Lapsettomuushoidoissa olevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimerkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Perinteinen Ovitrellehaamu testattu. Vaikka Ovitrellesta siis on jo 10,5 päivää. Mulla vaan on aina haamu DPO 8 illalla, paitsi siinä passissa kun ei ollut Ovitrellea ollenkaan. Ja ainakin viime kiekalla oli kyllä jonkinlainen vielä DPO 9 aamullakin, jolloin Ovitrellesta oli suunnilleen sama aika kuin nyt. Että en tiiä miltä sen testin ois pitänyt nyt näyttää, että se ois tuonut mulle jotain uskoa siihen että oisin raskautunut. No mutta testailu siis aloitettu. Jotain alamahatuntemuksia on ollut tänäänkin ja sitten heräsin aamuyöllä ihan virkeänä enkä saanut enää ollenkaan unta. Lisäksi oli aamulla vähän pahoinvoinnin tunnetta mikä toki lienee luonnollista jos on hirveän väsynyt. Sekä heräily että pahoinvointi on mulle aiemmissakin kierroissa olleet tavallisia joskus tyyliin DPO 13 tienoilla. Mutta yleisesti ottaen ei tunnu että olisin raskaana vaan olo on ihan tavallinen.

• Tykkää
Reactions: Karhurouvanen
Mites @näännä tänään🫣?
No nyt DPO 9 aamullakin tuli vielä "selkeä haamu", siis ei esihaamulainen joka vaatii testin kääntelyä vaan sellainen oikea viiva. Vahvuudessa ei ole oleellista eroa eilisiltaiseen testiin. Oon kyllä nyt aika varma että alkio on kiinnittynyt mutta mistään sen enemmästä en oo varma eikä nyt oo todellakaan minkään vauvaonnittelujen aika, vaikka toki oon tosi onnellinen ihan jo siitä että on kerrankin tuollainen hyvännäköinen raskaustesti jossa normaalikin ihminen varmasti näkis viivan. :love:
Niin ja kyllä mulla tossa aiemmin aamulla oli alamahatuntemuksiakin aika paljon. Ei auta kuin testailla ja toivoa että alkio haluaisi pysyä kiinni. Kai tässä ainakin pari kertaa päivässä tulee testailtua. Oon niin monta kertaa ollut innoissani näillä DPO:illa ja sitten pettynyt, että luottoa ei tietenkään oo yhtään, mutta silti pakko vielä sanoa että on toi viiva kyllä nyt parempi kuin ikinä.

No nyt DPO 9 aamullakin tuli vielä "selkeä haamu", siis ei esihaamulainen joka vaatii testin kääntelyä vaan sellainen oikea viiva. Vahvuudessa ei ole oleellista eroa eilisiltaiseen testiin. Oon kyllä nyt aika varma että alkio on kiinnittynyt mutta mistään sen enemmästä en oo varma eikä nyt oo todellakaan minkään vauvaonnittelujen aika, vaikka toki oon tosi onnellinen ihan jo siitä että on kerrankin tuollainen hyvännäköinen raskaustesti jossa normaalikin ihminen varmasti näkis viivan. :love:
Niin ja kyllä mulla tossa aiemmin aamulla oli alamahatuntemuksiakin aika paljon. Ei auta kuin testailla ja toivoa että alkio haluaisi pysyä kiinni. Kai tässä ainakin pari kertaa päivässä tulee testailtua. Oon niin monta kertaa ollut innoissani näillä DPO:illa ja sitten pettynyt, että luottoa ei tietenkään oo yhtään, mutta silti pakko vielä sanoa että on toi viiva kyllä nyt parempi kuin ikinä.
Oi että oi kun olis oikee plussa vihdoin😍 Testaatko Pregcheckillä?

Oi että oi kun olis oikee plussa vihdoin😍 Testaatko Pregcheckillä?
Joo testaan ja olen ekasta inssistä asti käyttänyt lähes pelkästään niitä niin on hyvä vertailla muistikuviin aiempien kiertojen haamuista.
Nyt kyllä kävin ostamassa myös rfsu earlyn ja tein sen, koska hirveä tarve testata ja kiinnosti saisinko siihen kerrankin testiajalla tulevan viivan enkä varhaista roskishaamua. No tosi hailura kyllä olii testiajalla tullut viiva mutta roskisvaiheen plussa on kyllä muistaakseni komeampi kuin mitä olen tuolla aiemmin saanut. Silti olisin ehkä odottanut vielä vähän selkeämpää tulosta ja tuntuu että pitää taas käydä ostamassa lisää erilaisia testejä. No toistuva reipas kävely kauppaan ja takaisinhan on ihan terveellistä lauantaitekemistä. 🥴 Kiva kun mulla on kuukauden putkeen ollut viikonloppuina tosi hektistä ja oon oikein odottanut tätä levollista viikonloppua kun ei ole mitään ohjelmaa. Niin tottakai tähän osuu hirveä testihulluus ja kyvyttömyys ajatella mitään muuta.

Yhteistyössä