihan aiheetta...? :/
Auttakaa kiltit tietämätöntä stressaajaa. Minkälaisia tuntemuksia teillä on ollut näillä vaiheilla?