Tilanne päällä miehen kanssa, auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En pysty nukkua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hupsista täällähän vielä ketju jatkuu. Mulla jäi käsitys että vieraiden aikana on nautittu alkoholia ja sitten mies ottanut vielä rauhoittavaa, josta vaimo ei edes tiennyt että sellaisia hänellä on.
Mun mielestä alkoholia+lääkkeitä nauttineen viereen ei lapsia nukuteta.
Täällä olisi mammat kauhuissaan jos mies olisi tukahduttanut lapsen yöllä ja syyttäneet tietenkin.. ketäs muuta kuin äitiä.

Aika huvittavaa että mammat luulee että jos heitä ei rauhoittavat vie sekaisin niin ei se silloin voi viedä muitakaan, no haloo, ihan tiedoksi että eri ihmiset reagoivat lääkkeisiin eri tavalla.

Surullista huomata miten monelle taitaa olla tuttua tuo tappouhkauksien kuuntelu kun siihen niin olkia kohauttamalla suhtaudutaan. Toivottavasti lapsenne eivät joudu kuuntelemaan kuinka iskä uhkaa viiltää äiskän kurkun auki.

Jatkakaa, tulen myöhemmin lukemaan mitä kaikkea hauskaa olette saaneet aikaiseksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Uskomatonta...
Mies luomakunnan kruununa tietysti nukkuu sängyssä ja vähäinen vaimo ja surkea lapsi vaan pois, jos ahdistaa. Oikeasti hei haloo, jos äidillä on sellainen tunne, että isä voisi olla edes mahdollisesti rauhoittavien alaisena vaaraksi pienelle, niin kyllä yleisen kunnioituksen nimissä tuo mies voisi ihan mukisematta siirtyä. Lapsi kai kuitenkin on se tärkein ja sitä kautta se vanhempi, joka häntä imettää luonnollisesti nukkuu hänen kanssaan.

Jos tädillä on munat, on se setä. Onko sinulla? Älä kehtaa esittää miestä, ei se mene läpi..

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Hupsista täällähän vielä ketju jatkuu. Mulla jäi käsitys että vieraiden aikana on nautittu alkoholia ja sitten mies ottanut vielä rauhoittavaa, josta vaimo ei edes tiennyt että sellaisia hänellä on.
Mun mielestä alkoholia+lääkkeitä nauttineen viereen ei lapsia nukuteta.
Täällä olisi mammat kauhuissaan jos mies olisi tukahduttanut lapsen yöllä ja syyttäneet tietenkin.. ketäs muuta kuin äitiä.

Aika huvittavaa että mammat luulee että jos heitä ei rauhoittavat vie sekaisin niin ei se silloin voi viedä muitakaan, no haloo, ihan tiedoksi että eri ihmiset reagoivat lääkkeisiin eri tavalla.

Surullista huomata miten monelle taitaa olla tuttua tuo tappouhkauksien kuuntelu kun siihen niin olkia kohauttamalla suhtaudutaan. Toivottavasti lapsenne eivät joudu kuuntelemaan kuinka iskä uhkaa viiltää äiskän kurkun auki.

Jatkakaa, tulen myöhemmin lukemaan mitä kaikkea hauskaa olette saaneet aikaiseksi :D

Vieraita voi kestitä ilman alkoholiakin. Missä sanottiin, että mies joi? (En jaksa selata kaikkea läpi).

Verratkaapa unenpöpperöissä hieman epäselvästi sanottuja lauseita: "mä oon mmm rahoittunut" ja "mä oon mmmm rauhoittavia". Melko helposti kiihtyneessä mielentilassa kuulee mitä haluaa.

Olisko "tappouhkaus" taas mamman liioittelua ja sopiva mauste jolla saadaan muiden palstalaisten myötätunto..?

Hullulta kuulostaa koko tilanne, mutta hullulta kuulostaa ap:kin. Sääli, että olette saaneet lapsia. Ap:ta en sääli yhtään, idiootti on. Olisi mennyt sohvalle suosiolla vaikka kuinka imettää.

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:

Pari juttua tässä pikaisesti, sitten joululahjaostoksille:

tappouhkaus keltä tahansa missä tahansa tilanteessa on mielestäni niin karsea veto, että sitä ei todellakaan pitäisi jättää sikseen vaan käydä asia läpi ja seuraavasta kerrasta uhkailija pihalle tai hoitoon (tai jopa sekä että). Tappouhkaus tai uhkaaminen turpiin lyömisellä on kuitenkin siinä sarjassa, että se ei kuulosta ihan terveeltä eikä missään olosuhteissa hyväksyttävältä.

toiseksi voin hieman (vain hieman) ymmärtää niitä, jotka eivät koko riidan huomioiden pidä tuota tärkeimpänä asiana, sillä miehenä on kokemusta, kun neuroottisen naisen kanssa on tunti riidelty ja itse yrittää pitää päänsä kylmänä ja selittää asioita rakentavasti ja rauhallisesti toisen haukkujen ja syytösten muuttuessa koko ajan sekopäisemmiksi. Sitten jossain vaiheessa kun toteaa, että eihän kukaan jaksa tälläistä kuunnella, voisitko olla hetken hiljaa, rauhoittua ja miettiä omaa käytöstäsi (näillä sanoilla, ei todellakaan mitään "turpa kiinni akka"), niin nainen kokee sen niin verisenä loukkauksena, että kaikki hänen viimeisen tunnin haukut ja syytökset unohdetaan ja seuraavat kaksi tuntia vatvotaan tätä karmeinta loukkausta mitä kuvitella saattaa... ja mieleenkään ei tule katsoa peiliin, että olisiko kenties omassa käytöksessä ollut jotain, mikä johti tähän tilanteeseen.

(sivuhuomautuksena: kolmituntinen yhtäjaksoinen riita exän kanssa oli ihan normaalia, 6 tuntia alkoi olla poikkeuksellista, 8 tuntia alkoi olla extremeä - nykyisen kanssa yleensä kumpikin onneksi tajuaa ennen kuin tunti edes tulee täyteen että paras ehkä kummankin rauhoittua hetki ja yritetään sitten asian selvitystä uudelleen vähän rakentavammassa hengessä)

No onhan se aika rankkaa jos parisuhteessa ei voi ilmaista omaa pelkoa ja huoltaan mistään ilman, että toinen osapuoli alkaa väkivallalla uhkaamaan. Elämä ja ihmiset ovat kyllä toisinaan ihan kamalia. :ashamed: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen käyttänyt ja käytän nimen omaan Opamoxia eikä pää ole koskaan mennyt sekaisin siitä.
Mulla meni. Nukuin 14 tuntia yhteen menoon enkä herännyt edes siihen, kun koira oli tökkinyt mua kuonollaan päästäkseen iltalenkille. Koiran onneksi kuopus oli kotona ja vei koirulin ulos.

Kuinkahan älyttömän iso annostus sulla on ollut?
Sekin kun vaikuttaa.

Tolloja kumpikin. Ap alkaa raakkumaan miestä pois sängystä kun on vihainen, uhkaa omaa miestään poliisilla VAIN SIKSI että mies on sängyssä kun vaimo on niin vihainen ettei halua nukkua vieressä ja mies nakkaa kurkun viiltelemisestä...minkälainen suhde teillä on, oikeesti?! Ihan kuin jotain teinidraamaa!

Yhteistyössä