Lotta
Mun mielestä tässä säästetään aivan väärässä paikkaa. Mutta se onkin vain minun mielipide. Entäs kun teillä on vieraita?Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:Meitä on 5 henkee ja 1 vessa joten jos ei heti 1 vedä, tulee varmasti joku jo kohta vetäseen 2 jälkeen, ei oikeesti ennätä haista.Alkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:Puhun sekä että. Mutta tässäkin tietenkin käytetään järkeä. Ei esim. jätetä pissaa koko päiväksi sinne pönttöön seisomaan. Mutta aamullakin meitä käy perä jälkeen kaksi lasta ja kaksi aikuista pissalla ja olisi suorastaan järjetöntä vetää se vessa joka välissä. Lasten pissat kaadan usein vain pönttöön ja sitten vielä huuhteluvedet päälle ja jätän sinne odottamaan seuraavaa vetoa. Ei ne siellä millekään haise.Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:Sori mut pakko kysyy, siis puhutko ihan aikuisten vessakäynneistä vai lasten. Kyllä mä ainakin haistan jos joku ei oo vessaa vetäny eikä oo kovin miellyttävää..Alkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:Moni tekee näin myös ihan säästösyistä. Se pieni pissa ei siellä niin paljoa veden seassa seuraavaa haittaa. Meillä ei joka pissan jälkeen vedetä vessaa. Mutta toki vieraat saa vetää...Alkuperäinen kirjoittaja hm:Näitä on edelleen. Jos talo ei ole kunnallistekniikassa ja talolla on oma jätevesikaivo. Tää on vaan niin oksettava sääntö viemariverkostoon tottuneelle.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Serkun luona ei saanut vetää vessanpönttöä pissalla käynnin jälkeen :SAlkuperäinen kirjoittaja vierastus:yhden kaverin kotona sai ottaa vessapaperia yhden arkin pienempään ja kaksi arkkia isompaan hätään, en tainnu kyllä uskaltaa koskaan käydä siellä veskissä..