Eilen kävin ailkuraskauden lääkärikäynnin rv 15+1. Kaikki oli pikkuisella hyvin ja sydänäänet kuuluivat heti. Lääkäri käski vain vähentää työnteko ja kantelua, koska alamahaa alkaa juilimaan helposti. Nyt olen sitten kovasti yrittänyt karsia työpäivien pituutta, mutta huonolta näyttää. Seuraavat kolme viikkoa näyttää uhkaavasti siltä, että ainakin kaksi tai kolme päivää olen töissä viiteen asti( ja teen neljän päivän vkoa). Ei ihan pysty kaikkia hommia jättämään työkaverin harteille ja varsinkaan, kun suurin osa työstä on pakollista parityötä :| Saapas nähdä miten tässä käy, kun pitkät työpäivät kostautuvat seuraavana päivänä ja töiden teko on hankalaa, koska alamaha on niin kipeä.
Mä muuten tilasin sen dopperin ja on hieman helpottanut tätä mun pelkoa. Olemme noin kerran viikossa kuunnelleet sydänääniä ja hyvin ollaan saatu ne kuulumaan. Pikkuinen on myös alkanut kovasti liikkumaan massussa ja ihania hipaisua on alkanut tuntumaan jo päivittäin :heart:
Mä muuten tilasin sen dopperin ja on hieman helpottanut tätä mun pelkoa. Olemme noin kerran viikossa kuunnelleet sydänääniä ja hyvin ollaan saatu ne kuulumaan. Pikkuinen on myös alkanut kovasti liikkumaan massussa ja ihania hipaisua on alkanut tuntumaan jo päivittäin :heart: