Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No nyt DPO 9 aamullakin tuli vielä "selkeä haamu", siis ei esihaamulainen joka vaatii testin kääntelyä vaan sellainen oikea viiva. Vahvuudessa ei ole oleellista eroa eilisiltaiseen testiin. Oon kyllä nyt aika varma että alkio on kiinnittynyt mutta mistään sen enemmästä en oo varma eikä nyt oo todellakaan minkään vauvaonnittelujen aika, vaikka toki oon tosi onnellinen ihan jo siitä että on kerrankin tuollainen hyvännäköinen raskaustesti jossa normaalikin ihminen varmasti näkis viivan.Mites @näännä tänään?
Oi että oi kun olis oikee plussa vihdoinNo nyt DPO 9 aamullakin tuli vielä "selkeä haamu", siis ei esihaamulainen joka vaatii testin kääntelyä vaan sellainen oikea viiva. Vahvuudessa ei ole oleellista eroa eilisiltaiseen testiin. Oon kyllä nyt aika varma että alkio on kiinnittynyt mutta mistään sen enemmästä en oo varma eikä nyt oo todellakaan minkään vauvaonnittelujen aika, vaikka toki oon tosi onnellinen ihan jo siitä että on kerrankin tuollainen hyvännäköinen raskaustesti jossa normaalikin ihminen varmasti näkis viivan.
Niin ja kyllä mulla tossa aiemmin aamulla oli alamahatuntemuksiakin aika paljon. Ei auta kuin testailla ja toivoa että alkio haluaisi pysyä kiinni. Kai tässä ainakin pari kertaa päivässä tulee testailtua. Oon niin monta kertaa ollut innoissani näillä DPO:illa ja sitten pettynyt, että luottoa ei tietenkään oo yhtään, mutta silti pakko vielä sanoa että on toi viiva kyllä nyt parempi kuin ikinä.