Outo ongelma - en pysty seksiin miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli lyhykäisesti ongelma on se, että me olimme eroamassa ja minulla uusi rakkaus. Lopulta päätimme, että yritämme vielä paikata liittoamme, vaikka minä siis edelleen rakastan myös tuota toista miestä. Aviomieheni tietää sen myös.

Kaikki on muuten kohtalaisen hyvin tällä hetkellä, mutta seksiin en pysty. Menen ihan lukkoon, kun mies ehdottelee sitä tai yrittää saada minut mukaan. Ajattelen vain sitä toista miestä ja sitä, että petän häntä menemällä sänkyyn (avio)mieheni kanssa. Totesinkin mielessäni, että olen vienyt uskollisuuden ihan uudelle tasolle.

En ole koskaan ollut sängyssä kuin aviomieheni kanssa sekä nyt sitten tuon toisen miehen kanssa johon rakastuin. Selvästikään mitkään yhdenyön jutut ei minulta onnistuisikaan, koska ei edes oman aviomiehen kanssa pysty menemään sänkyyn.

En tiedä onko tässä järjen hiventäkään, mutta piti silti kirjoittaa tänne.

Onko sinulla enää tunteita miestäsi kohtaan? Minulla ei ole, siksi en kykene seksiin mieheni kanssa. Minulla ei tosin ole toista miestä. Ei ehkä kannata yrittää enää pelastaa suhdetta ellet ole täysillä mukana siinä.

On tunteita. Rakastan siis miestäni, mutta en tiedä onko se vain kaverillista. Jokin kipinä siitä puuttuu. Ja vertaan häntä ja tuntemuksiani siihen mitä olen kokenut tuon toisen kanssa. Ja meillä on kolme yhteistä lasta ja uskon, että tulen aina tietyllä tavalla rakastamaan miestäni. Mutta ei avioliitto voi toimia, jos ei ole seksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
On tunteita. Rakastan siis miestäni, mutta en tiedä onko se vain kaverillista. Jokin kipinä siitä puuttuu. Ja vertaan häntä ja tuntemuksiani siihen mitä olen kokenut tuon toisen kanssa. Ja meillä on kolme yhteistä lasta ja uskon, että tulen aina tietyllä tavalla rakastamaan miestäni. Mutta ei avioliitto voi toimia, jos ei ole seksiä.

Ok, eli sinun ei kannata laittaa samalle viivalle tunteitasi kumpaakin miestä kohtaan, koska toiseen mieheen olet ihastunut ja teillä on se alkuhuuma menossa. Olet varmasti kokenut alkuhuuman myös nykyisen miehesi kanssa ja tiedät että se tulee laantumaan. Tuosta kipinästä en tiedä, pystyykö sitä säilyttämään koko pitkän parisuhteen ajan. Itse olen sen kadottanut. Minäkin ehdotan välimatkaa kumpaankin mieheen, että saat hiukan selkeyttä ajatuksiisi.

Yhteistyössä